Постанова
від 29.01.2014 по справі 802/104/14-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

29 січня 2014 р. Справа № 802/104/14-а

Вінницький окружний адміністративний суд в складі:

Головуючого судді: Дончика Віталія Володимировича,

розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом заступника прокурора м. Вінниці в інтересах держави в особі Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Приватного акціонерного товариства "Ладижинхліб" (далі - ПрАТ "Ладижинхліб") про стягнення штрафних санкцій

в с т а н о в и в :

В січні 2014 року прокурор звернувся в суд, в інтересах держави в особі Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, з адміністративним позовом про стягнення з ПрАТ "Ладижинхліб" штрафних санкцій у розмірі 1700,00 грн.

Зазначав, що до прокуратури м. Вінниці звернувся Центральний територіальний департамент Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку з метою забезпечення примусового стягнення з ПрАТ "Ладижинхліб" штрафних санкцій, застосованих постановою №1565-ЦД-2-Е від 17 липня 2013 року в розмірі 1700,00 грн. Посилаючись на те, що відповідачем постанову про накладення штрафних санкцій не оскаржено, в добровільному порядку штраф не сплачено, що призводить до ненадходження сум до бюджету, прокурор просить суд задовольнити позовні вимоги та стягнути суму штрафних санкцій з ПрАТ "Ладижинхліб".

Враховуючи, що сума позову ґрунтується на рішенні позивача щодо якого завершився встановлений строк оскарження, судом в порядку статті 183-2 КАС України при розгляді даної справи застосовано скорочене провадження.

Копію ухвали про відкриття скороченого провадження направлено на адресу відповідача, що вказана в позовній заяві, проте конверт повернувся на адресу суду з поштовою відміткою "за зазначеною не існує" (а.с.17,18).

Частиною 3 статті 35 КАС України передбачено, що повістка у справах, для яких встановлено скорочені строки розгляду, має бути вручена у строк, достатній для прибуття до суду.

Відповідно до частини 11 статті 35 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином. Протягом встановленого статтею 183-2 КАС України строку, заперечень проти позову не подано.

Оцінивши повідомлені прокурором обставини справи та дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог в порядку скороченого провадження, виходячи з наступного.

Правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні врегульовано Законом України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" (далі - Закон).

Державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством (ч.1 ст.5 Закону).

Частинами 2 та 3 статті 6 Закону визначено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку складається з Комісії як колегіального органу та центрального апарату. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку може утворювати територіальні органи у випадках, передбачених у положенні про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку.

Пунктом 4 частини 1 статті 7 Закону, передбачено, що серед основних завдань Комісії є захист прав інвесторів шляхом застосування заходів щодо запобігання і припинення порушень законодавства на ринку цінних паперів, застосування санкцій за порушення законодавства у межах своїх повноважень.

Для виконання покладених на Комісію завдань, пунктом 10 статті 8 Закону їй надано право надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства .

Судом встановлено, що 17.07.2013 року постановою Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №1565-ЦД-2-Е до відповідача застосовані штрафні санкції в розмірі 1700,00 грн. за порушення вимог Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" (а.с.6).

Вказана постанова прийнята на підставі акту про правопорушення на ринку цінних паперів №1604-ЦД-2-Е від 03.07.2013 року, згідно якого, ПрАТ "Ладижинхліб" неподано регулярну річну інформацію про результати фінансово-господарської діяльності за 2012 рік до територіального органу Комісії за місцезнаходженням емітента в електронній та паперовій формах.

Згідно з п. 10 ст. 8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства.

Відповідно до п. 8 ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за невиконання або несвоєчасне виконання рішень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Станом на день розгляду даної справи доказів щодо оскарження постанови та її виконання в добровільному порядку -суду не надано.

В силу ч. 2 ст. 124 Конституції України юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі.

Згідно ст. 36-1 Закону України "Про прокуратуру", підставою представництва у суді інтересів держави - наявність порушень або загрози порушень інтересів держави.

Відповідно до ст. 60 Кодексу адміністративного судочинства України, з метою представництва інтересів громадянина або держави в адміністративному суді прокурор в межах повноважень, визначених законом, звертається до суду з адміністративним позовом (поданням), бере участь у розгляді справ за його позовами, а також може вступити за своєю ініціативою у справу, провадження в якій відкрито за адміністративним позовом інших осіб, на будь-якій стадії її розгляду, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення Верховним Судом України, про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами для представництва інтересів громадянина або держави.

Згідно зі ст. ст. 11, 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Враховуючи те, що позовні вимоги є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, наявні підстави для задоволення позову.

Відповідно до частини 4 статті 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

З урахуванням вищевикладеного та керуючись статтями 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167, 183-3, 255, 257 КАС України, Законом України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", Законом України "Про прокуратуру", Конституцією України, суд -

п о с т а н о в и в :

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Приватного акціонерного товариства "Ладижинхліб" (вул. Хлібозаводська, 1, м. Ладижин, Вінницька область, код ЄДРПОУ 05495897) в дохід Державного бюджету України (код бюджетної класифікації 21081100, символ звітності 106, банк одержувач: УДКСУ у Вінницькій області, р/р 31115106700008, МФО 802015, код ЄДРПОУ 35878997, державний бюджет - м. Ладижин) штраф в сумі 1700 (одна тисяча сімсот) гривень.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Відповідно до ст.ст. 183-2, 186 КАС України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з моменту отримання копії постанови. Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною. Постанова набирає законної сили в порядку ст. 254 КАС України.

Суддя /підпис/ Дончик Віталій Володимирович

Копія вірна:

Суддя:

Секретар:

Дата ухвалення рішення29.01.2014
Оприлюднено04.02.2014
Номер документу36935318
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —802/104/14-а

Постанова від 29.01.2014

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дончик Віталій Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні