ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05.02.2014 р. Справа № 914/4393/13
За позовом: Львівської міської ради, м. Львів
до відповідача: Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1,
м. Львів
про: внесення змін до договору оренди землі від 29 травня 2008 року №Ш-1163
Суддя Долінська О.З.
При секретарі Вашкевич Н.І.
За участю представників:
позивача: Синьовський Б.В.- дов. №1.7-вих-67 від 28.08.2013 р.,
відповідача: не з'явився.
Представникам сторін роз'яснено їхні права та обов'язки передбачені ст.ст. 20, 22 ГПК України. Заяв про відвід судді не подавалось. Клопотань про технічну фіксацію судового процесу не поступало.
На розгляд господарського суду Львівської області поступив позов Львівської міської ради до Суб'єкта підприємницької діяльності - фізичної особи ОСОБА_1 про внесення змін до договору оренди землі від 29 травня 2008 року №Ш-1163. Ухвалою від 20.11.2013 р. порушено провадження у справі, розгляд справи призначено на 02.12.2013р.
Ухвалою господарського суду Львівської області від 20.01.2014 року за клопотанням представника позивача продовжено строк розгляду даної справи з 20.01.2014 р. на 15 календарних днів.
Розгляд справи відкладався з підстав, наведених у наявних матеріалах справи ухвалах суду.
В судове засідання 05.02.2014 р. представник позивача з'явився, позов підтримує, вимоги ухвал суду виконав.
В судове засідання 05.02.2014 р. представник відповідача не з'явився, незважаючи на те, що належним чином та завчасно був повідомлений про час та місце розгляду справи судом, відзиву не подав, вимоги ухвал суду не виконав. У визначеному законом порядку не заперечив проти позову.
На виконання зазначених вимог Кодексу, в ухвалі господарського суду Львівської області про порушення провадження у справі (на необхідність виконання вимог якої зазначалось в ухвалах про відкладення розгляду справи), окрім подання відзиву на позовну заяву, Відповідача зобов'язувалось надати всі докази в обгрунтування правової позиції по суті спору.
Крім того, відповідно до ч. 1 та 2 ст.4 3 Господарського процесуального кодексу України, судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності . Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обгрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами.
Враховуючи вищенаведене, слід зазначити, що судом, згідно вимог Господарського процесуального кодексу України, надавалась в повному обсязі можливість Учасникам процесу щодо обгрунтування їх правової позиції по суті спору та подання доказів, чим забезпечено принцип змагальності.
Відповідно до ст. 34 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи.
Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Відповідно до ст.43 Господарського процесуального кодексу України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді всіх обставин справи. Ніякі докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили.
Відповідно до п. 3.9.1. постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.11 № 18 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції", особи, які беруть участь у справі, вважаються повідомленими про час і місце розгляду судом справи у разі виконання останнім вимог частини першої статті 64 та статті 87 ГПК України.
У разі присутності сторони або іншого учасника судового процесу в судовому засіданні протокол судового засідання, в якому відображені відомості про явку сторін (пункт 4 частини другої статті 81 1 ГПК України), є належним підтвердженням повідомлення такої сторони (іншого учасника судового процесу) про час і місце наступного судового засідання.
За змістом зазначеної статті 64 ГПК України, зокрема, в разі якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом. Доказом такого повідомлення в разі неповернення ухвали підприємством зв'язку може бути й долучений до матеріалів справи та засвідчений самим судом витяг з офіційного сайту Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта" щодо відстеження пересилання поштових відправлень, який містить інформацію про отримання адресатом відповідного поштового відправлення, або засвідчена копія реєстру поштових відправлень суду.
Як вбачається з матеріалів справи, ухвала про порушення провадження у справі та ухвали про відкладення розгляду справи надсилалися місцевим господарським судом на адресу відповідача: АДРЕСА_2, що зазначена як в позовній заяві так і у договорі оренди землі від 29.05.2008 р., однак такі ухвали повернулися на адресу Господарського суду Львівської області з відміткою: «за закінченням терміну зберігання» і містяться в матеріалах справи.
Таким чином, судом вжито усі передбачені дії і дотримано встановлені вимоги щодо належного повідомлення сторін про дату, час та місце судового розгляду даної справи.
За таких обставин, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними у ній матеріалами, відповідно до ст.75 Господарського процесуального кодексу України.
В судовому засіданні 05.02.2014 р. оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Суд заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, оглянувши оригінали документів та оцінивши докази в їх сукупності, встановив наступне:
29.05.2008 року між Львівською міською радою (Орендодавець) та Фізичною особою - підприємцем ОСОБА_1 (Орендар) було укладено договір оренди землі (Договір) строком на 10 років до 20 березня 2018 р., згідно якого Орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку кадастровий №4610137500:01:001:0045 для обслуговування магазину зальною площею 0,0239 га у тому числі під забудовою - 0,0239 га, яка знаходиться у АДРЕСА_1.
Відповідно до п.5 Договору, нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 272142,13 грн.
Згідно п.9 Договору, Орендна плата вноситься орендарем в розмірі 8164,26 грн. в рік, що становить 3 відсотки від нормативної грошової оцінки земельної ділянки і вноситься щомісячно рівними частинами на розрахунковий рахунок №33211815700007 ГУДКСУ у Львівській області, МФО 825014, ЄДРПОУ 22389441, отримувач: місцевий бюджет для Шевченківського району, код платежу 13050200 для фізичних осіб до 30-го числа місяця наступного за звітним.
Ухвалою Львівської міської ради №1675 від 26.07.2012 року було затверджено Положення "Про підготовку, організацію, проведення та оформлення купівлі-продажу у власність або надання в оренду земельних ділянок у м. Львові" відповідно до п. 14.5 якого, річний розмір орендної плати залежно від функціонального призначення земельної ділянки встановлюється в розмірі трьох відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки незалежно від терміну оренди.
Згідно Даних Управління Держкомзему у м.Львові, що містяться в матеріалах справи, нормативно грошова оцінка земельної ділянки по АДРЕСА_1 станом на 19.07.2012 року становила 951320,38 грн.
Згідно з нормою ст. 144 Конституції України, зазначені Рішення Позивача є обов'язковими до виконання відповідними суб'єктами, що зумовило необхідність внесення змін до Договору оренди землі, при укладенні якого Сторони керувались чинною на той час нормативною грошовою оцінкою (розмір якої був меншим, ніж розмір нової нормативної грошової оцінки).
Листом від 03.04.2013 року №2403-вих-493 позивач повідомив відповідача про те, що ухвалою Львівської міської ради від 18.06.2009 року №2712 була затверджена нова нормативна грошова оцінка земель міста Львова, а відтак орендна плата, зазначена у договорі оренди землі від 29.05.2008 року, підлягає зміні. З огляду на те, позивач надіслав відповідачу проект змін до Договору оренди земельної ділянки, однак жодної згоди щодо внесення змін до договору не було досягнуто, що і зумовило позивача звернутись з позовом до суду.
Проаналізувавши всі обставини та матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги підлягають до задоволення .
Зміна розміру нормативної грошової оцінки землі та, відповідно, розміру орендної плати, зумовила необхідність приведення умов Договору у відповідність до вимог ст. 288 (п. 288.5) Податкового кодексу України, якою встановлено межі річної суми орендної плати: не менше трикратного розміру земельного податку (визначеного ПКУ) та не більше 12% нормативної грошової оцінки землі.
При прийнятті рішення, суд виходив з наступного :
Відповідно до ст.792 Цивільного кодексу України за договором найму (оренди) земельної ділянки наймодавець зобов'язується передати наймачеві земельну ділянку на встановлений строк у володіння та користування за плату. Відносини щодо найму (оренди) земельної ділянки регулюються законом.
Статтею 1 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що орендою землі є засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.
Згідно з п.14.1.125 ст.14 Податкового кодексу України нормативна грошова оцінка земельних ділянок - це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений відповідно до законодавства центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів.
Відповідно до ч.5 ст.5 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка використовується при визначенні розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
Згідно з п.2 ч.1 ст.13 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: щодо земельних ділянок розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7-10 років (ст.18 Закону України "Про оцінку земель").
Відповідно до ч.2 ст.20 Закону України "Про оцінку земель" дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються, як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка знаходиться у місті Львові по АДРЕСА_1, що є об'єктом договору, внесення змін до якого є предметом позовних вимог, становить 951320,38 грн. станом на 19.07.2012 р., що підтверджується даними управління Держкомзему у м.Львові, що є додатками до позовної заяви.
Згідно з ч.1 ст.23 Закону України "Про оцінку земель" технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.
Відповідно до ч.4 ст.23 Закону України "Про оцінку земель" рішення рад щодо технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок набирають чинності у строки, встановлені відповідно до пункту 271.1 статті 271 Податкового кодексу України.
Рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом (п.271.1 ст.271 Податкового кодексу України).
Згідно статті 3 Бюджетного кодексу України, бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду.
Львівською міською радою 18.06.2009 року було прийнято ухвалу №2712 "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Львова", яке у відповідності до п.271.1 ст.271 Податкового кодексу України набрало чинності та підлягає застосуванню до бюджетного періоду, в межах якого спір розглядається судом.
Відповідно до п.13 договору розмір орендної плати переглядається у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках, передбачених законом.
Пунктом 36 Договору, передбачено, що зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв'язується у судовому порядку.
Згідно з ст.30 Закону України "Про оренду землі" зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується у судовому порядку.
Відповідно до ст.651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду (ст.188 ГК України).
Як вбачається із матеріалів справи, позивач звертався до відповідача листом від 03.04.2013 року №2403-вих-493, яким повідомив про зміну нормативно грошової оцінки земельної ділянки по АДРЕСА_1 та про необхідність підписання змін до Договору оренди земельної ділянки від 29.05.2008 року №Ш-1163, щодо розміру орендної плати та скерував при цьому відповідний перелік документів для підписання змін до договору оренди землі від 29.05.2008 року факт направлення підтверджується поштовою квитанцією, що є у справі. Однак відповідач ухилився від підписання і внесення таких змін.
Враховуючи наведене та беручи до уваги, що ухвалою Львівської міської ради №2712 від 18.06.2009 року "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Львова", яка набрала чинності та не скасована, було встановлено інший, ніж передбачено п.5 договору, розмір нормативної грошової оцінки земель, суд вважає за необхідне позовну вимогу позивача задоволити та внести зміни у п.5 договору оренди землі від 29.05.2008 року, який зареєстровано у Львівській міській раді 29.05.2008 року №Ш-1163 та Львівському міському відділі Львівської регіональної філії Центру ДЗК 15.10.2008 року за №04:06:438:00130 кн.04-4 шляхом викладення п.5 договору у наступній редакції: "Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 951320,38 гривень.
Відповідно до п.14.1.136 ст.14 Податкового кодексу України орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності є обов'язковим платежем, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.
Згідно з п.288.1 ст.288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
Частиною 2 ст.21 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).
Пунктом 14.5 Положення "Про підготовку, організацію, проведення та оформлення купівлі-продажу у власність або надання в оренду земельних ділянок у м.Львові" затвердженого ухвалою №1675 Львівської міської ради від 26.07.2012 року, встановлено, що річний розмір орендної плати залежно від функціонального призначення земельної ділянки встановлюється в розмірі трьох відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки незалежно від терміну оренди.
Відповідно до п.2.19 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України №6 від 17.05.2011р. "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку. Згідно зі статтею 632 ЦК України ціна у договорі встановлюється за домовленістю сторін. У визначених законом випадках застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування. Оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.
Відповідно до п. 15.7 Ухвали Львівської міської ради від 26.07.2012р. №1675 "Про затвердження Положення про підготовку, організацію, проведення та оформлення купівлі-продажу у власність або надання в оренду земельних ділянок у м. Львові",, рішення про зміну розміру орендної плати за земельну ділянку приймає міська рада відповідною ухвалою за попереднім погодженням з постійною комісією фінансів та планування бюджету.
Згідно пункту 15.2 Ухвали Львівської міської ради від 26.07.2012р. №1675 "Про затвердження Положення про підготовку, організацію, проведення та оформлення купівлі-продажу у власність або надання в оренду земельних ділянок у м. Львові" у разі прийняття нормативно-правових актів щодо зміни розмірів орендної плати за землю фізичні та юридичні особи зобов'язані у встановленому порядку переукласти договори оренди землі з урахуванням змін, що відбулися.
Згідно п. 15.7 вказаного Положення рішення про зміну розміру орендної плати за земельну ділянку приймає міська рада відповідною ухвалою за попереднім погодженням постійною комісією фінансів та планування бюджету. Як вбачається з віз на Ухвалі Львівської міської ради від 26.07.2012р. №1675 остання погоджена головою постійної комісії фінансів та планування бюджету Я. Самагальським.
Відповідно до п. 1.7 Положення про підготовку, організацію, проведення та оформлення купівлі-продажу у власність або надання в оренду земельних ділянок у м. Львові дія останнього поширюється на всі землі за винятком тих, що не можуть бути передані у власність або оренду відповідно до чинного законодавства України.
Отже, Ухвала Львівської міської ради від 26.07.2012р. №1675 передбачає обов'язок орендаря переукласти договори оренди землі у разі прийняття нормативно-правових актів щодо зміни розмірів орендної плати за землю.
Таким чином, встановивши підстави для зміни розміру орендної плати у договорі через його невідповідність встановленому законом розміру, Львівська міська рада вправі вимагати від орендаря приведення цього договору у відповідність до вимог законодавства шляхом внесення відповідних змін з метою усунення порушення сторонами договору вимог законодавства, обов'язкового для позивача і відповідача.
З огляду на викладене саме Ухвала Львівської міської ради від 26.07.2012р. №1675 "Про затвердження Положення про підготовку, організацію, проведення та оформлення купівлі-продажу у власність або надання в оренду земельних ділянок у м. Львові" є підставою внесення змін до договору оренди землі. Дана ухвала на даний момент є чинною, а, отже обов'язковою для виконання на відповідній території.
Доказів скасування ухвали №1675 Львівської міської ради про затвердження Положення "Про підготовку, організацію, проведення та оформлення купівлі-продажу у власність або надання в оренду земельних ділянок у м.Львові" від 26.07.2012 року та ухвали №2712 "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель м.Львова" від 18.06.2009 року сторонами не надано, тому суд вважає за необхідне позовну вимогу Львівської міської ради, зазначену у п.2 позовної заяви, задоволити та внести зміни до договору оренди землі від 29.05.2008 року, який зареєстровано у Львівській міській раді 29.05.2008 року №Ш-1163 та Львівському міському відділі Львівської регіональної філії Центру ДЗК 15.10.2008 року за №04:06:438:00130 кн.04-4, та викласти п.9 договору у наступній редакції: "Орендна плата вноситься орендарем в розмірі 28 539,61 грн. (двадцять дев'ять тисяч п'ятсот тридцять дев'ять гривень 61 копійку) грн. в рік, що становить 3 відсотки від нормативної грошової оцінки земельної ділянки і вноситься щомісячно рівними частинами на розрахунковий рахунок №33211815700007 ГУДКСУ у Львівській області, МФО 825014, ЄДРПОУ 38007662, отримувач: міський бюджет Шевченківського району, код платежу 13050200 до 30-го числа місяця наступного за звітним.
Частиною 2 ст.34 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування. Згідно з ст.33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Відповідач в жодне судове засідання не з'явився, заперечень на позов та доказів які б спростовували позовні вимоги суду не представив.
А відтак, суд вважає, що позовні вимоги обґрунтовані та підлягають до задоволення повністю.
Відповідно до ч.1 ст.49 Господарського процесуального кодексу України судовий збір у спорах, що виникають при укладенні, зміні та розірванні договорів покладаються на сторону, яка безпідставно ухиляється від прийняття пропозицій іншої сторони, або на обидві сторони, якщо господарським судом відхилено частину пропозицій кожної із сторін. А тому судовий збір підлягає стягненню з відповідача на користь позивача в сумі 1 147,00 грн.
На підставі викладеного та керуючись ст. ст.5, 13, 18, 20, 23 Закону України "Про оцінку земель", ст.ст.1, 21, 30 Закону України "Про оренду землі", ст.3 Бюджетного кодексу України, ст.ст. 651, 792 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.14.1.136 ст.14, п.271.1 ст.271, п.288.1 ст.288, п.288.5.2 ст.288 Податкового кодексу України та ст.ст. 3, 12, 33, 34, 44, 49, 75, 82, 83, 84, 85, ч.1 ст.111-28 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
1. Позов задоволити повністю.
2. Внести зміни у п.5 договору оренди землі від 29 травня 2008 року укладеного між Львівською міською радою (79006, м. Львів, пл.Ринок, 1, код ЄДРПОУ 04055896) та Фізичною особою - підприємцем ОСОБА_1 (АДРЕСА_2, ідентифікаційний код НОМЕР_1), який зареєстровано у Львівській міській раді 29.05.2008 року №Ш-1163 та Львівському міському відділі Львівської регіональної філії Центру ДЗК 15.10.2008 року за №04:06:438:00130 кн.04-4, шляхом викладення п.5 та п.9 договору у наступній редакції:
п. 5 - Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 951320,38 грн.
п. 9 - Орендна плата вноситься орендарем в розмірі 28 539,61 грн. (двадцять дев'ять тисяч п'ятсот тридцять дев'ять гривень 61 копійку) в рік, що становить 3 відсотки від нормативної грошової оцінки земельної ділянки і вноситься щомісячно рівними частинами на розрахунковий рахунок №33211815700007 ГУДКСУ у Львівській області, МФО 825014, ЄДРПОУ 38007662, отримувач: міський бюджет Шевченківського району, код платежу 13050200 до 30-го числа місяця наступного за звітним.
4. Стягнути з Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (АДРЕСА_2, ідентифікаційний код НОМЕР_1) на користь Львівської міської ради (79006, м. Львів, пл.Ринок, 1, код ЄДРПОУ 04055896) - 1 147,00 грн. судового збору.
5. Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Рішення набирає законної сили відповідно до статті 85 Господарського процесуального кодексу України, може бути оскаржене до Львівського апеляційного господарського суду в порядку і строки, передбачені ст. ст. 91- 93 Господарського процесуального кодексу України.
Повний текст рішення виготовлено та підписано 07.02.2014 р.
Суддя Долінська О.З.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 05.02.2014 |
Оприлюднено | 08.02.2014 |
Номер документу | 37027508 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Долінська О.З.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні