Постанова
від 20.12.2013 по справі 805/17254/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 грудня 2013 р. Справа №805/17254/13-а

приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 12год.43хв.

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Зеленова А.С.,

за участю:

секретаря Афанасьєві Д.Б.,

представників позивача Халімова О.В., Іванова О.І.,

Хворової Є.І.,

представника відповідача Шохова А.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом 2 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області до приватного учбово-виробничого підприємства "Автодом" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду шляхом знеструмлення з опечатуванням пристроїв джерел електропостачання,

В С Т АН О В И В:

2 державний пожежно-рятувальний загін Головного Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до приватного учбово-виробничого підприємства "Автодом" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду шляхом знеструмлення з опечатуванням пристроїв джерел електропостачання /а.с.2-11/.

В обґрунтування своїх вимог позивач зазначив, що під час планової перевірки з питань дотримання вимог законодавства у сфері пожежної безпеки, цивільного захисту та техногенної безпеки приватного учбово-виробничого підприємства «Автодом», розташованого за адресою: 86126, Донецька область, м. Макіївка, п-т. Генерала Данилова, 53 посадовими особами органу державного нагляду у сфері техногенної та пожежної безпеки, виявлено 31 порушення вимог діючого законодавства, з яких 21 створюють загрозу життю та здоров'ю людей. Посилаючись на порушення вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей, просив зупинити роботи приміщень відповідача, розташованих за адресою: 86126, Донецька області, м. Макіївка, п-т. Генерала Данилова, 53 шляхом знеструмлення з опечатуванням пристроїв відключення джерел електропостачання, припинити господарську діяльність до усунення у повному обсязі порушень та покласти контроль щодо виконання судового рішення на позивача.

Представники позивача у судовому засіданні надали пояснення аналогічні викладеним у позові, просили суд задовольнити позов у повному обсязі.

Представник відповідача у судовому засіданні позов не визнав, надав суду письмові заперечення, в яких зазначив, що підприємством проводиться робота по усуненню недоліків виявлених під час перевірки. Для усунення виявлених порушень потрібно не менше 6 місяців, а вразі зупинення роботи підприємства 32 працівника підприємства лишиться без заробітної плати. Просив суд відмовити у задоволенні позову/а.с.74/.

Заслухавши пояснення представників позивача, представників відповідача, дослідив матеріали справи та надані докази, судом встановлено наступне.

Згідно до п.1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Указом Президента України від 16 січня 2013 року №20/2013 Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України.

Державна служба України з надзвичайних ситуацій входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.

Державна служба України з надзвичайних ситуацій реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також через підрозділи, які здійснюють пожежно-технічне обслуговування підприємств, установ, організацій, інших об'єктів на підставі договорів.

Наказом Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 04.02.2013 року № 3 затверджено Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (далі - ГУ ДСНС України у Донецькій області).

Згідно п. 1 та пп. 63 ч. 4 Положення, Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області - є територіальним органом ДСНС України у Донецькій області, уповноваженим на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру і здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб'єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями та особами без громадянства.

Наказом Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 22.05.2013 року №279 затверджено Положення про 2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Донецькій області (далі - ДПРЗ-2).

Згідно з п.1.3 цього Положення, 2 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Донецькій області підпорядковується ГУ ДСНС України у Донецькій області. Одним із основних завдань ДПРЗ-2 є здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб на території відповідної адміністративної одиниці, проведення інших заходів, спрямованих на попередження виникнення надзвичайних ситуацій та пожеж, мінімізації їх наслідків.

Приватне учбово-виробниче підприємство «Автодом» - зареєстровано в якості юридичної особи Виконавчим комітетом Макіївської міської ради, включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за №30251330 /а.с.93/. Здійснює свою діяльність на підставі Статуту підприємства, затвердженого власником підприємства /а.с.94-101/.

Відповідно до плану графіку перевірок додержання (виконання) суб'єктами господарювання вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту м. Макіївки на І квартал 2013 року, повідомлення про проведення планової перевірки від 14.01.2013 року №24, яке виписане на підставі наказу про проведення планових перевірок об'єктів господарювання з питань пожежної та техногенної безпеки №25 від 19.12.2012 року /а.с.28-36,37-39,40/, посадовими особами органу державного нагляду у сфері техногенної та пожежної безпеки в період з 29.01.2013 по 06.02.2013 було проведено планову перевірку суб'єкта господарювання приватного учбово-виробничого підприємства «Автодом», розташованого за адресою: 86126, Донецька область, м. Макіївка, п-т. Генерала Данилова, 53.

За результатами перевірки суб'єкта господарювання, посадовими особами позивача було складено акт перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльності аварійно-рятувальних служб від 06.02.2013 № 43 /а.с.42-51/.

Даним актом встановлено 32 порушення вимог Правил пожежної безпеки в Україні затверджених наказом МНС України від 19.10.2004 №126, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04.11.2004 за № 1410/10009 (далі - НАПБ А.01.001-2004), порушення вимог Правил техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях затверджених наказом МНС України від 15.08.2007 №557 зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.09.2007 за №1006/14273 (далі - ПТБ) /а.с.42-51/.

Зазначений акт перевірки підприємством не було підписано, примірник акта направлено на адресу приватного учбово-виробничого підприємства «Автодом», про що

Свідчить відмітка в акті перевірки та копія квитанції про поштове відправлення /а.с.52/.

З метою усунення недоліків, які виявлені під час здійснення перевірки додержання та виконання приватним учбово-виробничим підприємством «Автодом» вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту відповідно до Закону України про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України «Про затвердження Порядку проведення перевірок органами Державної інспекції техногенної безпеки України» 06.02.2013 було прийнято припис №39 про усунення порушень вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту /а.с.53-56/.

Зазначений припис було направлено на адресу підприємства поштою /а.с.52/. В зазначеному приписі були вказані порушення та встановлені терміни для їх усунення.

В судовому порядку вказаний припис не оскаржувався.

Відповідно до посвідчення на проведення позапланової перевірки від 14.11.2013 року №360, яке виписане на підставі наказу про проведення позапланової перевірки Приватного учбово-виробничого підприємства «Автодом» з питань пожежної та техногенної безпеки №13 від 14.11.2013. Про проведення позапланової перевірки повідомлено директора підприємства, про що свідчить його особистий підпис на посвідченні на проведення перевірки /а.с.57,58/. Посадовими особами органу державного нагляду у сфері техногенної та пожежної безпеки в період з 14.11.2013 по 20.11.2013 було проведено позапланову перевірку суб'єкта господарювання приватного учбово-виробничого підприємства «Автодом», розташованого за адресою: 86126, Донецька область, м. Макіївка, п-т. Генерала Данилова, 53.

Даним актом встановлено 31 порушення: 21 порушення вимог Правил пожежної безпеки в Україні затверджених наказом МНС України від 19.10.2004 №126, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04.11.2004 за № 1410/10009 (далі - НАПБ А.01.001-2004), 1 порушення вимог Правил техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях затверджених наказом МНС України від 15.08.2007 №557 зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.09.2007 за №1006/14273 (далі - ПТБ), 6 порушень «Правил техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях», затверджених наказом МНС від 15.08.2007 №557, 1 порушення Постанови Кабінету Міністрів України №874 від 26.07.2001 «Про удосконалення системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних кадрів і фахівців у сфері цивільного захисту» та «Порядку здійснення підготовки населення на підприємствах, в установах та організаціях до дій при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», затверджений наказом МНС України №97 від 23.04.2001, 1 порушення декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки», 1 порушення вимог «Типових норм належності вогнегасників» затверджених наказом МНС України від 02.04.2004 №151, з яких 15 створюють загрозу життю та здоров'ю людей, в будівлі та приміщеннях відповідача (пункти 3, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 28 зазначені у акті), а саме:

- п.3.7 НАПБ А.01.001-2004 - будівлі не обладнані системою оповіщення про пожежу, які забезпечують у відповідності з розробленими планами евакуації передавання сигналів оповіщення одночасно по всій будівлі. Також не встановлено порядок (систему) оповіщення людей про пожежу, з якими не ознайомлено всіх працівників;

- п.4.2.6 НАПБ А.01.001-2004 - дерев'яні конструкції перекриття (на другому поверсі основної споруди та гаражів), та перегородок (на другому поверсі основної споруди) не піддані вогнезахисній обробці зі складанням акту виконаних робіт, організацією, яка має ліцензію на проведення робіт;

- п.4.3.1 НАПБ А.01.001-2004 - допускається використання на шляхах евакуації (у тамбурі на першому поверсі пластику на стелі та у тамбурі на другому поверсі при вході в основній будівлі пластику на стінах та стелі) горючого матеріалу для облицювання стелі;

- п.5.1.7 НАПБ А.01.001-2004 - з'єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів основної споруди не виконане за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів (гвинтових, болтових тощо);

- п.5.1.9 НАПБ А.01.001-2004 - допускається улаштування та експлуатація тимчасових електромереж (при вході в основну будівлю на зовнішній стіні від пристрою освітлення, також при вході в основну будівлю на першому поверсі в тамбурі от пристрою освітлення);

- п.5.1.29 НАПБ А.01.001-2004 - допускається підвищування світильників безпосередньо на струмопровідні проводи (на другому поверсі основної будівлі в усіх приміщеннях);

- п.5.1.34 НАПБ А.01.001-2004 - не проведено замір опору ізоляції електричних мереж та електроустановок;

- п.5.2.5 НАПБ А.01.001-2004 - не організоване очищення димоходу та печі, не заведено журнал очищення димоходу;

- п. 5.2.12 НАПБ А.01.001-2004 - допускається розміщування твердого палива й інші горючі речовини і матеріали безпосередньо перед топковим отвором;

- п.п.6.1.1, 6.1.2 НАПБ А.01.001-2004 - основна будівля, приміщення, гаражі не обладнані автоматичною системою пожежної сигналізації;

- п.6.3.1.1 НАПБ А.01.001-2004 - підприємство не забезпечено необхідною кількістю води для здійснення пожежогасіння;

- п.6.4.15 НАПБ А.01.001-2004 - підприємство не забезпечене первинними засобами пожежогасіння згідно чинного законодавства;

- п. 3.8 НАПБ А.01.001-2004 - приміщення ЕОМ не оснащено переносними вогнегасниками з розрахунку один вогнегасник ВВК-1,4 (старе позначення ОУ-2) або ВВК-3(старе позначення ОУ-3) або ВВПА - 400 на три ЕОМ, але не менше ніж один вогнегасник зазначеного типу на приміщення;

- п.6.3.2.6 НАПБ А.01.001-2004 - пожежний кран не перевірено на працездатність шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування;

- ст.8 Закону України «Про цивільну оборону України» - не забезпечено робітників підприємства придатними та сертифікованими засобами радіаційного та хімічного захисту.

Вказаний акт направлено на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомлення про вручення поштового відправлення 20.11.2013, що підтверджується фіскальним чеком /а.с.70/.

Враховуючи зазначене та з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров'ю людей, позивач, звернувся до суду з цим позовом.

В зв'язку з наявністю викладених порушень позивач просив суд застосувати заходи реагування до повного зупинення роботи приміщень відповідача, розташованих за адресою: 86126, Донецька область, м. Макіївка, п-т. Генерала Данилова, 53 шляхом знеструмлення з опечатуванням пристроїв відключення джерел електропостачання та зобов'язання припинити господарську діяльність відповідача у зв'язку із загрозою життю та здоров'ю людей до усунення у повному обсязі порушень вимог законодавства у сфері пожежної техногенної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей.

З 02.10.2012 року набрав чинності Кодекс цивільного захисту України (5403-VI).

Відповідно до статті 1 цього Кодексу встановлено, що Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.

Згідно ст. 67 Кодексу цивільного захисту України, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить:складення актів перевірок, приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення таких порушень; звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей;

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" держаний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

Статтею 68 Кодексу цивільного захисту України визначено, що посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом.

У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Статтею 70 Кодексу цивільного захисту України визначено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є:1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; 6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб'єкта господарювання, їх непридатність або відсутність;

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Відповідно до наказу Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій від 19 жовтня 2004 року № 126, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 4 листопада 2004 р. за № 1410/10009, затверджено Правила пожежної безпеки в Україні.

Пунктом 1 Правил, визначено, що Правила пожежної безпеки в Україні (далі - Правила) є обов'язковими для виконання всіма центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями (незалежно від виду їх діяльності та форм власності), посадовими особами та громадянами.

Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки, чинність яких поширюється на підприємства, установи, організації та інші об'єкти (будівлі, споруди, технологічні лінії тощо), а також житлові будинки, що експлуатуються, будуються, реконструюються, технічно переоснащуються і розширюються, за винятком підземних споруд та транспортних засобів, вимоги до яких визначаються у спеціальних нормативних документах.

Як встановлено судом, при перевірці суб'єкта господарювання приватного учбово-виробничого підприємства «Автодом», розташованої за адресою: 86126, Донецька область, м. Макіївка, п-т. Генерала Данилова, 53 позивачем встановлено недотримання відповідачем вимог Правил пожежної безпеки в Україні, що призвело до порушення вимог Кодексу Цивільного захисту України.

Відповідно до абз. 1 ч. 5 ст. 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" у редакції, яка діє з 01.07.2013, повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування.

Враховуючи те, що матеріалами справи підтверджено факт порушення відповідачем вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей, та у відповідності вимог статті 70 Кодексу цивільного захисту України, суд задовольняє позовні вимоги частково, а саме: зупиненяє роботу адміністративних та виробничих приміщень, розташованих за адресою: п-т. Генерала Данилова, 53, м. Макіївка, 86126 у зв'язку із загрозою життю та здоров'ю людей.

Вимоги позивача про визначення порядку зупинення роботи приміщень відповідача шляхом знеструмлення з опечатуванням пристроїв відключення джерел електропостачання, а також вимоги в частині зобов'язання відповідача припинити господарську діяльність відповідача у зв'язку із загрозою життю та здоров'ю людей та покладання контролю за виконанням рішення суду на позивача задоволенню не підлягають, оскільки вказані позовні заявлені не у спосіб, що передбачений ст. 183-2 КАС України та абз. 1 ч. 5 ст. 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

Згідно ч.1 ст.257 КАС України у разі необхідності спосіб, строки і порядок виконання можуть бути визначені у самому судовому рішенні. Так само на відповідних суб'єктів владних повноважень можуть бути покладені обов'язки щодо забезпечення виконання рішення.

З урахуванням наведеного суд вважає за можливе покласти на 2 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області обов'язок щодо забезпечення виконання постанови суду по даній справі.

Одночасно, суд вважає за необхідне роз'яснити відповідачу, що у відповідності до частин 12-13 ст. 183-2 КАС України особа має право подати заяву про скасування заходів реагування, застосованих судом за результатом розгляду справи, передбаченої пунктом 5 частини першої цієї статті, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Заява про скасування заходів реагування підлягає розгляду та вирішенню суддею одноособово з повідомленням осіб, які беруть участь у справі, протягом п'яти днів з дня її отримання судом. Неприбуття у судове засідання осіб, яким належним чином повідомлено про час і місце розгляду, не перешкоджає розгляду такої заяви. У разі якщо суд дійде висновку про можливість ухвалення законного судового рішення без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, він розглядає заяву у порядку письмового провадження.

За результатами розгляду заяви суд постановляє ухвалу про задоволення заяви або про відмову в її задоволенні, яка не підлягає оскарженню.

Відмова у задоволенні заяви не перешкоджає повторному зверненню до суду із заявою про скасування заходів реагування.

Крім того, суд зазначає, що ст. 106 Кодексом адміністративного судочинства України та ст. 3 Законом України "Про судовий збір" передбачений обов'язок позивача сплатити судовий збір у належному розмірі під час подання адміністративного позову.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 02 грудня 2013 року судом задоволено клопотання позивача про відстрочення сплати судового збору до ухвалення рішення по справі. На момент ухвалення рішення судовий збір залишається несплаченим.

Відповідно до ч.4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Таким чином, судовий збір у розмірі 34,41 грн. підлягає стягненню з позивача на користь Державного бюджету України.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст.2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110-111, 121, 122-143, 151-154, 158, 160, 162, 163, 165, 167, 254,256,257,263, Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Позов 2 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області до приватного учбово-виробничого підприємства "Автодом" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду шляхом знеструмлення з опечатуванням пристроїв джерел електропостачання - задовольнити частково.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до приватного учбово-виробничого підприємства "Автодом" (код ЄДРПОУ 30251330) у вигляді зупинення роботи адміністративних та виробничих приміщень, розташованих за адресою: п-т. Генерала Данилова, 53, м. Макіївка, 86126 у зв'язку із загрозою життю та здоров'ю людей.

В іншій частині позовних вимог - відмовити.

Постанова в частині застосування заходів реагування у сфері державного нагляду до приватного учбово-виробничого підприємства "Автодом" (код ЄДРПОУ 30251330) у вигляді зупинення роботи адміністративних та виробничих приміщень, розташованих за адресою: п-т. Генерала Данилова, 53, м. Макіївка, 86126 у зв'язку із загрозою життю та здоров'ю людей підлягає негайному виконанню.

Покласти на 2 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області обов'язок щодо забезпечення виконання постанови суду по даній справі.

Роз'яснити відповідачу, що у відповідності до частин 12-13 ст. 183-2 КАС України особа має право подати заяву про скасування заходів реагування, застосованих судом за результатом розгляду справи, передбаченої пунктом 5 частини першої цієї статті, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Стягнути з 2 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (код ЄДРПОУ 38176497) на користь Державного бюджету України (р/р 31217206784005, банк отримувача - ГУ ДКСУ у Донецькій області, МФО банку - 834016, ЄДРПОУ отримувача - 38034015) судовий збір у сумі 34,41 грн.

Вступна та резолютивна частини постанови прийняті у нарадчій кімнаті та проголошені у судовому засіданні 20 грудня 2013 року в присутності представників сторін.

Постанову виготовлено у повному обсязі та підписано 27 грудня 2013 року.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі відкладення складання постанови у повному обсязі апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Зеленов А. С.

Дата ухвалення рішення20.12.2013
Оприлюднено08.01.2014
Номер документу36467923
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/17254/13-а

Постанова від 20.12.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зеленов А. С.

Ухвала від 11.12.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зеленов А. С.

Ухвала від 02.12.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зеленов А. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні