7/4668
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98
УХВАЛА
"04" листопада 2008 р.Справа № 7/4668
За позовом Сільськогосподарського приватного підприємства „Агрофірма „Обрій”, с. Голосків Летичівського району
до 1. Летичівської районної державної адміністрації Хмельницької області, смт. Летичів
до 2. Відділу земельних ресурсів в Летичівському районі Хмельницької області, смт. Летичів
до 3. Державного підприємства „Центр державного земельного кадастру при Держкомземі України” в особі Летичівського районного відділу Хмельницької регіональної філії, смт. Летичів
третя особа на стороні відповідачів, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Державне підприємство „Хмельницький облавтодор” ВАТ „ДАК „Автомобільні дороги України”, м. Хмельницький
про зобов`язання прийняти розпорядження
Суддя С.І. Крамар
Представники сторін:
позивача : Місяць А.П. –довіреність від 18.08.2008р.
відповідача : 1. Романюк Н.В. - доручення № 453/06 від 02.09.2008р.
відповідача : 2. не з`явився
відповідача : 3. не з`явився
третьої особи: Цендер Л.В. –довіреність № 71-08 від 06.10.2008р.
Суть спору. позивач у позовній заяві з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог просить суд зобов`язати Летичівську районну державну адміністрацію прийняти розпорядження про надання в оренду земельних ділянок і поновлення строком на п`ять років договору оренди земельних ділянок, які знаходяться під водними об'єктами (ставами), площею 18,16 га, на яких розташовані водойми загальною площею 14,27 га із гідротехнічними спорудами (греблями), що знаходяться на території Голосіївської сільської ради між сільськогосподарським приватним підприємством „Агрофірма „Обрій” та Летичівською РДА на тих же умовах що і договір оренди від 08.04.2003р.
Представник позивача в засідання суду з`явився, позовні вимоги підтримує та наполягає на їх задоволенні.
Представники відповідача та третьої особи в судовому засіданні проти заявлених позовних вимог заперечують та просять суд в їх здоволенні відмовити.
Відповідно до ч.2 ст.4 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) юрисдикція адміністративних судів поширюється на всі публічно-правові спори, крім спорів, для яких законом встановлений інший порядок судового вирішення.
Як передбачено ч.1 ст.17 Кодексу адміністративного судочинства України, компетенція адміністративних судів поширюється на: 1) спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності; 2) спори з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби; 3) спори між суб'єктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері управління, у тому числі делегованих повноважень, а також спори, які виникають з приводу укладання та виконання адміністративних договорів; 4) спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом; 5) спори щодо правовідносин, пов'язаних з виборчим процесом чи процесом референдуму.
Пункт 1 ч.1 ст.3 КАС України встановлює, що справа адміністративної юрисдикції (адміністративна справа) - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Як визначено пунктом 6 ч.1 ст. 3 КАС України, адміністративним позовом є звернення до адміністративного суду про захист прав, свобод та інтересів у публічно-правових відносинах.
Згідно пункту 7 цієї ж статті суб'єктом владних повноважень є орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Згідно ст. 6 Закону України „Про місцеві державні адміністрації” на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, власних і делегованих повноважень голова місцевої державної адміністрації в межах своїх повноважень видає розпорядження, а керівники управлінь, відділів та інших структурних підрозділів - накази.
Як випливає з вищенаведеного, дана справа (за позовом про зобов`язання райдержадміністрацію прийняти розпорядження про надання в оренду земельних ділянок), є справою адміністративної юрисдикції, а тому спір у даній справі не підлягає вирішенню в господарських судах України. Тому провадження у справі підлягає припиненню відповідно до п.1 ст. 80 ГПК України.
Сплачені державне мито та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу підлягають поверненню позивачу.
Керуючись ст.ст. 80 (п. 1), 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
УХВАЛИВ:
Провадження у справі № 7/4668 припинити.
Повернути з державного бюджету України Сільськогосподарському приватному підприємству „Агрофірма „Обрій”, с. Голосків Летичівського району, (код 31311222) - 85,00 грн. (вісімдесят п'ять грн. 00 коп.) держмита, сплаченого платіжним дорученням № 1366 від 01.08.08р., 118,00 грн. (сто вісімнадцять грн. 00 коп.) витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу, сплачених платіжним дорученням № 1367 від 01.08.2008р., про що видати довідки.
Суддя С.І. Крамар.
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 04.11.2008 |
Оприлюднено | 28.05.2009 |
Номер документу | 3678366 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Крамар С.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні