Постанова
від 31.01.2008 по справі а18/584-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

А18/584-07

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД

Київської області

01032, м. Київ - 32, вул. Комінтерну, 16тел. 230-31-77

ПОСТАНОВА

Іменем України

"31" січня 2008 р.                                                             Справа №     А18/584-07

м. Київ, вул. Комінтерну, 16

(зал судових засідань №  205)

Господарський суд Київської області у складі головуючого судді А.Ю. Кошика при секретарі  Кантарія Д.Ю. розглянувши матеріали адміністративної справи

за позовом  Рокитнянської міжрайонної державної податкової інспекції

до  Комунального підприємства "Виробниче управління житлово-комунального господарства смт Рокитне"

про      стягнення 402666,34 грн.

За участю представників:

Позивач -  не з"явився

Відповідач -  не з"явився

Суть спору:

До Господарського суду Київської області надійшла позовна заява Рокитнянської міжрайонної податкової інспекції (далі –позивач) до Комунального підприємства «Виробниче управління житлово-комунального господарства»(далі –відповідач)  про стягнення 402666,34 грн. податкового боргу.

Відповідно до ухвали від  26.12.2007 року відкрите провадження у справі за правилами Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України) та призначено  справу до розгляду на 18.12.2007 року.  

У судове засідання 18.12.2007 року відповідач не з'явився та надіслав суду  клопотання в якому просить не розглядати справу без участі його представника. Розгляд справи було відкладено на 15.01.2008 року.

У судовому засіданні 15.01.2008 року розгляд справи було відкладено на 31.01.2008 року.

У судове засідання 31.01.2008 року представники сторін належним чином повідомлені про час і місце розгляду спору не з'явились та надіслали клопотання в яких просять суд розглядати справу без їх участі у зв'язку з неможливістю прибути у судове засідання.

Позовні вимоги ґрунтуються на порушенні відповідачем Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, внаслідок чого за ним утворився податковий борг перед бюджетом.

Відповідно до ч. 2 ст. 128 КАС України неприбуття  в судове засідання без поважних причин представника сторони або неповідомлення ним про причини неприбуття не є перешкодою  для розгляду справи.

Розглянувши матеріали справи та заслухавши пояснення представника  позивача встановлено наступне.

Відповідно до розрахунку  позивача,  станом на день  подання позову відповідачем не сплачено  402666,34 грн. податкових зобов'язань перед бюджетом, що складаються з податку на додану вартість у сумі 353618,56 грн., з плати на воду 163,59 грн., податку на прибуток підприємств, що належать до комунальної власності у сумі 1102,76 грн., з відрахувань на геологорозвідувальні роботи у сумі 3687,85 грн., з земельного податку у сумі 12627,91 грн., з податку з власників транспортних засобів у сумі 17795,04 грн., з комунального податку у сумі 2550,74 грн., зі збору на припаркування автотранспорту у сумі 566,00 грн., по надходженню коштів від підприємств до державного фонду охорони середовища у сумі 10553,89 грн.

В підтвердження суми заборгованості позивачем надано у судовому засіданні акт звірки, довідку про заборгованість, витяги з декларацій по податку на додану вартість, акт перевірки, податкові повідомлення-рішення.

Таким чином, згідно наданих позивачем документів (копії долучені до матеріалів справи)  заборгованість відповідача станом на день вирішення спору складає 102666,34 грн., що відповідачем не заперечено та  не спростовано.

Згідно п. 1.3. ст. 1 Закону України № 2181-ІІІ податковий борг (недоїмка) - це податкове  зобов'язання  (з урахуванням   штрафних   санкцій   за  їх  наявності),  самостійно узгоджене  платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому  порядку,  але  не сплачене у встановлений строк, а також пеня,  нарахована на суму такого податкового зобов'язання.   

Органами, уповноваженими здійснювати заходи з погашення податкового боргу, згідно підпункту 2.3.1. п. 2.3. ст. 2 Закону є виключно податкові органи.

Підпунктом 5.3.1. пункту 5.3. статті 5 Закону України  № 2181-ІІІ передбачено, що платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у  поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за  останнім днем  відповідного граничного строку. У разі   коли   відповідно   до   закону  контролюючий  орган самостійно визначає податкове зобов'язання  платника  податків  за причинами, не пов'язаними із порушенням податкового законодавства, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму податкового зобов'язання у строки,  визначені у законі з відповідного податку, а  за  їх відсутності - протягом тридцяти календарних днів від дня отримання  податкового  повідомлення про таке нарахування.  Коли ж  податкове зобов'язання визначено контролюючим органом за підставами, зазначеними у п. п. “а”“в”п.п. 4.2.2. п. 4.2 ст. 4, платник податків зобов'язаний погасити  нараховану суму податкового зобов`язання протягом десяти календарних днів від дня отримання  податкового повідомлення.

У разі, коли платник податків, як це передбачено підпунктом 6.2.1. пункту 6.2. ст. 6 Закону України № 2181-ІІІ, не сплачує узгоджену суму податкового  зобов'язання  в установлені строки,  податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

Так,  позивачем  у відповідності до Порядку направлення органами державної податкової служби України податкових вимог, затвердженого наказом ДПА України № 266 від 03.07.2001р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.07.2001р., на адресу відповідача надіслано податкові вимоги. Статтею 5 Закону України № 2181-ІІІ встановлено, що узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки,  визначені цією  статтею,  визнається сумою податкового боргу платника податків (підпункт 5.4.1.).  

Згідно підпункту 7.2.1. пункту 7.2. ст. 7 Закону України № 2181-ІІІ джерелами   погашення   податкового   боргу   платника податків   за   рішенням   органу  стягнення,  які  є  виконавчими документами, є  будь-які  активи  платника  податків  (його  філій, відділень,   інших   відокремлених   підрозділів)   з  урахуванням обмежень,   визначених  цим  Законом,  а  також  іншими  законами.

          Як передбачено п. 1.7. ст. 1 Закону України № 2181-ІІІ активи   платника   податків  - це  кошти,  матеріальні  та нематеріальні цінності,  що належать юридичній або фізичній  особі за правом власності або повного господарського відання.

          Відповідно до підпункту 3.1.1. пункту 3.1. ст. 3 Закону України № 2181-ІІІ активи  платника  податків   можуть   бути   примусово стягнені  в  рахунок  погашення його податкового боргу виключно за рішенням  суду.  

          Згідно п. 11 ст. 10 Закону України „Про державну податкову службу в Україні” від 04.12.1990  № 509-XII, державні податкові інспекції в районах,  містах без районного поділу,   районах  у  містах,  міжрайонні  та  об`єднані  державні податкові інспекції подають   до  судів  позови  до  підприємств,  установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход  держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках  -  коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також  про  стягнення  заборгованості  перед бюджетом і державними цільовими  фондами  за  рахунок  їх майна.

Проаналізувавши вищезазначені норми чинного законодавства та всебічно розглянувши матеріали справи господарський суд дійшов  висновку, що позовні вимоги  підлягають задоволенню.

Відповідно до п. 4 ст.  94 КАС України   судові витрати з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 158-163 КАС України,

п  о  с  т  а  н  о  в  и  в  :

        1.   Позов задовольнити повністю.

   2. Стягнути з Комунального підприємства «Виробниче управління житлово-комунального господарства»(09600, Київська обл., смт. Рокитне, вул. Пісчана, 45, код 30249515) в доход державного бюджету на рахунок Рокитнянської міжрайонної податкової інспекції (09600, Київська обл., смт. Рокитне, вул. Радянська, 2, код 35013516) 402666,34 (чотириста дві тисячі шістсот шістдесят шість)  грн.  податкового боргу.

          Постанова набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня її проголошення, якщо заява про апеляційне оскарження постанови не буде подана. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана, в двадцятиденний строк після надання заяви про апеляційне оскарження, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

Суддя                                                                                                 Кошик А. Ю.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення31.01.2008
Оприлюднено28.05.2009
Номер документу3676403
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —а18/584-07

Постанова від 31.01.2008

Господарське

Господарський суд Київської області

Кошик А.Ю.

Ухвала від 26.11.2007

Господарське

Господарський суд Київської області

Кошик А.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні