Постанова
від 03.02.2014 по справі 805/17824/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

03 лютого 2014 р. Справа №805/17824/13-а

приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови:

Донецький окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Христофорова А.Б.

при секретарі Попові А.М.,

за участю :

представника позивача - не з'явився,

представника відповідача - не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Торезької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області до Підприємства Торезької виправної колонії № 28 управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в Донецькій області про стягнення податкового боргу на суму 345230,46 гривень,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач, Торезька об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Донецькій області, звернулась до суду з позовною заявою до Підприємства Торезької виправної колонії № 28 управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в Донецькій області про стягнення податкового боргу на суму 345230,46 гривень.

В обґрунтування позову зазначив, що станом на момент звернення до суду за відповідачем рахується заборгованість перед бюджетом з податку на додану вартість.

Зазначає, що відповідач не сплачуючи заборгованість порушує інтереси держави, тому враховуючи викладене просить задовольнити позовні вимоги.

Представник позивача у судове засідання не з'явився, про дату час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, надав до суду заяву, згідно до якої просив розглянути справу без його участі.

З огляду на те, що в матеріалах справи міститься достатньо доказів, що стосуються спірних правовідносин, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутність представника позивача на підставі доказів наявних в матеріалах справи.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про дату час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, надав до суду заяву, згідно до якої просив розглянути справу без його участі.

З огляду на те, що в матеріалах справи міститься достатньо доказів, що стосуються спірних правовідносин, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутність представника відповідача на підставі доказів наявних в матеріалах справи.

Представник відповідача надав до суду заяву згідно до якої визнав позовні вимоги в повному обсязі.

Згідно ч. 3 ст. 136 КАС України, судове рішення, в тому числі, у зв'язку з визнанням адміністративного позову ухвалюється за правилами, встановленими ст. 112 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 3 ст. 112 КАС України, у разі повного визнання відповідачем адміністративного позову і прийняття його судом приймається постанова суду про задоволення адміністративного позову.

Суд приймає визнання відповідачем адміністративного позову, оскільки визнання адміністративного позову відповідачем не суперечить закону та не порушує чиї-небудь права, свободи або інтереси.

Суд, перевіривши матеріали справи, встановив наступне.

Позивач Торезька об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Донецькій області, - є суб'єктом владних повноважень, який в даних правовідносинах реалізує повноваження надані йому Податковим кодексом.

Відповідач, Підприємство Торезької виправної колонії № 28 управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в Донецькій області (вул. Широка, м. Торез, Донецька область, 86600, ЄДРПОУ 08679847), - є юридичною особою, перебуває на податковому обліку як платник податків.

Заборгованість відповідача перед бюджетом утворилась у зв'язку із несвоєчасною сплатою у повному обсязі у встановлений законом строк узгоджених податкових зобов'язань

з податку на додану вартість на суму 345230,46 гривень визначених:

самостійно згідно поданих декларацій (на суму 326480,00 гривень) :

№ 9049743684 від 17.08.2012 року на суму 10030,00 гривень;

№ 9056977975 від 19.09.2012 року на суму 2560,00 гривень;

№ 9065319532 від 22.10.2012 року на суму 47504,00 гривень;

№ 9072710653 від 19.11.2012 року на суму 47238,00 гривень;

№ 9080000335 від 19.12.2012 року на суму 16623,00 гривень;

№ 9001269010 від 21.01.2013 року на суму 35,00 гривень;

№ 9085465595 від 21.01.2013 року на суму 5605,00 гривень;

№ 9008458539 від 20.02.2013 року на суму 1725,00 гривень;

№ 9014811129 від 20.03.2013 року на суму 33527,00 гривень;

№ 9022836664 від 22.04.2013 року на суму 21061,00 гривень;

№ 9029028281 від 20.05.2013 року на суму 34180,00 гривень;

№ 9036693956 від 11.06.2013 року на суму 13335,00 гривень;

№ 9043095553 від 18.07.2013 року на суму 4182,00 гривень;

№ 9051854906 від 20.08.2013 року на суму 35216,00 гривень;

№ 9059138909 від 20.09.2013 року на суму 27385,00 гривень;

№ 9066066560 від 18.10.2013 року на суму 26274,00 гривень;

податковим органом на підставі податкових повідомлень-рішень на суму 3673,22 гривень :

№ 0000281502 від 25.07.2012 року на суму 652,90 гривень;

№ 0000381502 від 19.10.2012 року на суму 400,00 гривень;

№ 0000451502 від 09.11.2012 року на суму 2366,00 гривень;

№ 0000501502 від 25.12.2012 року на суму 61,10 гривень;

№ 0000061502 від 27.02.2013 року на суму 23,22 гривень;

№ 0000391502 від 08.05.2013 року на суму 170,00 гривень;

податковим органом у вигляді пені на суму 15077,24 гривень за період з 24.08.2012 року по 25.10.2013 року.

Крім того, заборгованість щодо якої пред'явлено вимоги підтверджується розрахунком податкового боргу та зворотнім боком облікової картки платника податків.

Згідно п.п. 20.1.34. п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України, - контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до п. 41.1 ст.41 Податкового кодексу України,- контролюючими органами є органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування єдиної державної податкової, державної митної політики в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів та реалізує державну податкову, державну митну політику, забезпечує формування та реалізацію державної політики з адміністрування єдиного внеску, забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями при застосуванні податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску (далі - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), його територіальні органи.

Відповідно до п. 41.2 ст.41 Податкового кодексу України,- органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень.

Відповідно до ст.67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори відповідно до законів України.

Згідно п. 1.1. ст. 1 Податкового кодексу України,- податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів, визначених пунктом 41.1 статті 41 цього Кодексу.

Відповідно до п.п. 16.1.4 п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України,- платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до п. 57.1. ст. 57 Податкового кодексу України,- платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до п. 57.3 ст. 57 Податкового кодексу України,- у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

Відповідно до п.п. 14.1.175. п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України,- податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Таким чином, станом на момент розгляду справи, сума податкових зобов'язань щодо якої пред'явлено позовні вимоги,- є податковою заборгованістю та підтверджується зворотнім боком облікової картки платника податків.

Згідно п. 95.2. Податкового кодексу України,- стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

Судом вставлено, що на адресу відповідача направлені перша та друга податкові вимоги, які, станом на момент розгляду справи не є відкликаними (а.с.54-55).

Згідно ч.1 п.95.3 ст.95 Податкового кодексу України,- стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

З огляду на вищенаведене, суд приходить до висновку про задоволення позову.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 8, 9, 10, 11, 112, 159, 160, 161, 162, 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

П О С Т А Н О В И В :

Позов Торезької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області до Підприємства Торезької виправної колонії № 28 управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в Донецькій області про стягнення податкового боргу на суму 345230,46 гривень, - задовольнити.

Стягнути кошти Підприємства Торезької виправної колонії № 28 управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в Донецькій області (вул. Широка, м. Торез, Донецька область, 86600, ЄДРПОУ 08679847), з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, в рахунок погашення частини податкового боргу перед бюджетом податку на додану вартість у сумі 345230,46 гривень (триста сорок п'ять тисяч двісті тридцять) гривень 46 коп. на користь Державного бюджету, код платежу 14010100, банк одержувач ГУДКСУ в м. Торезі Донецької області, МФО 834016, код 34687305, р/р № 31110029700084.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Христофоров А.Б.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.02.2014
Оприлюднено14.02.2014
Номер документу37127659
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/17824/13-а

Постанова від 03.02.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

Ухвала від 09.01.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні