Постанова
від 19.05.2009 по справі 14/89/09
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

14/89/09

  

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

=======================================================================

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

  

"19" травня 2009 р. 10:10

Справа №  14/89/09

                                                  

       За позовом: Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів,                              м. Миколаїв, вул. Нікольська, 46, під.2

до відповідача: Комунальне підприємство «Миколаївська овочева база», м. Миколаїв, вул.Кагатна,1

Прокуратура Миколаївської області

Суддя -  П.В.Цвєткова

                                                                                

                                        Представники:

Від позивача: Скопенко В.М. дов. № 03-87/269 від 06.03.2009 р.

Від відповідача: Лемішко О.В. дов. № 001 від 04.01.2009 р.

В судовому засіданні приймає участь : прокурор Фірцак Т.Ю.

Суть спору:  позивач звернувся до господарського суду з адміністративним позовом про стягнення з відповідача 11 659,45 грн. адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів в 2007 р. та пені.

          Відповідач позов не визнає, оскільки позивачем неправильно застосовані норми матеріального права, інваліди на працевлаштування  до відповідача органами соцзахисту не надсилались, відсутній склад правопорушення для застосування адміністративно-господарських санкцій, оскільки не має вини підприємства та  строк застосуванні адміністративно-господарської санкції відповідно до ст. 250 ГК України закінчився. Крім того, в судовому засіданні представник відповідача пояснив, що відповідачем подавались звіти до центру зайнятості про наявність вакансії, на які можуть бути працевлаштовані інваліди, що підтверджується звітами від 16.03.2007 р., 25.12.2007 р., але центр зайнятості інвалідів на підприємство не направив.

          Розглянувши матеріали справи, заслухавши представників сторін, господарський суд встановив:

          Відповідно до ст. 19 ЗУ «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні»від 21.03.1991 р. для підприємств, установ, організацій, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб у кількості одного робочого місця.          

          Згідно ч.2 ст. 19 Закону підприємства, установи, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу і забезпечують працевлаштування інвалідів.

          Надана відповідачем Звітність про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2007 р. свідчить, що при середньообліковій кількості штатних працівників облікового складу –16, на підприємстві в 2007 р.  інваліди не працювали.

          Адміністративно-господарські санкції, згідно з ч.3 ст. 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» та п.2 Порядку сплати підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 р. за № 70  розраховуються та сплачуються самостійно в строк до 15 квітня, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу.

          Статтею 20 Закону України «Про основи соціально захищеності інвалідів в Україні» для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати.

          Середньорічна заробітна плата на підприємстві відповідача у 2007 р. складала                  10381,25 грн.

          Позивач нарахував відповідачу пеню в сумі 1278,20 грн.  на підставі ч.1 ст. 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні»від  21.03.1991 р., якою передбачено, що порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені у розмірі 120 відсотків річних  облікової ставки НБУ, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь строк.

          Відповідач проти позову заперечує.

          Заперечення відповідача,  відносно неправильного застосування позивачем  норм матеріального права та відсутності правопорушення судом до уваги не приймаються, оскільки вони не ґрунтуються на законі. Строк застосування адміністративно-господарської санкції у позивача відповідно до ст. 250 ГК України не закінчився, оскільки ст. 20 Закону України «Про основи соціально захищеності інвалідів в Україні» зазначено, що до правовідносин із стягнення адміністративно-господарських санкцій не застосовуються строки, визначені ст.250 ГК України. Відповідно до ст. 20 Закону України «Про зайнятість населення»підприємства, установи, організації незалежно від форми власності реєструються у місцевих центрах зайнятості та щомісячно подають цим центрам адміністративні дані в повному обсязі про наявність вільних робочих місць вакансій, у тому числі призначених для працевлаштування інвалідів. Відповідачем такі дані до центру занятості надавались тільки за два місяця 2007 р.

            За таких обставин позов підлягає задоволенню.

             На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2,17,161,163 КАСУ, господарський суд

П О С Т А Н О В И В:

             Позов задовольнити.

             Стягнути з Комунального підприємства «Миколаївська овочева база», м. Миколаїв,       вул. Кагатна, 1,код 32189152 на користь Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, м. Миколаїв, вул. Нікольська, 46, під.2, код ЄДРПОУ 23626096 –10 381 грн. 25 коп. ( десять тисяч триста вісімдесят одна грн. 25 коп.)   адміністративно-господарських санкцій та 1278,20 грн. ( одна тисяча двісті сімдесят всім грн. 20 коп.)  пені.

Постанова у відповідності зі ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано.

Сторони, які беруть участь у справі, мають право оскаржити в апеляційному порядку постанову повністю або частково у порядку і строки встановлені ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.

          Виконавчий лист у відповідності зі ст.258 Кодексу адміністративного судочинства України видається за заявою позивача після набрання законної сили рішенням господарського суду.

Суддя П.В.Цвєткова

 

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення19.05.2009
Оприлюднено28.05.2009
Номер документу3681123
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —14/89/09

Постанова від 19.05.2009

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Цвєткова П.В.

Ухвала від 23.04.2009

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Цвєткова П.В.

Рішення від 30.03.2009

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Хоролець Т.Г.

Ухвала від 19.03.2009

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Цвєткова П.В.

Ухвала від 18.02.2009

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Цвєткова П.В.

Ухвала від 18.02.2009

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Цвєткова П.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні