Кіровоградський окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяУкраїна КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- УХВАЛА
про відкриття провадження у справі
17 лютого 2014 року Справа №П/811/502/14
Суддя Кіровоградського окружного адміністративного суду Момонт Г.М., розглянувши матеріали позовної заяви у справі
за позовом : Знам'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Кіровоградській області, 27400, м. Знам'янка Кіровоградської області, вул. Чайковського, 7/55
до відповідача : Комунального підприємства «Міська аварійна служба», 27400, м. Знам'янка Кіровоградської області, вул. Луначарського, 56
про стягнення коштів,
ВСТАНОВИВ:
Знам'янська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Кіровоградській області звернулася з позовом до Комунального підприємства «Міська аварійна служба» про стягнення коштів у сумі 17 737,00 грн. в рахунок погашення податкового боргу.
Зазначений спір згідно зі ст.17 Кодексу адміністративного судочинства України належить до юрисдикції адміністративних судів та має розглядатися в порядку адміністративного судочинства.
Адміністративний позов подано з додержанням вимог статей 104-106 КАС України. Підстави для повернення позовної заяви чи відмови у відкритті провадження у справі відсутні.
Керуючись ст. ст.104, 107 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
УХВАЛИВ:
1. Прийняти позовну заяву до розгляду і відкрити провадження в адміністративній справі.
2. Справу призначити до розгляду в судовому засіданні на 28 лютого 2014 року о 09:00 год., яке провести в приміщенні Кіровоградського окружного адміністративного суду за адресою: 25006, м. Кіровоград, вул. Велика Перспективна, 40, 6 поверх в залі судового засідання №7.
3. Справа розглядатиметься суддею Кіровоградського окружного адміністративного суду Момонт Г.М. одноособово.
4. До 26 лютого 2014 року надати до суду:
Позивачу :
- обґрунтований розрахунок заборгованості податкового боргу відповідача;
- копію облікової карткиу платника податку на додану вартість за період з березня 2013 року по час звернення до суду з позовною заявою;
- докази повноважень особи, яка підписала позовну заяву;
- довідку про наявність у відповідача податкового боргу в сумі 17 737,00 грн. станом на час розгляду справи;
- у випадку сплати 17 737,00 грн. - відповідні докази.
Відповідачу :
- у випадку сплати 17 737,00 грн. - відповідні докази.
5. Запропонувати відповідачу, у разі невизнання адміністративного позову, надати письмове заперечення з посиланням на докази, якими вони обґрунтовуються, у п'ятиденний строк з дня отримання копії зазначеної ухвали суду.
6. Сторони, учасники або їх представники допускаються до участі у судовому засіданні при наявності документа, що посвідчує особу кожного та документа, що засвідчує повноваження їх представників.
7. Викликати в судове засідання осіб, які беруть участь у справі.
8. Копію ухвали направити сторонам разом з витягом про їхні процесуальні права та обов'язки, встановлені статтями 49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України.
9. У випадку неможливості прибуття в судове засідання, запропонувати сторонам подати заяви про розгляд справи за їх відсутності.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя Кіровоградського окружного
адміністративного суду Г.М. Момонт
| Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
| Дата ухвалення рішення | 17.02.2014 |
| Оприлюднено | 18.02.2014 |
| Номер документу | 37167436 |
| Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Г.М. Момонт
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні