Постанова
від 27.01.2014 по справі 2а-8447/12/0170/30
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ПОСТАНОВА

Іменем України

27 січня 2014 р. Справа №2а-8447/12/0170/30

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Суворової С.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Парк-готель "ПОРТО МАРЕ XXI"

до Державної податкової інспекції у м. Алушті Головного управління Міністерства доходів і зборів України в АР Крим

про скасування податкового повідомлення-рішення.

Обставини справи: У провадженні Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим знаходиться адміністративна справа за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Парк-готель "ПОРТО МАРЕ XXI" до Державної податкової інспекція у м. Алушті Головного управління Міністерства доходів і зборів України в АР Крим, про скасування податкового повідомлення - рішення № 0009282301 від 16 липня 2012 року.

Позовні вимоги мотивовані правомірністю визначення позивачем від'ємного значення з ПДВ на підставі належним чином оформлених первинних документів при взаємовідносинах з контрагентами, у зв'язку з чим податкове повідомлення-рішення № 0009282301 від 16 липня 2012 року є протиправним та належить скасуванню.

Відповідач проти задоволення позову заперечує, з підстав викладених у письмових запереченнях.

З урахуванням неявки сторін, відповідно до вимог статті 41 Кодексу адміністративного судочинства України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.

Згідно з ч.6 ст.128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Парк-готель "ПОРТО МАРЕ XXI" зареєстроване юридичною особою згідно Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (т2, а.с.85), Виписки з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серії ААБ №421412 (т.2. а.с.86) та перебуває на обліку в ДПІ у м. Алушті.

Згідно до Статуту позивача (нова редакція), затвердженого Загальними зборами учасників ТОВ «Парк-готель "ПОРТО МАРЕ XXI", Протокол №6/10 від 08.11.2010 року, Товариство з обмеженою відповідальністю «Парк-готель "ПОРТО МАРЕ XXI" є правонаступником ТОВ Міжнародний молодіжний центр «Юність», яке було створено за рішенням Верховної Ради Кримської АРСР (т.2. а.с.73)

Основними видами діяльності позивача за КВЕД є діяльність санаторно-курортних закладів, діяльність кафе, діяльність готелів та ін. згідно Довідки з ЄДР підприємств та організацій України АБ №409943 (т.2. а.с.87) та Статуту позивача.

Державною податковою інспекцією у м. Алушті АР Крим ДПС на підставі наказу від 13.06.2012 року №354/23, згідно з пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, пп.75.1.2 п.75.1 ст.75, пп.78.1.1 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України проведена позапланова невиїзна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю "Парк-готель "ПОРТО МАРЕ XXI" (код ЄДРПОУ 13795277) з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на додану вартість, при здійсненні фінансово-господарських операцій з ТОВ БВП «Строитель-Плюс» (код ЄДРПОУ 31263808), ПП «Ротонда торг» (код ЄДРПОУ 36165656), ПП «Габарит-груп» (код ЄДРПОУ 35941644), ПП «Гранд-М» ((код ЄДРПОУ 33581667), ПП «Райс-М» (код ЄДРПОУ 33655597), ПП «Грандпродукт» (код ЄДРПОУ 34946788), ТОВ «ВТК «Окнополь» (код ЄДРПОУ - 36070617), ТОВ «Бренд Строй» (код ЄДРПОУ 36165567), ПП «Сіті Буд» (код ЄДРПОУ -37081640), ПП «Скипер» (код ЄДРПОУ - 37081677), ПП «Добре Місто» (код ЄДРПОУ -37081745), ПП «Комманд» (код ЄДРПОУ - 37081766), ПП «Мобкримторг» (код ЄДРПОУ - 37081792), ПП «Визит Торг» ( код ЄДРПОУ 37081939), ПП «Нантехімидж» (код ЄДРПОУ - 37081965), ПП «Кримторг» (код ЄДРПОУ 32271261), ТОВ «Будівельна компанія «Акрополь» (код ЄДРПОУ -32841299), ПП «Базис Торг» (код ЄДРПОУ - 36165986), ПП «Укрторгпартнер» (код ЄДРПОУ -36693415), ПП «Кримтехспецтехнолоджи» (код ЄДРПОУ 36693441), ТОВ «Тонар-Крим» (код ЄДРПОУ 37860178), ТОВ «Кримстройиндустрия» (код ЄДРПОУ 32100553), ТОВ «Аквамарин» (код ЄДРПОУ - 32836776), ПП «Евгроградстрой» (код ЄДРПОУ 34836406), ПП «Прима Торг» (код ЄДРПОУ 37081588), ТО «ТМ-Компані» (код ЄДРПОУ 37132621), Фірма «Капітель Плюс» (код ЄДРПОУ 31095815), КП «Альянс» (код ЄДРПОУ 32468182), ПП «Беллатрикс» (код ЄДРПОУ - 37081991), ПП «Севелітстрой» (код ЄДРПОУ - 35096833), ПП «Мастер Торг» (код ЄДРПОУ - 37196250), за період з 01.01.2009 року по 31.1.2010 року, за результатами якої складено акт №167/23/13795277 від 22.06.2012 року (далі - акт перевірки, (т.1, а.с.10-111).

Відповідно до акту перевірки, встановлено порушення позивачем: пп.7.4.2 пп.7.4.5 п.7.4 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» №168/97-ВР Закону України «Про податок на додану вартість», що призвело до завищення задекларованого від'ємного значення з податку на додану вартість (р.18.2) в сумі 96 528 у т.ч. по періодах: 03.2009 року - 1068,00 грн., 05.2009 року - 8 943,00 грн., 06.2009 - 7 305,00 грн., 07.2009 року - 14 286,00 грн., 08.2009 року - 17809,00 грн., 09.2009 року - 12370,00 грн., 10.2009 року - 4500,00 грн., 12.2009 року - 2308,00 грн., 02.2010 - 2 385,00 грн., 03.2010 року - 1780,00 грн., 09.2010 року - 23 924,00 грн.;

встановлено заниження задекларованого р.18.1 декларації з ПДВ в сумі 169372,00 грн. у т.ч. по періодах:

08.2009 року - 11 878,00 грн.;

04.2010 року - 19 377,00 грн.;

05.2010 року - 13 547,00 грн.;

06.2010 року - 36514,00 грн.;

07.2010 року - 44812,00 грн.;

08.2010 року - 24066,00 грн.;

10.2010 року - 2650,00 грн.;

11.2010 року - 3144 грн.;

12.2010 року - 13384,00 грн.;

встановлено завищення залишку від'ємного значення (р.26) в сумі 249 701 у т.ч. по періодах:

04.2009 року - 1068 грн.;

05.2009 року - 1068 грн.;

06.2009 року - 10011 грн.;

07.2009 року - 17316 грн.;

08.2009 року - 31602 грн.;

09.2009 року - 61289 грн.;

10.2009 року - 73659 грн.;

11.2009 року - 77091 грн.;

12.2009 року - 75344 грн.;

01.2010 року - 77652 грн.;

02.2010 року - 65282 грн.;

03.2010 року - 79887 грн.;

04.2010 року - 81667 грн.;

05.2010 року - 101044 грн.;

06.2010 року - 114591 грн.;

07.2010 року - 151105 грн.;

08.2010 року - 195917 грн.;

09.2010 року - 219983 грн.;

10.2010 року - 208282 грн.;

11.2010 року - 246557 грн.;

12.2010 року - 249701 грн. (т.1. а.с.110).

На підставі зазначеного акту перевірки відповідачем було прийнято податкове повідомлення-рішення:

- форми «В4» №0009282301 від 16.07.2012 року про зменшення позивачу розміру від'ємного значення суми податку на додану вартість в розмірі 83852,00 грн. (т.1. а.с.112).

Не погодившись з висновками, викладеними в акті перевірки , позивач звернув свої заперечення до ДПІ у м. Алушта АР Крим ДПС листом за №658 від 06.07.2012 року (т.1. а.с.113-120).

Відповіддю на заперечення ДПІ у м. Алушті АР Крим ДПС від 12.07.2012 року за №2930/10 сповістило позивача про залишення його заперечень до акту перевірки без задоволення (т.1. а.с.121-128).

Позивач пояснив, що ним правомірно визначені суми від'ємного значення з податку на додану вартість на підставі належним чином оформлених первинних документів в результаті здійснення господарських операцій з контрагентами позивача, що відповідає вимогам податкового законодавства України. Крім того, позивач зазначив, що перевірка ТОВ "Парк-готель "ПОРТО МАРЕ XXI" проведена відповідачем поверхово, без дослідження всіх первинних документів, які підтверджують реальність здійснення господарських операцій, у зв'язку з чим прийняте податкове повідомлення-рішення від 16.07.2012 року є протиправним.

Відповідач заперечуючи проти позову вказує на те, що згідно до актів від 06.04.2012, 11.04.2012 року про неможливість проведення зустрічної звірки контрагентів позивача встановлено порушення ст.203, ст.215, ст.ст. 216, 662, 655, 656 ЦК України, а отже податкове повідомлення-рішення прийняте стосовно позивача є правомірним.

Не погодившись із прийнятим податковим повідомленням-рішенням, позивач звернувся із позовом до суду.

Встановив фактичні обставини справи та відповідні цим обставинам правовідносини, надав оцінку доказам, суд вважає позов обґрунтованим, виходячи з наступного.

У періоді, що перевірявся позивач мав правовідносини, зокрема, з ПП «Габарит-Групп» , ПП «Базист Торг», ПП «Визит Торг», ПП «Укрторгпартнер», Фірмою «Капітель-Плюс», БВП «Строитель-Плюс», ТОВ «Окнополь», ПП «Грандпродукт», ПП «Ротонда-Торг», КП «Альянс», ПП «Кримторг», ТОВ «Кримбудіндустрія» щодо придбання товарів, робіт та послуг.

У березні 2010 року між Продавцем - ПП «Габарит-Груп» та позивачем - Покупець укладено договір №12 щодо придбання ТОВ "Парк-готель "ПОРТО МАРЕ XXI" продуктів харчування (т.3. а.с.146-148).

Так, за період з травня 2010 року по серпень 2010 року ПП «Габарит-Групп» здійснено поставку позивачу продуктів харчування згідно до:

- податкових накладних: № 468 від 24.05.2010 року на суму 740.52 грн., ПДВ - 123.42 грн. (т.1 а.с.150, т.3. а.с.203); № 517 від 14.06.2010 року на суму 4976.17 грн., ПДВ - 829.36 грн. (т.1 а.с.151, т.3. а.с.204); № 573 від 18.06.2010 року на суму 7339.64 грн., ПДВ - 1223.27 грн. (т.1 а.с.152, т.3. а.с.205); № 572 від 19.06.2010 року на суму 52441.20 грн., ПДВ - 8740.20 грн. (т.1 а.с.153, т.3. а.с.206); № 618 від 22.06.2010 року на суму 33968.58 грн., ПДВ - 5661.43 грн. (т.1 а.с.154, т.3. а.с.208); № 684 від 22.06.2010 року на суму 33848.15 грн., ПДВ - 5641.36 грн. (т.1 а.с.155, т.3. а.с.207); № 688 від 24.06.2010 року на суму 26588.80 грн., ПДВ - 4431.47 грн. (т.1 а.с.156); № 685 від 28.06.2010 року на суму 17521.04 грн., ПДВ - 2920.17 грн. (т.1 а.с.157); № 884 від 01.07.2010 року на суму 33794.33 грн., ПДВ - 5632.39 грн. (т.1 а.с.158); № 945 від 06.07.2010 року на суму 28942.50 грн., ПДВ - 4823.75 грн. (т.1 а.с.159); № 952 від 10.07.2010 року на суму 19045.68 грн., ПДВ - 3174.28 грн. (т.1 а.с.160); № 948 від 14.07.2010 року на суму 10423.87 грн., ПДВ - 1737.31 грн. (т.1 а.с.160а); № 1043 від 14.07.2010 року на суму 31662.05 грн., ПДВ - 5277.01 грн. (т.1 а.с.161); № 1104 від 21.07.2010 року на суму 22583.57 грн., ПДВ - 3763.93 грн. (т.1 а.с.162); № 1114 від 26.07.2010 року на суму 24434.59 грн., ПДВ - 4072.43 грн. (т.1 а.с.163); № 1155 від 30.07.2010 року на суму 38049.08 грн., ПДВ - 6341.51 грн. (т.1 а.с.164); № 1156 від 31.07.2010 року на суму 19940.21 грн., ПДВ - 3323.37 грн. (т.1 а.с.165); № 555 від 18.06.2010 року на суму 3200.16 грн., ПДВ - 533.36 грн. (т.1 а.с.166); № 1316 від 11.08.2010 року на суму 23772.82 грн., ПДВ - 3962.14 грн. (т.1 а.с.167); № 1317 від 14.08.2010 року на суму 18478.82 грн., ПДВ - 3079.80 грн. (т.1 а.с.168); № 1365 від 21.08.2010 року на суму 10306.28 грн., ПДВ - 1717.71 грн. (т.1 а.с.169); № 1386 від 23.08.2010 року на суму 19957.25 грн., ПДВ - 3326.21 грн. (т.1 а.с.170); № 1701 від 26.08.2010 року на суму 1699.92 грн., ПДВ - 283.32 грн. (т.1 а.с.171); № 1703 від 26.08.2010 року(30.09.10) на суму 3399.84грн., ПДВ - 566.64 грн. (т.1 а.с.172), (т.3. а.с.203-226);

- видаткових накладних (т.3. а.с.150-172);

- рахунків-фактур (т.3. а.с.190-202).

Оплата за поставлений товар здійснена позивачем у повному обсязі згідно до платіжних доручень: № 462 від 16.06.2010 року на суму 740.52 грн. (т.2, а.с.34, т.3. а.с.173); № 461 від 16.06.2010 року на суму 3200.16 грн. (т.2, а.с.35, т.3. а.с.174); № 498 від 21.06.2010 року на суму 4976.17 грн. (т.2, а.с.36, т.3. а.с.175); № 554 від 25.06.2010 року на суму 59780.84 грн. (т.2, а.с.37, т.3. а.с.176); № 630 від 06.07.2010 року на суму 51369.19 грн. (т.2, а.с.38, т.3. а.с.177); № 675 від 08.07.2010 року на суму 26588.80 грн. (т.2, а.с.39, т.3. а.с.178); № 711 від 13.07.2010 року на суму 33794.33 грн. (т.2, а.с.40, т.3. а.с.179); № 752 від 16.07.2010 року на суму 28942.50 грн. (т.2, а.с.41, т.3. а.с.180); № 810 від 23.07.2010 року на суму 10423.87 грн. (т.2, а.с.42, т.3. а.с.181); № 822 від 27.07.2010 року на суму 50707.73 грн. (т.2, а.с.43, т.3. а.с.182); № 860 від 02.08.2010 року на суму 47018.16 грн. (т.2, а.с.44, т.3. а.с.183); № 1022 від 17.08.2010 року на суму 38049.08 грн. (т.2, а.с.45, т.3. а.с.184); № 1045 від 20.08.2010 року на суму 19940.21 грн. (т.2, а.с.46, т.3. а.с.186); № 1043 від 20.08.2010 року на суму 3399.84 грн. (т.2, а.с.47, т.3. а.с185); № 1072 від 21.08.2010 року на суму 42251.64 грн. (т.2, а.с.48, т.3. а.с.187);№ 1119 від 30.08.2010 року на суму 30263.53 грн. (т.2, а.с.49, т.3. а.с.189); № 1108 від 30.08.2010 року на суму 1699.92 грн. (т.2, а.с.49а, т.3. а.с.188).

У квітні - травні 2010 року поставка продуктів харчування позивачу здійснювалася ПП «Базис Торг», про що свідчать:

- податкові накладні: № 261 від 23.04.2010 року на суму 7109.47 грн., ПДВ - 1184.91 грн. (т.1 а.с.175); № 244 від 21.04.2010 року на суму 2278.34 грн., ПДВ - 379.72 грн. (т.1 а.с.176); № 264 від 24.04.2010 року на суму 5572.55 грн., ПДВ - 928.76 грн. (т.1 а.с.177); № 300 від 27.04.2010 року на суму 862.98 грн., ПДВ - 143.83 грн. (т.1 а.с.178); № 304 від 30.04.2010 року на суму 12971.18 грн., ПДВ - 2161.86 грн. (т.1 а.с.179); № 327 від 04.05.2010 року на суму 8466.73 грн., ПДВ - 1411.12 грн. (т.1 а.с.180); № 328 від 05.05.2010 року на суму 2293.30 грн., ПДВ - 382.22 грн. (т.1 а.с.181); № 329 від 07.05.2010 року на суму 7320.97 грн., ПДВ - 1220.16 грн. (т.1 а.с.182); № 345 від 12.05.2010 року на суму 3714.85 грн., ПДВ - 619.14 грн. (т.1 а.с.183), (т.3, а.с.80-88).

- видаткові накладні за період з квітня-травня (т.3 а.с.57-65);

- рахунки-фактури за період з квітня по травень 2010 року (т.3. а.с.71-79).

Оплата за поставлені продукти харчування здійснена ТОВ "Парк-готель "ПОРТО МАРЕ XXI" на підставі платіжних доручень № 122 від 29.04.2010 року на суму 14960.36 грн. (т.2, а.с.60); № 205 від 14.05.2010 року на суму 31915.16грн. (т.2, а.с.61); № 243 від 20.05.2010 року на суму 3714.85 грн. (т.2, а.с.62); платіжних доручень за період з квітня по травень 2010 року (т.3, а.с.66-68) та виписок банку (т.3. а.с.69-70).

У листопаді - грудні 2010 року ТОВ "Парк-готель "ПОРТО МАРЕ XXI" отримало від ПП «Визит Торг» будівельні матеріали, що підтверджується:

- податковими накладними: № 153 від 09.11.2010 року на суму 679.81 грн., ПДВ - 113.30 грн. (т.1 а.с.184); № 152 від 12.11.2010 року на суму 3643.75 грн., ПДВ - 607.29 грн. (т.1 а.с.185); № 154 від 12.11.2010 року на суму 5302.28 грн., ПДВ - 883.71 грн. (т.1 а.с.186); № 155 від 12.11.2010 року на суму 479.45 грн., ПДВ - 79.91 грн. (т.1 а.с.187); № 189 від 23.11.2010 року на суму 4537.63 грн., ПДВ - 756.27 грн. (т.1 а.с.188); № 193 від 24.11.2010 року на суму 1787.54 грн., ПДВ - 297.92 грн. (т.1 а.с.189); № 203 від 26.11.2010 року на суму 870.54 грн., ПДВ - 145.09 грн. (т.1 а.с.190); № 210 від 26.11.2010 року на суму 1564.33 грн., ПДВ - 260.72 грн. (т.1 а.с.191); № 237 від 01.12.2010 року на суму 972.67 грн., ПДВ - 162.11 грн. (т.1 а.с.192); № 244 від 06.12.2010 року на суму 1877.02 грн., ПДВ - 312.84 грн. (т.1 а.с.193); № 247 від 08.12.2010 року на суму 1247.93грн., ПДВ - 207.99 грн. (т.1 а.с.194); № 259 від 13.12.2010 року на суму 832.50 грн., ПДВ - 138.75 грн. (т.1 а.с.195); № 287 від 22.12.2010 року на суму 5964.04 грн., ПДВ - 994.01 грн. (т.1 а.с.196); за листопад 2010 року (т.3 а.с.44-50); за грудень 2010 року (т.3 а.с.51-55);

- видатковими накладними (т.5, а.с.244-251; т.9, а.с.29-34, 61).

- рахунками (т.9, а.с.53-60).

Сплата за отримані будівельні матеріали здійснена позивачем згідно виписок банку та платіжних доручень (т.9, а.с.35-52).

01.05.2010 року між ПП «Укрторгпартнер» (Продавець) та позивачем (Покупець) укладено договір №101, за умовами якого Продавець передає Покупцю продукти харчування, а Покупець приймає та сплачує товар згідно виставленого рахунку на умовах дійсного Договору (т.3. а.с.89-91).

Крім того за Договором №227 від 31.12.2010 року Продавець - ПП «Укрторгпартнер» передає Покупцю продукти харчування на умовах чинного договору (т.3. а.с.92-94).

Придбання продуктів харчування позивачем від ПП «Укрторгпартнер» за період з серпня 2010 року по грудень 2010 року підтверджується:

- податковими накладним № 754 від 18.08.2010 року на суму 22910.95 грн., ПДВ - 3818.49 грн. (т.1 а.с.198, т.3. а.с.134); № 756 від 25.08.2010 року на суму 48968.92 грн., ПДВ - 8161.49 грн. (т.1 а.с.199, т.3. а.с.135); № 778 від 02.09.2010 року на суму 34593.37 грн., ПДВ - 5765.56 грн. (т.1 а.с.200, т.3. а.с.136); № 1168 від 07.09.2010 року на суму 33123.68 грн., ПДВ - 5520.61 грн. (т.1 а.с.201, т.3. а.с.137); № 1169 від 15.09.2010 року на суму 45927.31 грн., ПДВ - 7654.55 грн. (т.1 а.с.202, т.3. а.с.138); № 1222 від 25.09.2010 року на суму 19523.04 грн., ПДВ - 3253.84 грн. (т.1 а.с.203, т.3. а.с.139); № 1292 від 30.09.2010 року на суму 5275.90 грн., ПДВ - 879.32 грн. (т.1 а.с.204, т.3. а.с.140); № 1499 від 01.10.2010 року на суму 18104.32 грн., ПДВ - 3017.39 грн. (т.1 а.с.205, т.3. а.с.141); № 1527 від 04.10.2010 року на суму 11808.71 грн., ПДВ - 1968.12 грн. (т.1 а.с.206, т.3. а.с.142); № 1594 від 14.10.2010 року на суму 13111.86 грн., ПДВ - 2185.31 грн. (т.1 а.с.207, т.3, а.с.143); № 1787 від 21.10.2010 року на суму 6844.26 грн., ПДВ - 1140.71 грн. (т.1 а.с.208, т.3. а.с.144); № 2047 від 27.12.2010 року на суму 66448.80 грн., ПДВ - 11074.80 грн. (т.1 а.с.209, т.3. а.с.145):

- видатковими накладними (т.3. а.с.96-107);

- рахунками-фактурами (т.3. а.с.123-133).

Оплата за поставлений товар здійснена позивачем у повному обсязі на підставі платіжних доручень: № 1547 від 03.11.2010 року на суму 11808.71 грн. (т.2, а.с.50, т.3. а.с.117); № 1548 від 03.11.2010 року на суму 6844.26 грн. (т.2, а.с.51, т.3. а.с.116); № 1514 від 20.10.2010 року на суму 13111.86 грн. (т.2, а.с.52, т.3. а.с.115); № 1478 від 14.10.2010 року на суму 18104.32 грн. (т.2, а.с.53, т.3. а.с.114); № 1434 від 08.10.2010 року на суму 5275.90 грн. (т.2, а.с.54, т.3. а.с.113); № 1376 від 01.10.2010 року на суму 19523.04 грн. (т.2, а.с.55, т.3. а.с.112); № 1363 від 30.09.2010 року на суму 45927.31 грн. (т.2, а.с.56, т.3. а.с.111); № 1345 від 28.09.2010 року на суму 33123.68 грн. (т.2, а.с.57, т.3. а.с.110); № 1234 від 10.09.2010 року на суму 34593.37 грн. (т.2, а.с.58, т.3. а.с.109); № 1215 від 07.09.2010 року на суму 71879.87 грн. (т.2, а.с.59, т.3. а.с.108) та виписок банку (т.3. а.с.118-122).

За договором підряду Фірма «Капітель-Плюс» прийняла на себе зобов'язання здійснити роботи з: монтажу павільйону охорони пляжу: монтаж металевих наголовників, виготовлення та монтаж тентового навісу (Договір №198 від 23.04.2010 року), облаштування території (Договір №199 від 23.04.2010 року), улаштування буни на території пляжу, про що свідчать податкові накладні № 570 від 28.04.2010 року на суму 13800.00 грн., ПДВ - 2300.00 грн. (т.1 а.с.210), № 571 від 28.04.2010 року на суму 22998.00 грн., ПДВ - 3833.00 грн., №2365 від 23.12.2009 року (т.9, а.с.14), (т.1 а.с.211), акти здачі-приймання (т.9.а.с.2-5), рахунки-фактури (т.9, а.с.12-13).

Оплата за виконані Фірмою «Капітель-Плюс» роботи, здійснені позивачем згідно платіжного доручення № 161 від 28.04.2010 року на суму 13800.00 грн. (т.2, а.с.64, т.9, а.с.10), №160 від 28.01.2010 року (т.9, а.с.11), №630 на суму 7000,00 грн. (т.9, а.с.6), №368 від 12 квітня 2010 року на суму 7000,00 грн. (т.9, а.с.8), виписки банку (т.9, а.с.7, 9)

Згідно договорів підряду БВП «Строитель-Плюс» прийняло на себе зобов'язання здійснити роботи з:

- профілактичних випробувань та монтажних робіт (Договір №197 від 12.02.2009 року) (т.3. а.с.228-229);

- утеплення фасаду корпусу МЦТ «Юність» в м. Алушта (Договір №439 від 12.05.2009 року на ремонт парапетів корпусу №3) (т.3. а.с.230-239);

- профілактичних випробувань електрообладнання та складання протоколів (Договір №238 від 29.01.2010 року (т.3, а.с.240-241)

Виконання вказаних робіт підтверджується:

- податковими накладними за лютий, березень, червень, серпень 2009 року, квітень 2010 року (т.1. а.с.213-217, т.4. а.с.22-26);

- актами приймання виконаних робіт з виконавчою документацією (т.3. а.с.243-250, т.4. а.с.1-5, 7-9);

- довідками про вартість виконаних робіт (т.3. а.с.250-251, т.4. а.с.6, 10-11), оплата за які здійснена позивачем на підставі платіжних доручень (т.2. а.с.65, т.4. а.с.12, 14, 15, 17) та виписками банку (т.4. а.с.13, 16, 18);

- рахунками - фактурами (т.4. а.с.19-20).

У грудні 2010 року контрагентом позивача - ТОВ «Окнополь» здійснено поставку позивачу харчових продуктів на суму 2 961,00 грн., у т.ч. ПДВ - 493,50 грн. згідно податкової накладної №347 від 28.12.2010 року (т.1. а.с.212, т.9, а.с.28), накладної №347 від 28.12.2010 року (т.9, а.с.25), сплата за які позивачем здійснена згідно платіжного доручення №1978 від 30.12.2010 року (т.9, а.с.26), виписки банку (т.9, а.с.27).

20.05.2009 року між позивачем та ПП «Грандпродукт» укладено договір купівлі-продажу товару (т.4. а.с.45-46).

ПП «Грандпродукт» зареєстроване юридичною особою згідно Свідоцтва про державну реєстрацію №631890 (т.4. а.с.47) та є платником податку на додану вартість з березня 2007 року (т.4. а.с.49).

Контрагентом позивача - ПП « Грандпродукт» здійснено поставку харчової продукції за період з травня по грудень 2009 року на підставі:

- податкових накладних - № 428 від 03.05.2009 року на суму 639.90 грн., ПДВ - 106.65 грн. (т.1 а.с.218);№ 515 від 27.05.2009 року на суму 10133.23 грн., ПДВ - 1688.87 грн. (т.1 а.с.219);№ 545 від 30.05.2009 року на суму 226.56 грн., ПДВ - 37.76 грн. (т.1 а.с.220);№ 566 від 02.06.2009 року на суму 511.75 грн., ПДВ - 85.29 грн. (т.1 а.с.221);№ 571 від 04.06.2009 року на суму 1157.57 грн., ПДВ - 192.93 грн. (т.1 а.с.222);№ 574 від 06.06.2009 року на суму 5986.27 грн., ПДВ - 997.71 грн. (т.1 а.с.223);№ 614 від 09.06.2009 року на суму 1530.98 грн., ПДВ - 255.16 грн. (т.1 а.с.224);№ 654 від 11.06.2009 року на суму 2543.95 грн., ПДВ - 423.99 грн. (т.1 а.с.225);№ 653 від 12.06.2009 року на суму 5877.46 грн., ПДВ - 979.58 грн. (т.1 а.с.226);№ 727 від 18.06.2009 року на суму 6551.40 грн., ПДВ - 1091.90 грн. (т.1 а.с.227);№ 754 від 23.06.2009 року на суму 6414.06 грн., ПДВ - 1069.01 грн. (т.1 а.с.228);№ 775 від 25.06.2009 року на суму 9445.52 грн., ПДВ - 1574.25 грн. (т.1 а.с.229);№ 783 від 28.06.2009 року на суму 201.35 грн., ПДВ - 33.56 грн. (т.1 а.с.230);№ 786 від 29.06.2009 року на суму 3611.40 грн., ПДВ - 601.90 грн. (т.1 а.с.231);№ 824 від 01.07.2009 року на суму 2491.38 грн., ПДВ - 415.23 грн. (т.1 а.с.232);№ 834 від 01.07.2009 року на суму 475.16 грн., ПДВ - 79.19 грн. (т.1 а.с.233);№ 837 від 03.07.2009 року на суму 4229.87 грн., ПДВ - 704.98 грн. (т.1 а.с.234);№ 875 від 07.07.2009 року на суму 7934.24 грн., ПДВ - 1322.37 грн. (т.1 а.с.235);№ 876 від 07.07.2009 року на суму 1466.44 грн., ПДВ - 244.41 грн. (т.1 а.с.236);№ 884 від 09.07.2009 року на суму 1363.08 грн., ПДВ - 227.18 грн. (т.1 а.с.237);№ 895 від 13.07.2009 року на суму 1711.68 грн., ПДВ - 285.28 грн. (т.1 а.с.238);№ 938 від 14.07.2009 року на суму 354.30 грн., ПДВ - 59.05 грн. (т.1 а.с.239);№ 933 від 17.07.2009 року на суму 179.70 грн., ПДВ - 29.95 грн. (т.1 а.с.240);№ 937 від 17.07.2009 року на суму 5683.52 грн., ПДВ - 947.25 грн. (т.1 а.с.241);№ 951 від 17.07.2009 року на суму 631.08 грн., ПДВ - 105.18 грн. (т.1 а.с.242);№ 947 від 20.07.2009 року на суму 4862.24 грн., ПДВ - 810.37 грн. (т.1 а.с.243);№ 949 від 20.07.2009 року на суму 21026.46 грн., ПДВ - 3504.41 грн. (т.1 а.с.244);№ 978 від 24.07.2009 року на суму 3789.07 грн., ПДВ - 631.51 грн. (т.1 а.с.245);№ 974 від 25.07.2009 року на суму 273.85 грн., ПДВ - 45.64 грн. (т.1 а.с.246);№ 984 від 27.07.2009 року на суму 2421.92 грн., ПДВ - 403.65 грн. (т.1 а.с.247);№ 988 від 27.07.2009 року на суму 13067.62 грн., ПДВ - 2177.94 грн. (т.1 а.с.248);№ 1024 від 31.07.2009 року на суму 3497.17 грн., ПДВ - 582.86 грн. (т.1 а.с.249);№ 1144 від 04.08.2009 року на суму 7729.15 грн., ПДВ - 1288.19 грн. (т.1 а.с.250);№ 1114 від 07.08.2009 року на суму 7239.01 грн., ПДВ - 1206.50 грн. (т.1 а.с.251);№ 1118 від 08.08.2009 року на суму 3651.82 грн., ПДВ - 608.64 грн. (т.1 а.с.252);№ 1124 від 10.08.2009 року на суму 966.84 грн., ПДВ - 161.14 грн. (т.1 а.с.253);№ 1123 від 11.08.2009 року на суму 7864.75 грн., ПДВ - 1310.79 грн. (т.1 а.с.254);№ 1127 від 11.08.2009 року на суму 1402.92 грн., ПДВ - 233.82 грн. (т.1 а.с.255);№ 1136 від 13.08.2009 року на суму 15275.38 грн., ПДВ - 2545.90 грн. (т.1 а.с.256);№ 1161 від 15.08.2009 року на суму 11025.34 грн., ПДВ - 1837.56 грн. (т.1 а.с.257);№ 1157 від 17.08.2009 року на суму 11868.31 грн., ПДВ - 1978.05 грн. (т.1 а.с.258);№ 1185 від 18.08.2009 року на суму 8187.64 грн., ПДВ - 1364.61 грн. (т.1 а.с.259);№ 1239 від 20.08.2009 року на суму 8200.84 грн., ПДВ - 1366.81 грн. (т.1 а.с.260);№ 1246 від 24.08.2009 року на суму 9064.20 грн., ПДВ - 1510.70 грн. (т.2 а.с.1);№ 1250 від 29.08.2009 року на суму 2696.39 грн., ПДВ - 449.40 грн. (т.2 а.с.2);№ 1255 від 31.08.2009 року на суму 7514.58 грн., ПДВ - 1252.43 грн. (т.2 а.с.3);№ 1306 від 01.09.2009 року на суму 1995.79 грн., ПДВ - 332.63 грн. (т.2 а.с.4);№ 1307 від 04.09.2009 року на суму 15842.30 грн., ПДВ - 2640.38грн. (т.2 а.с.5);№ 1343 від 09.09.2009 року на суму 3221.48 грн., ПДВ - 536.91 грн. (т.2 а.с.6);№ 1358 від 14.09.2009 року на суму 5129.51 грн., ПДВ - 854.92 грн. (т.2 а.с.7);№ 1363 від 18.09.2009 року на суму 5102.22 грн., ПДВ - 850.37 грн. (т.2 а.с.8);№ 1482 від 19.09.2009 року на суму 181.32 грн., ПДВ - 30.22 грн. (т.2 а.с.9);№ 1483 від 19.09.2009 року на суму 147.86 грн., ПДВ - 24.64 грн. (т.2 а.с.10);№ 1367 від 21.09.2009 року на суму 325.80 грн., ПДВ - 54.30 грн. (т.2 а.с.11);№ 1523 від 06.10.2009 року на суму 3520.81 грн., ПДВ - 586.80 грн. (т.2 а.с.12); № 1490 від 30.09.2009 року на суму 10678.06 грн., ПДВ - 1779.68 грн. (т.2 а.с.14); № 1616/1 від 30.10.2009 року на суму 14081.72 грн., ПДВ - 2346.95 грн. (т.2 а.с.15); № 1738 від 29.12.2009 року на суму 708.68 грн., ПДВ - 118.11 грн. (т.2 а.с.16), (т.4, а.с.225-250), (т.5, а.с.1-44) з Розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних (т.2. а.с.13, 17, 18);

З березня 2010 року по квітень 2010 року ПП «Грандпродукт» здійснював поставку позивачу продовольчих товарів згідно до:

- податкових накладних № 145 від 01.03.2010 року на суму 2135.08 грн., ПДВ - 355.85 грн. (т.2 а.с.20); № 177від 04.03.2010 року на суму 374.08 грн., ПДВ - 62.35 грн. (т.2 а.с.21); № 178 від 09.03.2010 року на суму 1885.84 грн., ПДВ - 314.31 грн. (т.2 а.с.22); № 207 від 17.03.2010 року на суму 1291.67 грн., ПДВ - 215.28 грн. (т.2 а.с.23); № 236від 29.03.2010 року на суму 1649.92 грн., ПДВ - 274.99 грн. (т.2 а.с.24); № 404 від 09.04.2010 року на суму 23892.26 грн., ПДВ - 3982.04 грн. (т.2 а.с.25); № 408 від 12.04.2010 року на суму 5840.99 грн., ПДВ - 973.50 грн. (т.2 а.с.26); № 407від 13.04.2010 року на суму 3905.45 грн., ПДВ - 650.91 грн. (т.2 а.с.27); № 406 від 13.04.2010 року на суму 1544.56 грн., ПДВ - 257.43 грн. (т.2 а.с.28); № 404від 09.04.2010 року на суму 23892.26 грн., ПДВ - 3982.04 грн. (т.2 а.с.25), (т.4. а.с.44), (т.5 а.с.1-44).

- видаткових накладних (т.4. а.с.51-111);

-рахунків-фактур (т.4. а.с.162-224)

Оплата за поставлений товар здійснена позивачем шляхом перерахування грошових коштів на рахунки ПП «Грандпродукт» відповідно до платіжних доручень № 1 від 15.04.2010 року на суму 23892.26 грн. (т.2, а.с.29); № 336 від 08.04.2010 року на суму 1649.92 грн. (т.2, а.с.30); № 269 від 24.03.2010 року на суму 1291.67 грн. (т.2, а.с.31); № 38 від 19.04.2010 року на суму 11291.00 грн. (т.2, а.с.32); № 248 від 15.03.2010 року на суму 4469.52 грн. (т.2, а.с.33) та виписок банку (т.4. а.с.112-162).

У лютому 2010 року ПП «Ротонда-Торг» здійснила поставку позивачу каменю луганського згідно:

- податкової накладної №290 від 02.02.2010 року (т.1. а.с.174, т.4. а.с.28, т.4. а.с.32), оплата за який відбулась шляхом перерахування позивачем грошових коштів на рахунок ПП «Ротонда-Торг» на підставі платіжного доручення № 27 від 02.02.2010 року на суму 5670.00 грн. (т.2, а.с.63, т.4. а.с.29);

- рахунку-фактури (т.4. а.с.31).

На підставі податкової накладної №337 від 23.06.2009 року (т.1. а.с.173, т.4, а.с.43), рахунку (т.4. а.с.43) контрагент позивача - ТОВ «Кримбудіндустрія» виконав на користь позивача роботи з підготовки комплекту технічної документації на загальну суму 4 492,80 грн., у т.ч. ПДВ - 748,80 грн., що підтверджується довідкою про вартість виконаних робіт (т.4. а.с.34), актом приймання виконаних підрядних робіт з виконавчою документацією (т.4. а.с.35-38), договірною ціною (т.4. а.с.39).

Оплата за виконані роботи здійснена позивачем на підставі платіжного доручення (т.4. а.с.40), виписки банку (т.4. а.с.41).

У серпні, вересні 2009 року, березні, квітні, червні 2010 року позивач мав правовідносини з КП «Альянс» (Підрядник) щодо:

- встановлення відеоспостереження, поставки відео спостережної апаратури згідно видаткових накладних (т.5, а.с.178-180, 181), акту здачі-приймання робіт (т.5, а.с.182, 199),

- влаштування основи дитячого майданчика згідно довідки про вартість виконаних підрядних робіт (т.5. а.с.183-184), акту виконаних підрядних робіт (т.5. а.с.185-187);

- благоустрою території, улаштування газону згідно довідки про вартість виконаних підрядних робіт (т.5, а.с.188-189), акту приймання виконаних підрядних робіт (т.5, а.с.190-192);

- улаштування автостоянки для легкового автотранспорту згідно довідки про вартість виконаних підрядних робіт (т.5, а.с.193-194), акту приймання виконаних підрядних робіт (т.5. а.с.195-197);

- улаштування буни на пляжі згідно довідки про вартість виконаних будівельних робіт (т.5, а.с.200-201), акту приймання виконаних будівельних робіт (т.5, а.с.202-207). Акти приймання виконаних робіт підписані сторонами та скріплені печаткою.

До матеріалів справи позивачем також надана видаткова накладна (т.5, а.с.198), платіжні доручення та виписки банку (т.5, а.с.208-221), рахунки-фактури (т.5, а.с. 222-231), податкові накладні (т.5, а.с.232-242).

За договором №41 від 01.10.2009 року (т.9, а.с.18), укладеним між позивачем та ПП «Крим торг», позивач здійснив продаж Покупцю продовольчих товарів згідно видаткової накладної №230 від 30.04.20099 року на суму 8 658,72 грн., у т.ч. ПДВ - 1 443,12 грн. (т.9, а.с.101), рахунку-фактури №144 від 27.04.2009 року (т.9, а.с.22), податкової накладної №230 від 30.04.2009 року (т.9, а.с.23); оплата за поставлений твар здійснена контрагентом позивача відповідно до платіжного доручення №374 від квітня 2009 року (т.9, а.с.20) та виписки банку (т.9, а.с.21).

Зазначені вище суми ПДВ по взаємовідносинам з контрагентами задекларовані позивачем у податкових деклараціях, додатках до них, уточнюючих розрахунках, реєстрах отриманих та виданих податкових накладних з заявами про прийняття уточнюючих розрахунків податкових зобов'язань за 2009-2010 роки та прийняті податковим органом, про що свідчать квитанції №2 (т.5, а.с.46-177; т.6, а.с.1-250), (т.7, а.с.1-250), (т.8, а.с.1-250)

В матеріалах справи відсутні докази, з яких би вбачалось про те, що правочини між позивачем та ПП «Габарит-Групп» , ПП «Базист Торг», ПП «Визит Торг», ПП «Укрторгпартнер», Фірмою «Капітель-Плюс», БВП «Строитель-Плюс», ТОВ «Окнополь», ПП «Грандпродукт», ПП «Ротонда-Торг», КП «Альянс», ПП «Кримторг», ТОВ «Кримбудіндустрія» , суперечать інтересам держави та суспільства, недійсність правочинів прямо не встановлена законом, а тому згідно приписів статті 215 Цивільного кодексу України такі правочини є оспорюваними, тобто підлягають визнанню судом недійсним у порядку, встановленому законом. Але, у судовому порядку не оспорено дійсність вказаних правочинів.

Відповідно до статті 228 Цивільного кодексу України правочин вважається таким, що порушує публічний порядок, якщо він був спрямований на порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина, знищення, пошкодження майна фізичної або юридичної особи, держави, Автономної Республіки Крим, територіальної громади, незаконне заволодіння ним.

Правочин, який порушує публічний порядок, є нікчемним.

У разі недодержання вимоги щодо відповідності правочину інтересам держави і суспільства, його моральним засадам такий правочин може бути визнаний недійсним. Якщо визнаний судом недійсний правочин було вчинено з метою, що завідомо суперечить інтересам держави і суспільства, то при наявності умислу у обох сторін - в разі виконання правочину обома сторонами - в дохід держави за рішенням суду стягується все одержане ними за угодою, а в разі виконання правочину однією стороною з іншої сторони за рішенням суду стягується в дохід держави все одержане нею і все належне - з неї першій стороні на відшкодування одержаного. При наявності умислу лише у однієї із сторін все одержане нею за правочином повинно бути повернуто іншій стороні, а одержане останньою або належне їй на відшкодування виконаного за рішенням суду стягується в дохід держави.

Тобто, вказаною нормою Кодексу чітко визначено, що правочини, що не відповідають інтересам держави і суспільства є не нікчемними а недійсними, що визнається в судовому порядку.

Як слідує з постанови Пленуму ВСУ від 6 листопада 2009 року N 9 "Про судову практику розгляду цивільних справ про визнання правочинів недійсними" при кваліфікації правочину за статтею 228 ЦК має враховуватися вина, яка виражається в намірі порушити публічний порядок сторонами правочину або однією зі сторін. Доказом вини може бути вирок суду, постановлений у кримінальній справі, щодо знищення, пошкодження майна чи незаконного заволодіння ним тощо.

На час здійснення перевірки позивача та постановлення податковою інспекцією висновку про нікчемність правочинів між позивачем та вищевказаними суб'єктами господарської діяльності, був відсутній відповідний вирок суду щодо фіктивності контрагентів позивача, відсутнє відповідне рішення суду про визнання правочинів недійсними, а тому податкова інспекція не мала правових підстав до висновку про нікчемність правочинів та висновку про заниження позивачем податкових зобов'язань з податку на прибуток та податку на додану вартість.

Під час розгляду справи судом призначена судово-економічна експертиза.

Згідно до висновку судово-економічної експертизи №120 від 12.07.2013 року вбачається, що експертом були досліджені господарські операції здійснені між позивачем та його контрагентами, вивчені та оцінені первинні документи бухгалтерського та податкового обліку.

Відповідно до п. 1 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність" № 996-XIV від 16.07.1999р., підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, що фіксують факти здійснення господарських операцій.

Положенням про документальне забезпечення записів в бухгалтерському обліку, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України № 88 від 24.05.1995, встановлено такі вимоги до первинних документів:

Первинні документи - це письмові свідоцтва, які фіксують і підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.

Господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов'язань і фінансових результатів.

Пунктом 2.4. вказаного положення встановлено, що первинні документи (на паперових і машинозчитуваних носіях інформації) для надання їм юридичної сили і доказовості повинні мати такі обов'язкові реквізити: назва підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), код форми, дата і місце складання, зміст господарської операції та її вимірники (у натуральному і вартісному виразі), посади, прізвища і підписи осіб, відповідальних за дозвіл та здійснення господарської операції і складання первинного документа.

Відповідно до п. 2.7. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, первинні документи складаються на бланках типових форм, затверджених Міністерством статистики України, а також на бланках спеціалізованих форм, затверджених міністерствами і відомствами України. Документування господарських операцій може здійснюватись з використанням виготовлених самостійно бланків, які повинні обов'язково містити реквізити типових або спеціалізованих форм.

Згідно з наведеними законодавчими нормами, документальним підтвердженням понесених витрат є належно оформлені первинні документи: видаткові накладні постачальників (у разі придбання ТМЦ), акти прийому-передачі виконаних робіт або наданих послуг (у разі придбання робіт, послуг), податкові накладні, виписані постачальником (підрядником, виконавцем), зареєстрованим як платник ПДВ.

Згідно пп.7.4.2 п.7.4 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість», якщо платник податку придбаває (виготовляє) товари (послуги) та основні фонди, які призначаються для їх використання в операціях, які не є об'єктом оподаткування згідно зі статтею 3 цього Закону або звільняються від оподаткування згідно зі статтею 5 та пунктом 11.44 статті 11 цього Закону, то суми податку, сплачені у зв'язку з таким придбанням (виготовленням), не включаються до складу податкового кредиту такого платника.

Не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не підтверджені податковими накладними чи митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з підпунктом 7.2.6 цього пункту) (пп.7.4.5 п..4 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість»).

З висновку експерта вбачається, що надані до матеріалів справи первинні документи, у т.ч. податкові накладні оформлені у чіткій відповідності з податковим законодавством України, що надає право позивачу відносити до податкового кредиту суми податку, сплачені ним у зв'язку із придбанням товарів, послуг, робіт від контрагентів.

З огляду на вищевикладене, суд вважає висновки відповідача неправомірними щодо порушення позивачем пп.7.4.2, п.7.4.5 п.7.4 ст.7 Закону України "Про податок на додану вартість".

Висновок судово-економічної експертизи суд вважає повним, обґрунтованим та приймає його у якості належного доказу по справі.

Відповідачем, в порядку ч.2 ст.71 КАС України, не надано належних доказів, які б спростували висновки експертизи.

Крім того суд зазначає, що перевірка позивача проведена поверхово, що є порушенням ст. 83 Податкового Кодексу України.

Відповідно до п.83.1. п.п. 83.1.1 ст.83 ПК України для посадових осіб органів державної податкової служби під час проведення перевірок підставами для висновків є документи, визначені цим Кодексом, зокрема ст. 44 ПК України.

Акт перевірки не містить інформації, які саме документи досліджувалися відповідачем при проведенні перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю "Парк-готель "ПОРТО МАРЕ XXI" , відсутні відомості про дослідження первинних документів бухгалтерського та податкового обліку позивача.

З огляду на вищевикладене, позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Парк-готель "ПОРТО МАРЕ XXI" до Державної податкової інспекція у м. Алушті Головного управління Міністерства доходів і зборів України в АР Крим, про скасування податкового повідомлення - рішення № 0009282301 від 16 липня 2012 року є обґрунтованими, які належить задовольнити.

Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Керуючись ст.ст. 94, 160-163, 254 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0009282301 від 16.07.2012 року про зменшення Товариству з обмеженою відповідальністю "Парк-готель "ПОРТО МАРЕ XXI" розміру від'ємного значення суми податку на додану вартість в розмірі 83 852,00 грн.

3. Стягнути на користь позивача - Товариства з обмеженою відповідальністю "Парк-готель "ПОРТО МАРЕ XXI" (код ЄДРПОУ 13795277) суму сплаченого судового збору в розмірі 838,52 грн.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня отримання постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення строку, з якого суб'єкт владних повноважень може отримати копію постанови суду.

Суддя Суворова С.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення27.01.2014
Оприлюднено20.02.2014
Номер документу37231356
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-8447/12/0170/30

Постанова від 27.01.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Суворова С.В.

Ухвала від 18.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Суворова С.В.

Ухвала від 26.09.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Суворова С.В.

Ухвала від 21.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Суворова С.В.

Ухвала від 05.09.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Суворова С.В.

Ухвала від 22.08.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Суворова С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні