Постанова
від 26.12.2013 по справі 827/2913/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

cpg1251

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

ПОСТАНОВА

Іменем України

26 грудня 2013 рокуСправа №827/2913/13-а

Суддя Окружного адміністративного суду міста Севастополя Гавура О.В., розлянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Нахімовському районі Головного управління Міндоходів м. Севастополя до товариства з обмеженою відповідальністю "Севюгсервіс" про надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі,

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у Нахімовському районі Головного управління Міндоходів м. Севастополя звернулась до суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Севюгсервіс" про надання дозволу на погашення суми податкового боргу у розмірі 1 041 526, 64 грн. за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.

Вимоги обґрунтовані тим, що відповідач у порушення вимог Податкового кодексу України має заборгованість перед бюджетом з орендної плати за землю та податку на прибуток.

Представник позивача у судове засідання не з'явився, до початку розгляду справи надав до суду заяву про розгляд справи у його відсутність, позовні вимоги підтримав у повному обсязі.

Відповідач в судове засідання не з'явився, про причини неявки суд не повідомив, письмові заперечення проти позову з посиланням на докази, якими вони обґрунтовуються та витребувані документи не надав, про час та місце судового розгляду повідомлений у встановленому законом порядку за адресою, зазначеною у позові та у свідоцтві про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.

У відповідності до ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши інші докази в межах позовних вимог, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.

Згідно зі ст. 4 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" податкова адміністрація є центральним органом виконавчої влади. Державні податкові інспекції у районах міста підпорядковуються відповідним державним податковим адміністраціям.

Відповідно до п. п. 1, 2 ст.10 цього Закону одним із завдань податкової адміністрації є контроль за своєчасністю, достовірністю та повнотою обчислення і сплати податків та зборів; забезпечення обліку платників податків, правильністю обчислення та своєчасність надходження податків.

Відповідно до п. 11 ст. 10 закону України "Про держану податкову службу" органи державної податкової служби подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках -коштів, одержаних без встановлених законом підставі, а також стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень (п. 7 ст. 3 Кодексу адміністративного судочинства України).

Правосуддя в адміністративних справах здійснюється адміністративними судами. Юрисдикція адміністративних судів поширюється на всі публічно-правові спори, крім спорів, для яких законом встановлений інший порядок судового вирішення (ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України).

Згідно зі ст.17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку зі здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму.

Таким чином, Державна податкова інспекція у Нахімовському районі Головного управління Міндоходів м. Севастополя є суб'єктом владних повноважень, що може бути позивачем у адміністративній справі, та має право звернутись до Окружного адміністративного суду міста Севастополя з позовом про надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.

Встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю "Севюгсервіс" (далі ТОВ "Севюгсервіс") зареєстровано Нахімовською районною державною адміністрацією м. Севастополя 14.06.2004 р. як юридична особа та перебуває на обліку у Державній податковій інспекції у Нахімовському районі Головного управління Міндоходів у м. Севастополі (далі ДПІ Нахімовського району м. Севастополя) як платник податків та зборів з 15.06.2004 р.

Пунктом 15.1 статті 15 Податкового кодексу України встановлено, що платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Відповідно до підпункту 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до вимог статті 206 Земельного кодексу України використання землі в Україні є платним. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.

Згідно з підпунктом 269.1.2 пункту 269.1 статті 269 Податкового кодексу України платниками податку за землю є землекористувачі.

Відповідно до підпункту 270.1.1 пункту 270.1 статті 270 Податкового кодексу України об'єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

Згідно зі статтею 288 Податкового кодексу України, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

У судовому засіданні встановлено, що 06.10.2006 року між Севастопольською міською Радою та ТОВ "Севюгсервіс" укладено договір оренди земельної ділянки площею 1,9114 га, яка розташована за адресою: м. Севастополь, вул. Челюскінцев, 125, для будівництва та обслуговування бази відпочинку "Енергія" (далі договір). Даний договір було зареєстровано у Севастопольській міській філії ДП "Центр Державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" 23.10.2002 року.

Відповідно до пункту 4.2 договору, величина річної орендної плати за користування земельною ділянкою складає: а) на період будівництва - 43866,39 грн., б) на наступний період: 219331,95 грн. При цьому грошова оцінка земельної ділянки для періоду будівництва береться до уваги не довше ніж протягом 2-х років від акту прийому-передачі земельної ділянки. Грошова оцінка для наступного періоду приймається з моменту вводу в експлуатацію об'єкта будівництва, але не пізніше двох років від дати приймання-передачі земельної ділянки.

Згідно до додаткової угоди до договору оренди від 06.10.2008 р. період будівництва береться до уваги не довше 12.10.2010 р. від акту прийому-передачі земельної ділянки.

Пунктом 4.7 договору передбачено, що у разі порушення термінів освоєння (забудови) орендованої земельної ділянки розмір річної орендної плати підлягає коректуванню шляхом збільшення орендної ставки на поправочний коефіцієнт 2.

Пунктом 288.7 статті 288 Податкового кодексу України встановлено, що податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285-287 цього розділу.

Пунктом 286.2 статті 286 Податкового кодексу України передбачено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій.

Як вбачається з матеріалів справи, 16.05.2013 ДПІ у Нахімовському районі міста Севастополя ДПС проведена камеральна перевірка податкової звітності з плати за землю за 2012, 2013 роки.

В ході перевірки були встановлені та зафіксовані в акті перевірки від 16.05.2013 №923/10/15.2 порушення TOB «Севюгсервіс» п.286.2 ст.286 Кодексу, що виразилося у неподанні декларацій з плати за землю за 2012, 2013 роки.

Відповідно до п. 120.1 ст.120 Кодексу неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

За результатами перевірки ДПІ у Нахімовському районі міста Севастополя ДПС прийняте податкове повідомлення-рішення від 04.07.2013 № 0000821502 про застосування штрафних фінансових) санкцій на підставі п.120.1 ст.120 Кодексу у розмірі 2040,00грн.(2*1020грн.), яке було направлено рекомендованим листом та повернута поштовою службою у зв'язку з закінченням строку зберігання.

Згідно абз. 3 п.58.3 ст.58 Кодексу у разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

Таким чином податкове повідомлення-рішення вважається отриманим відповідачем - 07.08.2013.

Також, 15.07.2013 ДПІ у Нахімовському районі ГУ Міндоходів у м. Севастополі проведена документальна невиїзна перевірка TOB «Севюгсервіс» з питання правильності визначення податкового зобов'язання з орендної плати за землю за 2012 рік.

В ході перевірки були встановлені та зафіксовані в акті перевірки від 15.07.2013 № 1200/10/27-03-15-02 порушення TOB «Севюгсервіс» п.п.271.1.1 п.271.1. ст.271, п.286.2 ст.286 Кодексу, що спричинило заниження розміру податкового зобов'язання з орендної плати за землю на 2012 рік у сумі 831 460,91грн.

Відповідно до рішення Севастопольської міської Ради від 05.05.2011 №915 TOB «Севюгсервіс» продовжений строк будівництва з моменту прийняття даного рішення з оплатою ірендної плати від нормативної грошової оцінки на період експлуатації об'єкта будівництва без застосування збільшуючого коефіцієнту 2 до ставки орендної плати.

Згідно додаткової угоди до договору оренди, зареєстрованої у ГУ Держкомзему у М.Севастополі від 30.11.2011 №853690004000106 період будівництва береться до уваги до 05.05.2017.

Підпунктом 271.1.1 п.271.1 ст.271 Кодексу передбачено, що базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом.

Рішенням Севастопольської міської Ради від 20.12.2011 №2163 з 01 січня 2012 року ззастосовується нова нормативна грошова оцінка землі.

Згідно інформації, наданої Головним управлінням Держземагенства у м. Севастополі від 22.11.2012 №8-5-1/10365 нормативна грошова оцінка земельної ділянки TOB «Севюгсервіс» на 01.01.2012 складає 23 756 026,04 грн.

Ставка орендної плати складає - 3,5% від нормативної грошової оцінки землі.

Тобто, орендна плата TOB «Севюгсервіс» на 2012р. складає: 23 756 026,04 грн.*3,5 = 831 460,91 грн.

Відповідно до п. 123.1 ст.123 Кодексу у разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суму податкового зобов'язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.4, 54.3.5, 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, - тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 відсотків суми визначеного податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.

За результатами перевірки ДПІ у Нахімовському районі ГУ Міндоходів у М.Севастополі прийняте податкове повідомлення-рішення від 30.08.2013 №0001121502 про визначення податкового зобов'язання з орендної плати юридичних осіб у розмірі 1 039 326,14 грн., в т.ч. за основним платежем у розмірі 831 460,91 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 207 865,23грн., яке було направлено рекомендованим листом та повернута поштою у зв'язку з закінченням строку зберігання.

Податкове повідомлення-рішення від 30.08.2013 №0001121502 вважається врученим платнику 14.10.2013 (абз. 3 п.58.3 ст.58 Кодексу).

Пунктом 57.3 ст.57 Кодексу передбачено, що у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Згідно облікової картки платника податків та повідомлення про наявність зобов'язань по сплаті податків і зборів (обов'язкових платежів), відповідачем сума податкових зобов'язань та штрафних (фінансових) санкцій, визначених податковими повідомленнями-рішеннями від 04.07.2013 № 0000821502 та від 30.08.2013 №0001121502 у строки визначені законодавством сплачені не були.

Також, 17.04.2013 ДПІ у Нахімовському районі м. Севастополя ДПС проведена камеральна перевірка податкової звітності з податку на прибуток за звітний податковий період 2012 рік.

В ході перевірки були встановлені та зафіксовані в акті перевірки від 17.04.2013 №742/10/15- 1/32992848 порушення TOB Севюгсервіс» п.п.49.18.2 п.49.18 ст.49 Кодексу, що виразилося у неподанні декларацій з податку на прибуток за 2012 рік.

За результатами перевірки ДПІ у Нахімовському районі міста Севастополя ДПС прийняте податкове повідомлення-рішення від 04.05.2013 №0001131501/0 про застосування штрафних ! фінансових) санкцій на підставі п. 120.1 ст.120 Кодексу у розмірі 170,00грн., яке було направлено рекомендованим листом та повернута поштовою службою у зв'язку з закінченням строку зберігання.

Згідно облікової картки платника податків та повідомлення про наявність зобов'язань по сплаті податків і зборів (обов'язкових платежів), сума штрафних (фінансових) санкцій за податковим повідомленням-рішенням від 04.05.2013 №0001131501/0 була частково погашена за рахунок переплати у розмірі 9,50 грн., залишок склав 160,50 грн.

Відповідно до п.п.14.1.175 п.14.1 ст. 14 Кодексу податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Таким чином, на день подання адміністративного позову TOB «Севюгсервіс» має заборгованість з орендної плати за землю та податку на прибуток у загальному розмірі 1 041 526,64 грн. (2 040,00 грн. + 1 039 326,14 грн. + 160,50 грн.).

Відповідно до п. 59.1 ст.59 Кодексу відповідачу була виставлена податкова вимога від ".6.05.2011 №257, яка була направлена 01.06.2011 рекомендованим листом та повернута поштою у в'язку з закінченням строку зберігання та вважається отриманою відповідачем згідно абз.4 пп.58.3 ст. 53 Податкового кодексу України.

Пунктом 59.5 ст.59 Кодексу передбачено, у разі якщо у платника податків, якому надіслано зручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.

У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Враховуючи викладене, нові податкові вимоги на суму податкового боргу, що виник після направлення податкової вимоги, не виставлялись.

Згідно пп. 19'.1.15 п. 19'.1 ст. 91 Кодексу органи державної податкової служби виконують пункцію здійснення контролю за погашенням податкового боргу з податків та зборів платників ззодатків, у тому числі тих, майно яких перебуває у податковій заставі.

Відповідно до п. 95.1 ст. 95 Кодексу орган державної податкової служби здійснює за платника ззодатків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків пптяхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Відповідно до 4.2 п.95.3 ст.95 Кодексу орган державної податкової служби звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.

Як вбачається з матеріалів справи, постановою Окружного адміністративного суду м. Севастополя від 12.10.2012 р. по справі № 2а-2177/12/2770 задоволений адміністративний позов ДПІ у Нахімовському районі м. Севастополя про стягнення з ТОВ "Севюгсервіс" суми податкового боргу з орендної плати за землю у загальному розмірі 104859,88 грн. (заборгованість з орендної плати за землю за декларацією від 28.01.2011 р. № 1295 у розмірі 47180,83 грн., за декларацією від 11.05.2011 р. № 25879 у розмірі 53485,87 грн. та пеня у розмірі 4193,18 грн.) з рахунків у банках, обслуговуючих ТОВ "Севюгсервіс".

Також, постановою Окружного адміністративного суду м. Севастополя від 20.12.2012 р. по справі № 2а-2908/12/2770 задоволений адміністративний позов ДПІ у Нахімовському районі м. Севастополя про стягнення з ТОВ "Севюгсервіс" суми податкового боргу з орендної плати за землю у загальному розмірі 1728546,83 грн. (заборгованість за податковим повідомленням-рішенням від 07.09.2012 р. № 0000132152 про визначення податкового зобов'язання з орендної плати за землю у розмірі 1504784,42 грн. та застосування штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 223762,41 грн.) з рахунків у банках, обслуговуючих ТОВ "Севюгсервіс".

ДПІ у Нахімовському районі м. Севастополя направило до банківській установи, що обслуговує ТОВ "Севюгсервіс" інкасове доручення від 19.07.2013 р. № 31 про стягнення заборгованості у розмірі 1728546,83 грн. з ТОВ "Севюгсервіс", однак, доручення повернуто без виконання у зв'язку з відсутністю грошових коштів на рахунку платника.

Згідно зі статтею 88 Податкового кодексу України з метою забезпечення виконання платником податків своїх обов'язків, визначених цим Кодексом, майно платника податків, який має податковий борг, передається у податкову заставу. Право податкової застави виникає згідно з цим Кодексом та не потребує письмового оформлення.

Відповідно до вимог статті 89 Податкового кодексу України, право податкової застави виникає у разі несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов'язання, самостійно визначеної платником податків у податковій декларації, - з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку;

- несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов'язання, самостійно визначеної контролюючим органом, - з дня виникнення податкового боргу.

З урахуванням положень цієї статті право податкової застави поширюється на будь-яке майно платника податків, яке перебуває в його власності (господарському віданні або оперативному управлінні) у день виникнення такого права і балансова вартість якого відповідає сумі податкового боргу платника податків, крім випадків, передбачених пунктом 89.5 цієї статті, а також на інше майно, на яке платник податків набуде прав власності у майбутньому.

Згідно з пунктом 89.6 статті 89 Податкового кодексу України, якщо майно платника податків є неподільним і його балансова вартість більша від суми податкового боргу, таке майно підлягає опису у податкову заставу у повному обсязі.

Відповідно до акту опису активів, на які поширюється право податкової застави від 13.11.2011 р. № 17/24-052, який провів податковий керуючий ДПІ у Нахімовському районі м. Севастополя, ТОВ "Севюгсервіс" належить об'єкт незавершеного будівництва бази відпочинку "Енергія", який розташований за адресою: вул. Челюскінців, 125, пос. Любимівка у м. Севастополі та вартість якого складає 6475000,00 грн.

Постановою Окружного адміністративного суду м. Севастополя від 16.09.2013 по справі №827/2072/13-а/задоволений адміністративний позов ДПІ у Нахімовському районі ГУ Міндоходів у м. Севастополі про надання дозволу на погашення суми податкового боргу у розмірі 1 833 406,71 грн. за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі. Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 06.11.2013 постанова Окружного адміністративного суду м. Севастополя від 16.09.2013 по справі №827/2072/13-а залишена без змін.

Таким чином, податкова заборгованість ТОВ "Севюгсервіс" по сплаті податків та борів у загальному розмірі 1 041 526,64 грн. не сплачена та кошти на рахунках платника відсутні, суд вважає за доцільне надати дозвіл на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок платника податків.

Відповідно до частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

З врахуванням зазначеного, аналізуючи законодавство України, оцінюючи у сукупності встановлені обставини та перевівши наявні в матеріалах справи докази, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Державної податкової інспекції у Нахімовському районі Головного управління Міндоходів у м. Севастополі обґрунтовані, засновані на законі та підлягають задоволенню.

Відповідно до частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України повний текст постанови складено та постанова підписана 27.12.2013 року.

Керуючись статтями 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Нахімовському районі Головного управління Міндоходів м. Севастополя задовольнити.

Надати дозвіл Державній податковій інспекції у Нахімовському районі Головного управління Міндоходів м. Севастополя на погашення усієї суми податкового боргу у розмірі 1 041 526 (один мільйон сорок одна тисяча п'ятсот двадцять шість) грн. 64 коп. за рахунок майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Севюгсервіс" (вул. Михайлівська, буд. 7, кв.2, м. Севастополь, 99002, ЄДРПОУ 32992848) , що перебуває у податковій заставі.

Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України, та може бути оскаржена до Севастопольського апеляційного адміністративного суду у порядок і строки, передбачені статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя О.В. Гавура

СудОкружний адміністративний суд міста Севастополя
Дата ухвалення рішення26.12.2013
Оприлюднено13.01.2014
Номер документу36562286
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —827/2913/13-а

Постанова від 26.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Гавура О.В.

Ухвала від 25.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Гавура О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні