Постанова
від 24.01.2014 по справі 801/303/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

cpg1251

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ПОСТАНОВА

Іменем України

24 січня 2014 р. Справа №801/303/14

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кононової Ю.С., за участю секретаря судового засідання Магері М.В., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом

Красноперекопської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів АР Крим

до Відкритого акціонерного товариства "Новоселівське ремонтне підприємство"

про стягнення,

ВСТАНОВИВ:

Красноперекопська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів АРК звернулась до Окружного адміністративного суду АРК з адміністративним позовом до Відкритого акціонерного товариства "Новоселівське ремонтне підприємство" про стягнення 49393,70 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що ВАТ "Новоселівське ремонтне підприємство" являється платником податків та зборів (обов'язкових платежів), передбачених нормами податкового законодавства, однак, через неповну сплату податкових зобов'язань у відповідача утворився податковий борг у загальному розмірі 49393,70 грн., з яких 47386,34 грн. - заборгованість з земельного податку з юридичних осіб, 1837,36 грн. - заборгованість зі сплати податку на прибуток приватних підприємств, 170 грн. - заборгованість зі збору за забруднення навколишнього природного середовища. Даний податковий борг у сумі 49393,70 грн. відповідачем добровільно не сплачується, а тому позивач просить стягнути цю суму примусово.

Представник позивача у судове засідання не з'явився, надав клопотання про розгляд справи у його відсутність, позовні вимоги підтримав.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про день, місце і час судового розгляду справи був повідомлений належним чином через повідомлення поштою, направлене на адресу, зазначену у витягу з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, але повідомлення повернулось з відміткою «за зазначеною адресою не проживає».

Відповідно до п.11 ст.35 КАС України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів для з'ясування обставин по справі, суд вважає можливим на підставі статті 128 КАС України розглядати справу за відсутністю представників сторін.

Розглянувши матеріали справи суд вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню виходячи з наступного.

Судом встановлено, що ВАТ "Новоселівське ремонтне підприємство" взято на облік платників податків в органах державної податкової служби 28.06.1996 року (а.с.11) та зареєстрований у якості юридичної особи 28.06.1996 року, про що свідчить Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.7).

Пп.4.1.4 п.4 ст.4 ЗУ «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» №2181-III від 21.12.2000 року, який був діючим до 01.01.2011 року, було передбачено, що податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює:

а) календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;

б) календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);

в) календарному року, крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту 4.1.4 цього пункту, - протягом 60 календарних днів за останнім календарним днем звітного (податкового) року;

г) календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб (прибуткового податку з громадян), - до 1 квітня року, наступного за звітним.

Відповідно до пп.5.3.1 п.5.3 ст.5 ЗУ «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації.

Пунктом 16.1 статті 16 ПК України, який набув чинності з 01.01.2011 року, передбачено, що платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно з п. 46. 1 ст. 46 ПК України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді (п. 49.2 ст. 49 ПК України).

Відповідно до п.54.1 ст.54 ПК України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Відповідно до п.54.3 ПК України, контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо: платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію; дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках.

Платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом (п.57.1 ст.57 ПК України).

Згідно п. 57.1. ст. 57 ПК України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Згідно з ст.285 ПК України, базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

Пунктом 286.2 ст. 286 ПК України встановлено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Згідно з п.287.3 ст.287 ПК України, податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Судом встановлено, що Красноперекопською ОДПІ ГУ Міндоходів в АР Крим було проведено камеральну перевірку своєчасності внесення до бюджету сум узгодженого грошового зобов'язання з земельного податку за період з31.03.2008 року по 16.03.2011 рік; неподання податкового розрахунку збору за забруднення навколишнього природного середовища за 4 квартал 2010 року; неподання податкової декларації з плати за землю за 2011 рік ВАТ "Новоселівське ремонтне підприємство", за результатами якої було складено Акт №328/15-03/00905155 від 01.04.2011 року (а.с.14-16).

Згідно даного Акта, за результатами перевірки було встановлено затримання сплати податкового зобов'язання з земельного податку за податковими розрахунками №412 від 30.01.2008 року, №4199 від 25.06.2008 року, №717 від 02.02.2009 року в загальній сумі 38139,35 грн. на 925 календарних днів, згідно з додатками №1 та №2 до акту, в результаті не подання посадовими особами підприємства платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов'язкових платежів) відповідачем, та неподання податкового розрахунку за забруднення навколишнього природного середовища за 4 квартал 2010 року, при граничному строку подання - 09.02.2011 рік та податкової декларації з плати за землю, при граничному строку подання - 31.01.2011 рік, внаслідок чого порушено:

- пп.5.3.1 п.5.3 ст.5 ЗУ «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» №2181-III від 21.12.2000 року;

-п.3 ст.287 ПК України №2755-VI від 02.12.2010 року;

- пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 ЗУ «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» №2181-III від 21.12.2000 року;

- п.286.2 ст.286 ПК України №2755-VI від 02.12.2010 року.

За результатами проведення перевірки до відповідача були застосовані штрафні санкції в загальному розмірі 16577,67 грн. наступними податковими повідомленнями-рішеннями:

- №0000121503/0 від 01.04.2011 року, про застосування до відповідача штрафних санкцій у розмірі 1 грн. (а.с.19);

- №0000081503/0 від 01.04.2011 року, про застосування до відповідача штрафних санкцій у розмірі 14631,33 грн. (а.с.18);

- №0000091503 від 01.04.2011 року, про застосування до відповідача штрафних санкцій у розмірі 1775,34 грн. (а.с.17).

- №0000131503 від 01.04.2011 року, про застосування до відповідача штрафних санкцій у розмірі 170 грн. (а.с.21).

Дані рішення були отримані відповідачем особисто 12.04.2011 року, про що свідчать відмітки на корінці податкових повідомлень-рішень та на рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення (а.с.23).

Також, судом встановлено, що Красноперекопською ОДПІ ГУ Міндоходів в АР Крим було проведено камеральну перевірку податкової звітності з питань неподання податкової декларації з земельного податку за 2012 рік ВАТ "Новоселівське ремонтне підприємство", за результатами якої був складений Акт №1456/15-03/00905155 від 07.11.2012 року «Про результати камеральної перевірки податкової звітності» (а.с.30).

Згідно даного Акта, за результатами перевірки було виявлено порушення законодавства, яке полягало в неподанні податкової декларації з земельного податку за 2012 рік при граничному строку подання - 20.02.2012 року.

За результатами перевірки до відповідача були застосовані штрафні санкції податковим повідомленням-рішенням №0000581503 від 07.11.2011 року на суму 170 грн. (а.с.31).

Дане податкове повідомлення-рішення було направлене на адресу відповідача, зазначену у витягу з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, але повернулось відправнику з відміткою «за зазначеною адресою не проживає» (а.с.34).

Красноперекопською ОДПІ ГУ Міндоходів в АР Крим було проведено камеральну перевірку з питань своєчасності внесення до бюджету сум узгодженого податкового зобов'язання з земельного податку за період з 31.03.2009 року по 02.07.2012 рік ВАТ "Новоселівське ремонтне підприємство", за результатами якої був складений Акт №1457/15-03/00905155 від 07.11.2012 року (а.с.35).

Згідно даного Акта, за результатами перевірки було виявлено порушення, яке полягає у затриманні сплати узгодженого податкового зобов'язання з земельного податку за податковим розрахунком №717 від 02.02.2009 року в загальній суму 38559,28 грн. на 945 календарних днів.

За результатами перевірки до відповідача були застосовані штрафні санкції податковим повідомленням-рішенням №0000591503 від 07.11.2011 року у сумі 7711,86 грн. (а.с.37).

Дане податкове повідомлення-рішення та Акт перевірки були направлені на адресу відповідача, зазначену у витягу з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, але повернулись відправнику з відміткою «за зазначеною адресою не проживає» (а.с.39).

Згідно з пп.49.18.2 п.49.18 ст.49ПК України, податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

Відповідно до п.120.1 ст.120 ПК України, неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Судом встановлено, що Красноперекопською ОДПІ ГУ Міндоходів в АР Крим було проведено камеральну перевірку з питання своєчасності подання податкової звітності з податку на прибуток за 1 квартал 2012 року ВАТ "Новоселівське ремонтне підприємство", за результатами якої був складений Акт №1348/15-01/00905155 від 12.10.2012 року (а.с.24).

Згідно даного Акта, за результатами перевірки було виявлено порушення вимог пп.49.18.2 п.49.18 ст.49 та п.120.1 ст.120 ПК України №2755-VI від 02.12.2010 року, а саме неподання податкової декларації з податку на прибуток за 1 квартал 2012 року, при граничному строку подання - 10.05.2012 року.

За результатами проведення перевірки до відповідача були застосовані штрафні санкції податковим повідомленням-рішенням №0000121501 від 16.10.2012 року на суму 1020 грн. (а.с.25).

Дане податкове повідомлення-рішення та Акт перевірки були направлені відповідачу, але повернулись відправнику з відміткою «за відмовою адресата від одержання» (а.с.29).

Судом встановлено, що штрафні санкції у розмірі 1020 грн. відповідачем були частково сплачені на суму 202,64 грн., внаслідок чого остаточною сумою заборгованості відповідача зі штрафних санкцій є 817,36 грн.

Також, Красноперекопською ОДПІ ГУ Міндоходів в АР Крим було проведено камеральну перевірку з питань своєчасності подання податкової звітності з податку на прибуток за 1 півріччя 2012 року ВАТ "Новоселівське ремонтне підприємство", за результатами якої був складений Акт №1349/15-01/00905155 від 12.10.2012 року (а.с.26).

Згідно даного Акта, за результатами перевірки було виявлено порушення вимог пп.49.18.2 п.49.18 ст.49 та п.120.1 ст.120 ПК України №2755-VI від 02.12.2010 року, а саме, неподання податкової декларації з податку на прибуток за 1 півріччя 2012 року, при граничному строку подання - 09.08.2012 рік.

За результатами проведення перевірки до відповідача були застосовані штрафні санкції податковим повідомленням-рішенням №0000131501 від 16.10.2012 року на суму 1020 грн. (а.с.27).

Дане податкове повідомлення-рішення та Акт перевірки були направлені відповідачу, але повернулись відправнику з відміткою «за відмовою адресата від одержання» (а.с.29).

Відповідно до п. 58.1 ст. 58 ПК України у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.

Згідно п.58.2 ст.58 ПК України податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до п.57.3 ст.57 ПК України, у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

Судом встановлено, що податкові повідомлення-рішення, прийняті Красноперекопською ОДПІ ГУ Міндоходів в АР Крим відносно ВАТ "Новоселівське ремонтне підприємство" не були оскаржені останнім в адміністративному або судовому порядку, а отже визначені ними грошові зобов'язання вважаються узгодженими.

Відповідно до п.14.1.175 ст.14 ПК України сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання є податковим боргом.

До набрання чинності Податковим кодексом України, відносини у сфері нарахування податковими органами пені були врегульовані ЗУ «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 року №2181-III.

Підпунктами 16.1.1 та 16.1.2 п.16.1 ст.16 Закону встановлено, що, після закінчення встановлених строків погашення узгодженого податкового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.

Нарахування пені розпочинається:

а) при самостійному нарахуванні суми податкового зобов'язання платником податків - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання, визначеного цим Законом;

б) при нарахуванні суми податкового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні згідно з нормами цього Закону.

Відповідно до пп.129.1.1 п.129.1 ст.129 Податкового Кодексу України, який набрав чинності 01.01.2011 року, після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання, на суму податкового боргу нараховується пеня.

Нарахування пені розпочинається:

а) при самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання платником податків -від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного цим Кодексом;

б) при нарахуванні суми грошового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні - рішенні згідно із цим Кодексом.

За несплату податкового зобов'язання податковим органом відповідачу була нарахована пеня у загальному розмірі 24097,66 грн., що підтверджується копією картки особового рахунку товариства (а.с.40), а саме:

- за 2010 рік нарахована в розмірі 10061,68 грн.;

- за 2011 рік нарахована в розмірі 10222,12 грн.;

- за 2012 рік нарахована в розмірі 3813,86 грн.

Судом встановлено, що відповідачем була частково погашена нарахована йому пеня на суму 1000,85 грн., через що остаточною сумою заборгованості з пені є 23096,81 грн.

Отже, судом встановлено, що у відповідача - ВАТ "Новоселівське ремонтне підприємство" існує податковий борг перед бюджетом у загальній сумі 49393,70 грн., який ним не сплачується, а тому підлягає стягненню у примусовому порядку.

Згідно з ч.1 ст. 95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності.

Відповідно до п. 95.2 статті 95 Податкового кодексу України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.

До 01.11.2011 року порядок надіслання податкових вимог був врегульований Законом України №2181 "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами".

Так, згідно з п.п.6.2.3. п.6.2 ст.6 Закону №2181-ІІІ податкові вимоги надсилаються:

а) перша податкова вимога - не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків, обов'язок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки непогашення його у строк;

б) друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, викладених у першій податковій вимозі, може містити повідомлення про дату та час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

Враховуючи те, що ВАТ "Новоселівське ремонтне підприємство" має систематичний податковий борг, якій у добровільному порядку не сплачує, Красноперекопською ОДПІ ГУ Міндоходів в АР Крим було направлено першу податкову вимогу №1/3 від 22.03.2006 року (а.с.59), яка була отримана відповідачем особисто, про що свідчить підпис на ній, та другу вимогу №2/5 від 26.04.2006 року, яка також була отримана, відповідно до підпису (а.с.60).

З урахуванням аналізу зазначених положень Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право звертатися із позовом про стягнення сум податкового боргу виключно після дотримання всіх умов, визначених ст.59 Податкового кодексу України, тобто після надіслання податкової вимоги на податковий борг із зазначенням конкретного розміру податкового боргу.

Відповідно до п.п.20.1.18 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податного боргу або його частини.

Приймаючи до уваги те, що сума податкового боргу у розмірі 49393,70 грн., відповідачем станом на день розгляду справи не сплачена, суд вважає позовні вимоги такими, що мають бути задоволені у повному обсязі.

Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Враховуючи, що позивач не здійснював судових витрат по справі, судові витрати відшкодуванню не підлягають.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.71, 94, 160-163, ст.167 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги Красноперекопської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів АР Крим - задовольнити.

Стягнути з Відкритого акціонерного товариства "Новоселівське ремонтне підприємство" (96274, АР Крим, Роздольненський район, смт.Новоселівське, вул.Даніліна, б.18, ЄДРПОУ 00905155, р/р2600488722 в КРДАТ «Райффайзен Банк Аваль» м.Сімферополь МФО 324021) з розрахункових рахунків у банках, обслуговуючих платника податків податковий борг у сумі 49393,70 грн. (сорок дев'ять тисяч триста дев'яносто три гривні сімдесят копійок).

Постанова набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення постанови.

У разі оголошення в судовому засіданні вступної і резолютивної частини постанови, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Ю.С. Кононова

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення24.01.2014
Оприлюднено03.02.2014
Номер документу36883515
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/303/14

Постанова від 24.01.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кононова Ю. С.

Ухвала від 13.01.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кононова Ю. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні