8.4.3
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
Іменем України
14 січня 2014 рокуЛуганськ№ 812/10535/13-а
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
судді - Ушакова Т.С.,
при секретарі судового засідання - Разіній Н.В.,
за участю:
представника позивача: не з'явився,
представника відповідача: не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області до Рубіжанської міської організації народної партії про припинення юридичної особи,-
ВСТАНОВИВ:
16 грудня 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області до Рубіжанської міської організації народної партії про припинення юридичної особи.
В обґрунтування заявлених вимог позивачем зазначено, що відповідач не подає до Рубіжанської ОДПІ ГУ Міндоходів у Луганській області податкову звітність з 01 січня 2012 року.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, до початку судового засідання надав клопотання про розгляд справи без його участі, в якому позовні вимоги підтримав у повному обсязі.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, причин неявки суду не повідомив, про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлявся належним чином.
Суд, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, прийшов до наступного.
Судом встановлено, що Рубіжанська міська організація народної партії (ідентифікаційний код 33370604), 24.03.2005 зареєстрована в якості юридичної особи виконавчим комітетом Рубіжанської міської ради Луганської області, юридична адреса: 93000, Луганська область, м.Рубіжне, вул. Померанчука, 13а.
Відповідач взятий на облік в органах державної податкової служби з 12.04.2005 за №457, що підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків від 14.01.2010 №14.
Згідно висновку Рубіжанської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Луганській області від 04.12.2013 № 2180/1501 відповідач не надає податкову звітність з 01 січня 2012 року.
Як вбачається з акту перевірки місцезнаходження суб'єкта підприємницької діяльності від 03.12.2013 № 57/1501 та довідки про встановлення місцезнаходження платника податків від 03.11.2012 № 5358/7/07, Народна партія за адресою реєстрації не знаходиться.
Відповідно до п. 16.1.3 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Відповідно до п. п. 20.1.37 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України контролюючі органи звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та припинення фізичною особою - підприємцем підприємницької діяльності та/або про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб'єктів господарювання.
Відповідно до п. 67.2 ст. 67 Податкового кодексу України контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців.
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України від 15.05.2003 № 755 - IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» дія цього Закону поширюється на державну реєстрацію всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, а також фізичних осіб - підприємців.
Частиною 2 статті 3 Закону України від 15.05.2003 № 755 - IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» визначено, що законом можуть бути встановлені особливості державної реєстрації об'єднань громадян (у тому числі професійних спілок, організацій роботодавців, їх об'єднань), політичних партій, державних органів та органів місцевого самоврядування, асоціацій органів місцевого самоврядування, банків, торгово-промислових палат, фінансових установ (у тому числі кредитних спілок), бірж, а також інших установ та організацій.
Згідно ч. 3 ст. 3 Закону України від 15.05.2003 № 755 - IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» об'єднання громадян, політичні партії, державні органи та органи місцевого самоврядування, асоціації органів місцевого самоврядування, банки, торгово-промислові палати, фінансові установи (у тому числі кредитні спілки), біржі, інші установи та організації, для яких законом встановлені особливості державної реєстрації, набувають статусу юридичної особи лише з моменту їх державної реєстрації у порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про політичні партії в Україні» політичні партії припиняють свою діяльність шляхом реорганізації чи ліквідації (саморозпуску) або в разі заборони її діяльності чи анулювання реєстраційного свідоцтва в порядку, встановленому цим та іншими законами України.
Рішення про реорганізацію чи саморозпуск приймається з'їздом (конференцією) політичної партії відповідно до статуту політичної партії. Одночасно з прийняттям такого рішення з'їзд (конференція) політичної партії приймає рішення про використання майна та коштів політичної партії на статутні чи благодійні цілі.
Таким чином, підстави припинення юридичної особи, визначені статтею 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», є незалежними від випадків передбачених статтею 23 - Припинення діяльності політичної партії Закону України «Про політичні партії в Україні», які додатково передбачені для осіб, що підпадають під дію цього Закону.
Згідно з ч. 2 ст. 38 Закону України від 15.05.2003 № 755 - IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» підставою для постановлення судового рішення про припинення юридичної особи є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.
Оскільки відповідач більше року не подає органам державної податкової інспекції документів фінансової звітності, суддя вважає це підставою припинення його юридичної особи.
Враховуючи вимоги частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, а також те, що позивач від сплати судового збору звільнений, судові витрати у цій справі не підлягають стягненню з відповідача, оскільки у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 17, 87, 94, 98, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області до Рубіжанської міської організації народної партії про припинення юридичної особи задовольнити у повному обсязі.
Припинити юридичну особу - Рубіжанська міська організація народної партії (ідентифікаційний код 33370604), яка 24.03.2005 зареєстрована в якості юридичної особи виконавчим комітетом Рубіжанської міської ради Луганської області, юридична адреса: 93000, Луганська область, м.Рубіжне, вул. Померанчука, 13а.
Копію даної постанови направити державному реєстратору реєстраційної служби Рубіжанського міського управління юстиції (93010, Луганська область, м.Рубіжне, пл.Леніна, 2/103) після набрання постановою законної сили.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Суддя Т.С. Ушаков
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.01.2014 |
Оприлюднено | 15.01.2014 |
Номер документу | 36605504 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.С. Ушаков
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні