cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,
тел. приймальня (057) 705-14-50, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"30" грудня 2013 р.Справа № 922/5061/13
Господарський суд Харківської області у складі:
судді Кухар Н.М.
при секретарі судового засідання Руденко О.О.
розглянувши справу
за позовом Чугуївського міжрайонного прокурора Харківської області в інтересах держави в особі Чугуївської районної ради Харківської області, м.Чугуїв Харківської області, до 1) Комунальної установи по забезпеченню діяльності з утримання та обслуговування майна спільної власності територіальних громад Чугуївського району, смт.Малинівка Чугуївського району Харківської області , 2) Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Укртехносфера", м.Харків, 3-я особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю "Рестріелт", м.Харків, про визнання недійсними результатів закупівлі послуг та договору за участю представників:
позивача - не з'явився;
1-го відповідача - Будьонний В.В. (довіреність № 343 від 19.12.2013р.);
2-го відповідача - Голубовський І.В. (довіреність б/н від 25.12.2012р.);
третьої особи - не з'явився;
старший прокурор відділу прокуратури м.Харкова - Зливка К.О. (посвідчення
№ 013773 від 06.12.2012р.);
ВСТАНОВИВ:
Чугуївський міжрайонний прокурор Харківської області звернувся до господарського суду з позовною заявою в інтересах держави в особі Чугуївської районної ради Харківської області, в якій просить визнати недійсними результати процедури закупівлі послуг - поточний ремонт фасаду адміністративної будівлі Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області, розташованої за адресою: м.Чугуїв, вул.К.Лібкнехта, 29, оформлені протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій) Комунальної установи по забезпеченню діяльності та обслуговування майна спільної власності територіальних громад Чугуївського району (1-й відповідач) № 5 від 16.09.2013р.; визнати недійсним договір про закупівлю послуг № 63 від 04.10.2013р., укладений між Комунальною установою по забезпеченню діяльності та обслуговування майна спільної власності територіальних громад Чугуївського району та Товариством з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Укртехносфера" (2-й відповідач). Судові витрати прокурор просить покласти на відповідачів.
Ухвалою господарського суду Харківської області від 12.12.2013р. за вищевказаним позовом було порушено провадження у справі № 922/5061/13 та розгляд справи призначено на 25.12.2013р. об 11:00 год. Даною ухвалою до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача, було залучено Товариство з обмеженою відповідальністю "Рестріелт", м.Харків.
20.12.2013р. до канцелярії господарського суду від 1-го відповідача надійшли наступні документи: копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо 1-го відповідача; довідку про перелік номерів рахунків 1-го відповідача; копію статуту Комунальної установи по забезпеченню діяльності та обслуговування майна спільної власності територіальних громад Чугуївського району; копію довідки про взяття 1-го відповідача на облік як платника податків; копію свідоцтва про державну реєстрацію 1-го відповідача як юридичної особи; копію наказу про призначення Будьонного В.В. на посаду заступника з господарчої діяльності директора Комунальної установи по забезпеченню діяльності та обслуговування майна спільної власності територіальних громад Чугуївського району; копію наказу про затвердження складу комітету з конкурсних торгів; копію роздруківки з веб-порталу з питань державних закупівель; копію довіреності на ім'я Будьонного В.В. як представника 1-й відповідач.
Надані 1-м відповідачем документи були долучені судом до матеріалів справи.
У судовому засіданні, яке відбулося 25.12.2013р., прокурор підтримав заявлені позовні вимоги та просив задовольнити їх у повному обсязі.
Представник 1-го відповідача позовні вимоги визнав у повному обсязі.
Представник 2-го відповідача проти позову заперечує повністю, посилаючись на те, що ТОВ "БК "Укртехносфера" було лише учасником процедури закупівлі та не здійснювало оформлювання документації в межах цієї процедури, а тому вина 2-го відповідача у порушенні порядку здіснення державних закупівель відсутня. Також представник 2-го відповідача вказує, що ТОВ "БК "Укртехносфера" та ТОВ "АН "Рестріелт" не є пов'язаними особами, та з боку 2-го відповідача не було ніякого впливу на діяльність ТОВ АН "Рестріелт". Представник 2-го відповідача вважає вимоги прокурора не доведеними належним чином та просить відмовити у позові. На вимогу суду представник 2-го відповідача надав відзив на позовну заяву, який було долучено судом до матеріалів справи.
Представники позивача та третьої особи на стороні відповідача у судове засідання не з'явились; про причину неявки суд не повідомили; про час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином.
У судовому засіданні була оголошена перерва до 30.12.2013р. до 11:00 год., у зв'язку з необхідністю надання учасниками судового процесу додаткових доказів по справі.
Після перерви представник 1-го відповідача на вимогу суду надав письмові пояснення по справі, які разом з доданими до них документами були долучені судом до матеріалів справи.
Прокурор та представник 1-го відповідача своїх позицій у справі не змінили.
Представник 2-го відповідача проти доводів прокурора не заперечував, вирішення даного спору по суті залишив на розсуд суду.
Розглянувши матеріали справи, вислухавши пояснення прокурора та представників відповідачів, суд встановив наступне.
Чугуївською міжрайонною прокуратурою Харківської області було проведено перевірку додержання вимог законодавства при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, а саме: проведення Комунальною установою по забезпеченню діяльності та обслуговування майна спільної власності територіальних громад Чугуївського району (1-м відповідачем) процедури закупівлі робіт, послуг - поточний ремонт фасаду адміністративної будівлі Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області.
За результатами проведеної перевірки було встановлено, що Комунальною установою по забезпеченню діяльності та обслуговування майна спільної власності територіальних громад Чугуївського району у 2013 році було проведено процедуру закупівлі робіт, послуг, а саме: поточний ремонт фасаду адміністративної будівлі Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області.
На підставі наказу директора Комунальної установи від 02.01.2013р. № 7 "Про затвердження складу та положення про комітет з конкурсних торгів комунальної установи по забезпеченню діяльності з утримання та обслуговування майна спільної власності територіальних громад Чугуївського району" було затверджено склад комітету конкурсних торгів у складі 5-ти посадових осіб Комунальної установи та Положення про комітет з конкурсних торгів.
Згідно зазначеного наказу, керівництво роботою комітету з конкурсних торгів Комунальної установи здійснював голова комітету з конкурсних торгів - Будьонний В.В., заступник директора з господарської діяльності.
Відповідно до пп. 10 та пп. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про здійснення державних закупівель", замовники - розпорядники державних коштів, які здійснюють закупівлю в порядку, визначеному цим Законом; комітет з конкурсних торгів - службові (посадові особи) замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно з цим Законом.
Положення про комітет з конкурсних торгів, затверджене наказом директора Комунальної установи від 02.01.2013р. № 7, містить наступні розділи: загальні положення, порядок створення та організація діяльності комітету, головні функції комітету, права та обов'язки членів комітету, відповідальність.
Протоколом засідання комітету з конкурсних торгів від 12.07.2013р. № 1 розглянуто та затверджено зміни до річного плану закупівель товарів, робіт і послуг на 2013 рік. Змінами до річного плану закупівель товарів, робіт і послуг на 2013 рік передбачено предмет закупівлі:
- поточний ремонт фасаду адміністративної будівлі Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області, розташованої за адресою: м.Чугуїв, вул.К.Лібкнехта, 29 (КЕКВ 2240), очікуваною вартістю - 400000,00 грн., процедура закупівлі - відкриті торги.
Вказані зміни до річного плану державних закупівель були направлені до Департаменту державних закупівель Міністерства економічного розвитку та торгівлі України листом від 19.07.2013р. за № 195 та до Чугуївського управління державної казначейської служби України Харківської області листом від 19.07.2013р. за № 196. Даний лист був отриманий казначейством 29.07.2013р. (вх. № 2283), що свідчить про порушення ст. 4 Закону України "Про здійснення державних закупівель", якою передбачено, що річний план закупівель та зміни до нього надсилаються протягом 5 робочих днів з дня їх затвердження.
Також в ході проведення перевірки дотримання вимог законодавства про державні закупівлі в частині прозорості здійснення державних закупівель по процедурі відкритих торгів - поточний ремонт фасаду адміністративної будівлі Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області, розташованої за адресою: м.Чугуїв, вул.К.Лібкнехта, 29, очікуваною вартістю - 400000,00 грн. Було встановлено:
- оголошення про проведення процедури відкритих торгів було розміщено у Віснику державних закупівель номер бюлетеня 57 (800) від 22.07.2013р., оголошення № 151339 та оприлюднено на сайті http://www.tender.me.gov.ua/. Надання та розкриття тендерних пропозицій призначено на 26.08.2013р.;
- документацію конкурсних торгів оприлюднено на сайті http://www.tender.me.gov.ua/ за кодом 13101WX505410;
- зміни до документації з конкурсних торгів та протокол засідання оприлюднено на сайті http://www.tender.me.gov.ua/ за кодом 13101WX505410_ЗДКТ_1 зі строком надання та розкриття тендерних пропозицій на 03.09.2013р.;
- зміни до документації з конкурсних торгів та протокол засідання від 02.09.2013р. оприлюднено на сайті http://www.tender.me.gov.ua/ за кодом 13101WX505410_ЗДКТ_2 зі строком надання та розкриття тендерних пропозицій на 12.09.2013р.;
- протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів від 12.09.2013р. б/н оприлюднено на сайті http://www.tender.me.gov.ua/ за кодом 13101WХ505410_ПР_2;
- повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів розміщено у Віснику державних закупівель, номер бюлетеня 74 (817) від 19.09.2013р., оголошення № 173151 та оприлюднено на сайті http://www.tender.me.gov.ua/ в розділі Пошук оголошень "Повідомлення про акцепт";
- оголошення про результати процедури закупівлі - відкриті торги було розміщено у Віснику державних закупівель, номер бюлетеня 80 (823) від 10.10.2013р., оголошення № 180388 та оприлюднено на сайті http://www.tender.me.gov.ua/.
Відповідно до ст. 10 Закону України "Про здійснення державних закупівель", замовник для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу (що здійснюється безоплатно) у порядку, встановленому цим Законом, надає таку інформацію про закупівлю: звіт про результати проведення процедури закупівлі - протягом трьох робочих днів з дня його затвердження.
Проте, як свідчать матеріали справи, звіт про результати проведення процедури відкритих торгів від 11.10.2013 року № 1 не був оприлюднений на сайті http://www.tender.me.gov.ua/, що свідчить про порушення вимог ст. 10 Закону України "Про здійснення державних закупівель".
Документація конкурсних торгів на закупівлю "поточний ремонт фасаду адміністративної будівлі Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області, розташованої за адресою: м.Чугуїв, вул.К.Лібкнехта, 29" булла затверджена протоколом засідання комітету з конкурсних торгів від 19.07.2013р. № 3 та підписана головою комітету з конкурсних торгів Комунальної установи Будьонним В.В.
Дана документація містить наступні розділи: загальні положення, порядок внесення змін та надання роз'яснень до документації конкурсних торгів, підготовка пропозиції конкурсних торгів, подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів, оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця, укладання договору про закупівлю, додаток № 1 перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, перелік додаткових документів, що має надати учасник, додаток № 2 технічне завдання, додаток № 3 методика та критерії оцінки, додаток № 4 істотні умови договору, додаток № 5 форма пропозицій конкурсних торгів.
Протоколом засідання комітету з конкурсних торгів від 14.08.2013р. № 2 до документації конкурсних торгів були внесені зміни, а саме змінено строк подання та розкриття пропозицій на 03.09.2013р., проколом засідання комітету з конкурсних торгів від 02.09.2013р. № 3 змінено строк подання та розкриття пропозицій на 12.09.2013р.
Згідно ч. 2 ст. 23 Закону України "Про здійснення державних закупівель", замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів, та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.
Однак, листів-повідомлень особам, яким було видано документацію конкурсних торгів, замовником надано не було. На конвертах учасників TOB агентство нерухомості "Рестріелт" та TOB будівельна компанія "Укртехносфера" з пропозиціями конкурсних торгів здійснено маркування "Не відкривати до 03.09.2013р. до 13.30".
Тобто, в порушення ч. 2 ст. 23 Закону України "Про здійснення державних закупівель" учасників не було повідомлено протягом одного робочого дня про внесені змін до документації конкурсних торгів на 12.09.2013р.
Як встановлено перевіркою, пунктом 7 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів передбачено документальне підтвердження відповідності робіт пропозиції, у тому числі надання календарного плану надання послуг, але в конкурсній пропозиції учасника TOB агентство нерухомості "Рестріелт" відсутній календарний план надання послуг.
Пунктом 7 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів передбачено документальне підтвердження відповідності робіт пропозиції, у тому числі надання кошторису та всіх розрахунків до нього, а також технічного завдання - додаток № 2 до документації конкурсних торгів, в якому визначені об'єми найменування робіт.
З конкурсної пропозиції учасника TOB агентство нерухомості "Рестріелт" вбачається, що в локальному кошторисі станом на 02.09.2013р. зазначено найменування робіт - Р7-2-7 "Розбирання покриттів підлог з керамічних плиток 100 кв.м. в кількості 0,7614", але в додатку № 2 "Технічне завдання" документації конкурсних торгів передбачено - Розбирання покриття підлог з керамічних плиток 100 кв.м. в кількості 0,6972, тобто, даний обсяг робіт не відповідає документації конкурсних торгів.
Крім того, пунктом 1 "Оформлення пропозиції конкурсних торгів" розділу 3 "Підготовка пропозицій конкурсних торгів" документації конкурсних торгів передбачено, що на конверті повинно бути зазначено маркування: "Пропозиція конкурсних торгів "Не відкривати до 12.09.2013р., 13.30", але на конвертах учасників TOB агентство нерухомості "Рестріелт" та TOB будівельна компанія "Укртехносфера" зазначено маркування: "Не відкривати до 03.09.2013р., 13.30".
Відповідно до ст. 29 Закону України "Про здійснення державних закупівель", замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо: пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.
Згідно ст. 30 вищевказаного Закону України, замовник відміняє торги у разі порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого цим Законом; відхилення пропозицій - конкурсних торгів згідно з цим Законом та ін.
Однак, замовником (1-м відповідачем), в порушення вимог ст.ст. 29, 30 Закону України "Про здійснення державних закупівель", торги відмінені не були.
Згідно Статуту TOB агентство нерухомості "Рестріелт" (дата реєстрації 27.03.2012р. № 14801050022009960), засновниками товариства є громадянка України Курило Тетяна Володимирівна, що мешкає за адресою: 61118, м.Харків, проспект П'ятдесятиріччя BЛКCM, будинок 72-В, кв. 29, та громадянин України Мица Юрій Вікторович, що мешкає за адресою: 61118, м.Харків, проспект П'ятдесятиріччя BЛКСM, будинок 72-В, кв. 30. Розмір статутного капіталу товариства складає 50000000 грн. Учасник Курило Т.В. володіє часткою вартістю 49900000 грн., що становить 99,8% статутного капіталу, учасник Мица Ю.В. володіє часткою 100000 грн., що становить 0,2% статутного капіталу.
Згідно Статуту, TOB будівельна компанія "Укртехносфера" (дата реєстрації 18.07.2007р. № 14801050003008744), засновниками товариства є три громадянина, у тому числі, Мица Віктор Павлович, що мешкає за адресою: 61129, м.Харків, просп.Тракторобудівників 160-а, кв. 23 та громадянин Мица Юрій Вікторович, що мешкає за адресою: 61129, м.Харків, просп.Тракторобудівників, 160-а, кв. 23. Згідно паспорту Мица Віктора Павловича, серія МН № 367622, зареєстрованим місцем проживанням даної особи є: 61118, м.Харків, проспект П'ятдесятиріччя BЛКCM, будинок 72-В, кв. 30. Розмір статутного капіталу товариства складає 150000 грн. та розподілений між учасниками: Мица В.П. володіє часткою 15000 грн., що становить 10% статуного капіталу, Мица Ю.В. володіє часткою 132000 грн., що становить 88% статутного капіталу.
Як вбачається з реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів, пропозиції отримані поштою 12.09.2013р., конкурсну пропозицію подано двома учасниками. Однак, на конвертах учасників відсутні печатки поштових відділень.
Таким чином, у порушення вимог ст. 27 Закону України "Про здійснення державних закупівель" до проведення перевірки надано два протоколи розкриття пропозицій конкурсних торгів без номеру, підписані комітетом конкурсних торгів і скріплені печаткою, а саме: протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів, згідно якого розкриття пропозицій відбулося 03.09.2013р., 13.30, та протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів, згідно якого розкриття пропозицій відбулося 12.09.2013р., об 13.30. Тобто, зазначені протоколи є тотожними за винятком дати розкриття.
Оцінка конкурсних пропозицій по вищевказаній процедурі відкритих торгів відбулась 16.09.2013р. о 09.30.
Відповідно до форми протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів по вищевказаній закупівлі, оцінка пропозицій відбулася за методикою оцінки, визначеною в документації конкурсних торгів. За наслідками проведення оцінки конкурсних пропозицій учасників TOB агентство нерухомості "Рестріелт" набрав 91,9 балів, TOB торгівельна компанія "Укртехносфера" - 100 балів (протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій) № 5).
Повідомлення про результати проведення відкритих торгів було направлено листами від 16.09.2013р. за № 236 TOB будівельна компанія "Укртехносфера" та № 235 TOB агентство нерухомості "Рестріелт". Повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів направлено учаснику, конкурсна пропозиція якого була акцептована - TOB будівельна компанія "Укртехносфера", 16.09.2013р. без номеру.
За результатами проведених процедур закупівель було складено звіт про результати процедури закупівель від 11.10.2013р. № 1; з учасником торгів, конкурсну пропозицію якого акцептовано укладено Договір від 04.10.2013р. № 63 щодо поточного ремонту фасаду адміністративної будівлі Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області, розташованої за адресою: м.Чугуїв, вул.К.Лібкнехта, 29 на загальну суму 399546,84 грн.
Таким чином, суд встановив, що вищевказані обставини свідчать про наявність факту порушення проведення процедури закупівлі послуг.
Ретельно дослідивши докази, надані учасниками судового процесу в обґрунтування своїх позицій у справі, та надавши їм правову кваліфікацію, суд дійшов висновку про обґрунтованість та законність позовних вимог Чугуївського міжрайонного прокурора Харківської області, виходячи з наступного.
Відповідно до ст. 203 Цивільного кодексу України, зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі. Правочин має вчинятися у формі, встановленій законом. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.
Згідно ч. 1 ст. 215 ЦК України, підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою-третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.
Частина 1 ст. 207 Господарського кодексу України надає суду право визнати недійсним повністю або частково господарське зобов'язання, що не відповідає вимогам закону, або вчинено з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави і суспільства, або укладено учасниками господарських відносин з порушенням хоча б одним з них господарської компетенції (спеціальної правосуб'єктності).
Відповідно до ч. 3 ст. 215 Цивільного кодексу України, якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).
Судом встановлено, що спірний Договір про закупівлю послуг за державні кошти № 63 від 04.10.2013р. було укладено між Комунальною установою по забезпеченню діяльності та обслуговування майна спільної власності територіальних громад Чугуївського району та TOB будівельна компанія "Укртехносфера" за результатами відкритих торгів на закупівлю послуг, а саме: поточний ремонт фасаду адміністративної будівлі Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області на загальну суму 399546,84 грн., з порушенням процедури проведення вищевказаних відкритих торгів, визначеної Законом України "Про здійснення державних закупівель".
З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для визнання недійсним Договору № 63 від 04.10.2013р.
Відповідно до ст. 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Згідно ст. 34 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи.
Відповідно до ст. 43 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.
На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Чугуївського міжрайонного прокурора Харківської області обґрунтовані, підтверджуються наявними у матеріалах справи доказами та підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до ст.ст. 44, 49 Господарського процесуального кодексу України, суд вважає за необхідне покласти судові витрати 1-го відповідача, оскільки з його вини спір було доведено до суду.
Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 6, 8, 19, 124, 129 Конституції України, ст.ст. 203, 215 Цивільного кодексу України, ст. 207 Господарського кодексу України, ст.ст. 4, 10, 23, 27 Закону України "Про здійснення державних закупівель", ст.ст. 1, 4, 12, 33, 34, 43, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд -
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги задовольнити повністю.
Визнати недійсними результати процедури закупівлі послуг - поточний ремонт фасаду адміністративної будівлі Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області, розташованої за адресою: м.Чугуїв, вул.К.Лібкнехта, 29, оформлених протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій) Комунальної установи по забезпеченню діяльності та обслуговування майна спільної власності територіальних громад Чугуївського району (код ЄДРПОУ: 26356059) № 5 від 16.09.2013р.
Визнати недійсним Договір про закупівлю послуг № 63 від 04.10.2013р., укладений між Комунальною установою по забезпеченню діяльності та обслуговування майна спільної власності територіальних громад Чугуївського району (код ЄДРПОУ: 26356059) та Товариством з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Укртехносфера" (код ЄДРПОУ: 33477638).
Стягнути з Комунальної установи по забезпеченню діяльності та обслуговування майна спільної власності територіальних громад Чугуївського району (63525, Харківська область, Чугуївський район, смт.Малинівка, вул. Стоїча, 5; код ЄДРПОУ: 26356059) на користь Державного бюджету України (одержувач коштів - Управління державної казначейської служби у Дзержинському районі м.Харкова, вул.Бакуліна, 18, м.Харків, 61166; код ЄДРПОУ 37999654, рахунок 31215206783003, банк одержувача - Головне управління державної казначейської служби України у Харківській області, МФО 851011, код бюджетної класифікації 22030001) - 1147,00 грн. судового збору.
Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Повне рішення складено 31.12.2013 р.
Суддя Кухар Н.М.
Суд | Господарський суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 30.12.2013 |
Оприлюднено | 09.01.2014 |
Номер документу | 36531889 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Харківської області
Кухар Н.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні