П-6/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул.Шевченка 16, м.Івано-Франківськ, 76000, тел. 2-57-62
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 травня 2009 р. Справа № П-6/22
Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Грици Ю.І. при секретарі судового засідання Цюрак А.М. розглянувши у відкритому судовому засідання матеріали справи
за позовом Прокурора Тлумацького району в інтересах держави в особі Обертинськоїселищної ради вул.Хотимирська,1, смт.Обертин, Тлумацький район, Івано-Франківська область,78060
до відповідача Обертинського комбінату комунальних підприємств вул. Сірка, 6, смт.Обертин, Тлумацький район, Івано-Франківська область,78060
третя особа на стороні позивача, без самостійних вимог: Контрольно-ревізійний відділ в Тлумацькому районі м.Тлумач, вул.Макухи, 12
про стягнення коштів в дохід державного бюджету в сумі 11707,31грн.
Представники:
Від відповідача: Галіц В.В., (довіреність № 8 від 03.03.09 бухгалтер )
Від позивача: Хамут В.Б. -сільський голова ( посвідчення№2)
СУТЬ СПОРУ: заявлено позов про стягнення на відшкодування в дохід державного бюджету незаконних витрат в сумі 11 707,31грн.
Представник позивача в судовому засіданні заявлені позовні вимоги підтримав в повному обсязі з підстав викладених в позовній заяві.
Представник відповідача позовні вимоги не визнає, однак письмового відзиву на позов не подав, в зв"язку з чим, відповідно до ст.75 ГПК України, справа розглядається за наявними в ній матеріалами.
Представник третьої особи на стороні позивача в судове засідання не з"явився.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши представників сторін, дослідивши подані докази в обгрунтування заявлених вимог та заперечень , суд встановив, що проведеною за матеріалами планової ревізії контрольно-ревізійного відділу Тлумацькому районі щодо надходження та використання бюджетних коштів і матеріальних цінностей в Обертинській селищній раді за період з 01.07.06 по 01.06.08 р.р. , перевіркою прокуратури Тлумацького району, встановлено, що за результатами проведеної в ході зазначеної ревізії зустрічної звірки взаємних розрахунків Обертинської селищної ради з Обертинським комбінатом комунальних підприємств, включення в акти виконаних робіт на 3748,2 людиногодини більше ніж фактично відпрацьовано всіма працівниками Обертинського ККП згідно з табелями обліку робочого часу, що призвело, в свою чергу, до завищення вартості робіт на загальну суму 11707,31грн в тому числі за 2006 рік-1221людиногодина на суму 3142,91грн., за 2007рік -1649,2лидоногодина на суму 5268,65грн., за 2008рік- 878людиногодина на суму 3295,75грн.
З огляду на те, що таке порушення призвело до зайвої оплати вартості виконаних робіт селищною радою, а відтак і незаконних видатків на суму 11707,31грн., прокурор Тлумацького району в особі Обертинської селищної ради звернувся до суду з позовом про стягнення з відповідача - Обертинського комбінату комунальних підприємств в дохід державного бюджету зазначених вище коштів.
Відповідно до п.1 ст.9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо -
безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
В спірному випадку такими документами є акти виконаних робіт, які не відповідають фактичним даним табелів обліку робочого часу відповідача.
Як вбачається з матеріалів справи , в акти виконаних робіт включено на 3748,2 людиногодини більше ніж фактично відпрацьовано всіма працівниками Обертинського ККП згідно з табелями обліку робочого часу, що призвело, в свою чергу, до завищення вартості робіт на загальну суму 11707,31грн в тому числі за 2006 рік-1221людиногодина на суму 3142,91грн., за 2007рік -1649,2 людиногодина на суму 5268,65грн., за 2008рік- 878людиногодина на суму 3295,75грн.( розрахунки додається).
За таких обставин позивач зайво оплатив вартість виконаних робіт на загальну суму 11707,31грн чим допустив наявність незаконних видатки на зазначену вище суму. ( розрахунок додається).
Згідно ч.7 ст.60 ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні" майнові операції, які здійснюються органами місцевого самоврядування з об"єктами права комунальної власності, не повинні ослаблювати економічних основ місцевого самоврядування.
Не може бути підставою для відмови у позові поданий в матеріали справи акт приймання виконаних робіт №1 від 31.12.08 згідно якого відповідач виконав на користь сільської ради ряд робіт на суму11707,31грн, яка складає ціну позову, оскільки з поданого суду акту не вбачається по яких договорах виконані зазначені роботи та в рахунок яких коштів.
Крім того, видатки на оплату завищених показників людиногодин були здійснені за рахунок коштів бюджету, а тому, виконання робіт на вказану суму, не може відшкодувати незаконих видатків з бюджету.
Таким чином, з огляду на вищевикладене позовні вимоги слід задоволити.
Керуючись ст. 124 Конституції України, Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні", ст. ст.33, 49, 82-84 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
позов задоволити.
Стягнути з Обертинського комбінату комунальних підприємств вул. Сірка, 6, смт.Обертин, Тлумацький район, Івано-Франківська область ( ід.код 19399944, р/р 26000300372 в Тлумацькому відділенні "Ощадного банку України", МФО 336600) на відшкодування в дохід Державного бюджету незаконні витрати в сумі 11707,31грн.
Стягнути з Обертинського комбінату комунальних підприємств вул. Сірка, 6, смт.Обертин, Тлумацький район, Івано-Франківська область ( ід.код 19399944, р/р 26000300372 в Тлумацькому відділенні "Ощадного банку України", МФО 336600) в доход Державного бюджету міста Івано-Франківська (ГУДК в Івано-Франківській області, МФО 836014, р/р 3111309570000, код ОДРПОУ 20568100, код платежу 22090200, символ звітності 092) - 117,07 грн. державного мита.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили та направити для виконання у ДПІ м.Івано-Франківська.
Стягнути з з Обертинського комбінату комунальних підприємств вул. Сірка, 6, смт.Обертин, Тлумацький район, Івано-Франківська область ( ід.код 19399944, р/р 26000300372 в Тлумацькому відділенні "Ощадного банку України", МФО 336600) в доход Державного бюджету м.Івано-Франківська (код ЄДРПОУ отримувача 20568100, р/р №31216259700002, банк - ГУДК України в Івано-Франківській області, МФО 836014, код платежу 22050000) - 118 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили та направити для виконання у ВДВС Івано-Франківського міського управління юстиції.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його прийняття, у разі, якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення, воно набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня підписання рішення, оформленого відповідно до статті 84 Господарського процесуального кодексу України.
Суддя Грица Юрій Іванович
рішення підписане 19.05.09
Виготовлено в АС "Діловодство суду"
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 07.05.2009 |
Оприлюднено | 28.05.2009 |
Номер документу | 3681050 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Івано-Франківської області
Грица Ю.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні