cpg1251 ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
05 лютого 2014 року № 813/501/14
Львівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого - судді Сидор Н.Т.,
за участі секретаря судових засідань Цар Х.М.,
представників позивачів Паньо К.М., Вітіва В.Я.,
представник відповідача не прибув,
представник третьої особи не прибув,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові адміністративну справу за позовом Державної фінансової інспекції у Львівській області в особі Жовківської міжрайонної державної фінансової інспекції до закритого акціонерного товариства «Жовківська ПМК- 186», третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача Рава-Руська міська рада, про стягнення коштів,
в с т а н о в и в :
22.01.2014 року на розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Державної фінансової інспекції у Львівській області до закритого акціонерного товариства «Жовківська ПМК-186», третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача Рава-Руська міська рада, про стягнення коштів в розмірі 1 216,80 грн., незаконно отриманих у зв'язку із завищенням вартості робіт.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що проведеною позивачем ревізією фінансово - господарської діяльності Рава-Руської міської ради за період з 01.01.2011 року по 31.05.2013 року встановлено незаконне використання коштів місцевого бюджету в сумі 1 216,80 грн. внаслідок завищенням вартості виконаних відповідачем робіт.
Представники позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали, з підстав викладених у позовній заяві, просять задовольнити позов в повному обсязі.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, подав до суду заяву, у якій визнає позов у повному обсязі та зобов'язується повернути незаконно отримані кошти. Справу просить розглядати у його відсутності.
Представник третьої особи, яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні позивача Рава-Руської міської ради в судове засідання не з'явився, подав суду заяву про розгляд справи у їх відсутності.
Заслухавши пояснення представників позивача, дослідивши матеріали справи, з'ясувавши дійсні обставини справи, суд приходить до висновку, що позов підставний і підлягає до задоволення, виходячи з наступного.
Відповідно до п. 5.4.6.1 Плану контрольно-ревізійної роботи Жовківської міжрайонної державної фінансової інспекції на ІІ квартал 2013 року та на підставі направлень, виданих начальником Жовківської МДФІ на проведення ревізії від 26.06.2013 року №66, від 03.07.2013 року №67, від 17.07.2013 року №83, від 19.07.2013 року №86, працівниками Жовківської міжрайонної державної фінансової інспекції проведено ревізію виконання бюджету м. Рава-Руська та фінансово - господарської діяльності Рава-Руської міської ради за період з 01.01.2011 року по 31.05.2013 року, за результатами якої складено Акт від 19.09.2013 року №28-38/11.
Зокрема, ревізією встановлено, що у 2012 році між Рава-Руською міською радою (замовник) та ЗАТ «Жовківська ПМК- 186» (підрядник) укладено договір від 12.04.2012 року №4 на виконання робіт капітального ремонту восьми квартирного житлового будинку за адресою м. Рава-Руська, вул. Вокзальна, 4.
В ході ревізії проведено зустрічну звірку ЗАТ «Жовківська ПМК-186» з метою підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювались відповідачем з Рава-Руською міською радою за період з 01.01.2011 року по 31.05.2013 року.
Звіркою витрат пов'язаних з відрядженням працівників на об'єкт встановлено, що по обліку відповідача не підтверджено первинними документами виплату відряджень та внаслідок виявлених порушень завищено вартість виконаних робіт на суму 1 216,80 грн., за результатами якої складено Довідку від 18.07.2013 року №28-38/51.
За наслідками проведеної ревізії голові Рава-Руської міської ради Верещук І.А. скеровано вимогу від 02.10.2013 року №28-15/957 щодо усунення виявлених порушень в термін до 02.11.2013 року.
30.10.2013 року на виконання вимоги листом №2-489/02-09 Рава-Руською міською радою проінформовано про усунення ряду порушень станом на 30.10.2013 року, однак про відшкодування відповідачем зайво отриманих коштів не зазначено.
Відтак, вимога Жовківської міжрайонної державної фінансової інспекції від 02.10.2013 року №28-15/957 не виконана.
Надаючи правову оцінку спірним відносинам, які склались між сторонами суд виходив з наступного.
Правові та організаційні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні визначає Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 року №2939-XII.
Відповідно до п. 7 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» органу державного фінансового контролю надається право пред'являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов'язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства, вилучати в судовому порядку до бюджету виявлені ревізіями приховані і занижені валютні та інші платежі, ставити перед відповідними органами питання про припинення бюджетного фінансування і кредитування, якщо отримані підприємствами, установами та організаціями кошти і позички використовуються з порушенням чинного законодавства
У міру виявлення ревізією порушень законодавства посадові особи контролюючого органу, не чекаючи закінчення ревізії, мають право відповідно до п. 45 Порядку проведення інспектування усно рекомендувати керівникам об'єкта контролю невідкладно вжити заходів для їх усунення та запобігання у подальшому.
Відповідно до п. 46. Порядку проведення інспектування, якщо вжитими в період ревізії заходами не забезпечено повне усунення виявлених порушень, контролюючим органом у строк не пізніше ніж 10 робочих днів після реєстрації акта ревізії, а у разі надходження заперечень (зауважень) до нього - не пізніше ніж 3 робочих дні після надіслання висновків на такі заперечення (зауваження) надсилається об'єкту контролю письмова вимога щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства із зазначенням строку зворотного інформування.
Відповідно до ст. 15 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» законні вимоги службових осіб органу державного фінансового контролю є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що контролюються.
Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування зобов'язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до п. 10 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» органу державного фінансового контролю надається право звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.
На час розгляду справи судом кошти залишилися не відшкодованими, а позовні вимоги визнаються відповідачем.
Виходячи із заявлених позовних вимог Державної фінансової інспекції у Львівській області в особі Жовківської міжрайонної державної фінансової інспекції, наведеного аналізу положень чинного законодавства України, доказів, які містяться у матеріалах справи та визнання позовних вимог відповідачем, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є законними, обґрунтованими і підлягають задоволенню.
Відповідно до положень ст. 94 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються.
Керуючись ст. ст. 4, 7-11, 14, 69-72, 86, 87, 94, 128, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
п о с т а н о в и в:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Стягнути з закритого акціонерного товариства «Жовківська ПМК - 186» (80300, м. Жовква, вул. Л.Українки, 5, код ЄДРПОУ 01037005) на користь Державного бюджету України кошти в розмірі 1 216 (одна тисяча двісті шістнадцять) грн 80 коп., незаконно отриманих у зв'язку із завищенням вартості робіт.
Судові витрати стягненню зі сторін не підлягають.
Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання повного тексту постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
Повний текст постанови складено та підписано 10.02.2014 року.
Суддя Сидор Н.Т.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.02.2014 |
Оприлюднено | 10.02.2014 |
Номер документу | 37052503 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сидор Наталія Теодозіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сидор Наталія Теодозіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сидор Наталія Теодозіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні