Постанова
від 18.12.2013 по справі 801/9598/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ПОСТАНОВА

Іменем України

18 грудня 2013 р. (15:34) Справа №801/9598/13-а

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кузнякової С.Ю., за участю секретаря судового засідання Лєбєдєвої О.М., представника позивача Дубицької А.Х., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Приватного підприємства "Київлюксбуд"

до Управління Держземагенства у м. Ялті Автономної Республіки Крим

про визнання протиправними дій та спонукання до виконання певних дій,

Обставини справи: приватне підприємство "Київлюксбуд" звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Управління Держземагенства у м. Ялті Автономної Республіки Крим, в якому, у урахуванням уточнень від 06.12.2013 року, просить: визнати протиправними дії Управління Держземагенства у м. Ялті Автономної Республіки Крим щодо відмови ПП «Київлюксбуд» у виготовлені та видачі довідки із державної статистичної звітності (за даними форми 6-зем) при розгляді матеріалів землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0945 га за адресою: АДРЕСА_1; визнати протиправними дії Управління Держземагенства у м. Ялті Автономної Республіки Крим щодо відмови ПП «Київлюксбуд» у виготовлені та видачі довідки про ґрунтове обстеження при розгляді матеріалів землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0945 га за адресою: АДРЕСА_1; зобов'язати Управління Держземагенства у м. Ялті Автономної Республіки Крим виготовити та видати ПП «Київлюксбуд» довідку із державної статистичної звітності (за даними форми 6-зем) щодо земельної ділянки площею 0,0945 га за адресою: АДРЕСА_1; зобов'язати Управління Держземагенства у м. Ялті Автономної Республіки Крим виготовити та видати ПП «Київлюксбуд» довідку про ґрунтове обстеження щодо земельної ділянки площею 0,0945 га за адресою: АДРЕСА_1.

Позовні вимоги мотивовано тим, що відмови відповідача, викладені в листах від 15.05.2013 року № 3866-2/10-25 та № 3867-2/10-25 у виготовлені та видачі довідок з державної статистичної звітності (за даними форми 6-зем) та про ґрунтове обстеження суперечать приписам діючого законодавства та є протиправними.

Представник позивача у судовому засіданні 18 грудня 2013 року на позовних вимогах наполягав, з підстав, викладених у позовній заяві. Просив суд позов задовольнити у повному обсязі та зобов'язати Управління Держземагенства у м. Ялті Автономної Республіки Крим надати звіт про виконання судового рішення.

Відповідач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про час, дату та місце його проведення повідомлений належним чином, заперечень проти позову та клопотання про розгляд справи за його відсутності до суду не надав, про причини неявки суд не повідомив.

Суд, враховуючі неявку відповідача, належним чином повідомленого про час та місце судового засідання, керуючись ст. 128 КАС України, вважає можливим продовжити розгляд справи на підставі наявних доказів.

Розглянув матеріали справи, дослідив докази, надані позивачем, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд -

ВСТАНОВИВ:

Згідно з договором оренди від 01.10.2012р., укладеним між ОСОБА_2 та Приватним підприємством «Київлюксбуд» та договором оренди від 01.10.2012р., укладеним між ТОВ «ХЕДЖЕР-КР» та Приватним підприємством «Київлюксбуд» у строкове платне користування ПП «Київлюксбуд» передане майно: комплекс нежитлових будівель та споруд за адресою: АДРЕСА_1, а саме: пункт прокату - літ. Д, медпункт - туалет - літ. Б, бар - літ. Ж, навіси - літ. И, 3, фундамент на пляжу.

Відповідно до умов зазначених вище договорів оренди ПП «Київлюксбуд» має право укладати довгострокові договори оренди земельної ділянки, на якій розташоване майно з Гаспринською селищною радою в якості орендаря.

Рішенням 24 сесії 6 скликання Гаспринської селищної ради від 13.08.2012р. №19 ПП «Київлюксбуд» надано дозвіл на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду орієнтовною площею 0,2000 га, для реконструкції та експлуатації пляжних споруд.

На виконання рішення Гаспринської селищної ради від 13.08.2012 року № 19 з метою розробки проекту землеустрою та отримання вихідної документації позивач звернувся до Управління Держземагентства у м. Ялта АР Крим із заявами про надання довідки із державної статистичної звітності (за даними форми 6-зем) та довідки про ґрунтове обстеження щодо відведення земельної ділянки площею 0,0945 га за адресою: АДРЕСА_1;

Листом від 15.05.2013р. №3867-2/10-25-1 Управління Держземагенства у м. Ялті Автономної Республіки Крим відмовило ПП «Київлюксбуд» у виготовлені та видачі довідки із державної статистичної звітності (за даними форми 6-зем) на підставі того, що згідно до ст. 134 Земельного кодексу України надати земельну ділянку в оренду без проведення аукціону можливо тільки за наявності на ній споруд, що знаходяться на праві власності у потенційного землекористувача.

Листом від 15.05.2013р. №3866-2/10-25-1 Управління Держземагенства у м. Ялті Автономної Республіки Крим відмовило позивачу у виготовлені та видачі довідки про ґрунтове обстеження на підставі того, що згідно до ст. 134 Земельного кодексу України надати земельну ділянку в оренду без проведення аукціону можливо тільки за наявності на ній споруд, що знаходяться на праві власності у потенційного землекористувача.

Вирішуючи питання щодо обґрунтованості позовних вимог, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Оцінюючи правомірність дій та рішень органу владних повноважень суд керується критеріями, закріпленими у ст. 2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, які повинні дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владного суб'єкта, встановлюючи чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України: 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано: 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо: 7) 3 дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Стаття 19 Конституції України зобов'язує орган влади діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

Отже "на підставі"означає, що суб'єкт владних повноважень повинний бути утворений у порядку, визначеному Конституцією та законами України та зобов'язаний діяти на виконання закону, за умов та обставин, визначених ним.

"У межах повноважень" означає, що суб'єкт владних повноважень повинен вчиняти дії. не виходячи за межі прав та обов'язків, встановлених законами.

"У спосіб"означає, що суб'єкт владних повноважень зобов'язаний дотримуватися встановленої законом процедури вчинення дії, і повинен обирати лише, встановлені законом способи правомірної поведінки при реалізації своїх владних повноважень.

Суд з'ясовує, чи використане повноваження, надане суб'єкту владних повноважень, з належною метою; обґрунтовано, тобто вчинено через вмотивовані дії: безсторонньо, тобто без проявлення неупередженості до особи, стосовно якої вчиняється дія; добросовісно, тобто щиро, правдиво, чесно; розсудливо, тобто доцільно з точки зору законів логіки і загальноприйнятих моральних стандартів; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації, тобто з рівним ставленням до осіб; пропорційно та адекватно: досягнення розумного балансу між публічними інтересами та інтересами конкретної особи.

Тому вирішуючи справу стосовно позовних вимог позивача щодо визнання протиправними дій Управління Держземагенства у м. Ялті Автономної Республіки Крим щодо відмови ПП «Київлюксбуд» у виготовлені та видачі довідки із державної статистичної звітності (за даними форми 6-зем) при розгляді матеріалів землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0945 га за адресою: АДРЕСА_1; визнання протиправними дій Управління Держземагенства у м. Ялті Автономної Республіки Крим щодо відмови ПП «Київлюксбуд» у виготовлені та видачі довідки про ґрунтове обстеження при розгляді матеріалів землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0945 га за адресою: АДРЕСА_1; зобов'язання Управління Держземагенства у м. Ялті Автономної Республіки Крим виготовити та видати ПП «Київлюксбуд» довідку із державної статистичної звітності (за даними форми 6-зем) щодо земельної ділянки площею 0,0945 га за адресою: АДРЕСА_1; зобов'язання Управління Держземагенства у м. Ялті Автономної Республіки Крим виготовити та видати ПП «Київлюксбуд» довідку про ґрунтове обстеження щодо земельної ділянки площею 0,0945 га за адресою: АДРЕСА_1, суд зобов'язаний встановити чи діяв відповідач на підставі закону, чи являються його дії обґрунтованими, безсторонніми, добросовісними та розсудливими.

Згідно ч. 1 ст. 3 Земельного кодексу України земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Відповідно до ч. ч. 1 та 2 ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Відповідно до ч. 3 ст. 50 Закону України "Про землеустрій" проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок включають:

завдання на розроблення проекту землеустрою;

пояснювальну записку;

копію клопотання (заяви) про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у разі формування та/або зміни цільового призначення земельної ділянки за рахунок земель державної чи комунальної власності);

рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у випадках, передбачених законом);

письмову згоду землевласника (землекористувача), засвідчену нотаріально (у разі викупу (вилучення) земельної ділянки в порядку, встановленому законодавством), або рішення суду;

довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями; матеріали геодезичних вишукувань та землевпорядного проектування (у разі формування земельної ділянки);

відомості про обчислення площі земельної ділянки (у разі формування земельної ділянки);

копії правовстановлюючих документів на об'єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці (за наявності таких об'єктів);

розрахунок розміру втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва (у випадках, передбачених законом);

розрахунок розміру збитків власників землі та землекористувачів (у випадках, передбачених законом);

акт приймання-передачі межових знаків на зберігання (у разі формування земельної ділянки);

акт перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель за їх наявності (у разі формування земельної ділянки);

перелік обмежень у використанні земельних ділянок;

викопіювання з кадастрової карти (плану) або інші графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки (у разі формування земельної ділянки);

кадастровий план земельної ділянки;

матеріали перенесення меж земельної ділянки в натуру (на місцевість) (у разі формування земельної ділянки);

матеріали погодження проекту землеустрою.

Відповідно до п.3 додатку №3 до постанови Кабінету міністрів України від 1 серпня 2011 року № 835, надання довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем) відноситься до адміністративних послуг, що надаються Державним агентством земельних ресурсів та його територіальними органами на безоплатній основі.

Крім того, суд вважає за необхідне зазначити, що Постановою КМ України від 17 жовтня 2012 року № 1051 затверджено порядок ведення Державного земельного кадастру.

З пункту 24 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою КМ України №1051 від 17.10.2012 року вбачається, що Державний земельний кадастр містить такі відомості про земельні ділянки:

1) кадастровий номер згідно з пунктом 30 цього Порядку;

2) місцезнаходження (адреса);

3) опис меж із зазначенням суміжних земельних ділянок, їх власників, користувачів суміжних земельних ділянок державної чи комунальної власності;

4) площа;

5) міри ліній по периметру;

6) координати поворотних точок меж;

7) дані про прив'язку поворотних точок меж до пунктів державної геодезичної мережі із зазначенням пунктів прив'язки;

8) дані про якісний стан земель та бонітування ґрунтів згідно з підпунктами 7 і 9 пункту 22 цього Порядку;

9) відомості про інші об'єкти Державного земельного кадастру, до яких територіально (повністю або частково) входить земельна ділянка, згідно з пунктами 21-23 цього Порядку;

10) цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель):

категорія земель згідно з підпунктом 6 пункту 22 цього Порядку;

цільове призначення згідно з документацією із землеустрою;

вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель згідно із частиною п'ятою статті 20 Земельного кодексу України;

11) склад угідь згідно з підпунктом 7 пункту 22 цього Порядку із зазначенням контурів будівель і споруд, їх найменування;

12) відомості про обмеження у використанні земельної ділянки згідно з пунктом 23 цього Порядку;

13) відомості про частину земельної ділянки, на яку поширюється дія сервітуту, договору суборенди:

координати поворотних точок меж;

міри ліній по периметру;

площа;

вид земельного сервітуту згідно із статтею 99 Земельного кодексу України та його зміст;

інформація про документи, на підставі яких встановлено сервітут чи право суборенди (назва, дата та номер рішення про затвердження технічної документації із землеустрою згідно із статтею 551 Закону України "Про землеустрій", найменування органу (особи), що його прийняв), електронні копії таких документів;

відомості про зареєстровані права сервітуту та суборенди відповідно до даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

14) нормативна грошова оцінка:

значення нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яке розраховується за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру на підставі відомостей про земельну ділянку, зазначених у цьому пункті, та відомостей про нормативну грошову оцінку земель у межах території адміністративно-територіальної одиниці згідно з підпунктом 8 пункту 22 цього Порядку;

дата проведення нормативної грошової оцінки земель;

15) інформація про документацію із землеустрою та оцінки земель щодо земельної ділянки та інші документи, на підставі яких встановлено відомості про земельну ділянку:

назва та дата розроблення документації із землеустрою, відомості про її розробників;

назва, дата та номер рішення про затвердження документації із землеустрою, найменування органу, що його прийняв, електронні копії відповідних документів;

інформація про документи, на підставі яких встановлено нормативну грошову оцінку земель у межах території адміністративно-територіальної одиниці, до складу якої входить земельна ділянка, згідно з підпунктом 8 пункту 22 цього Порядку;

16) інформація про власників, користувачів земельної ділянки відповідно до даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Пунктами 4 та 5 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою КМ України №1051 від 17.10.2012 року передбачено, що ведення Державного земельного кадастру покладене на Держземагентство та його територіальні органи.

До складу Держземагентства та його територіальних органів входять державні кадастрові реєстратори, які здійснюють внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей в межах повноважень, визначених Законом України "Про Державний земельний кадастр" та цим Порядком.

Пунктом 166 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою КМ України №1051 від 17.10.2012 року встановлено, що для отримання витягу з Державного земельного кадастру, довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території), викопіювання з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації Державного земельного кадастру, засвідченої копії документа Державного земельного кадастру та витягу з нього заявник або уповноважена ним особа за дорученням власника земельної ділянки, або нотаріус відповідно до пункту 17 частини першої статті 34 Закону України "Про нотаріат" під час вчинення правочину щодо земельної ділянки подає Державному кадастровому реєстраторові:

1)заяву за формою згідно з додатком 42;

2)документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру або довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території), або викопіювання з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації Державного земельного кадастру, або засвідченої копії документа Державного земельного кадастру та витягу з нього (крім випадків, визначених пунктом 165 цього Порядку);

3)документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою).

Відповідно до пункту 167 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою КМ України №1051 від 17.10.2012 року заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру з доданими документами подається заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення.

Згідно з пунктом 167 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою КМ України №1051 від 17.10.2012 року Державний кадастровий реєстратор надає протягом десяти робочих днів з дати реєстрації заяви заявникові документ, передбачений пунктом 166 цього Порядку, або вмотивовану відмову в наданні такого документа.

Відповідно до пункту 168 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою КМ України №1051 від 17.10.2012 року відмова у наданні відомостей з Державного земельного кадастру надається у формі повідомлення у разі, коли:

- у Державному земельному кадастрі відсутні запитувані відомості;

- із заявою про надання відомостей з Державного земельного кадастру звернулася неналежна особа;

- документи подані не в повному обсязі та/або не відповідають вимогам, встановленим законом.

Суд встановлено, що відповідач відмовив у наданні довідки із державної статистичної звітності (за даними форми 6-зем) та довідки про ґрунтове обстеження щодо відведення земельної ділянки площею 0,0945 га за адресою: АДРЕСА_1 посилаючись на підстави, які не передбачено Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою КМ України №1051 від 17.10.2012 року, що є порушенням норм діючого законодавства, в той час як Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою КМ України №1051 від 17.10.2012 року №1051 встановлений вичерпний перелік підстав для відмови у наданні інформації з Державного земельного кадастру, який розширеному тлумаченню не підлягає.

Повідомлення про відмову у наданні відомостей надається за формою згідно з додатком 43 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою КМ України №1051 від 17.10.2012 року.

Судом також встановлено, що відповідачем порушено форму повідомлення про відмову у наданні відомостей.

Крім того, суд вважає за необхідне зазначити, що на стадії розробки проекту землеустрою з відведення позивачу земельної ділянки складається довідка з державної статистичної звітності про наявність земель та розподілу їх по власникам земель, землекористувачам, угіддям за даними форми 6-зем., яка видається в межах надання територіальними органами Державного агентства земельних ресурсів адміністративних послуг. Тобто, законодавством не встановлено можливість відмови у здійсненні такої адміністративної послуги у випадку розробки проекту землеустрою.

Більш того, на стадії передачі земельної ділянки в оренду, відповідач не наділений правом давати будь-які висновки щодо законності рішень органу місцевого самоврядування з питань передачі земель в оренду.

Відповідно до статті 69 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно зі статтею 70 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

Частиною другою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Належних та допустимих доказів на підтвердження правомірності своїх дій відповідачем не надано.

Без надання запитуємих довідок позивач позбавлений можливості розпочати розробку проекту відведення земельної ділянки, щодо якої йому було надано дозвіл на розробку проекту землеустрою по відведенню земельної ділянки у встановленому законом порядку.

За таких обставин, дії відповідача щодо відмови у наданні довідки із державної статистичної звітності (за даними форми 6-зем) та довідки про ґрунтове обстеження щодо відведення земельної ділянки площею 0,0945 га за адресою: АДРЕСА_1 суперечать нормам діючого законодавства, у зв'язку з чим позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 267 КАС України, суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, має право зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

Згідно п. 4 ч. 1 ст. 163 КАС України, у резолютивній частині постанови суду зазначається встановлений судом строк для подання суб'єктом владних повноважень - відповідачем до суду першої інстанції звіту про виконання постанови, якщо вона вимагає вчинення певних дій.

Отже, встановити судовий контроль за виконанням рішення суб'єктом владних повноважень - відповідачем у справі суд може під час прийняття постанови у справі.

Такий контроль здійснюється судом шляхом зобов'язання надати звіт про виконання судового рішення, розгляду поданого звіту на виконання постанови суду, а в разі неподання такого звіту - встановленням нового строку для подання звіту та накладенням штрафу.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає необхідним встановити судовий контроль за виконанням судового рішення по справі №801/9598/13-а шляхом зобов'язання Управління Держземагенства у м. Ялті Автономної Республіки Крим надати звіт про виконання судового рішення протягом місяця з моменту набрання чинності рішенням по справі №801/9598/13-а.

Під час прийняття постанови суд, зокрема, вирішує, як розподілити між сторонами судові витрати (стаття 161 Кодексу адміністративного судочинства України).

Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

Під час судового засідання, яке відбулось 18.12.2013 р. були оголошені вступна та резолютивна частини постанови. Відповідно до ст. 163 КАСУ постанову складено 23.12.2013 р.

Керуючись ст.ст. 94, 160-163,167 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити у повному обсязі.

2. Визнати протиправними дії Управління Держземагенства у м. Ялті Автономної Республіки Крим щодо відмови Приватному підприємству «Київлюксбуд» у виготовлені та видачі довідки із державної статистичної звітності (за даними форми 6-зем) при розгляді матеріалів землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0945 га за адресою: АДРЕСА_1;

3. Визнати протиправними дії Управління Держземагенства у м. Ялті Автономної Республіки Крим щодо відмови Приватному підприємству «Київлюксбуд» у виготовлені та видачі довідки про ґрунтове обстеження при розгляді матеріалів землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,0945 га за адресою: АДРЕСА_1;

4. Зобов'язати Управління Держземагенства у м. Ялті Автономної Республіки Крим виготовити та видати Приватному підприємству «Київлюксбуд» довідку із державної статистичної звітності (за даними форми 6-зем щодо земельної ділянки площею 0,0945 га за адресою: АДРЕСА_1;

5. Зобов'язати Управління Держземагенства у м. Ялті Автономної Республіки Крим виготовити та видати Приватному підприємству «Київлюксбуд» довідку про ґрунтове обстеження щодо земельної ділянки площею 0,0945 га за адресою: АДРЕСА_1.

6. Стягнути з Державного бюджету України на користь Приватного підприємства «Київлюксбуд» (ідентифікаційний номер 34981450) судовий збір в сумі 34,41 грн.

7. Зобов'язати Управління державного земельного агентства у м. Ялта АР Крим надати звіт про виконання судового рішення протягом місяця з моменту набрання законної сили рішенням суду по справі №801/9598/13-а.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Кузнякова С.Ю.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення18.12.2013
Оприлюднено09.01.2014
Номер документу36535310
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/9598/13-а

Ухвала від 18.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кузнякова С.Ю.

Постанова від 18.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кузнякова С.Ю.

Ухвала від 06.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кузнякова С.Ю.

Постанова від 18.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кузнякова С.Ю.

Ухвала від 27.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кузнякова С.Ю.

Ухвала від 11.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кузнякова С.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні