Ухвала
від 16.01.2014 по справі 801/4201/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

УХВАЛА

про заміну сторони виконавчого провадження

16 січня 2014 р.Справа № 801/4201/13-а

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Москаленко С.А., за участю секретаря судового засідання Токарєвої Є.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Комунального підприємства Ялтинської міської ради "Комплекс"

до Управління Пенсійного фонду України в м. Ялта АР Крим

про визнання протиправними дій та спонукання до виконання певних дій,

ВСТАНОВИВ:

Комунальне підприємство Ялтинської міської ради "Комплекс" звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Управління Пенсійного фонду України в м. Ялта АР Крим про визнання протиправними дій, які полягають у відмові у зарахуванні надмірно сплаченого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 27880 грн. за поточними зобов'язаннями КП Ялтинської міської ради "Комплекс"; зобов'язання зарахувати надмірно сплачений єдиний внесок у розмірі 27880 грн. за поточними зобов'язаннями підприємства.

Постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 11.06.2013 року у задоволенні адміністративного позову відмовлено повністю.

Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 29.10.2013 року апеляційну скаргу Комунального підприємства Ялтинської міської ради "Комплекс" задоволено, постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 11.06.2013 року у справі № 801/4201/13-а скасовано, прийнято нову постанову, якою позовні вимоги задоволено повністю, визнано дії управління Пенсійного фонду України в місті Ялта Автономної Республіки Крим, які полягають у відмові в зарахуванні надмірно сплаченого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 27880,00 грн. (двадцять сім тисяч вісімсот вісімдесят гривень 00 коп.) за поточними зобов'язаннями комунального підприємства Ялтинської міської ради «Комплекс», - протиправними, зобов'язано управління Пенсійного фонду України в місті Ялта Автономної Республіки Крим (місцезнаходження: Автономна Республіка Крим, м. Ялта, вул. Садова, 4а, ідентифікаційний код - 22300300) зарахувати надмірно сплачений єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 27880,00 грн. (двадцять сім тисяч вісімсот вісімдесят гривень 00 коп.) за поточними зобов'язаннями комунального підприємства Ялтинської міської ради «Комплекс» (місцезнаходження: 98635, Автономна Республіка Крим, м. Ялта, вул. Маршака, 6, р/р 26009010002187 в ПАТ «АВАНТ-БАНК», м. Київ, МФО 380708, ОКПО 04592405).

30.12.2013 року до Окружного адміністративного суду АР Крим надійшла заява від відповідача про заміну сторони виконавчого провадження, а саме: Управління Пенсійного фонду України в м. Ялта АР Крим на Державну податкову інспекцію у м. Ялті Головного управління Міндоходів в АР Крим.

Відповідно до ч.2 ст. 264 КАС України, суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, що звернулися з поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

У судовому засіданні яке відбулося 16.01.2014 року сторони не з'явились, від Відділу державної виконавчої служби Ялтинського міського управління юстиції АР Крим, та Управління Пенсійного фонду України в м. Ялта АР Крим надійшло клопотання про розгляд заяви без представників. Позивач явку свого представника не забезпечив, про розгляд заяви був повідомлений належним чином, про причини неявки у судове засідання не повідомив.

Судом встановлено, що відповідно до п.4 ст. 8 ЗУ " Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" з урахуванням змін, які внесені Законом України № 406-VII від 04.07.2013 року "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи" , порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску визначається цим Законом, в частині адміністрування - Податковим кодексом України, та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Відповідно до ч.1 , п.1,2,3, ч. 2 ст. 12 ЗУ " Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" з урахуванням змін, які внесені Законом України № 406-VII від 04.07.2013 року від 04.07.2013 року "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи", завданнями центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є забезпечення адміністрування єдиного внеску шляхом його збору, ведення обліку надходжень від його сплати та здійснення контролю за сплатою єдиного внеску.

Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, відповідно до покладених на нього завдань:

1) аналізує та спільно з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування прогнозує надходження коштів від сплати єдиного внеску;

2) забезпечує збір та ведення обліку надходжень від сплати єдиного внеску;

3) здійснює контроль за додержанням законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, правильністю нарахування, обчислення, повнотою і своєчасністю сплати єдиного внеску.

Згідно п. 3 розділу II Прикінцеві положення Закону України № 406-VII від 04.07.2013 року "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи" процедури адміністрування, які здійснюють органи доходів і зборів, встановлені цим Законом, поширюються на періоди до набрання чинності цим Законом.

Відповідно до положення про Міністерство доходів і зборів України, затвердженого Указом Президента України від 18 березня 2013 року N 141/2013, Міністерство доходів і зборів України забезпечує формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Враховуючи вищевикладене повноваження щодо здійснює контролю за додержанням законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, правильністю нарахування, обчислення, повнотою і своєчасністю сплати єдиного внеску покладені на територіальний орган Міністерства доходів і зборів України , яким у м. Ялта є Державна податкова інспекція у м. Ялті Головного управління Міндоходів в АР Крим.

Відповідно до ч.1 ст. 264 КАС України , у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Розглянувши заяву відповідача, перевіривши матеріали справи, суд дійшов висновку про необхідність заміни сторону виконавчого провадження - боржника Управління Пенсійного фонду України в м. Ялта АР Крим на - Державну податкову інспекцію в м. Ялта Головного управління Міндоходів в АР Крим.

Керуючись ст.ст. 160, 165, 264 КАС України, суд -

УХВАЛИВ:

Замінити сторону виконавчого провадження - боржника Управління Пенсійного фонду України в м. Ялта АР Крим на - Державну податкову інспекцію в м. Ялта Головного управління Міндоходів в АР Крим ( 98600, АРКрим, м. Ялта, вул. Васильєва , б.16, ЄДРПОУ 38736937 ).

Ухвалу направити заявнику та сторонам.

Ухвала набирає законної сили протягом 5 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину ухвали, справу розглянуто у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, ухвала набирає законної сили через 5 днів з дня її отримання.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 5 днів з дня її проголошення. У разі розгляду справи у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя підпис Москаленко С.А.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення16.01.2014
Оприлюднено07.02.2014
Номер документу37013364
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/4201/13-а

Ухвала від 16.01.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Москаленко С.А.

Ухвала від 18.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Лиска Т.О.

Постанова від 29.10.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Щепанська Ольга Анатоліївна

Ухвала від 09.08.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Щепанська Ольга Анатоліївна

Постанова від 11.06.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Москаленко С.А.

Ухвала від 19.04.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Москаленко С.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні