3/234/08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
=======================================================================
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"21" серпня 2008 р. 16:00
Справа № 3/234/08
За позовом: Державної податкової інспекції у Центральному районі міста Миколаєва, 54030, м.Миколаїв, вул. Потьомкінська, 24
До відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю «Термінал-Миколаїв», вул. Карла Лібкнехта, 2, кв. 9, м. Миколаїв, 54001, поштова адреса ліквідатора відповідача: 54058, м. Миколаїв, а/с 7 Про: надання дозволу на проведення позапланової перевірки.
Суддя Смородінова О.Г. Секретар судового засідання Вязовський М.А.
ПРЕДСТАВНИКИ:
Від позивача: Плахотна О.М., довіреність від 08.01.2008р. Від відповідача: не з'явився
СУТЬ СПОРУ: Державна податкова інспекція у Центральному районі міста Миколаєва звернулась до господарського суду з позовними вимогами про надання дозволу на проведення позапланової перевірки ТОВ «Термінал-Миколаїв».
В обґрунтування позовних вимог посилається на те, що постановою господарського суду Миколаївської області по справі № 2/186/08 відповідача визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру. Згідно п. 6 ч. 6 ст. 11-1 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" органам державної податкової служби в Україні надано право проводити позапланові виїзні перевірки, якщо проводиться реорганізація (ліквідація) підприємства.
Ухвали господарського суду від 08.07.2008 року та додана до них позовна заява з додатком надіслані на адресу ліквідатора отримані ним 21.07.2008 року, що підтверджується повідомленням про вручення.
За таких обставин суд вважає, що відповідач належним чином був повідомлений про час і місце розгляду справи.
Відповідач відзив на позовну заяву та заперечень проти позову не надав.
Суд вважає, що справа може бути розглянута по суті на підставі наявних у справі доказів, а відсутність повноважного представника відповідача, відповідно до ст. 128 КАС України, не перешкоджає вирішенню спору.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши представника позивача, суд -
встановив:
Товариства з обмеженою відповідальністю «Термінал-Миколаїв»взято на облік платника податків у Державній податковій інспекції у Центральному районі
міста Миколаєва 17.01.2005 року за № 28-125/008, що підтверджується довідкою від 17.01.20065 року.
Згідно постанови господарського суду Миколаївської області від 05.06.2008 року по справі № 2/186/08 ТОВ «Термінал-Миколаїв»визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру.
Позовні вимоги підлягають задоволенню виходячи з наступного.
Статтею 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" від 4 грудня 1990 року № 509-ХІІ зі змінами та доповненнями передбачено, що податкові органи мають право здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами.
Припис статті 11-1 визначає, що позапланова перевірка проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин:
1) за наслідками перевірок інших платників податків виявлено факти,
які свідчать про порушення платником податків законів України про
оподаткування, валютного законодавства, якщо платник податків не надасть
пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит
органу державної податкової служби протягом десяти робочих днів з дня
отримання запиту;
2) платником податків не подано в установлений строк податкову
декларацію або розрахунки, якщо їх подання передбачено законом;
3) виявлено недостовірність даних, що містяться у податковій декларації,
поданій платником податків, якщо платник податків не надасть пояснення та їх
документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит органу державної
податкової служби протягом десяти робочих днів з дня отримання запиту;
4) платник податків подав у встановленому порядку скаргу про
порушення законодавства посадовими особами органу державної податкової
служби під час проведення планової чи позапланової виїзної перевірки, в якій
вимагає повного або часткового скасування результатів відповідної перевірки;
5) у разі виникнення потреби у перевірці відомостей, отриманих від
особи, яка мала правові відносини з платником податків, якщо платник податків
не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий
письмовий запит органу державної податкової служби протягом десяти робочих
днів з дня отримання запиту;
6) проводиться реорганізація (ліквідація) підприємства;
7) стосовно платника податків (посадової особи платника податків) у порядку, встановленому законом, податковою міліцією заведено оперативно-розшукову справу, у зв'язку з чим є потреба у проведенні позапланової виїзної перевірки фінансово-господарської діяльності такого платника податків;
8) у разі, коли вищестоящий орган державної податкової служби в порядку контролю за достовірністю висновків нижчестоящого органу державної
о_ податкової служби здійснив перевірку документів обов'язкової звітності
платника податків або висновків акта перевірки, складеного нижчестоящим
«^ контролюючим органом, та виявив їх невідповідність вимогам законів, що призвело до ненадходження до бюджетів сум податків та зборів (обов'язкових
платежів). Позапланова виїзна перевірка в цьому випадку може ініціюватися вищестоящим органом державної податкової служби лише у тому разі, коли стосовно посадових або службових осіб нижчестоящого органу державної податкової служби, які проводили планову або позапланову виїзну перевірку зазначеного платника податків, розпочато службове розслідування або порушено кримінальну справу;
91 платником подано декларацію з від'ємним значенням з податку на додану вартість, яке становить більше 100 тис. гривень.
Частиною 8 ст. 11-1 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" від 4 грудня 1990 року № 509-ХІІ зі змінами та доповненнями встановлено, що позапланова виїзна перевірка може здійснюватися лише на підставі рішення суду. Орган державної податкової служби, який ініціює проведення позапланової виїзної перевірки, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої перевірки та дати її початку і закінчення, склад осіб, які будуть проводити таку перевірку, документи, які відповідно до частини шостої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої перевірки, інформацію про вид та кількість перевірок, проведених органами державної податкової служби щодо суб'єкта господарської діяльності та наслідки таких перевірок за попередні три роки, а також на вимогу суду - інші відомості. У розгляді питання про надання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки мають право брати участь представники суб'єкта господарської діяльності. Повідомлення про місце, дату та час розгляду питання про надання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки направляється не пізніше ніж за три робочі дні до дати такого розгляду.
Враховуючи, що згідно постанови господарського суду Миколаївської області від 05.06.2008 року по справі № 2/186/08 щодо відповідача відкрито ліквідаційну процедуру, суд вважає заявлені вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Керуючись ст. ст. 160-163, 167, 254 КАСУ господарський суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити.
2. Надати дозвіл Державній податковій інспекції у Центральному районі ііста Миколаєва (54030, м.Миколаїв, вул.Потьомкінська, 24, відомості про юзрахункові рахунки відсутні, код ЄДРПОУ 34034100) на проведення озапланової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю Термінал-Миколаїв», вул. Карла Лібкнехта, 2, кв. 9, м. Миколаїв, 54001, ідомості про розрахункові рахунки відсутні, код ЄДРПОУ 33310571) строком 10 обочих днів з моменту набрання постанови господарського суду законної сили.
Постанова або ухвала суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.
Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова чи ухвала суду не набрала законної сили.
Про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі.
Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя О.Г. Смородінова
Суд | Господарський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 21.08.2008 |
Оприлюднено | 28.05.2009 |
Номер документу | 3678063 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Миколаївської області
Смородінова О.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні