cpg1251
ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 грудня 2013 р. Справа № 804/14414/13-а Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Турлакової Н.В.
розглянувши в порядку письмового провадження в місті Дніпропетровську адміністративну справу за позовом Лівобережної об'єднаної державної податкової інспекції м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Капро» про стягнення заборгованості, -
ВСТАНОВИВ :
До суду надійшла позовна заява Лівобережної об'єднаної державної податкової інспекції м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Капро» з позовними вимогами про: стягнення коштів з рахунках у банках, обслуговуючих ТОВ «Капро», на користь бюджету на р/р згідно бюджетної класифікації в рахунок погашення податкового боргу в розмірі 1525,81 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Капро» перебуває на податковому обліку в Дніпропетровської міжрайонної Державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби як платник податків, зборів та обов'язкових платежів та має податковий борг на загальну суму 1525,81 грн., який станом на час звернення до суду залишається несплаченим.
Позивач у судове засідання не з'явився, направив клопотання про розгляд справи без участі представника.
Відповідач в судове засідання не з'явився, про дату та час розгляду адміністративної справи повідомлений належним чином, що підтверджується матеріалами справи. Відповідачем не було подано письмових заперечень на позов чи доказів, які б спростовували заявлені позовні вимоги.
Частиною 11 ст.35 КАС України передбачено, що у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Ухвалою суду від 04.12.2013р. відповідно до ч.4 ст.122, ч.6 ст.128 КАС України справу призначено до розгляду у письмовому провадженні на підставі наявних в справі доказів, за відсутності сторін.
Дослідивши чинне законодавство та матеріали справи, суд доходить висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Згідно Акту від 16.06.10р. №4666/15-2/32780980 про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності головним державним податковим ревізором інспектором відділу адміністрування податку на додану вартість управління оподаткування юридичних осіб було проведено камеральну перевірку за лютий 2010 року, березень 2010 року, квітень 2010 року податкової звітності з податку на додану вартість. Перевіркою встановлено порушення п.п.4.1.4. п.4.1. ст..4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» - платником податку не подані податкові декларації з податку на додану вартість за лютий 2010 року, березень 2010 року, квітень 2010 року. Зазначений акт був направлений ТОВ «Капро» рекомендованим листом із повідомленням про вручення на адресу відповідача, але не отримані ним з причини не знаходження за вказаною адресою, що підтверджується копіями поштового повідомлення та копією Акта від 18 жовтня 2010 року №8426/15-2/32780980 про неможливість вручення акту перевірки в зв'язку незнаходженням посадових осіб за місцем знаходження суб'єкта господарювання для ознайомлення та підписання акту про порушення податкового законодавства, що наявне в матеріалах справи.
На підставі вищезазначеного акту прийнято податкове повідомлення - рішення форми «Р» від 21.10.2010 року №0009511501/0, яким збільшено грошове зобов'язання відповідача на 510 грн. Зазначене податкове повідомлення - рішення було направлено ТОВ «Капро» рекомендованим листом із повідомленням про вручення на адресу відповідача, але не отримано ним з причини не знаходження за вказаною адресою, що підтверджується копіями поштового повідомлення та копією Акта від 02 грудня 2010 року №10384/15-2/32780980 про неможливість вручення платнику податків податкового повідомлення-рішення, які наявні в матеріалах справи.
Згідно Акту від 14.10.10р. №8833/15-2/32780980 про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності старшим державним податковим ревізором інспектором відділу адміністрування податку на додану вартість управління оподаткування юридичних осіб було проведено камеральну перевірку за травень 2010 року, червень 2010 року, липень 2010 року, серпень 2010 року податкової звітності з податку на додану вартість. Перевіркою встановлено порушення п.п.4.1.4. п.4.1. ст..4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» - платником податку не подані податкові декларації з податку на додану вартість за травень 2010 року, червень 2010 року, липень 2010 року, серпень 2010 року. Зазначений акт був направлений ТОВ «Капро» рекомендованим листом із повідомленням про вручення на адресу відповідача, але не отримані ним з причини не знаходження за вказаною адресою, що підтверджується копіями поштового повідомлення та копією Акта від 16 листопада 2010 року №9718/15-2/32780980 про неможливість вручення акту перевірки в зв'язку незнаходженням посадових осіб за місцем знаходження суб'єкта господарювання для ознайомлення та підписання акту про порушення податкового законодавства, що наявне в матеріалах справи.
На підставі вищезазначеного акту прийнято податкове повідомлення - рішення форми «Р» від 18.11.2010 року №0011471501/0, яким збільшено грошове зобов'язання відповідача на 680 грн. Зазначене податкове повідомлення - рішення було направлено ТОВ «Капро» рекомендованим листом із повідомленням про вручення на адресу відповідача, але не отримано ним з причини не знаходження за вказаною адресою, що підтверджується копіями поштового повідомлення та копією Акта від 24 листопада 2010 року №10020/15-2/32780980 про неможливість вручення платнику податків податкового повідомлення-рішення, які наявні в матеріалах справи.
Згідно Акту від 02.12.10р. №10402/15-2/32780980 про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності головним державним податковим ревізором інспектором відділу адміністрування податку на додану вартість управління оподаткування юридичних осіб було проведено камеральну перевірку за вересень 2010 року, жовтень 2010 року податкової звітності з податку на додану вартість. Перевіркою встановлено порушення п.п.4.1.4. п.4.1. ст..4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» - платником податку не подані податкові декларації з податку на додану вартість за вересень 2010 року, жовтень 2010 року. Зазначений акт був направлений ТОВ «Капро» рекомендованим листом із повідомленням про вручення на адресу відповідача, але не отримані ним з причини не знаходження за вказаною адресою, що підтверджується копіями поштового повідомлення та копією Акта від 15 грудня 2010 року №10770/15-2/32780980 про неможливість вручення акту перевірки в зв'язку незнаходженням посадових осіб за місцем знаходження суб'єкта господарювання для ознайомлення та підписання акту про порушення податкового законодавства, що наявне в матеріалах справи.
На підставі вищезазначеного акту прийнято податкове повідомлення - рішення форми «Р» від 17.12.2010 року №0013561501/0, яким збільшено грошове зобов'язання відповідача на 340 грн. Зазначене податкове повідомлення - рішення було направлено ТОВ «Капро» рекомендованим листом із повідомленням про вручення на адресу відповідача, але не отримано ним з причини не знаходження за вказаною адресою, що підтверджується копіями поштового повідомлення та копією Акта від 29 грудня 2010 року №11186/15-2/32780980 про неможливість вручення платнику податків податкового повідомлення-рішення, які наявні в матеріалах справи.
У зв'язку з наявністю у відповідача погодженого податкового зобов'язання ТОВ «Капро» виставлена перша податкова вимога форми «Ю1» від 07.12.2010р. №1/1278 за штрафними санкціями на загальну суму 675,81 грн., яка направлена відповідачу та повернута до податкового органу, що підтверджено копією корінця податкової вимоги та Акта від 23.12.2010р. про повернення податкової вимоги.
Згідно зворотного боку облікової картки платника ТОВ «Капро» з податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів станом на 31.12.2011р. недоїмка відповідача складає 1525,81 грн., що також підтверджується довідкою по запиту користувача станом на 23.10.2013р.
Відповідно до ч.1 ст.67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до ст.4 Закону України "Про систему оподаткування" платниками податків і зборів (обов'язкових платежів) є юридичні і фізичні особи, на яких згідно з законами України покладено обов'язок сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі).
Відповідно до ст. 9 Закону платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни, у зв'язку з чим повинні подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).
Відповідно до ст.14 Закону України Про систему оподаткування до переліку загальнодержавних податків і зборів віднесено податок на додану вартість.
Згідно п.4.1. ст..4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетом та державними цільовими фондами" від 21.12.2000р. №2181-IIIПлатник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації, крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту 4.2.2 пункту 4.2, а також пунктом 4.3 цієї статті.
Податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює:
а) календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;
б) календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);
в) календарному року, крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту 4.1.4 цього пункту, - протягом 60 календарних днів за останнім календарним днем звітного (податкового) року;
г) календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб (прибуткового податку з громадян), - до 1 квітня року, наступного за звітним.
Згідно п.5.1., п.5.4, п.п.5.4.1 ст. 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетом та державними цільовими фондами" від 21.12.2000р. №2181-III, податкове зобов'язання самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації.
Відповідно до п.5.1 ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації. Згідно аб.1 пп.5.3.1 п.5.3 ст.5 зазначеного Закону платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 цього Закону для подання податкової декларації.
На підставі пп.5.3.1 п.5.3 ст.5 Закону платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступним за останнім днем відповідного граничного строку.
У разі визначення податкового зобов'язання контролюючим органом платник зобов'язаний погасити нараховану суму протягом десяти днів з дня отримання податкового повідомлення.
У пп.5.4.1 п.5.4 ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» вказано, що узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.
Відповідно до п.п.6.2.1. п.п.6.2. ст.6 вищезазначеного закону у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.
В силу пп.6.2.4 п.6.2. ст.6 вказаного закону, у разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день розміщення такої податкової вимоги вважається днем її вручення.
Підпунктом 17.1.1 п.17.1 ст.17 вказаного Закону, платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.
Згідно п.п.2.3.1 п.2.3 ст.2 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» органами уповноваженими здійснювати заходи з погашення податкового боргу є виключно податкові органи.
Будь-які активи платника податків в силу п.п.7.2.1 п.7.2 ст.7 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" являються джерелами погашення податкового боргу платника податків за рішенням органу стягнення.
Згідно п.п.3.1.1 ст.3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» активи платника можуть бути примусово стягнуті в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.
Згідно п.п.20.1.18, 20.1.28 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу.
Згідно п.95.1 ст.95 Податкового кодексу України, орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Орган державної податкової служби звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі. Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття органом державної податкової служби рішення про погашення усієї суми податкового боргу. Рішення органу державної податкової служби підписується його керівником та скріплюється гербовою печаткою органу державної податкової служби. Перелік відомостей, які зазначаються у такому рішенні, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.
Враховуючи викладене, суд вважає, що факт порушення Товариством з обмеженою відповідальністю «Капро» Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» доведений, у з зв'язку з чим застосування податковим органом фінансових санкцій є правомірним.
Керуючись ст.ст.158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Лівобережної об'єднаної державної податкової інспекції м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Капро» про стягнення заборгованості задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Капро» (ЄДРПОУ 32780980) на користь бюджету на р/р згідно бюджетної класифікації в рахунок погашення податкового боргу в розмірі 1525,81 грн. (одна тисяча п'ятсот двадцять п'ять гривень вісімдесят одна копійка) з рахунків у обслуговуючих банках ТОВ «Капро» та за рахунок готівки.
Постанова суду набирає законної сили та може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд в порядку, визначеному ст.254 КАС України.
Відповідно до ст.186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Н.В. Турлакова
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.12.2013 |
Оприлюднено | 30.01.2014 |
Номер документу | 36861502 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Турлакова Наталія Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Турлакова Наталія Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні