Постанова
від 21.01.2014 по справі 813/9126/13-а
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 січня 2014 року м. Львів № 813/9126/13-а

18 год. 29 хв.

Львівський окружний адміністративний суд у складі судді Клименко О.М. за участю секретаря судового засідання Чернявської О.Д. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представник Черниш І.І.;

відповідача: ОСОБА_2;

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Кам'янка - Бузького районного центру зайнятості до ОСОБА_2 про стягнення коштів, -

ВСТАНОВИВ:

Кам'янка - Бузький районний центр зайнятості (далі - Кам'янка - Бузький РЦЗ) звернувся до суду з позовом до ОСОБА_2 (далі - ОСОБА_2) про стягнення коштів в сумі 6927,17 грн. Позивач свої вимоги обґрунтовує тим, що відповідач з 07.04.2011 року по 20.02.2012 року перебував на обліку у Кам'янка - Бузькому РЦЗ та незаконно отримував допомогу по безробіттю протягом зазначеного періоду, оскільки перебував у трудових відносинах з Кам'янка - Бузьким управлінням водного господарства (далі - Кам'янка - Бузьке УВГ), але про ці обставини центру зайнятості не повідомив. В результаті, з 07.04.2011 року по 01.01.2012 року відповідачу безпідставно виплачувалась допомога по безробіттю на загальну суму 6927,17 грн.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі, просив суд задовольнити позов повністю з підстав зазначених у позовній заяві.

Відповідач в судовому засіданні щодо обов'язку сплати зазначених коштів не заперечував.

Суд заслухав пояснення сторін, дослідив долучені до матеріалів справи письмові докази, оцінив їх в сукупності та встановив наступні фактичні обставини справи та норми права, що підлягають застосуванню до спірних правовідносин.

Згідно із ст.ст. 1, 2 Закону України «Про зайнятість населення» в Україні до зайнятого населення належать громадяни, що проживають на території держави на законних підставах та які, зокрема, самостійно забезпечують себе роботою, включаючи підприємців, осіб, зайнятих індивідуальною трудовою діяльністю, творчою діяльністю. Безробітними визнаються працездатні громадяни працездатного віку, які через відсутність роботи не мають заробітку або інших, передбачених законодавством доходів і зареєстровані у державній службі зайнятості, як такі, що шукають роботу, готові та здатні приступити до підходящої роботи.

Статтею 7 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» встановлено, що одним з видів забезпечення за цим Законом є допомога по безробіттю, у тому числі одноразова її виплата для організації безробітним підприємницької діяльності.

Відповідно до вимог пп. 2, 3 ст. 36 вищезазначеного Закону, застраховані особи, зареєстровані в установленому порядку як безробітні, зобов'язані своєчасно подавати відомості про обставини, що впливають на умови виплати їм забезпечення та надання соціальних послуг. Сума виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг застрахованій особі внаслідок умисного невиконання нею своїх обов'язків та зловживання ними стягується з цієї особи відповідно до законодавства України з моменту виникнення обставин, що впливають на умови виплати їй забезпечення та надання соціальних послуг.

ОСОБА_2, на підставі його заяви від 07.04.2011 року, було надано статус безробітного та призначено виплату допомоги по безробіттю. За час перебування на обліку в центрі зайнятості, відповідач за період з 07.04.2011 року по 01.01.2012 року отримав допомогу по безробіттю на загальну суму 6927,17 грн.

Актом розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплат матеріального забезпечення відповідно до Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» № 33 від 20.02.2012 року встановлено, що ОСОБА_2 перебував у трудових відносинах з Кам'янка - Бузьким УВГ. Відповідно до наказу від 11.04.1991 року №17к відповідач був прийнятий на роботу оглядачем гідротехнічних споруд в Кам'янка - Бузьке управління осушних систем. В березні 2004 року посаду оглядача ГТС перейменовано на ре монтувальника руслового, у січні 2005 року Кам'янка - Бузьке управління осушних систем перейменовано на Кам'янка - Бузьке управління водного господарства.

До матеріалів справи також долучено копію довідки Кам'янка - Бузького УВГ №43 від 20.02.2012 року, в якій зазначено, що ОСОБА_2 нарахована заробітна плата за квітень - грудень 2011 року у сумі 8824,00 грн., за січень 2012 року - 1019,00 грн.

Про факт перебування у трудових відносинах з Кам'янка - Бузьким УВГ ОСОБА_2 не повідомив центр зайнятості.

Отже, під час перебування на обліку у центрі зайнятості відповідач належав до категорії зайнятого населення, тому не мав права отримувати допомогу по безробіттю. Приховування відповідачем факту перебування у трудових відносинах зумовило безпідставну виплату йому допомоги в сумі 6927,17 грн.

На підставі наказу №29 від 22.02.2012 року та акту перевірки №33 від 20.02.2012 року Кам'янка - Бузький РЦЗ надіслав ОСОБА_2 повідомлення №329/09 від 23.02.2012 року про необхідність повернення безпідставно отриманих коштів у зв'язку з безробіттям. Дане повідомлення відповідач отримав 25.02.2012 року, що підтверджується копією рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення. Втім, ОСОБА_2 зазначену вимогу позивача не виконав.

Станом на дату судового розгляду справи відповідачем не надано доказів добровільної сплати коштів в сумі 6927,17 грн.

Враховуючи вищенаведене, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог.

З урахуванням положень ст. 94 КАС України судові витрати у формі судового збору у даній справі з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями 17-19, 35, 71, 94, 160-163, 167 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Стягнути з ОСОБА_2 АДРЕСА_1 ідентифікаційний номер НОМЕР_1) на користь Кам'янка - Бузького районного центру зайнятості кошти в сумі 6927 (шість тисяч дев'ятсот двадцять сім) грн. 17 коп. на р/р 37174301900227 в ГУДК у Львівській області, МФО 825014, ЄДРПОУ 22358736.

Судовий збір зі сторін стягувати не слід.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Повний текст постанови складено та підписано 23.01.2013 року.

Суддя Клименко О.М.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.01.2014
Оприлюднено24.01.2014
Номер документу36772164
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/9126/13-а

Постанова від 21.01.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 18.12.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 18.12.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні