Україна
Донецький окружний адміністративний суд
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
23 грудня 2013 р. Справа №805/12000/13-а
приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17
час прийняття постанови: 11:55
Донецький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Кошкош О.О.
при секретарі Олійник А.І.
за участю представника позивача Бондар Ю.М.
представника відповідача Шуваєвої С.О.
розглянувши у відкритому судового засіданні в залі судового засідання адміністративну справу за позовом Державної фінансової інспекції в Донецькій області до Комунального закладу охорони здоров'я «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Ясинувата» про зобов'язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
Державна фінансова інспекція в Донецькій області звернулась до суду з позовною заявою до Комунального закладу охорони здоров'я «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Ясинувата» про зобов'язання вчинити певні дії. В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідно до пп.2.3.2.1 п. 2.3 плану контрольно-ревізійної роботи Державної фінансової інспекції в Донецькій області на І квартал 2013 року Донецькою об'єднаною державною фінансовою інспекцією проведено ревізію фінансово-господарської діяльності Комунального закладу охорони здоров'я «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Ясинувата» за період з 01.01.2012 року по 28.02.2013 року, за результатами якої складено акт від 15.04.2013 року №21-06-09/27, на підставі якого на адресу відповідача направлено вимогу від 22.05.2013 року № 21-06-10/2019, щодо усунення виявлених ревізією порушень. Відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" законні вимоги службових осіб державної фінансової інспекції є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що ревізуються. Просили зобов'язати відповідача виконати не вчинені дії, зазначені в пунктах 2, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 листі-вимозі №21-06/10/2019 від 22.05.2013 року, а саме: утримати з ОСОБА_3 - 11735,72 грн., ОСОБА_4 - 7434,11 грн., ОСОБА_5 - 10114,27 грн. зайво сплачені кошти за роботу за сумісництвом при невиконанні працівниками лабораторії лабораторних робіт у вільний від основної роботи час у сумі 29284,10 грн. (п.2); утримати з осіб згідно з Додатком 20 до акту ревізії, зайво виплачені кошти за їх згодою або повернути 195,32 грн. в судовому порядку, в іншому випадку стягнути з особи, винної у зайвих виплатах грошових коштів у сумі 195,32 грн., у порядку та розмірі, встановленому ст.ст.133-136 КЗпПУ (п.6); утримати з осіб згідно з Додатком 21 до акту ревізії, зайво виплачені кошти за їх згодою або повернути 1 656,46 грн. в судовому порядку, в іншому випадку стягнути з особи, винної у зайвих виплатах грошових коштів у сумі 1 656,46 грн., у порядку та розмірі, встановленому ст.ст.133-136 КЗпПУ (п.7); провести перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо сум внесків до Пенсійного фонду України та зарахувати в рахунок майбутніх платежів зайво сплачені кошти у сумі 18495,11 грн., що були нараховані на заробітну плату (п.8); стягнути у судовому порядку з Комунальна установа охорони здоров'я "Ясинуватська центральна районна лікарня", Державний заклад "Дорожня лікарня станції Ясинувата ДП "Донецька залізниця" кошти у сумі 61923,90 грн., стосовно покриття витрат сторонніх юридичних осіб на оплату вартості медикаментів, виписаних за пільговими та безоплатними рецептами (п.9); стягнути з осіб, винних у списанні матеріальних цінностей, вартість незаконно списаних лікарських препаратів на суму 256,80 грн. згідно з Додатком 20 до акту ревізії (п.10); стягнути у судовому порядку з Комунальна установа охорони здоров'я "Ясинуватська центральна районна лікарня" кошти у сумі 7282,56 грн. за проведене покриття витрат КУОЗ "Ясинуватська центральна районна лікарня" за обстеження вагітних жінок (п.11); стягнути кошти у сумі 236,13 грн. в судовому порядку (п.12); стягнути з осіб, винних у безпідставних виплатах коштів на суму 70199 грн., що були сплачені на утримання понаднормативних штатних одиниць медичного реєстратора. Привести штатний розпис у відповідність до законодавства (п.13); внести зміни до кошторису та плану асигнувань загального фонду бюджету на 2013 рік за КФК 080800 "Центри первинної (медичної) медико-санітарної допомоги" щодо скорочення видатків на КЕКВ 2120 "Нарахування на оплату праці" на суму 19055 грн. (п.14).
Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив задовольнити їх у повному обсязі.
Представник відповідача у судовому засіданні просив відмовити у задоволені позову, зазначив, що в судовому порядку скасовано пункти вимоги 1, 2, 9, 11, 13, 14 та п.8 в частині зарахування майбутніх платежів у розмірі 10 630,13 грн. Крім того пункт 6 та 7, з думки відповідача, виконано шляхом надання заяв працівниками центру, складених ними власноруч, про утримання з їх заробітної плати зайво нарахованих коштів. Пункт 12 вимоги виконано шляхом пред'явлення Територіальному центру соціального обслуговування населення м.Ясинувата рахунку на сплату коштів у розмірі 236,13 грн. Пункт 10 вимоги усунуто шляхом відновлення обліку медичних препаратів, а саме заміни списання переміщенням.
Заслухавши представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Комунальний заклад охорони здоров'я «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Ясинувата» (код за ЄДРПОУ 37544409, 86006, Донецька обл., м. Ясинувата, вул. 8 березня, буд. 1А) зареєстровано як юридична особа 04.11.2011 року.
Відповідно до п. 2.3.2.1 Плану контрольно-ревізійної роботи Держфінінспекції в Донецькій області на І квартал 2013 р., на підставі направлень проведено ревізію фінансово - господарської діяльності Комунального закладу здоров'я «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Ясинувата» за період з 01.01.2012 року по 28.02.2013 року, за результатами якої складено акт № 21-06-09/27 від 15.04.2013 року.
22 травня 2013 року з метою усунення виявлених порушень, попередження, їх виникнення в подальшому складена вимога від № 21-06-10/2019.
Пунктом 2 вказаної вимоги Державна фінансова інспекція в Донецькій області вимагає утримати з ОСОБА_3 - 11735,72 грн., ОСОБА_4 - 7434,11 грн., ОСОБА_5 - 10114,27 грн. зайво сплачені кошти за роботу за сумісництвом при невиконанні працівниками лабораторії лабораторних робіт у вільний від основної роботи час у сумі 29284,10 грн.
Пунктом 6 - утримати з осіб згідно з Додатком 20 до акту ревізії, зайво виплачені кошти за їх згодою або повернути 195,32 грн. в судовому порядку, в іншому випадку стягнути з особи, винної у зайвих виплатах грошових коштів у сумі 195,32 грн., у порядку та розмірі, встановленому ст.ст.133-136 КЗпПУ.
Пунктом 7 - утримати з осіб згідно з Додатком 21 до акту ревізії, зайво виплачені кошти за їх згодою або повернути 1 656,46 грн. в судовому порядку, в іншому випадку стягнути з особи, винної у зайвих виплатах грошових коштів у сумі 1 656,46 грн., у порядку та розмірі, встановленому ст.ст.133-136 КЗпПУ.
Пунктом 8 - провести перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо сум внесків до Пенсійного фонду України та зарахувати в рахунок майбутніх платежів зайво сплачені кошти у сумі 18495,11 грн., що були нараховані на заробітну плату.
Пунктом 9 - стягнути у судовому порядку з Комунальна установа охорони здоров'я "Ясинуватська центральна районна лікарня", Державний заклад "Дорожня лікарня станції Ясинувата ДП "Донецька залізниця" кошти у сумі 61923,90 грн., стосовно покриття витрат сторонніх юридичних осіб на оплату вартості медикаментів, виписаних за пільговими та безоплатними рецептами.
Пунктом 10 - стягнути з осіб, винних у списанні матеріальних цінностей, вартість незаконно списаних лікарських препаратів на суму 256,80 грн. згідно з Додатком 20 до акту ревізії.
Пунктом 11 - стягнути у судовому порядку з Комунальна установа охорони здоров'я "Ясинуватська центральна районна лікарня" кошти у сумі 7282,56 грн. за проведене покриття витрат КУОЗ "Ясинуватська центральна районна лікарня" за обстеження вагітних жінок.
Пунктом 12 - стягнути кошти у сумі 236,13 грн. в судовому порядку.
Пунктом 13 - стягнути з осіб, винних у безпідставних виплатах коштів на суму 70199 грн., що були сплачені на утримання понаднормативних штатних одиниць медичного реєстратора. Привести штатний розпис у відповідність до законодавства.
Пунктом 14 - внести зміни до кошторису та плану асигнувань загального фонду бюджету на 2013 рік за КФК 080800 "Центри первинної (медичної) медико-санітарної допомоги" щодо скорочення видатків на КЕКВ 2120 "Нарахування на оплату праці" на суму 19055 грн.
Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 30.09.2013 року по справі №805/9261/13-а, залишеною без змін ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 20.11.2013 року, визнано протиправними та скасовано пункти 1, 2, 9, 11, 13, 14, частково п.8 на суму 10 630,13 грн. вимоги Державної фінансової інспекції в Донецькій області від 22 травня 2013 року №21-06-10/2019. Рішення набрало законної сили.
Відповідно до ст. 124 Конституції України судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України.
Порядок розв'язання процесуальних питань, пов'язаних з виконанням судових рішень в адміністративних справах, передбачений розділом V Кодексу адміністративного судочинства України.
Згідно зі ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України. Обставини, які були встановлені постановою, що набрала законної сили, в одній адміністративній справі не можуть оспорюватися в іншій судовій справі за участю тих самих сторін.
Статтею 257 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, зокрема, що судове рішення, яке набрало законної сили або яке належить виконати негайно, є підставою для його виконання. Примусове виконання судових рішень в адміністративних справах здійснюється в порядку, встановленому Законом України «Про виконавче провадження». Процесуальні питання, пов'язані з виконанням судових рішень в адміністративних справах, вирішує суддя адміністративного суду одноособово, якщо інше не встановлено цим Кодексом.
Таким чином, суд приходить до висновку про відсутність підстав щодо зобов'язання відповідача виконати не вчинені дії, зазначені в пунктах 2, 9, 11, 13, 14 вимоги Державної фінансової інспекції в Донецькій області від 22 травня 2013 року №21-06-10/2019, оскільки є постанова суду, яка набрала законної сили щодо скасування цих пунктів.
Також, не підлягає виконанню пункт 8 в частині проведення перерахунку та відповідних взаємозвірок щодо сум внесків до Пенсійного фонду України та зарахування в рахунок майбутніх платежів зайво сплачених коштів у сумі 10 630,13 грн. з аналогічних підстав. Отже, Комунальний заклад охорони здоров'я «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Ясинувата», в особі керівника, зобов'язаний провести перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо сум внесків до Пенсійного фонду України та зарахувати в рахунок майбутніх платежів зайво сплачені кошти у сумі 7 864,98 грн.
Відносно п. 6 вимоги Державної фінансової інспекції в Донецькій області від 22 травня 2013 року №21-06-10/2019 щодо зобов'язання Комунального закладу охорони здоров'я «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Ясинувата» утримати з осіб згідно з Додатком 20 до акту ревізії, зайво виплачені кошти за їх згодою або повернути 195,32 грн. в судовому порядку, в іншому випадку стягнути з особи, винної у зайвих виплатах грошових коштів у сумі 195,32 грн., у порядку та розмірі, встановленому ст.ст.133-136 КЗпПУ суд зазначає наступне.
З акту перевірки вбачається, що в порушення пп.3.1.1 п.3.1 Умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров'я України від 5 жовтня 2005 року №308/519, п. 3.12 Колективного договору Центру на 2012-2013 року, ч.1ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 року №996-XIV (далі Закон №996), п.2.16 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року №88 (далі Положення №88), п.40 ст.116 Бюджетного кодексу України проведено зайвих витрат на оплату доплати за виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника у розмірах більше, ніж 50 % посадового окладу за основною посадою у сумі 169,99 грн., та як наслідок, зайво сплачених відпускних у сумі 25,33 грн. таким особам як ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9 - у розмірі 54,40 грн., 12,02 грн., 12,02 грн., 90,15 грн. відповідно, а також ОСОБА_10 у розмірі частково невідшкодованих коштів - 26,73 грн. Вказаний пункт вимоги у судовому порядку не оскаржувався, неправомірне проведення зайвих витрат на оплату доплати за виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника у розмірах більше, ніж 50 % посадового окладу за основною посадою представником відповідача не заперечується.
Водночас, суд не приймає твердження відповідача щодо усунення вказаного порушення шляхом надання заяв працівниками центру, складених ними власноруч, відносно утримання з їх заробітної плати зайво нарахованих коштів, оскільки це не є належним доказом документального підтвердження фактичного утримання з вказаних осіб зайво виплачених коштів у розмірі 195,32 грн.
З урахуванням викладеного, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Державної фінансової інспекції в Донецькій області в частині зобов'язання відповідача утримати з осіб згідно з Додатком 20 до акту ревізії, зайво виплачені кошти за їх згодою або повернути 195,32 грн. в судовому порядку, в іншому випадку стягнути з особи, винної у зайвих виплатах грошових коштів у сумі 195,32 грн., у порядку та розмірі, встановленому ст.ст.133-136 КЗпПУ підлягають задоволенню.
Стосовно п.7 вимоги Державної фінансової інспекції в Донецькій області від 22 травня 2013 року №21-06-10/2019 щодо зобов'язання Комунального закладу охорони здоров'я «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Ясинувата» утримати з осіб згідно з Додатком 21 до акту ревізії, зайво виплачені кошти за їх згодою або повернути 1 656,46 грн. в судовому порядку, в іншому випадку стягнути з особи, винної у зайвих виплатах грошових коштів у сумі 1 656,46 грн., у порядку та розмірі, встановленому ст.ст.133-136 КЗпПУ суд зазначає наступне.
З акту перевірки вбачається, що в порушення п.5, 6 Порядку встановлення надбавок за обсяг та якість виконаної роботи медичним працівникам, що надають первинну медичну допомогу та є учасниками пілотного проекту з реформування системи охорони здоров'я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2012 року №209, п.5 Додатку 2 до Методичних рекомендацій щодо формування фонду оплати праці медичних працівників та встановлення надбавок за обсяг та якість виконаної роботи працівникам закладів охорони здоров'я, що надають первинну медичну допомогу та є учасниками пілотного проекту з реформування системи охорони здоров'я, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 26.04.2012 року №313, п.40 ст.116 Бюджетного кодексу України проведено зайвих витрат на виплату надбавки за осяг та якість виконаної роботи у сумі 1 384,91 грн., та як наслідок, зайво сплачено відпускні у сумі 275,55 грн. таким особам як ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13 - у розмірі 234,93 грн., 1 420,89 грн., 0,64 грн. відповідно. Вказаний пункт вимоги у судовому порядку не оскаржувався, неправомірне проведення зайвих витрат на виплату надбавки за обсяг та якість виконаної роботи представником відповідача не заперечується.
Водночас, суд не приймає твердження відповідача щодо усунення вказаного порушення шляхом надання заяв працівниками центру, складених ними власноруч, відносно утримання з їх заробітної плати зайво нарахованих коштів, оскільки це не є належним доказом документального підтвердження фактичного утримання з вказаних осіб зайво виплачених коштів у розмірі 1 656,46 грн.
З урахуванням викладеного, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Державної фінансової інспекції в Донецькій області в частині зобов'язання відповідача утримати з осіб згідно з Додатком 21 до акту ревізії, зайво виплачені кошти за їх згодою або повернути 1 656,46 грн. в судовому порядку, в іншому випадку стягнути з особи, винної у зайвих виплатах грошових коштів у сумі 1 656,46 грн., у порядку та розмірі, встановленому ст.ст.133-136 КЗпПУ підлягають задоволенню.
Відносно п. 10 вимоги Державної фінансової інспекції в Донецькій області від 22 травня 2013 року №21-06-10/2019 щодо зобов'язання Комунального закладу охорони здоров'я «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Ясинувата» стягнути з винних осіб, винних у списанні матеріальних цінностей, вартість незаконно списаних лікарських препаратів на суму 256,80 грн. згідно з Додатком 20 до акту ревізії суд зазначає наступне.
З акту перевірки вбачається, що в порушення ч.1 ст.9 Закону № 996, п.п. 2.15, 2.16 Положення №88, п.40 ст.116 Бюджетного кодексу України незаконно списано лікарських препаратів внаслідок відсутності підтверджуючих записів в амбулаторних картах хворого у сумі 256,80 грн. Проте, в Журналі предметно-кількістного обліку медикаментів всі вище вказані лікарські препарати списані з обліку в кількісному виразі та включені до акту на списання на видатки та до звіту про рух лікарських засобів за період з 01.11.2012 року по 31.12.2012 року та з 01.01.2013 року по 28.02.2013 року. Отже, за період з 01.11.2012 року по 28.02.2013 року внаслідок відсутності підтверджуючих записів в амбулаторних картках десяти хворих відділення денного стаціонару по загальному фонду бюджету за КФК 080800 «Центри первинної (медичної) медико-санітарної допомоги» зайво списано видатки лікарських засобів на суму 256,80 грн.
Порушення допущене відповідальними особами медичною сестрою денного стаціонару ОСОБА_14 та виконуючою обов'язки медичної сестри денного стаціонару ОСОБА_15, якими внесено недостовірні дані до медичних карток, актів списання лікарських засобів, та як наслідок до регістрів бухгалтерського обліку.
Згідно ч.1 ст.9 Закону № 996 підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Пунктом 2.15 Положення №88 передбачено, що первинні документи підлягають обов'язковій перевірці (в межах компетенції) працівниками, які ведуть бухгалтерський облік, за формою і змістом, тобто перевіряється наявність у документі обов'язкових реквізитів та відповідність господарської операції чинному законодавству у сфері бухгалтерського обліку, логічна ув'язка окремих показників.
Пунктом 2.16 Положення №88 передбачено, що у разі виявлення невідповідності первинного документа вимогам законодавства у сфері бухгалтерського обліку такі документи з письмовим обґрунтуванням передаються керівнику підприємства, установи. До окремого письмового рішення керівника такі документи не приймаються до виконання.
Суд не приймає твердження відповідача щодо усунення вказаного порушення шляхом виправлення помилки та правильним списанням матеріальних цінностей, про що надана довідка до акту ревізії без зазначення дати та номеру, з посиланням на заміну списання на внутрішнє переміщення, оскільки воно не є достатнім доказом щодо підтвердження стягнення з винних осіб вартості незаконно списаних лікарських препаратів на суму 256,80 грн.
З урахуванням викладеного, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Державної фінансової інспекції в Донецькій області в частині зобов'язання відповідача стягнути з осіб, винних у списанні матеріальних цінностей, вартість незаконно списаних лікарських препаратів на суму 256,80 грн. згідно з Додатком 20 до акту ревізії підлягають задоволенню.
Відносно п.12 вимоги Державної фінансової інспекції в Донецькій області від 22 травня 2013 року №21-06-10/2019 щодо зобов'язання Комунального закладу охорони здоров'я «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Ясинувата» стягнути кошти у сумі 236,13 грн. в судовому порядку суд зазначає наступне.
З акту перевірки вбачається, що в порушення п.п. 5, 6 ч.1 ст.7, п.3 ст. 116 Бюджетного кодексу України, ч.1, 5 ст.9 Закону №996 проведено покриття видатків Територіального центру соціального обслуговування населення м.Ясинувата з відшкодування витрат, пов'язаних з експлуатацією автотранспорту у сумі 236,13 грн. Вказаний пункт вимоги у судовому порядку не оскаржувався, неправомірне проведення покриття видатків Територіального центру соціального обслуговування населення м.Ясинувата з відшкодування витрат, пов'язаних з експлуатацією автотранспорту у сумі 236,13 грн. представником відповідача не заперечується.
Судом встановлено, що 17 травня 2013 року між виконавцем Комунальним закладом охорони здоров'я «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Ясинувата» та замовником Територіальним центром соціального обслуговування населення м.Ясинувата складено акт №1 щодо відшкодування транспортних витрат за лютий 2013 року за послуги по доставці їжі у розмірі 236,13 грн.
Водночас, суд не приймає твердження відповідача щодо усунення вказаного порушення шляхом пред'явлення рахунку на сплату послуг, оскільки це не є належним доказом документального підтвердження фактично сплаченої суми Територіальним центром соціального обслуговування населення м.Ясинувата у розмірі 236,13 грн.
З урахуванням викладеного, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Державної фінансової інспекції в Донецькій області в частині зобов'язання відповідача стягнути кошти у сумі 236,13 грн. в судовому порядку підлягають задоволенню.
Згідно статті 15 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" законні вимоги службових осіб органу державного фінансового контролю є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що контролюються.
Прийняття вимоги органом державного фінансового контролю є засобом реалізації наданих суб'єкту владних повноважень функцій, що застосовується у разі виявлення порушення вимог чинного законодавства об'єктом контролю.
Враховуючи вищенаведене, позовні вимоги Державної фінансової інспекції в Донецькій області підлягають частковому задоволенню.
Керуючись статтями 2, 8-12, 17-20, 69-72, 86, 94, 158-164, 167, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
П О С Т А Н О В И В:
Позов Державної фінансової інспекції в Донецькій області до Комунального закладу охорони здоров'я «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Ясинувата» про зобов'язання вчинити певні дії задовольнити частково.
Зобов'язати Комунальний заклад охорони здоров'я «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Ясинувата» виконати пункт 6 вимоги № 21-06-10/2019 від 22.05.2013 року Державної фінансової інспекції в Донецькій області, а саме утримати з осіб згідно з Додатком 20 до акту ревізії, зайво виплачені кошти за їх згодою або повернути 195,32 грн. в судовому порядку, в іншому випадку стягнути з особи, винної у зайвих виплатах грошових коштів у сумі 195,32 грн., у порядку та розмірі, встановленому ст.ст.133-136 КЗпПУ
Зобов'язати Комунальний заклад охорони здоров'я «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Ясинувата» виконати пункт 7 вимоги № 21-06-10/2019 від 22.05.2013 року Державної фінансової інспекції в Донецькій області, а саме утримати з осіб згідно з Додатком 21 до акту ревізії, зайво виплачені кошти за їх згодою або повернути 1 656,46 грн. в судовому порядку, в іншому випадку стягнути з особи, винної у зайвих виплатах грошових коштів у сумі 1 656,46 грн., у порядку та розмірі, встановленому ст.ст.133-136 КЗпПУ
Зобов'язати Комунальний заклад охорони здоров'я «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Ясинувата» виконати частково пункт 8 вимоги № 21-06-10/2019 від 22.05.2013 року Державної фінансової інспекції в Донецькій області, а саме зобов'язаний провести перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо сум внесків до Пенсійного фонду України та зарахувати в рахунок майбутніх платежів зайво сплачені кошти у сумі 7 864,98 грн.
Зобов'язати Комунальний заклад охорони здоров'я «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Ясинувата» виконати пункт 10 вимоги № 21-06-10/2019 від 22.05.2013 року Державної фінансової інспекції в Донецькій області, а саме стягнути з осіб, винних у списанні матеріальних цінностей, вартість незаконно списаних лікарських препаратів на суму 256,80 грн. згідно з Додатком 20 до акту ревізії.
Зобов'язати Комунальний заклад охорони здоров'я «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Ясинувата» виконати пункт 12 вимоги № 21-06-10/2019 від 22.05.2013 року Державної фінансової інспекції в Донецькій області, а саме стягнути кошти з Територіального центру соціального обслуговування населення м.Ясинувата у сумі 236,13 грн. в судовому порядку.
В іншій частині позову відмовити.
Повний текст постанови виготовлений 28 грудня 2013 року.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня отримання копії постанови особами, які беруть участь у справі, з подачею її копії до суду апеляційної інстанції.
Суддя Кошкош О.О.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.12.2013 |
Оприлюднено | 11.01.2014 |
Номер документу | 36529279 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Кошкош О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні