ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б тел.230-31-34
УХВАЛА
Справа № 28/220-б 29.01.2014
За заявою Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва До Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський комерційний центр" (ідентифікаційний 31452475) Пробанкрутство Суддя Омельченко Л.В.
Представники:
Від боржника не з'явився Від кредиторів 1. Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Києва - Забашта В.О. (довіреність 14.08.2013 р.) 2. Подільської міжрайонної виконавчої дирекції Київського міського відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності - не з'явився; 3. Публічного акціонер6ого товариства "Алчевський металургійний комбінат" - не з'явився
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
У провадженні Господарського суду міста Києва знаходиться справа № 28/220-б про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський комерційний центр" на стадії ліквідації банкрута.
Ухвалою від 20.11.2013 р. у справі № 28/220-б було продовжено строк ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора банкрута - арбітражного керуючого Юринця А.В. до 20.01.2014 р. та відкладено розгляд справи на 04.12.2013 р. у зв'язку з необхідністю отримання від ліквідатора додаткових документів, необхідних для розгляду по суті поданого ним ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський комерційний центр".
Згідно з ухвалою від 04.12.2013 р. розгляд справи було відкладено на 20.01.2014 р. у зв'язку з неявкою у засідання 04.12.2013 р. учасників провадження у справі.
20.01.2014 р. у судове засідання з'явився ліквідатор банкрута та представник ініціюючого кредитора.
Ліквідатор подав суду клопотання про залучення до матеріалів справи додаткових документів, витребуваних ухвалами від 20.11.2013 р. та 04.12.2013 р.
У ході судового засідання ліквідатор заявив клопотання про припинення провадження у справі у зв'язку з відсутністю Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський комерційний центр" в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Представник ініціюючого кредитора заперечував проти припинення провадження у справі з мотивів того, що підприємство перебувало на податковому обліку та з огляду на наявність у нього заборгованості перед бюджетом та клопотав про відкладення розгляду справи для ознайомлення з її матеріалами, а також клопотав про продовження ліквідаційної процедури.
Ухвалою від 20.01.2014 р. судом було продовжено строк ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора у справі на три місяці до 21.04.2014 р., відкладено розгляд справи та вирішення клопотання про припинення провадження у справі та зобов'язано ліквідатора подати додаткові докази у справі.
28.01.2014 р. від ліквідатора до суду надійшло клопотання, згідно з яким арбітражний керуючий Юринець А.В. просить суд розглянути його клопотання від 20.01.2014 р. про припинення провадження у справі.
У судове засідання, призначене на 29.0001.2014 р., ліквідатор не прибув.
Представник Державної податкової інспекції у Шевченківському районі міста Києва подав суду письмові пояснення на клопотання ліквідатора про припинення провадження у справі, вважаючи його таким, що не підлягає задоволенню.
Вивчивши клопотання ліквідатора, суд з'ясував, що вимоги про припинення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський комерційний центр" заявлені з посиланням на ч. 1 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та мотивовані відсутністю боржника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Розглянувши вказане клопотання та дослідивши матеріали справи, суд не вбачає підстав для його задоволення, зважаючи на таке.
Автоматизовану систему збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, якою є Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців було створено відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" від 15.05.2003 р., який втупив у дію з 01.07.2004 р.
Відповідно до ч. 2 Прикінцевих та перехідних положень вказаного нормативного акту в редакції, що діяла на момент вступу його у законну силу, державний реєстратор протягом 2004 - 2005 років при надходженні від юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної картки, відповідно до вимог ст. 19 цього Закону, зобов'язаний провести заміну раніше виданих їм свідоцтв про державну реєстрацію на свідоцтва про державну реєстрацію єдиного зразка. При цьому реєстраційний збір за заміну свідоцтва про державну реєстрацію не стягується.
Згідно з вказаним Законом, суб'єкти підприємницької діяльності юридичні та фізичні особи, зареєстровані до набрання ним законної сили, зобов'язані були звернутися до державного реєстратора за своїм місцезнаходженням для внесення відомостей про них до Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Як вбачається з матеріалів справи, Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський комерційний центр" було зареєстровано як юридична особа 14.05.2001 р. Печерською районною у м. Києві державною адміністрацією за адресою: 01001, м. Київ, вул. Софіївська, 4 з присвоєнням ідентифікаційного коду 31452475, а також було зареєстровано як платник податків і платник податку на додану вартість у Державній податковій інспекції у Шевченківському районі м. Києва (копії відповідних свідоцтв та установчих і статутних документів в матеріалах справи).
Реєстрація в органах статистики також підтверджується наявними у справі доказами.
Крім того, у зв'язку з наявністю у підприємства податкової заборгованості Державною податковою інспекцією у Шевченківському районі міста Києва вживалися заходи зі стягнення боргу та, в решті, було ініційовано порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський комерційний центр".
Матеріалами справ не підтверджується, що на момент звернення ініціюючого кредитора до суду із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський комерційний центр" вказана юридична особа була відсутня в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
При цьому, обставини відсутності Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський комерційний центр" в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців були предметом судового розгляду при вирішенні питання про визнання боржника банкрутом, що підтверджується постановою від 16.09.2010 р.
Отже, з матеріалів справи та фактичних її обставин слідує, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський комерційний центр" не виконало обов'язок зі звернення до державного реєстратора за своїм місцезнаходженням для внесення відомостей до Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців у звязку з набуттям чинності Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".
Разом з тим, наслідком порушення вказаного обов'язку не може слугувати припинення провадження у справі про банкрутство такої юридичної особи, що має невиконані грошові зобов'язання перед визнаними судом та ліквідатором кредиторами.
Зважаючи на все вищевикладене, вчинення судом такої процесуальної дії як припинення провадження у справі про банкрутство відносно Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський комерційний центр" видається недоцільним, безпідставним та таким, що не відповідає законодавству.
Надалі, в ходів судового засідання суд дійшов висновку про наявність підстав для відкладення розгляду справи для отримання від ліквідатора витребуваних ухвалою від 20.01.2014 р. документів.
Враховуючи зазначене, керуючись Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 32, 77, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
1. Відмовити арбітражному керуючому Юринцю А.В. у задоволенні клопотання про припинення провадження у справ і№ 28/220-б про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Київський комерційний центр".
2. Відкласти розгляд справи на 19.03.2014 р. об 11:30. Судове засідання у справі відбудеться у приміщенні Господарського суду міста Києва у залі судових засідань № 15 (корпус Б).
3. Викликати у судове засідання ліквідатора банкрута, явку якого визнати обов'язковою та представників кредиторів.
4. Повідомити про дату, час і місце розгляду справи Київський міський центр зайнятості та Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Києві.
5. Зобов'язати ліквідатора банкрута надати суду:
5.1 докази наявності або відсутності у банкрута активів, реєстрація яких здійснюється Українським центром інноватики та патентно-інформаційних послуг, митною службою;
5.2 витяги з Державного реєстру прав на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, Державного реєстру іпотек;
5.3 докази наявності або відсутності відкритих виконавчих проваджень, стороною в яких є банкрут;
5.4 відомості щодо фактів наявності порушених кримінальних справ щодо посадових осіб банкрута;
5.5 відомості від податкового органу про наявність у банкрута банківських рахунків про відкриття яких він повідомляв податковий орган;
5.6 відомості з обслуговуючих боржника банківських установ, інформація про які подавалася до податкового органу, про рух коштів на рахунку за останній рік та залишок коштів;
5.7 пояснення щодо процедури знищення печатки підприємства та передачу його документації до архіву;
5.8 письмові пояснення у випадку неможливості подання описаних вище документів.
Суддя Л.В. Омельченко
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 29.01.2014 |
Оприлюднено | 07.02.2014 |
Номер документу | 37013922 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Омельченко Л.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні