Ухвала
від 10.01.2014 по справі 815/194/14
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/194/14

УХВАЛА

10 січня 2014 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Цховребова М.Г., розглянувши матеріали адміністративного позову Головного територіального управління Міністерства надзвичайних ситуацій України в Одеській області до головного державного виконавця відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції в Одеській області Щеглової Євгенії Віталіївни, третя особа - ОСОБА_2, про визнання дій протиправними та скасування постанови, -

встановив:

31 грудня 2013 року Головним територіальним управлінням Міністерства надзвичайних ситуацій України в Одеській області здано на пошту та 9 січня 2014 року отримано Одеським окружним адміністративним судом позовну заяву до головного державного виконавця відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції в Одеській області Щеглової Євгенії Віталіївни, третя особа - ОСОБА_2, про:

- визнання дій відповідача щодо накладення штрафу від 23.12.2013 року протиправними;

- скасування постанови відповідача про накладення штрафу на позивача від 23.12.2013 року.

Одержавши позовну заяву, суд з'ясував, що її подано без додержання вимог, встановлених ст. 106 КАС України, з наступних підстав.

Відповідно до частини 3 статті 106 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Відповідно до ч. 1 та пп. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» № 3674-VI від 08.07.2011 року, судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі (1218,00 грн.). Розмір судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру складає 0,06 розміру мінімальної заробітної плати (73,08 грн.).

Крім того, окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи. Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна. Зі змісту Рішення Європейського суду з прав людини від 14 жовтня 2010 року у справі «Щокін проти України» вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав. Отже, за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою. З огляду на викладене адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських санкцій та інших штрафних санкцій тощо. Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.

Відповідно до пп. 1 п. 3 ч. 2 та ч. 3 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» № 3674-VI від 08.07.2011 року, розмір судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру складає 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати (1827,00 грн.) та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати (4872,00 грн.). Під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги.

Дана позовна заява має одночасно майновий і немайновий характер. Оскарженою постановою відповідача від 23.12.2013 року, ВП № 41194730, на позивача накладено штраф у розмірі 680,00 грн.

На підтвердження оплати судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру позивачем до позову додана квитанція 5456.415.1 від 30.12.2013 року, відповідно до якої судовий збір сплачено у розмірі 73,08 грн.

При цьому, згідно з ч. 3 ст. 6 Закону України «Про судовий збір» № 3674-VI від 08.07.2011 року, за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.

Також, згідно вимог п. 6 ч. 1 ст. 106 КАС України у позовній заяві зазначаються перелік документів та інших матеріалів, що додаються.

Позивачем у позовній заяві зазначені додатки: 1) копія постанови відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції в Одеській області від 12.12.2013 року; 2) копія постанови відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції в Одеській області від 23.12.2013 року; 3) квитанція про сплату судового збору.

Проте, фактично позивачем до позову додано 6 документів всього на 8 аркушах. Тобто, 3 документи у переліку документів та інших матеріалів, що додані, на виконання вимог п. 6 ч. 1 ст. 106 КАС України у позовній заяві не зазначені.

Крім того, відповідно до ч. 4 ст. 106 КАС України, позовна заява підписується позивачем або його представником із зазначенням дати її підписання.

Позивачем позовну заяву підписано, проте не зазначено дати її підписання.

Крім того, позивачем у якості відповідача у справі зазначено певного головного державного виконавця відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції в Одеській області.

Проте, відповідно до вимог ч. 3 ст. 181 КАС України, відповідачем у справах з приводу рішень, дій або бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби є відповідний орган державної виконавчої служби.

Враховуючи та на підставі наведеного, виявлені недоліки позовної заяви повинні бути усунені позивачем шляхом подання до суду:

- доказів про сплату судового збору у відповідному розмірі за наступними реквізитами: р/р 31212206784005, одержувач: ГУДКСУ в Одеській області, код ЄДРПОУ 37607526, МФО 828011, банк ГУДКСУ в Одеській області, код класифікації 22030001, призначення платежу: судовий збір за подання до суду адміністративного позову;

- у кількості примірників, відповідній кількості відповідачів і третіх осіб: позовної заяви, приведеної у відповідність до вимог ч. 3 ст. 181 КАС України, із зазначенням дати її підписання та повного переліку документів та інших матеріалів, що додані по позовної заяви.

Відповідно до ч. 1 ст. 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст. 106 КАС України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

Керуючись ст.ст. 106, 108, 160, 165, 181, 186 КАС України, суд -

ухвалив:

Позовну заяву Головного територіального управління Міністерства надзвичайних ситуацій України в Одеській області до головного державного виконавця відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції в Одеській області Щеглової Євгенії Віталіївни, третя особа - ОСОБА_2, про визнання дій протиправними та скасування постанови - залишити без руху.

Встановити позивачу 3-денний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання копії ухвали.

Ухвала може бути оскаржена особою, яка подала позовну заяву, до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги на ухвалу суду протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Суддя М.Г. Цховребова

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.01.2014
Оприлюднено22.01.2014
Номер документу36722534
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/194/14

Постанова від 25.01.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

Ухвала від 15.01.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

Ухвала від 10.01.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні