Рішення
від 12.05.2009 по справі 2100-2009
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

2100-2009

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

Автономна Республіка Крим, 95003, м.Сімферополь, вул.Р.Люксембург/Речна, 29/11, к.

РІШЕННЯ

Іменем України

12.05.2009Справа №2-3/2100-2009

За позовом  Обслуговуючого кооперативу «Праліска», смт. Заозерне, м. Євпаторія (97493, вул. Садова, 53, смт. Заозерне, м. Євпаторія, адреса державної реєстрації: м. Євпаторія, вул. Л. Толстого, 70-а)

до  відповідачів: 1.  Заозерненської селищної Ради ( 97493, АРК, м. Євпаторія, смт. Заозерне, вул. Алея Дружби, 50)

                               2.  Виконавчого комітету Заозерненської селищної Ради ( 97493, АРК, м. Євпаторія, смт. Заозерне, вул. Алея Дружби, 50)

про визнання недійсним рішень сесій та спонукання до прийняття нематеріального активу до комунальної власності

Суддя ГС АР Крим Соколова І.О.

П Р Е Д С Т А В Н И К И :

Від позивача – представник Павлова М.А., дор. від 31.03.09 р.

Від  першого відповідача – представник Мєняєва Т.Є. дор. від 07.05.09 р.

Від другого відповідача  – представник не з'явився

           Обставини справи: Позивач – Обслуговуючий кооператив «Праліска», смт. Заозерне звернувся до Господарського суду АР Крим із позовом до відповідачів – Заозерненської селищної Ради та Виконавчого комітету Заозерненської селищної Ради, в якому просить визнати недійсними рішення сесії Заозерненської селищної Ради від 28.09.07 р. № 5-25/10 "Про розгляд клопотання ОК "Праліска" з питання розробки проекту землеустрою з відводу земельної ділянки площею  10,00 га для будівництва рекреаційного комплексу по вул. Алея Дружби в районі озера Яли Майнак" та   рішення 41 сесії 5 скликання Заозерненської селищної Ради від 28.11.08 р. "Про розгляд клопотання ОК "Праліска" про передачу паспорта озера Яли Майнак з визначенням прибережних захисних смуг та підписання акту прийому-передачі". Позивач також просить зобов'язати 1-го відповідача - Заозерненську селищну Раду - внести на розгляд найближчої сесії розгляд клопотання ОК "Праліска" з питання розробки проекту землеустрою з відводу земельної ділянки площею 10,00 га для будівництва рекреаційного комплексу по вул. Алея Дружби в районі озера Яли Майнак та внести на розгляд найближчої сесії Заозерненської селищної Ради питання про прийняття в комунальну власність смт. Заозерне Паспорта   водогосподарського   об'єкту   озера   Яли   Майнак   з   визначенням прибережних захисних смуг на території Заозерненської селищної Ради, а також спонукати 2-го відповідача - виконавчий комітет Заозерненської селищної Ради до виконання зобов'язань по меморандуму про співпрацю і координацію дій від 30.05.07 р. в частині прийняття Паспорта водогосподарського об'єкту озера Яли Майнак і укладення договору про реалізацію інвестиційного проекту.

В судовому засіданні 12.05.09 р.  засіданні суду представник позивача заявив клопотання, в порядку ст. 22 ГПК України,  в якому просив вважати позивачем по дійсній справі Обслуговуючий кооператив «Праліска», м. Євпаторія, так як при друкуванні позову була припущена друкарська помилка у назві обслуговуючого кооперативу. До цього клопотання були надані відповідні установчі документи, які підтверджують належну назву позивача - Обслуговуючий кооператив «Праліска», м. Євпаторія.

Крим того, представник позивача – Обслуговуючого кооперативу «Праліска», м. Євпаторія   підтримав позовні вимоги у повному обсязі.

Представник першого відповідача позовні вимоги не визнав та вважає їх такими, що не підлягають задоволенню за підставами, викладеними у відзиві на позов від 08.05.09 р.

На думку Заозерненської селищної Ради позивач не виконав належним чином взяті на себе зобов'язання, викладені у Меморандумі від 30.05.07 р., так як не  надав актів виконаних робіт, фінансових документів, які би підтверджували факт виконання робіт з розробці водогосподарського паспорту.

Заозерненська селищна Рада також звертала увагу суду на те, що відповідно до діючого законодавства питання про надання земельної ділянки  для розміщення рекреаційного комплексу ОК «Праліска» може бути розглянуто тільки на земельних торгах.

2-й відповідач – Виконавчий комітет Заозерненської селищної Ради не забезпечив явку свого представника в судове засідання, але, до дня слухання справи від нього надійшло клопотання про розгляд справи за відсутності  представника Виконавчого комітету Заозерненської селищної Ради, смт. Заозерне, м. Євпаторія. До цього клопотання був наданий відзив на позов, в якому другий відповідач просить у задоволенні позову відмовити з тих же підстав що й 1-й відповідач.

Розглянувши матеріали  справи, додатково представлені документи,  заслухавши  пояснення  представників  позивача, 1-го відповідача,  суд, -

встановив:

26.03.2007 р. позивач – ОК «Праліска» спрямував до голови Заозерненської селищної Ради клопотання, в якому просив дати згоду на розробку проекту відводу земельної ділянки площею 10,0 га для будівництва рекреаційного комплексу, а також на проведення відповідних проектно  – ізискательних робіт з паспортизації водного об'єкту місцевого значення – озеру Яли – Майнак на виконання ескізних проектів та т.д. ( а.с. 12).

30.03.2007 р. на 16-й сесії  Заозерненської селищної Ради 5 скликання було прийнято рішення, яким Виконавчому комітету селищної Ради було доручено детально вивчити всі пропозиції ОК «Праліска», підготувати меморандум (договір) на реалізацію інвестиційного проекту на території Заозерненської сільради з урахуванням пропозицій замовника та вимог селищної ради, що підтверджується випискою з протоколу засідання ( а.с. 14).

На виконання рішення Заозерненської селищної Ради  від 30.03.2007 р., вимог  ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» 30 травня 2007 р. між виконавчим комітетом Заозерненської селищної Ради в особі першого заступника селищного голови та обслуговуючим  кооперативом "Праліска", м. Євпаторія  було укладено Меморандум про співпрацю та  координацію дій з утворення умов стійкого розвитку селища Заозерне за рахунок залучення фінансових інвестицій (п.1.1 Меморандуму) ( а.с. 10-11).

Згідно з умовами Меморандуму від 30.05.07 р. ОК "Праліска" взяв на себе зобов'язання виступити замовником и провести за власні кошти проектно-дослідницькі роботи з паспортизації водного об'єкту місцевого значення озера Яли-Майнак площею 51,52 га, а також водоохоронної зони завширшки 50 метрів по периметру озера, що розташоване на землях Заозерненської селищної Ради, запропонував загальний обсяг інвестицій 1340 тис. грн., прийняв зобов'язання підготувати пропозиції по інвестиційному проекту та проекту інвестиційного договору ( розділ 2 Меморандуму).

В свою чергу, Виконавчий комітет Заозерненської сільради,  зобов'язався після виконання та передачі Заозерненській селищній Раді Паспорта водного об'єкту місцевого значення озера Яли-Майнак, площею 51,52 га, а також водоохоронної зони завширшки 50 метрів по периметру озера, укласти з позивачем договір на реалізацію інвестиційного проекту на території Заозерненської селищної Ради з урахуванням пропозиції замовника та вимог селищної Ради (п.3.6. Меморандуму).

Відповідно до умов Меморандуму, 01.06.2007 р. між ОК «Праліска» (Замовник) та Кримським державним проектно – ізискательським інститутом (Виконавець) був укладений договір на розробку рабочего проекту № 1301 ( а.с. 34-30).

Згідно з умовами цього договору, виконавець - Кримський державний проектно – ізискательський інститут зобов'язався виконати, а замовник прийняти та сплатити робочий проект «Розробка паспорта Яли Майнакського озеру з визначенням меж при берегових захисних смуг на території  Заозерненської сільради  м. Євпаторії АРК (п.1.1. договору).

Ціна договору складала 18058,80 грн., відповідно до зведеного кошторису  на проектно – ізискательні роботи ( додаток № 2), та протокола узгодження про договірну ціну (Додаток № 3) ( а.с. 37-43).

На виконання цього Меморандуму позивач двічі звертався  до Заозерненської сільради з клопотаннями від 26.03.07 р. та від 21.09.07 р. про надання дозволу на розробку проекту відводу земельної ділянки, площею 10 га для будівництва рекреаційного комплексу в районі кемпінгу «Конкорд» та озера «Яли – Майнак», а також на проведення проектно – ізискательних робіт з паспортизації водного об'єкту місцевого значення озеру «Яли – Майнак», площею 51, 52 га, а також природоохоронної зони довжиною 50м, по периметру озера, розташованого на землях селища Заозерне (а.с. 12).

28.09.2007 р. на 24-й сесії 5-го скликання Заозерненської сільради було прийнято рішення № 5-24/10 «Про розгляд клопотання ОК "Праліска" з питання розробки проекту землеустрою з відводу земельної ділянки площею 10,00 га для будівництва рекреаційного комплексу по вул. Алея Дружби в районі озера «Яли Майнак»».

Цим рішенням  було відкладено розгляд питання про надання ОК «Праліска» дозволу на розробку проекту землеустрою з відводу земельної ділянки площею 10, 00 га для будівництва рекреаційного комплексу по вул. Алея Дружби, в районі озеру «Яли – Майнак».

Пунктом 2 вказаного рішення було  створено тимчасову комісію для розгляду питання по суті, детального вивчення рекомендацій, що їх відображено в паспорті водного об'єкта з покращення водовикористання озера, покращення технічного стану гідроспоруд, для визначення послідовності та порядку виконання вказаних рекомендацій. Комісії доручено внести конкретні пропозиції для розгляду питання з виділення земельної ділянки та надати їх на обговорювання найближчого засідання сесії Заозерненської селищної Ради.

26 жовтня 2007 р. на 25-й сесії 5-го скликання Заозерненської сільради  було прийнято  рішення № 5-25/19, яким відмовлено ОК «Праліска» в видачі дозволу на розробку проекту землеустрою з відводу земельної ділянки , площею 10, 0 га в районі  озеру «Яли-Майнак», смт. Заозерне.

Підставою прийняття цього рішення стало те, що дана територія відповідно до затвердженого генерального плану селища Заозерне  пропонується  до  розвитку  за  умови  відсипки існуючого озера Яли Майнак, а також не розроблено плану заглиблення відсипки озера; проекту виносу в натурі меж прибережної захисної смуги, водоохоронних зон; містобудівну документацію на всю територію в акваторії озера з урахуванням розвитку згідно з генпланом.

Пунктом 2 вказаного рішення ОК «Праліска» було запропоновано укласти інвестиційний договір з конкретним зазначенням обов'язків сторін і строків їх виконання та  розглянути його на сесії селищної Ради.

22.10.07р. позивач  звернувся до Заозерненської сільради з клопотанням, в якому просив прийняти водогосподарський паспорт озеру Яли Майнак з визначенням прибережних захисних смуг, що знаходиться на території Заозерненської селищної Ради. При цьому, позивач зазначив, що вартість водогосподарського паспорту склала 607 000, 00 грн ( а.с. 15).

Проте, Виконавчий комітет Заозерненської селищної Ради листом від 29.10.07 р. № 946/0211 повідомив позивача, що для прийняття Паспорта у власність селищної Ради позивачеві необхідно надати у селищну Раду платіжні документи Паспорта або звідний кошторисний розрахунок паспорта ( а.с. 16).

На чергове звернення позивача з тим же проханням від 20.10.08 р.,   відповідач повідомив, що для прийняття водогосподарського паспорта необхідно надати оригінал документа та оформити акт прийому-передачі відповідно до діючого законодавства.

04.11.08          р. позивач знов звернувся до Заозерненської сільради  з клопотанням, до якого додав  оригінал  паспорта  водогосподарського  об'єкту   озера  Яли  Майнак,  акт прийому-передачі,   зведений   кошторис   на   проектно-дослідницькі   роботи,   акт оцінки виконаних робіт.

Заозерненська сільрада, розглянувши клопотання позивача від 04.11.08 р. та від 18.11.08 р., повідомила, що обидва клопотання позивача були розглянути на пленарному засіданні сесії селищної ради 28.11.08 р. та у зв'язку з відмовою в прийнятті в комунальну власність Паспорту Яли –Майнакського озеру з визначенням при берегових захисних смуг на території Заозерненської сільради та в підписанні акту прийому – передачі ОК «Праліска», сільрада повертала та пропонувала позивачеві отримати в сільради, надані позивачем документи ( а.с. 20).

28.11.2008  р. на 41-й сесії 5-го скликання Заозерненської сільради  було розглянуто  клопотання ОК «Праліска» про передачу Паспорту озеру Яли-Майнак» з визначенням при берегових захисних смуг та підписанню акту приймання – передачі.

За результатами розгляду вказаного клопотання, ОК «Праліска» було відмовлено в прийнятті до комунальної власності територіальної громади «Паспорту Яли – Майнакського озера з визначенням при берегових захисних смуг на території Заозерненської сільради, так як ОК «Праліска» не надала фінансові документи, які підтверджують фактичні витрати з виготовлення Паспорту для можливості постановки на баланс, як об'єкту інтелектуальної власності ( а.с. 21).

09.01.2009 р. позивач звернувся до Заозерненської сільради  з клопотанням  прийняти та підписати акт прийому – передачі на паспорт озера Яли –Майнакського озеру з визначенням при берегових захисних смуг на території Заозерненської  сільради та фінансові документи, які підтверджують фактичні  витрати по виготовленню  Паспорту. До цього клопотання було додано оригінал Паспорта водогосподарського об'єкту озера Яли Майнак та копії квитанцій про сплату на загальну суму 227645,00 грн. ( а.с. 54).

Проте, Листом від 05.02.09 р. № 10/02-10 Заозерненська сільрада, посилаючись також на рішення сільради від 28.11.08 р., відмовила позивачеві з мотивів невідповідності доданих платіжних документів розміру договірної ціни, що вказана в договорі № 1301 на виконання проектних робіт ( а.с. 55).

Відмова позивачеві  в розгляді клопотань  ОК «Праліска» з питання розробки проекту землеустрою з відводу земельної ділянки площею 10, 00 га для будівництва рекреаційного комплексу по вул. Алея Дружби в районі озера Яли Майнак, а також в передачі  паспорту озеру Яли Майнак з визначенням прибережних захисних смуг та підписання акту приймання – передачі стало однією із підстав для звернення до суду з позовом про визнання недійними рішень Заозерненської сільради від 28.09.2007 р. за  № 5-24/10 та від 28.11.08 р..

Суд вважає, що вимоги позивача підлягають задоволенню з наступних підстав:

Пунктом 12 Перехідних положень Земельного кодексу України встановлено, що до розмежування земель державної та комунальної власності повноваження з розпорядження землями в межах населених пунктів, крім земель, які передано в приватну власність, здійснюють відповідні сільські, селищні, міські Ради, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади.

Ст. 122 Земельного кодексу України чітко визначено компетенцію органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з передачі земельних ділянок в постійне користування. Згідно до ст. 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що знаходяться в державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування шляхом укладання договору оренди земельної ділянки.

Згідно до п. 5 ст. 123 Земельного кодексу України відповідна Рада розглядає клопотання в місячний термін та дає згоду на розробку проекту відводу земельної ділянки. Відмова органу місцевого самоврядування або органу місцевої влади у наданні земельної ділянки у користування може бути оскаржена в судовому порядку. Рішення про відмову у наданні земельної ділянки повинне включати мотивовані пояснення із посиланнями на відповідні положення нормативно-правових актів, затвердженої містобудівної документації та документації з землеустрою.

Суд дійшов до висновку, що рішення Заозерненської селищної Ради прийнято всупереч вимогам Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрій».

Вказані умови відмови у видачі дозволу на розробку проекту землеустрою є нічим іншим, як вимога до проекту землеустрою згідно до ст. 50 Закону України «Про землеустрій», Порядку розробки проектів землеустрою з відводу земельних ділянок, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.04 р. № 677.

Статтями  88, 89 Водного кодексу України визначено розміри та порядок ведення господарської діяльності в межах водоохоронних зон.

Постановою Кабінету Міністрів України від 08.05.1996 р. № 486 затверджено Порядок визначення розмірів і меж водоохоронних зон та режимів ведення господарської діяльності у них. Згідно до даного Порядку (п. 11) водоохоронна зона лиманів, як правило, співпадає з прибережною захисною смугою та визначається по ширині не менш 2 км від зрізу води.

Більш того, вказані питання також  відображені у Паспорті водного об'єкту місцевого значення озера Яли-Майнак, однак, Заозерненська сільрада  в цьому питанні затягувала з  прийняттям відповідного  рішення.

Суд вважає, що дії відповідачів є такими, що порушують діюче українське законодавство з питань прийому та обліку нематеріальних активів.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" активами, які підлягають зарахуванню на баланс підприємства, організації, вважаються ресурси, що контролюються підприємством, організацією унаслідок минулих подій, використання яких, як очікується, приведе до здобуття економічних вигод в майбутньому.

Відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку (далі - ПБО) 8 "Нематеріальні активи", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.10.1999 р. № 242, нематеріальним активом визнається немонетарний актив, що не має матеріальної форми, може бути ідентифікований і утримується підприємством з метою використання протягом періоду більше одного року (або одного операційного циклу, якщо він перевищує один рік) для виробництва, торгівлі, в адміністративних цілях або надання в користування (оренду) іншим особам, за умови, що його вартість може бути достовірно визначена. Відповідно до ПБО 8 і Інструкції про вживання Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств і організацій, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 30.11.1999 р. № 291 (далі - Інструкція), придбаний (створений) нематеріальний актив зараховується на баланс підприємства за первинною вартістю. Первинна вартість придбаного нематеріального активу складається з ціни (вартості) придбання, мита, посередніх податків (якщо вони не підлягають відшкодуванню), інших витрат, безпосередньо пов'язаних з його придбанням і доведенням до стану, в якому він придатний для використання за призначенням.

Відповідно до ст. 7 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність" незалежна оцінка проводиться в цілях переоцінки основних фондів для цілей бухгалтерського обліку. Згідно до ст. З даного Закону майном, яке може оцінюватися, є, у тому числі, і нематеріальний актив, у тому числі об'єкти права інтелектуальної власності.

Отже,  у випадку, якщо відповідача не влаштувала вартість нематеріального активу - Паспорта водогосподарського об'єкту озера Яли Майнак з визначенням прибережних захисних смуг на території Заозерненської селищної Ради, вказана в акті оцінки виконаних робіт з паспортизації об'єкту, відповідач не був позбавлений  права провести незалежну оцінку.

На думку позивача, ОК «Проліска» відповідно до умов Меморандуму від 30.05.07 р. виконав свої  обов'язки належним чином та в повному обсязі.

Це також підтверджується договором на розробку робочого проекту № 1301 від 01.06.07 р. ( а.с. 34-36), кошторисами ( а.с. 38-34), платіжними дорученнями, квитанціями які підтверджують оплату за виконання проектних робіт на підставі договору № 1301 (а.с.45-52), довідкою інституту «Кримдіпроводгосп» від 07.04.09 р., яка видана ОК «Праліска» про виконання робіть з розробки РП «Паспорт Яли Майнакського озеру з визначенням при берегових захисних смуг на території Заозерненської сільради м. Євпаторії.   (а.с. 56).

Таким чином, суд дійшов до висновку, що своїми діями відповідачі з 2007 р., порушують умови Меморандуму про співпрацю від 30.05.07 р., так як   ухиляються від вирішення питань як по розробці проекту відведення земельної ділянки, так і по прийняттю Паспорта водогосподарського об'єкту.

Позивач, згідно з вимогами п. 2.2 меморандуму, зареєструвавши юридичну особу на території Заозерненської селищної Ради, здійснює поповнення  місцевого  бюджету, вклавши в паспортизацію водного об'єкту більше 200 тис. гривень, у наступний час несе  збитки, так як дії відповідачів по дійсній справі істотно ущемляють його права та законні інтереси.

Крим того, суд приймає до уваги, що умовами вказаного вище Меморандуму  не передбачалось у якості зобов'язань позивача – ОК «Праліска» надання Виконкому Заозерненської сільради яких – небудь бухгалтерських, фінансових та інших документів для підтвердження понесених затрат при розробки Паспорту Яли Майнакського озеру.  

Згідно з частиною 10 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» акти органів і посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.

Підставами для визнання акта недійсним є невідповідність його вимогам чинного законодавства та/або визначеній законом компетенції органу, який видав цей акт. Обов'язковою умовою визнання акта недійсним є також порушення у зв'язку з прийняттям відповідного акта прав та охоронюваних законом інтересів.

Відповідно до ч. 2 ст. 21 Цивільного кодексу України, суд визнає незаконним та скасовує нормативно – правовий акт органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.

Згідно з роз'ясненнями Президії Вищого Арбітражного суду України від 26.01.00 р. № 02-5/35 зі змінами та доповненнями «Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних з недійсними актів державних та інших органів» підставами для визнання акта недійсним  є  невідповідність його  вимогам  чинного  законодавства  та/або  визначеній  законом компетенції  органу,  який  видав  цей  акт.  Обов'язковою  умовою визнання  акта  недійсним є також порушення у зв'язку з прийняттям відповідного  акта  прав   та   охоронюваних   законом   інтересів підприємства   чи   організації.

Суд вважає, що спірні рішення сесії Заозерненської селищної Ради від 28.09.07 р. № 5-25/10 "Про розгляд клопотання ОК "Праліска" з питання розробки проекту землеустрою з відводу земельної ділянки площею  10,00 га для будівництва рекреаційного комплексу по вул. Алея Дружби в районі озера Яли Майнак" та   рішення 41 сесії 5 скликання Заозерненської селищної Ради від 28.1.08 р. "Про розгляд клопотання ОК "Праліска" про передачу паспорта озера Яли Майнак з визначенням прибережних захисних смуг та підписання акту прийому-передачі"   порушує права та законні інтереси позивача ОК «Праліска».

Суд також вважає обґрунтованими вимоги позивача про спонукання Виконавчого комітету Заозерненської сільради до виконання зобов'язань, прийнятих при укладенні Меморандуму про співпрацю і координацію дій від 30.05.07 р. в частині прийняття Паспорта водогосподарського об'єкту озера Яли Майнак і укладання договору про реалізацію інвестиційного проекту, оскільки вони випливають із умов Меморандуму про співпрацю від 30.05.07 р.

У відповідності ст. 526 Цивільного кодексу  України, зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов  договору.  

З урахуванням викладеного, суд дійшов до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню, оскільки підтверджені матеріалами справи та засновані на нормах діючого законодавства.

Заперечення відповідачів не можуть бути прийняті судом до уваги, так як, всупереч ст. 33 ГПК України, вони  не були документально обґрунтовані, а тому спростовувались матеріалам справи.

Вступна  та резолютивна   частини рішення оголошені в   засіданні суду в присутності представників сторін     12.05.2009 р.

Рішення оформлене згідно зі ст.84 ГПК України та підписане 15.05.2009 року.

З обліком  викладеного, керуючись, ст. ст. 82-84 Господарського процесуального кодексу  України, суд -

ВИРIШИВ:

Позов задовольнити.

Визнати недійсними рішення 24-ї сесії 5-го скликання Заозерненської селищної Ради від 28.09.07 р. № 5-25/10 «Про розгляд клопотання ОК «Праліска» з питання розробки проекту землеустрою з відводу земельної ділянки площею  10,00 га для будівництва рекреаційного комплексу по вул. Алея Дружби в районі озера Яли Майнак».

Визнати недійсним  рішення 41 сесії 5 скликання Заозерненської селищної Ради від 28.11.08 р. «Про розгляд клопотання ОК «Праліска» про передачу паспорта озера Яли Майнак з визначенням прибережних захисних смуг та підписання акту прийому-передачі».

Зобов'язати відповідача - Заозерненську селищну Раду (97493, АРК, м. Євпаторія, смт. Заозерне, вул. Алея Дружби, 50 ОКПО 22265511, р/р 315149311600016 в Банку УГК в АРК, м. Сімферополь, МФВ 824026)  внести на розгляд найближчої сесії селищної ради  клопотання ОК «Праліска» з питання розробки проекту землеустрою з відводу земельної ділянки площею 10,00 га для будівництва рекреаційного комплексу по вул. Алея Дружби в районі озера Яли Майнак.

Зобов'язати відповідача - Заозерненську селищну Раду (97493, АРК, м. Євпаторія, смт. Заозерне, вул. Алея Дружби, 50 ОКПО 22265511, р/р 315149311600016 в Банку УГК в АРК, м. Сімферополь, МФВ 824026)  внести на розгляд найближчої сесії Заозерненської селищної Ради питання про прийняття в комунальну власність смт. Заозерне Паспорта   водогосподарського   об'єкту   озера   Яли   Майнак   з  визначенням прибережних захисних смуг на території Заозерненської селищної Ради.

Зобов'язати   відповідача - Виконавчий комітет Заозерненської селищної Ради (97493, АРК, м. Євпаторія, смт. Заозерне, вул. Алея Дружби, 50 ОКПО 22265511, р/р 315149311600016 в Банку УГК в АРК, м. Сімферополь, МФВ 824026) виконати зобов'язання по Меморандуму про співпрацю і координацію дій від 30.05.07 р. в частині прийняття від Обслуговуючого кооперативу «Праліска» (97493, АРК, смт. Заозерна, вул. Садова, 53; адреса державної реєстрації: м. Євпаторія, вул. Л.Толстого,  70-а, р/р 260096274801 в ФКРУ «Банк «Фінанси та кредит», МФВ 384889, ЗКПО 26537861) Паспорта водогосподарського об'єкту озера Яли Майнак та укладення договору про реалізацію інвестиційного проекту.

 

Суддя Господарського суду

Автономної Республіки Крим                                        Соколова І.А.

СудГосподарський суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення12.05.2009
Оприлюднено28.05.2009
Номер документу3669182
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —2100-2009

Рішення від 12.05.2009

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

Соколова І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні