ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"05" лютого 2014 р. м. Київ К/800/52004/13
Вищий адміністративний суд України у складі:
Головуючого Рецебуринського Ю.Й.,
Суддів Ємельянової В.І.,
Олексієнка М.М.,
секретаря судового засідання Горбатюка В.С., Л.О.,
за участю представників:
позивача - Вишневого О.В.,
третьої особи - Ревенка А.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні касаційну скаргу публічного акціонерного товариства «Ровеньківське автотранспортне підприємство 10956» на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 17 липня 2013 року та ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду від 23 вересня 2013 року у справі за позовом публічного акціонерного товариства «Ровеньківське автотранспортне підприємство 10956» (далі - ПАТ «Ровеньківське АТП 10956») до Луганської обласної державної адміністрації, Управління інфраструктури та туризму Луганської обласної державної адміністрації, третя особа - приватне підприємство «Реванш-Авто» (далі - ПП «Реванш-Авто»), про визнання дій незаконними, визнання недійсним конкурсу, зобов'язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В:
У червні 2013 року ПАТ «Ровеньківське АТП 10956» звернулося до суду з адміністративним позовом, в подальшому уточненим, в якому просило: визнати недійсним відкритий конкурс, проведений 25 червня 2013 року, на перевезення пасажирів на міжміських (внутрішньообласних) і приміських автобусних маршрутах загального користування на 27 окремих об'єктах; визнати протиправними дії відповідачів щодо встановлення умов конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування на об'єктах конкурсу: №13, маршрут №203 Ровеньки АС-Свердловськ АС, маршрут №216 Ровеньки АС - Новоборовиці; №17, маршрут №212 Ровеньки АС - Новодар'ївка, маршрут №209 Ровеньки АС - Великокам'янка, маршрут №210 Ровеньки АС - Платонівка, що оголошено у виданні «Наша газета» №68 (3731) від 17 травня 2013 року; зобов'язати відповідачів привести у відповідність до чинного законодавства умови вказаного відкритого конкурсу на перевезення пасажирів, у зв'язку з чим оголосити новий конкурс на законних підставах.
Позов обґрунтовано тим, що у газеті «Наша газета» від 17 травня 2013 року №68 (3731) було оголошено конкурс на перевезення пасажирів на міжміських (внутрішньообласних) і приміських автобусних маршрутах загального користування на 27 окремих об'єктах. 10 червня 2013 року позивач подав заяви та усі необхідні документи для участі в конкурсі на два об'єкти: №13, маршрут № 203 Ровеньки АС-Свердловськ АС, маршрут №216 Ровеньки АС-Новоборовиці; №17, маршрут №212 Ровеньки АС-Новодар'ївка, маршрут №209 Ровеньки АС- Великокам'янка, маршрут №210 Ровеньки АС - Платонівка. Вважає, що відповідачами порушено вимоги статті 44 Закону України «Про автомобільний транспорт» №2344-III від 5 квітня 2001 року (далі - Закон №2344-III) щодо визначення та встановлення умов відкритого конкурсу на перевезення пасажирів на міжміських (внутрішньообласних) і приміських автобусних маршрутах загального користування, зокрема, при визначені умов конкурсу організатором не проведено аналізу показників роботи маршрутів; не проведено аналізу рівня задоволення потреб пасажирів; не проведено аналізу ефективності використання ресурсів суб'єктів господарювання при реалізації умов конкурсу; не проведено технічного аналізу можливості використання автобусів із підвищеними вимогами, в частині вимог до класу, категорії та пасажиромісткості, не враховано дорожніх умов на маршрутах; порушено принципи створення рівних умов для роботи всіх суб'єктів господарювання.
Крім того, відповідачами безпідставно на думку позивача, введені додаткові умови до конкурсу, а саме: кожний автобус з пасажиромісткістю (місць для сидіння) мінімум 35, відповідно до обов'язкових умов конкурсу, який пропонується для участі у конкурсі, повинен бути виготовлений не пізніше 1998 року і відповідати екологічним стандартам не нижче ЕВРО-3, що підтверджується відповідними документами. Однак, автобуси які відповідають екологічним стандартам не нижче ЕВРО-3 не можуть бути виготовлені раніше 1998 року.
Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 17 липня 2013 року, залишеною без змін ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 23 вересня 2013 року, в задоволенні позовних вимог відмовлено.
У касаційній скарзі ПАТ «Ровеньківське АТП 10956», посилаючись на порушення судами першої та апеляційної інстанцій норм матеріального і процесуального права, просить скасувати ухвалені ними судові рішення та винести нове рішення про задоволення позовних вимог.
Заслухавши пояснення представників позивача та третьої особи, з'ясувавши обставини справи, перевіривши правильність застосування судами першої та апеляційної інстанцій норм матеріального та процесуального права, колегія суддів приходить до наступних висновків.
Судами встановлено, що ПАТ «Ровеньківське АТП 10956» є юридичною особою, зареєстрованою виконавчим комітетом Ровеньківської міської ради Луганської області 21 січня 1992 року, що підтверджується випискою є Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серії ААВ №526111, довідкою з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України та надає послуги з перевезення пасажирів автомобільним транспортом відповідно до ліцензії серії АЕ №264913, виданої Державною інспекцією України з безпеки на наземному транспорті 7 травня 2013 року, термін дії з 29 лютого 2012 року - необмежений.
Розпорядженням голови Луганської обласної державної адміністрації від 25 лютого 2013 року №202 уповноважено Управління інфраструктури та туризму здійснювати функції організатора конкурсу з визначення перевізників, які будуть здійснювати перевезення на маршрутах загального користування, які не виходять за межі території Луганської області.
17 травня 2013 у виданні «Наша газета» №68 (3731) відповідно до Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року №1081 (далі - Порядок) було оголошено конкурс на перевезення пасажирів на міжміських (внутрішньообласних) і приміських автобусних маршрутах загального користування на 27 окремих об'єктах.
24 травня 2013 року у виданні «Наша газета» №72 (3735) було затверджено додаткові умови до відкритого конкурсу на перевезення пасажирів на міжміських (внутрішньообласних) і приміських автобусних маршрутах загального користування на 27 окремих об'єктах, а саме: кожний автобус з пасажиромісткістю (місць для сидіння) мінімум 35, відповідно до обов'язкових умов конкурсу, який пропонується для участі у конкурсі, повинен бути виготовлений не пізніше 1998 року і відповідати екологічним стандартам не нижче ЕВРО-3, що підтверджується відповідними документами. Документи для участі в конкурсі приймаються до 5 червня 2013 року.
29 травня 2013 року у газеті «Наша газета» №75 (3738) Луганською обласною державною адміністрацією було повідомлено, що в оголошеннях, надрукованих в газеті «Наша газета» №68 (3731) від 17 травня 2013 року №68 (3731), від 24 травня 2013 року №72 (3735) про проведення відкритого конкурсу на перевезення пасажирів на міжміських (внутрішньообласних) і приміських автобусних маршрутах загального користування на 19 червня 2013 року, вносяться зміни та відповідний конкурс буде проведено 25 червня 2013 року, документи для участі у конкурсі приймаються до 10 червня 2013 року.
ПАТ «Ровеньківське АТП 10956» 10 червня 2013 року були подані заяви та документи, необхідні для участі в конкурсі на два об'єкти: №13, маршрут №203 Ровеньки АС-Свердловськ АС, маршрут №216 Ровеньки АС-Новоборовиці; №17, маршрут №212 Ровеньки АС-Новодар'ївка, маршрут №209 Ровеньки АС- Великокам'янка, маршрут №210 Ровеньки АС - Платонівка.
Відповідно до статті 44 Закону №2344-III до обов'язкових умов конкурсу на перевезення пасажирів належать: визначена органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування обґрунтована структура парку автобусів, що працюватимуть на маршруті загального користування, за пасажиромісткістю, класом, технічними та екологічними показниками; державні соціальні нормативи у сфері транспортного обслуговування населення.
У разі відсутності перевізників-претендентів, які мають автобуси, що відповідають умовам конкурсу, конкурс проводиться серед претендентів, які пропонують використовувати на даному маршруті автобуси, що відповідають вимогам безпеки, але не відповідають умовам конкурсу за класом, пасажиромісткістю, параметрами комфортності, з урахуванням поданих інвестиційних проектів-зобов'язань щодо оновлення парку автобусів, які будуть повністю відповідати всім вимогам, у термін до п'яти років.
Для підготовки та проведення конкурсу органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування утворюють конкурсний комітет, до складу якого входять представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та територіальних органів Міністерства внутрішніх справ України, відповідальних за безпеку дорожнього руху, а також громадських організацій у сфері автомобільного транспорту.
Для організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування на конкурсних умовах за договором залучають підприємство (організацію), що має фахівців та досвід роботи не менше трьох років з питань організації пасажирських перевезень. Конкурс проводиться із залученням представників відповідних органів виконавчої влади, а також представників громадських організацій. Залучене для проведення засідань конкурсного комітету підприємство (організація) готує матеріали щодо умов конкурсу, паспортів автобусних маршрутів, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки, договорів з переможцями конкурсу та інші матеріали.
Повноваження комісії конкурсного комітету з питань підготовки та проведення конкурсів на перевезення пасажирів на міжміських (внутрішньообласних) і приміських автобусних маршрутах користування встановлені Положенням про Комісію з питань підготовки проведення конкурсів на перевезення пасажирів та міжміських (внутрішньообласних) і приміських автобусних маршрутах загального користування (далі - Положення), затвердженого наказом Луганської обласної державної адміністрації Управління транспорту та зв'язку від 19 січня 2011 року №4 про створення комісії.
Відповідно до вказаного Положення основним завданням комісії є: виявлення автобусних маршрутів, строк обслуговування яких закінчується; визначення об'єктів конкурсу; визначення умов конкурсу (пасажиромісткість, клас категорія); визначення режиму руху (для приміського перевезення) або порядку здійснення перевезень (для міжміського перевезення); визначення місця, дати, часу проведення конкурсів, кінцевого строку прийняття документів для участі у конкурсі; перевірка наявності та змісту документів на участь у конкурсі, які перевізники-претенденти подають в закритих конвертах у встановлений термін; створення умов для одержання перевізником-претендентом детальної інформації про характеристики об'єкта конкурсу.
Організаційною формою діяльності Комісії є засідання, які проводяться за необхідністю з метою визначення об'єктів та умов конкурсів та наступного дня після закінчення строку прийняття документів для відкриття пакетів з документами та їх перевірки.
За результатами засідань Комісії складаються: протоколи з висновками та рекомендаціями керівництву управління щодо підготовки та проведення конкурсів; акти виїмки документів на участь у конкурсі із зазначенням назви перевізника-претендента, маршрутів та відомостей про наявність та змісту документів, що подані перевізниками-претендентами для участі у конкурсі.
Постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 року №1081 затверджений Порядок проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, який визначає процедуру підготовки та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування (далі - конкурс) і є обов'язковим для виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами (організаціями), залученими на договірних умовах для організації забезпечення проведення конкурсів, конкурсними комітетами та автомобільними перевізниками.
Відповідно до Порядку умови конкурсу - встановлені організатором (обов'язкові та додаткові) умови перевезень пасажирів, які повинні виконувати автомобільні перевізники, визначені на відповідному об'єкті конкурсу.
Організатором на автобусному маршруті загального користування є виконавчий орган сільської, селищної, міської ради відповідного населеного пункту - на автобусному маршруті, що проходить у межах населеного пункту (міський маршрут). Об'єкт конкурсу визначається організатором.
Згідно з пунктом 10 цього Порядку організатор затверджує умови конкурсу, в тому числі обов'язкові, відповідно до статті 44 Закону №2344-III. Крім обов'язкових організатор може затверджувати додаткові умови конкурсу (наявність у перевізника GPS-системи, встановленої на транспортних засобах, які пропонуються для роботи на автобусному маршруті, тощо). Організатор встановлює вимогу щодо забезпечення роботи на об'єкті конкурсу, який включає міські та приміські автобусні маршрути загального користування, не менш як одного транспортного засобу, пристосованого для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.
Пунктом 28 Порядку встановлено, що організатор або робочий орган публікує в друкованих засобах масової інформації не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку конкурсу оголошення про конкурс (крім друкованих оголошення може бути розміщено також в інших засобах масової інформації).
Отже, правильними є висновки судів, що комісія з питань підготовки проведення конкурсів на перевезення пасажирів на міжміських (внутрішньообласних) і приміських автобусних маршрутах загального користування, має повноваження, відповідно до Положення, встановлювати умови проведення конкурсу з пасажирських перевезень.
Із матеріалів справи вбачається, що протоколом засідання комісії з питань підготовки проведення конкурсів на перевезення пасажирів на міжміських (внутрішньообласних) і приміських автобусних маршрутах загального користування від 15 травня 2013 року №22 визначено об'єкти наступних конкурсів згідно переліку маршрутів, зазначених у додатку №1; визначено умови конкурсів в межах об'єктів конкурсів, зазначених у додатку №2; визначено дату, місце та час засідань конкурсного комітету.
Порядком про визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режиму руху, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 12 квітня 2007 року №285, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 14 травня 2007 року №499/13766 встановлено вимоги до параметрів комфортності автобусів, процедуру визначення їх класу комфортності та сферу їхнього використання за видами сполучень та режиму руху.
Вимоги цього Порядку застосовуються при організації перевезень на автобусних маршрутах загального користування.
Класифікація автобусів за комфортністю є добровільною процедурою для виробників автобусів та автомобільних перевізників, які використовують автобуси для перевезення пасажирів, а вимоги щодо сфери використання автобусів за видами сполучень та режимами руху є обов'язковими при організації пасажирських перевезень на автобусних маршрутах загального користування.
Пунктом 4 Порядку про визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режиму руху встановлено, що класифікація автобусів за конструкцією ґрунтується на положеннях Женевської Угоди 1958 року (955 343) та Правил ЄЕК ООН, що до неї додаються.
Автобуси за максимальною масою поділяються на дві категорії: категорія М-автобуси, які призначені для перевезення пасажирів і мають більше ніж 8 місць, не враховуючи місця водія, і максимальну масу не більше ніж 5 тон; категорія М-3 - автобуси, які призначені для перевезення пасажирів і мають більше ніж 8 місць, не враховуючи місця водія, і максимальну масу, що перевищує 5 тон.
Автобуси місткістю не більше 22 пасажирів, крім водія, поділяються на два класи: клас А: автобуси, призначені для перевезення сидячих пасажирів та мають місця для стоячих пасажирів; клас В: автобуси, призначені для перевезення виключно сидячих пасажирів.
Автобуси місткістю понад 22 пасажири, крім водія, поділяються на три класи: клас I: автобуси, призначені для перевезення сидячих і стоячих пасажирів, конструкція яких дає змогу пасажирам безперешкодно переміщуватись по салону; клас II: автобуси, призначені для перевезення головним чином сидячих пасажирів, а також стоячих пасажирів у проході проміж рядами та (або) на площадці для стоячих пасажирів, розмір якої не перевищує 1,5 кв.м; клас III: автобуси, призначені для перевезення виключно сидячих пасажирів.
Категорія М-3 може використовуватися на приміських маршрутах.
З огляду на викладене, правильними є висновки судів попередніх інстанцій, що при встановленні умов конкурсу щодо сфери використання автобусів за видами сполучень та режимами руху відповідачами правомірно застосовано вимоги Порядку про визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режиму руху, а право позивача щодо класифікації транспортних засобів за комфортністю не обмежено.
Згідно з пунктом 12 Порядку конкурсний комітет приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі автомобільного перевізника, який: 1) подав до участі в конкурсі неналежним чином оформлені документи чи не в повному обсязі, а також такі, що містять недостовірну інформацію; 2) визнаний банкрутом або щодо якого порушено провадження у справі про банкрутство (за винятком того, стосовно якого проводиться процедура санації), або який перебуває у стадії ліквідації; 3) не відповідає вимогам статті 34 Закону №2344-III; 4) не має достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, затвердженої обов'язковими умовами конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів (дозволів). Достатня кількість транспортних засобів визначається як кількість автобусів, необхідних для виконання перевезень, та кількість резервних транспортних засобів, яка становить 10 відсотків для міського, приміського сполучення та 20 відсотків для міжміського сполучення; 5) має несплачені штрафні санкції, накладені Укртрансінспекцією, або водії якого мають несплачені штрафи, накладені відповідно до статті 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неоскаржені у судовому порядку (що були накладені не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу); 6) подав конкурсну пропозицію, що не відповідає обов'язковим та додатковим умовам конкурсу, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 44 Закону №2344-III.
Згідно пункту 40 Порядку під час проведення конкурсу конкурсний комітет розглядає пропозиції перевізників-претендентів виключно за такими показниками: наявність достатньої кількості автобусів, які відповідають умовам конкурсу за класом та пасажиромісткістю (категорія, пасажиромісткість, наявність багажних відділень, додаткового обладнання); наявність, характеристика та кількість резерву автобусів для заміни рухомого складу в разі виходу техніки з ладу; наявність транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями; наявність свідоцтва відповідності автобуса параметрам комфортності (для міжміського перевезення); строк експлуатації автобусів (рік виготовлення, строк фактичної експлуатації); наявність сертифіката відповідності послуг з перевезення пасажирів автобусами ліцензійним умовам; наявність та характеристика виробничої бази; умови підтримання належного технічного та санітарного стану рухомого складу; умови контролю технічного стану транспортних засобів перед виїздом; умови виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів; досвід роботи перевізника-претендента; наявність та тяжкість порушень безпеки дорожнього руху, транспортного законодавства, ліцензійних умов; якість роботи автомобільного перевізника на даному маршруті (у разі обслуговування на умовах договору (дозволу), укладеного (наданого) на підставі попереднього конкурсу; інвестиційний розвиток суб'єкта господарювання та соціальний ефект від його діяльності, умови контролю за станом здоров'я водіїв.
25 червня 2013 року конкурсним комітетом з організації та проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом у Луганській області було проведено відкритий конкурс на перевезення пасажирів на міжміських (внутрішньообласних) і приміських автобусних маршрутах загального користування на 27 окремих об'єктах та визначено переможців конкурсу, результати якого оформлені відповідним протоколом засідання конкурсного комітету від 25 червня 2013 року №135.
Зі змісту даного протоколу вбачається, що по об'єктах №13, маршрут №203 Ровеньки АС-Свердловськ АС, маршрут №216 Ровеньки АС-Новоборовиці, №17, маршрут №212 Ровеньки АС-Новодар'ївка, маршрут №209 Ровеньки АС- Великокам'янка, маршрут №210 Ровеньки АС - Платонівка участь у конкурсі брали два заявники: ПАТ «Ровеньківське АТП 10656» та ПП «Реванш-Авто».
По об'єкту конкурсу №13 під час розгляду документів ПАТ «Ровеньківське АТП 10656» комісією було встановлено, що автобус ПАЗ 4234, реєстраційний номер ВВ3305АА, задіяний на міському маршруті №6 «маг. Спортовари-мкр. Чернігівський-маг. Спортовари», як основний транспортний засіб згідного договору №1 від 15 січня 2013 року, терміном дії з 2 лютого 2013 року по 2 лютого 2018 року. Транспортний засіб пристосований для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями на об'єкт конкурсу не запропоновано, крім того не надано автобус з кількістю місць для сидіння мінімум-35, виготовлений після 1998 року, та який відповідає вимогам «Євро-3», надано інвестиційний проект-зобов'язання.
ПП «Реванш-Авто» запропоновано автобуси, у якості транспортного засобу, пристосованого для відповідних перевезень та дотримано усіх умов, встановлених конкурсом.
У зв'язку з наведеним, конкурсним комітетом прийнято рішення про недопуск ПАТ «Ровеньківське АТП 10656» до участі у конкурсі, оскільки підприємством було подано до участі у конкурсі неналежним чином оформлені документи та не у повному обсязі.
За результатами голосування конкурсним комітетом переможцем конкурсу визнано ПП «Реванш-Авто».
По об'єкту конкурсу №17 під час розгляду документів позивача комісією було встановлено, що у якості транспортного засобу, пристосованого для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями був запропонований автобус РУТА 22 ИНВА СПГ реєстраційний номер ВВ3323АА. Вимога щодо транспортного засобу місткістю мінімум 35 місць для сидіння та відповідності екологічним стандартам «Євро-3» не виконана, надано інвестиційний проект-зобов'язання.
ПП «Реванш-Авто» запропоновано у якості транспортного засобу, пристосованого для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями був запропонований автобус VOLVO B10BLE реєстраційний номер ВВ 3950 АА (2001 року виготовлення), який має місткість більше 35 місць для сидіння та відповідає екологічним вимогам «Євро-3».
Конкурсним комітетом прийнято рішення про недопуск ПАТ «Ровеньківське АТП 10656» до участі у конкурсі, оскільки підприємством було подано до участі у конкурсі неналежним чином оформлені документи, не у повному обсязі та такі, що містять недостовірну інформацію.
За результатами голосування конкурсним комітетом переможцем конкурсу визнано ПП «Реванш-Авто».
Зміст протоколу засідання конкурсного комітету з організації та проведення конкурсів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом у Луганській області від 25 червня 2013 року №135 та переможців відкритого конкурсу на перевезення пасажирів на міжміських (внутрішньообласних) і приміських автобусних маршрутах загального користування на 27 окремих об'єктах було проголошено по закінченню засідання конкурсного комітету 25 червня 2013 року.
2 липня 2013 року наказом №30 введено в дію рішення конкурсного комітету щодо визначення переможців конкурсів по маршрутах, які розглядались на засіданні 25 червня 2013 року і оформлені протоколом №135.
Враховуючи викладене, суди попередніх інстанцій прийшли до обґрунтованого висновку про відмову в задоволенні позовних вимог, оскільки позивачем не дотримано умови конкурсу на перевезення пасажирів на міжміських (внутрішньообласних) і приміських автобусних маршрутах загального користування, який було проведено відповідно до вимог Закону №2344-III та Порядку.
Правильними є висновки судів першої та апеляційної інстанцій, що посилання позивача на те, що відповідачами протиправно не здійснено аналіз, зокрема: показників роботи маршрутів, рівня задоволення потреб пасажирів, ефективності використання ресурсів суб'єктів господарювання при реалізації умов конкурсу, можливості використання автобусів із підвищеними вимогами в частині вимог до класу, категорії та пасажиромісткості, є безпідставними, оскільки Законом №2344-III не передбачено обов'язку органів місцевого самоврядування вчиняти такі дії.
Відповідно до частини першої статті 224 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо визнає, що суди першої та апеляційної інстанцій не допустили порушень норм матеріального і процесуального права при ухваленні судових рішень чи вчиненні процесуальних дій.
Суди першої та апеляційної інстанцій повно і всебічно встановили обставини справи, дали їм належну юридичну оцінку, правильно застосували норми процесуального права, тому відсутні підстави для скасування або зміни прийнятих ними рішень.
Керуючись статтями 221, 223, 224, 230, 231 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
У Х В А Л И В:
Касаційну скаргу публічного акціонерного товариства «Ровеньківське автотранспортне підприємство 10956» залишити без задоволення.
Постанову Луганського окружного адміністративного суду від 17 липня 2013 року та ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду від 23 вересня 2013 року залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та оскарженню не підлягає. (підписи)
Головуючий Ю.Й. Рецебуринський(
Суддідоповідача В.І. Ємельянова
М.М. Олексієнко
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 05.02.2014 |
Оприлюднено | 18.02.2014 |
Номер документу | 37187821 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Рецебуринський Ю.Й.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні