ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
ПОСТАНОВА
Іменем України
13 січня 2014 р. 10:20год. Справа №801/11121/13-а
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кушнової А.О., за участю секретаря судового засідання Богацької А.О., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Інспекції з питань захисту прав споживачів АР Крим
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримські Зорі"
про стягнення,
за участю представників сторін:
від позивача: Мустафаєва Е.Т., довіреність № 06-0813 від 08.01.2014р.;
від відповідача: не з'явився
Суть спору: Інспекція з питань захисту прав споживачів в АР Крим звернулась до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Кримські Зорі» про стягнення суми штрафу за порушення законодавства про рекламу в розмірі 4590,00 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем в порушення ч. 4 ст. 21 Закону України "Про рекламу", здійснюється поширення реклами без застереження наступного змісту: «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров'я», яке має займати не менш 15% площі (тривалості) усієї реклами, а також, у порушення ч. 1 ст. 16 Закону України "Про рекламу" зовнішня реклама розповсюджується без дозволу на розміщення зовнішньої реклами, виданого виконавчим органом міської ради, та п. 44 Постанови КМУ № 2067 від 29.12.2003р. «Про затвердження типових правил розміщення зовнішньої реклами», яким передбачено, що рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.
В судовому засіданні 13.01.2014р. представник позивача підтримав адміністративний позов.
Відповідач явку свого представника у судове засідання 13.01.2014р. не забезпечив, по дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, заслухавши представника позивача, суд
ВСТАНОВИВ:
Відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, встановлення прав споживачів, а також визначення механізму їх захисту та основ реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів регулюється Законом України "Про захист прав споживачів" № 1023-ХІІ від 12.05.1991 року зі змінами та доповненнями (далі - Закон України № 1023-ХІІ).
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України № 1023-ХІІ держава забезпечує споживачам захист їх прав, надає можливість вільного вибору продукції, здобуття знань і кваліфікації, необхідних для прийняття самостійних рішень під час придбання та використання продукції відповідно до їх потреб, і гарантує придбання або одержання продукції іншими законними способами в обсязі, що забезпечує рівень споживання, достатній для підтримання здоров'я і життєдіяльності.
Держава створює умови для здобуття споживачами потрібних знань з питань реалізації їх прав (ч. 2 ст. 5 Закону України № 1023-ХІІ).
Захист прав споживачів здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи, що здійснюють державний санітарно-епідеміологічний нагляд, інші державні органи, органи місцевого самоврядування згідно із законодавством, а також суди (ч. 3 ст. 5 Закону України № 1023-ХІІ).
Відповідно до положень ч. 1 ст. 26 Закону України "Про рекламу" від 03.07.1996 р. №270/96-ВР зі змінами та доповненнями (далі - Закон України № 270/96-ВР) контроль за дотриманням законодавства України про рекламу здійснює у межах своїх повноважень центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, - щодо захисту прав споживачів реклами тощо.
Згідно з ч. 2 ст. 26 Закону України № 270/96-ВР на вимогу органів державної влади, на які згідно із законом покладено контроль за дотриманням вимог законодавства про рекламу, рекламодавці, виробники та розповсюджувачі реклами зобов'язані надавати документи, усні та/або письмові пояснення, відео- та звукозаписи, а також іншу інформацію, необхідну для здійснення ними повноважень щодо контролю.
Крім того, відповідний орган державної влади має право:
вимагати від рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами усунення виявлених порушень вимог законодавства;
вимагати припинення дій, що перешкоджають здійсненню державного контролю;
надавати (надсилати) рекламодавцям, виробникам та розповсюджувачам реклами обов'язкові для виконання приписи про усунення порушень;
приймати рішення про визнання реклами недобросовісною, прихованою, про визнання порівняння в рекламі неправомірним з одночасним зупиненням її розповсюдження;
приймати рішення про зупинення розповсюдження відповідної реклами.
Органи державної влади зобов'язані повідомляти рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами про розгляд справ про порушення ними вимог законодавства про рекламу не менше ніж за п'ять робочих днів до дати розгляду справи.
Крім того, ч. 3 ст. 26 Закону України № 270/96-ВР передбачено, що рекламодавці, виробники та розповсюджувачі реклами під час розгляду питання про порушення цього Закону мають право:
бути присутніми на засіданні державного органу під час розгляду питання про порушення ними цього Закону;
подавати необхідні документи, давати пояснення;
отримувати копію протоколу засідання та рішення державного органу, прийнятого щодо них;
оскаржувати дії чи бездіяльність зазначеного державного органу та його посадових осіб до суду.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Про затвердження Положення про інспекції з питань захисту прав споживачів в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі" від 09.11.2011р. № 206, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 листопада 2011 р. за №1337/20075, зі змінами та доповненнями (далі - Положення № 206), територіальними органами Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів є інспекції з питань захисту прав споживачів в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - інспекції). Інспекції підпорядковуються Державній інспекції України з питань захисту прав споживачів (далі - Держспоживінспекція). Голови місцевих держадміністрацій координують діяльність інспекцій і сприяють їм у виконанні покладених на інспекції завдань.
Пунктом 2 Положення № 206 передбачено, що інспекції у своїй діяльності керуються Конституцією та законами України, актами та дорученнями Президента України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем'єр-міністра України, наказами Мінекономрозвитку, дорученнями Міністра економічного розвитку і торгівлі України, його першого заступника та заступника, наказами Держспоживінспекції, дорученнями Голови Держспоживінспекції, актами Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих держадміністрацій, органів місцевого самоврядування та цим Положенням.
Відповідно до п. 3 Положення № 206 завданням інспекцій є реалізація повноважень Держспоживінспекції України на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Згідно з пп. 4.1 п. 4 Положення № 206 інспекції відповідно до покладених на них завдань здійснюють державний контроль за додержанням законодавства про захист прав споживачів (крім Держспоживінспекції в Автономній Республіці Крим), рекламу в цій сфері та державний ринковий нагляд.
Також відповідно до пп. 6.1.12. пп. 6.1 п. 6 Положення № 206 інспекції мають право вимагати від рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами надання документів, усних чи письмових пояснень, відео- та звукозаписів, іншої інформації, необхідної для здійснення інспекціями повноважень щодо контролю за додержанням законодавства про рекламу.
Крім того, інспекції мають право, зокрема: накладати відповідно до законодавства адміністративні стягнення та застосовувати адміністративно-господарські санкції, застосовувати фінансові санкції до суб'єктів господарювання в разі порушення ними законодавства про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення; звертатися до суду з позовами про стягнення до бюджету коштів у разі застосування відповідних адміністративно-господарських санкцій, зобов'язання вчинити певні дії або утриматися від їх вчинення (пп. 6.4, 6.5 п. 6 Положення № 206).
Як слідує з матеріалів справи, посадовою особою Інспекції з питань захисту прав споживачів в АР Крим головним фахівцем відділу контролю в сфері реклами Файнгольдом С.А. (службове посвідчення НОМЕР_1) проведено контроль за дотриманням законодавства про рекламу у м. Алушта по вул. Октябрьській, за наслідками якого складено протокол № 1481 про порушення законодавства про рекламу від 04.06.2013р., згідно до якого, при здійсненні контролю за дотриманням законодавства про рекламу у м.Алушта по вул. Октябрьській зафіксовано факт (фотофіксація) розміщення реклами з інформацією, спрямованою на невизначеного споживача з метою утворення, формування та підтримання інтересу споживачів реклами до товару з наступним змістом: «Медицинский центр пансионата Крымские Зори предлагает Вам… уникальный оздоровительный комплекс «Соляная пещера» лечение заболеваний верхних дыхательных путей, сердечно-сосудистой и нервной системы, эксклюзивный метод лечения «Золотое сечение», аромотерапия… Водолечение… Гидроколонотерапия… Грязелечение».
Дана реклама розповсюджена з ознаками порушення ч. 4 ст. 21 Закону України «Про рекламу», оскільки відсутнє попередження наступного змісту: «Самолікування може бути шкідливо для вашого здоров'я», яке має займати не менш 15% площі (тривалості) усієї реклами.
Також, дана зовнішня реклама розповсюджена з ознаками порушення ч. 1 ст. 16 Закону України «Про рекламу» (без дозволу на розміщення зовнішньої реклами, виданого виконавчим органом міської ради), оскільки присутнє порушення вимог п. 44 Постанови КМУ № 2067 від 29.12.2003р. «Про затвердження типових правил розміщення зовнішньої реклами», а саме: спеціальні конструкції мають маркуватись із зазначенням на каркасі спеціальної конструкції власника конструкції, номеру дозволу та строку його дії (а.с. 9).
Перевіряючи правомірність заявлених вимог, суд встановив наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України № 270/96-ВР розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, а поза межами населених пунктів - на підставі дозволів, що надаються обласними державними адміністраціями, а на території Автономної Республіки Крим - Радою міністрів Автономної Республіки Крим, в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Під час видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами втручання у форму та зміст зовнішньої реклами забороняється.
Розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг проводиться відповідно до цього Закону за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами, або їх власниками та центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпеки дорожнього руху.
Зовнішня реклама на територіях, будинках та спорудах розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб).
Стягнення плати за видачу дозволів забороняється.
Згідно до ч. 4 ст. 21 Закону України № 270/96-ВР реклама лікарських засобів, медичних виробів, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації повинна містити:
об'єктивну інформацію про лікарський засіб, медичний виріб, метод профілактики, діагностики, лікування, реабілітації і здійснюватися так, щоб було зрозуміло, що наведене повідомлення є рекламою, а рекламований товар є лікарським засобом, медичним виробом, методом профілактики, діагностики, лікування, реабілітації;
вимогу про необхідність консультації з лікарем перед застосуванням лікарського засобу чи медичного виробу;
рекомендацію щодо обов'язкового ознайомлення з інструкцією на лікарський засіб;
текст попередження такого змісту: "Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров'я", що займає не менше 15 відсотків площі (тривалості) всієї реклами.
Під зовнішньою рекламою розуміється - реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг (ч. 1 ст. 1 Закону України №270/96-ВР).
Типові правила розміщення зовнішньої реклами, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.03 року № 2067 зі змінами та доповненнями (далі - Типові правила), регулюють відносини, що виникають у зв'язку з розміщенням зовнішньої реклами у населених пунктах, та визначають порядок надання дозволів на розміщення такої реклами.
Пунктом 44 Типових правил встановлено, що рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.
Відповідно до п. 2 Типових правил розміщення зовнішньої реклами надано визначення поняття "спеціальні конструкції" - це тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об'ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами.
Постановою КМУ "Про затвердження Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу" від 26.05.2004р. № 693 (далі - Порядок № 693) зі змінами та доповненнями затверджено порядок накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу.
Відповідно до п. 1 Порядку № 693 цей Порядок регулює питання накладення уповноваженими особами Держспоживінспекції та її територіальних органів в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (далі - територіальні органи) штрафів на рекламодавців, виробників і розповсюджувачів реклами за порушення законодавства про рекламу (крім штрафів, накладення яких належить виключно до компетенції Антимонопольного комітету і регулюється законодавством з питань авторського права та суміжних прав).
Відповідно до п. 2 Порядку № 693 штрафи відповідно до статті 27 Закону України "Про рекламу" накладаються у таких розмірах:
- п'ятикратної вартості розповсюдженої реклами - на рекламодавців, винних у:
замовленні реклами продукції, виробництво та/або обіг якої заборонено законом;
наданні виробнику реклами недостовірної інформації, необхідної для її виготовлення;
замовленні розповсюдження реклами, забороненої законом;
недотриманні встановлених законом вимог щодо змісту реклами;
порушенні порядку розповсюдження реклами, якщо вона розповсюджується ними самостійно;
- п'ятикратної вартості виготовлення реклами - на виробників реклами, винних у порушенні прав третіх осіб під час її виготовлення;
- п'ятикратної вартості розповсюдженої реклами - на розповсюджувачів реклами, винних у порушенні порядку її розповсюдження та розміщення;
сто неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - на рекламодавців, виробників і розповсюджувачів реклами за неподання або подання свідомо неправдивої інформації щодо вартості розповсюдженої реклами її виготовлення та/або розповсюдження.
Повторне вчинення порушень, передбачених у цьому пункті, протягом року тягне за собою накладення штрафу в подвійному розмірі. У разі неможливості встановлення вартості реклами, розповсюдженої з порушенням вимог законодавства про рекламу, на рекламодавців і розповсюджувачів реклами накладається штраф у розмірі до 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пунктами 9, 10 Порядку № 693 передбачено, що підставою для розгляду справи про порушення законодавства про рекламу (далі - справа) є відповідний протокол, складений уповноваженою посадовою особою Антимонопольного комітету, Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, Мінфіну, НКЦПФР або Держспоживінспекції та її територіальних органів. Протокол про порушення законодавства про рекламу подається Держспоживінспекції або її територіальним органам за місцем вчинення порушення. Протокол розглядається у місячний строк.
На підставі протоколу про порушення законодавства про рекламу від 04.06.2013р. № 1481 Інспекцією з питань захисту прав споживачів в АР Крим прийнято рішення від 02.07.2013р. про початок справи за недотримання вимог ч. 1 ст. 16, ч. 4 ст. 21 Закону України «Про рекламу» стосовно ТОВ «Кримські зорі» (а.с. 8-9).
Як слідує з матеріалів справи, Інспекцією з питань захисту прав споживачів в АР Крим до ТОВ «Кримські зорі» було направлено вимогу № 02-03/1481 від 27.06.2013р. про надання інформації та документів стосовно вартості розповсюджуваної реклами, дозволу на розміщення рекламного носія та інш. із встановленим строком надання до 08.07.2013р., у якій було повідомлено відповідача про те, що у разі ненадання або надання завідомо неправдивої інформації про вартість розповсюдженої реклами спеціально уповноваженому центральному органу влади у сфері захисту прав споживачів, у відповідності до ч. 6 ст. 27 Закону України "Про рекламу", можуть бути застосовані штрафні санкції в сумі 1700,00 грн. Також, ТОВ «Кримські зорі» було повідомлено про те, що питання про накладення штрафних санкцій відповідно до ст. 27 Закону України "Про рекламу" за порушення вимог Закону України "Про рекламу" буде розглянуто на комісії Інспекції з питань захисту прав споживачів в АР Крим 09.07.2013р. о 14:00 год., в каб. 418. (а.с.10).
Дана вимога була отримана відповідачем 01.07.2013р., про що свідчить підпис на поштовому повідомленні про вручення (а.с.11).
Судом встановлено, що у відповідь на вимогу № 02-03/1481 від 27.06.2013р. ТОВ «Кримські Зорі» не надані пояснення по факту порушення вимог законодавства про рекламу, з яких було б можливо достовірно визначити вартість розповсюджуваної зовнішньої реклами.
Так, у листі ТОВ «Кримські Зорі» № 44 від 08.07.2013р. зазначено, що інформаційні щити були виготовлені у 2002р. на момент відкриття лікувально-оздоровчого центру, бухгалтерські документи, а саме, договір на виготовлення щитів, вартість, акти виконаних робіт, рахунки, платіжні доручення та інш., не має можливості надати, оскільки вони були утилізовані за давністю строку. Також, у листі зазначено, що вказані інформаційні щити демонтовані та замовлені нові, які будуть відповідати вимогам Закону України «Про рекламу» (а.с. 12).
Суд зазначає, що повноваження відповідача отримувати необхідну інформацію від рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами, необхідну для здійснення ними повноважень щодо контролю прямо передбачені ст. 26 Закону України № 270/96-ВР та пунктом 13 Порядку № 693.
Більш того, зазначеними нормами передбачений обов'язок зазначених осіб надати таку інформацію контролюючому органу, яким у спірних правовідносинах виступає Інспекція у справах захисту прав споживачів в АРК.
Таким чином, Інспекція з питань захисту прав споживачів в Автономній Республіці Крим має право вимагати від ТОВ «Кримські Зорі» надання матеріалів та документів, в яких вказано вартість розповсюджуваної реклами, дозвільних документів на розміщення реклами та направляти про це вимоги особі, яка є зобов'язаною за цією вимогою надати такі документи.
Відповідно пп. 6.1.11 п. 6.1 ч. 6 Положення № 206 Інспекції з питань захисту прав споживачів в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі у сфері захисту прав споживачів мають право, зокрема подавати до суду позови щодо захисту прав споживачів.
Пунктом 6.5 Положення № 206 визначено, що Інспекції з питань захисту прав споживачів в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі мають право звертатися до суду з позовами про стягнення до бюджету коштів у разі застосування відповідних адміністративно-господарських санкцій, зобов'язання вчинити певні дії або утриматися від їх вчинення.
Згідно ч. 6 ст. 27 Закону України № 270/96-ВР за неподання або подання завідомо недостовірної інформації щодо вартості розповсюдженої реклами та/або виготовлення реклами та/або вартості розповсюдження реклами центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, необхідної для здійснення ними передбачених цим Законом повноважень, на рекламодавців, виробників реклами та розповсюджувачів реклами накладається штраф у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до абзацу 10 пункту 2 Порядку № 693 встановлено, що штрафи відповідно до статті 27 Закону України "Про рекламу" накладаються у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - на рекламодавців, виробників і розповсюджувачів реклами за неподання або подання свідомо неправдивої інформації щодо вартості розповсюдженої реклами її виготовлення та/або розповсюдження.
Також, відповідно до ч. 7 ст. Закону України № 270/96-ВР у разі неможливості встановлення вартості реклами, розповсюдженої з порушенням вимог цього Закону, на рекламодавців та розповсюджувачів реклами рішенням центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, накладається штраф у розмірі до 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Як слідує з матеріалів справи, за наслідками засідання по справі за порушення законодавства про рекламу посадовими особами Інспекції з питань захисту прав споживачів в АР Крим по відношенню до ТОВ «Кримські Зорі» складено протокол № 27 від 09.07.2013р., яким вирішено накласти на ТОВ «Кримські зорі» штрафні санкції на підставі Постанови КМУ № 693 від 26.05.2004р. "Про порядок накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу", згідно до ч. 6 ст. 27 Закону України «Про рекламу», у зв'язку з ненаданням інформації стосовно вартості розповсюджуваної реклами спеціально уповноваженому територіальному органу виконавчої влади в сфері захисту прав споживачів, необхідної для здійснення повноважень, передбачених Законом України «Про рекламу», в розмірі 100 н.м.д.г. (що становить 100 н.м.д.г. * 17 = 1700,00 грн.), згідно до ч. 7 ст. 27 Закону України «Про рекламу» у зв'язку з неможливістю встановити вартість розповсюджуваної реклами з порушенням вимог Закону України «Про рекламу», за невиконання вимог ч. 1 ст. 16 Закону України «Про рекламу» 50 н.м.д.г. (що становить 50 н.м.д.г. * 17 = 850,00 грн.), ч. 4 ст. 21 Закону України «Про рекламу» 120 н.м.д.г. (що становить 120 н.м.д.г. * 17= 2040,00 грн.), загалом штраф у розмірі 4590,00 грн. (а.с. 7-зворотний бік а.с. 7).
Таким чином, Інспекція з питань захисту прав споживачів в АР Крим, спираючись на матеріали справи та протокол про порушення законодавства про рекламу від 09.07.2013р. № 27, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 693 від 26.05.2004 року "Про порядок накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу", прийняла рішення № 195 від 09.07.2013р. про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу, а саме: за недотримання вимог ч. 1 ст. 16, ч. 4 ст. 21, ч. 6 ст.27 Закону України «Про рекламу» накладено на ТОВ «Кримські Зорі» штраф у розмірі 4590,00 грн.; зобов'язано ТОВ «Кримські Зорі» сплатити у встановленому порядку штраф у вказаному розмірі до державного бюджету м. Алушта; зобов'язано суб'єкта господарювання у 3-денний строк після оплати штрафу письмово повідомити державний орган у справах захисту прав споживачів, який наклав стягнення, вказавши номер і дату платіжного доручення, за яким сплачено штраф (надати завірені копії квитанцій). Рішення про накладення штрафу направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням про вручення 12.07.2013р. № 257, яке було отримано відповідачем 15.07.2013р. (а.с.5-6).
Судом встановлено, що ТОВ «Кримські Зорі» штраф не сплатило.
Суд зазначає, що відповідачем не оскаржено рішення позивача № 195 від 09.07.2013р. Крім того, відповідачем не надано будь-яких заперечень на адміністративний позов, а також будь-яких доказів, які б спростовували твердження позивача.
Враховуючи те, що відповідачем самостійно не сплачені штрафні санкції, визначені рішенням Інспекції з питань захисту прав споживачів АР Крим № 195 від 09.07.2013р., суд вважає обґрунтованими позовні вимоги про стягнення з ТОВ «Кримські Зорі» штрафу в розмірі 4590,00 грн.
Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
У зв'язку зі складністю справи судом 13.01.2014р. проголошена вступна та резолютивна частина постанови, а 15.01.2014р. постанова складена у повному обсязі.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 158-163, ст. 167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Кримські Зорі» (ЄДРПОУ 30639111; вул. Октябрьська, 5, м. Алушта, 98500) суму штрафу за порушення законодавства про рекламу в розмірі 4590,00 грн. (чотири тисячі п'ятсот дев'яносто грн.) до Державного бюджету м. Алушта: 21081100, ЄДРПОУ 37890361, р/р 31117106700007, МФО 824026 ГУ ДКС України в АР Крим, м. Сімферополь.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя А.О.Кушнова
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 13.01.2014 |
Оприлюднено | 20.01.2014 |
Номер документу | 36636976 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кушнова А.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кушнова А.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні