Постанова
від 15.04.2009 по справі 11/42
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

11/42

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                             ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

  "15" квітня 2009 р.                            м.Чернівці                                       Справа № 11/42

Господарський суд Чернівецької області у складі головуючого судді Гушилик С.М. за участю секретаря судового засідання Циганчук І.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративний позов

Прокурора Кіцманського району Чернівецької області в інтересах держави в особі Кіцманського районного центру зайнятості                          

до сільськогосподарського виробничого кооперативу “Киселівський” с.Киселів Кіцманського району Чернівецької області

про стягнення прострочених страхових внесків в сумі 9726,73 грн.

За участю представників:

від позивача –Пантелюк В.В. –гол.спеціаліст-юрисконсульт (дор. від 08.05.2008р.)

від відповідача –не з'явився

В засіданні приймав участь прокурор відділу облпрокуратури –Пацарен В.Я.

СУТЬ СПОРУ: Прокурор Кіцманського району Чернівецької області звернувся з позовом в інтересах держави в особі Кіцманського районного центру зайнятості до сільськогосподарського виробничого кооперативу “Киселівський” с.Киселів Кіцманського району Чернівецької області про стягнення заборгованості в сумі 9726,73 грн., яка виникла внаслідок несплати страхових внесків та пені до зазначеного вище Фонду.

В обґрунтування своїх вимог прокурор посилається на те, що відповідно до ст.35 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття ”, роботодавець як страхувальник зобов'язаний у десятиденний строк після одержання свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності зареєструватись у виконавчій дирекції Фонду, своєчасно та повному розмірі сплачувати страхові внески. Проте відповідач несвоєчасно сплачував страхові внески, що призвело до виникнення недоїмки в сумі 8703 грн. Крім того, за несвоєчасну сплату страхових внесків  позивач нарахував останньому пеню в сумі 1023,73 грн.

Ухвалою від 24.02.2009р. відкрито провадження в адміністративній справі, судове засідання призначено на 25.03.2009р. за участю представників сторін.

Ухвалою суду від 25.03.2009 року слухання у справі відкладено на 15.04.2009 року в зв'язку з неявкою представника відповідача.

Представник відповідач у судове засідання  15.04.2009 року не з'явився, пояснення на позов не надав, хоча і був повідомлений про час і місце слухання справи належним чином, а тому проаналізувавши надані матеріали, суд прийшов до висновку про можливість вирішення спору без його участі за наявними в ній документами.

Заслухавши представника позивача та прокурора, розглянувши подані документи, з'ясувавши фактичні обставини справи, суд –

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до ст.8 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття” від 02.03.2000 року створено Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття для управління страхуванням на випадок безробіття, провадження збору та акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів, виплати забезпечення та надання соціальних послуг.

Функції виконавчої дирекції Фонду покладено на органи державної служби зайнятості згідно ст.12 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття”.

Сільськогосподарський виробничий кооператив “Киселівський” с.Киселів зареєстрований як платник страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття 22.07.2001 року.

Згідно ст.35 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття” (далі –Закон) відповідач повинен своєчасно та в повному обсязі сплачувати страхові внески до Фонду.

У відповідності до Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду, затвердженої наказом міністерства праці та соціальної політики України від 18.12.2000р. № 339 контроль за правильним нарахуванням, своєчасним і повним перерахуванням та надходженням страхових внесків здійснюється центрами зайнятості шляхом проведення перевірок. За результатами перевірки складається акт. На виявлені під час перевірки суми коштів, на які платником не нараховані страхові внески за актом перевірки страхові внески донараховуються із сумою пені та штрафу.

19.12.2008 року було проведено перевірку правильності нарахування, своєчасності і повноти перерахування страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття за період з 01.04.2007 року по 30.09.2008 року, якою виявлено ріст недоїмки  в сумі 8703 грн., про що складено акт перевірки № 272 від 19.12.2008 року, на підставі якого нараховано пеню за несвоєчасну сплату внесків в сумі 1023,73 грн.

14.01.2009 року Чернівецьким обласним центром зайнятості відповідачу було надіслано рішення № 02 від 13.01.2009 року про стягнення простроченої заборгованості зі сплати страхових внесків, у тому числі донарахованих сум страхових внесків та застосування штрафних санкцій, які підлягають сплаті до бюджету Фонду на суму 9726,73 грн., яке останнім оскаржене не було.

Статтею 38 вказаного Закону передбачено відповідальність роботодавця за несвоєчасну сплату чи в неповному обсязі сплату страхових внесків у разі несвоєчасної сплати страхових внесків страхувальники сплачують суму донарахованих контролюючим органом внесків (недоїмки), штраф та пеню. Згідно з частиною 2 цієї ж статті Закону не сплачені в строк страхові внески, пеня і штраф стягуються в доход Фонду із страхувальника у безпірному порядку. Строк давності у разі стягнення страхових внесків, пені та фінансових санкцій, передбачених цією статтею, не застосовується.

Відповідно до ст.39 Закону спори, які виникають із правовідносин за цим Законом, вирішуються в судовому порядку.

Таким чином, вимоги позивача є обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню.

Судові витрати, у частині державного мита, покласти на відповідача, з вини якого спір безпідставно доведено до розгляду судом.

Керуючись статтями 159, 160, 161, 162, 163, 167, пунктами 3, 6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд –

ПОСТАНОВИВ:

1.          Позов задовольнити.

2.          Стягнути з сільськогосподарського виробничого кооперативу “Киселівський” с.Киселів Кіцманського району Чернівецької області, (код 04529758) на користь Кіцманського районного центру зайнятості м. Кіцмань, вул. Сторожинецька, 10, (код 21432436) –8703 грн. недоїмки та 1023,73 грн. пені.

3.          Стягнути з сільськогосподарського виробничого кооперативу “Киселівський” с.Киселів Кіцманського району Чернівецької області, (код 04529758) в доход державного бюджету судовий збір в сумі 97,26 грн.

Відповідно до ч. 1 ст. 185, ч. 1-3, 5 ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України, сторони які беруть участь у справі, мають право оскаржити в апеляційному порядку дану постанову повністю або частково шляхом подання заяви про апеляційне оскарження та апеляційної скарги, які подаються в апеляційну інстанцію через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване рішення.

Заява про апеляційне оскарження даної постанови подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складання постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України, з дня складання у повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у встановлений строк, встановлений цим кодексом, постанова набирає сили після закінчення цього строку.

У разі надання апеляційної скарги, постанова набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя                                                             С.М. Гушилик

СудГосподарський суд Чернівецької області
Дата ухвалення рішення15.04.2009
Оприлюднено28.05.2009
Номер документу3681385
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —11/42

Ухвала від 07.04.2010

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Маріщенко Л.О.

Ухвала від 18.05.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Сидорук А.М.

Ухвала від 17.03.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Черленяк М.І.

Ухвала від 23.03.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Черленяк М.І.

Ухвала від 21.04.2010

Господарське

Господарський суд Сумської області

Зражевський Юрій Олексійович

Судовий наказ від 12.04.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Грязнов В. В.

Ухвала від 17.03.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Грязнов В. В.

Ухвала від 25.02.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Грязнов В. В.

Ухвала від 02.10.2012

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Бобров Ю.М.

Ухвала від 01.03.2010

Господарське

Господарський суд міста Києва

Смирнова Ю.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні