Постанова
від 25.12.2013 по справі 805/17318/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 грудня 2013 р. Справа №805/17318/13-а

приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 10-55

Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Хохленкова О. В.,

за участю секретаря судового засідання Проніні Д. С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом державної податкової інспекції у м. Харцизьку Головного управління Міндоходів у Донецькій області до комунального підприємства «Зугрескомуналсервіс» про стягнення грошових коштів з розрахункових рахунків у зв'язку з наявністю податкового боргу у розмірі 21202,66 грн.,

представника позивача: Асєєвої В.Б.

представника відповідача: не з'явився,

В С Т А Н О В И В :

Державна податкова інспекція у м. Харцизьку Головного управління Міндоходів у Донецькій області звернулась до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до комунального підприємства «Зугрескомуналсервіс» про стягнення грошових коштів з розрахункових рахунків у зв'язку з наявністю податкового боргу у розмірі 21202,66 грн.

Представник позивача в судове засідання з'явився. Позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про дату, час та місце слухання справи був повідомлений належним чином. Про причини неявки суд не повідомив, заяви про відкладення розгляду справи суду не надав.

Заслухавши представника позивача, розглянувши матеріали справи та додатково надані позивачем документи, суд встановив наступне.

Позивач - державна податкова інспекція у м. Харцизьку Головного управління Міндоходів у Донецькій області є юридичною особою код ЄДРПОУ 38504257 та суб'єктом владних повноважень .

Відповідач - комунальне підприємство «Зугрескомуналсервіс» зареєстровано в якості юридичної особи код ЄДРПОУ 31741406 виконавчим комітетом Зугреської міської ради , відповідно довідки з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців та знаходиться на обліку як платник податків у ДПІ у м. Харцизьку (а.с.5, 7-9).

Комунальне підприємство «Зугрескомуналсервіс» має заборгованість перед бюджетом з екологічного податку яка виникла за період з 19.02.2013 р. по 12.11.2013 р. , про свідчать декларації № 9086621619 від 06.02.2013 р. на суму 6179,89 грн., № 9017660131 від 03.04.2013 р. на суму 12094,31 грн.

Згідно першої податкової вимоги № 1/291 від 03.08.2007 року на суму 4778,88 грн. та другої податкової вимоги № 2/343 від 10.09.2007 року на суму 5873,51 грн., які керівник відповідача отримав особисто, за ним рахується податковий борг (а.с.14).

Податкові повідомлення - рішення від 17.05.2013 № 0001001510 на суму 416,20 грн. та від 06.09.2013 р. № 0003681520 на суму 1091,77 грн. та пені у розмірі 1420,49 грн. відповідач отримав, та таким чином податковий борг вважається узгодженим (а.с.17,18).

Зазначені податкові повідомлення-рішення вручені уповноваженій особі підприємства відповідача, що підтверджується поштовим повідомленням.

Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

У пункті 11 статті 10 Закону України "Про державну податкову службу" зазначено, що Державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані спеціалізовані державні податкові інспекції виконують такі функції - подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Пунктом 41.5. статті 41 Податкового кодексу України передбачено, що органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється.

Підпунктом п. 15.1 статті 15 Податкового Кодексу визначено, що платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Відповідно до підпункту п. 63.1 статті 63 Податкового Кодексу облік платників податків ведеться з метою створення умов для здійснення контролюючими органами контролю за правильністю нарахування, своєчасністю і повнотою сплати податків, нарахованих фінансових санкцій, дотримання податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби.

Згідно з підпунктом 41.1.1 п. 41.1 ст. 41 Податкового Кодексу України контролюючими органами є органи державної податкової служби - щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у підпункті 41.1.2 цього пункту, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби.

Відповідно до підпункту 14.1.137 п. 14.1 ст. 14 Податкового Кодексу України орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Відповідно до підпункту 14.1.175 пункту 14.1. статті 14 зазначеного Кодексу податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Відповідно до підпункту 16.1.4 п.16.1 ст. 16 Податкового Кодексу України платників податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно з п. 95.1 ст. 95 Податкового Кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

З огляду на зазначене, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в них позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного та керуючись ст. 67 Конституції України, Податковим кодексом України, Законом України "Про державну податкову службу", ст.ст. 7 - 12, 69-72, 94, 122-163, 254, 257, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги державної податкової інспекції у м. Харцизьку Головного управління Міндоходів у Донецькій області до комунального підприємства «Зугрескомуналсервіс» про стягнення грошових коштів з розрахункових рахунків у зв'язку з наявністю податкового боргу у розмірі 21202,66 грн., - задовольнити повністю.

Стягнути з комунального підприємства «Зугрескомуналсервіс» (адреса 86783, м. Зугрес, вул. Советська, 2, код ЄДРПОУ 31741406) заборгованість з екологічного податку в розмірі 21202,66 (двадцять одна тисяча двісті дві) гривні 66 копійок на користь бюджету.

Постанова прийнята в нарадчій кімнаті та її проголошено в судовому засіданні 25 грудня 2013 року в присутності представника позивача.

Зазначена постанова може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання апеляційної скарги обчислюється з дня отримання нею копії постанови.

Апеляційна скарга, подана після закінчення строків, встановлених цією статтею, залишається без розгляду, якщо суд апеляційної інстанції за заявою особи, яка їх подала, не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала.

Суддя Хохленков О.В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.12.2013
Оприлюднено08.01.2014
Номер документу36467420
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/17318/13-а

Ухвала від 05.12.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Хохленков О.В.

Постанова від 25.12.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Хохленков О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні