9.4.1
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
Іменем України
13 лютого 2014 рокуЛуганськСправа № 812/527/14
о 10 годині 55 хвилин
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого - судді Ципко О.В.
за участю секретаря Гаркуші Ю.О.,
за участю:
представника позивача: не прибув
представник відповідача: не прибув
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Відкритого акціонерного товариства "Центральна збагачувальна фабрика "Криворізька" про стягнення заборгованості штрафних санкцій у розмірі 170,00 грн. , -
ВСТАНОВИВ:
В провадження Луганського окружного адміністративного суду надійшов позов Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Відкритого акціонерного товариства "Центральна збагачувальна фабрика "Криворізька" про стягнення заборгованості штрафних санкцій у розмірі 170,00 грн.
В обґрунтування заявлених позовних вимог позивачем зазначено, що ВАТ "Центральна збагачувальна фабрика "Криворізька" порушило вимоги ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та п.п.1,3 гл.3 розд. ІУ Положення "Про розкриття інформації емітентами цінних паперів", а саме не здійснило розкриття регулярної квартальної інформації за другий квартал 2013 року шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії та подання до Комісії.
У зв'язку з цим 11.10.2013 уповноваженою особою Донбаського ТУ НКЦПФР у відношенні ВАТ "Центральна збагачувальна фабрика "Криворізька" були винесені постанови №729-ДО-1-Е, 730-ДО-1-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у загальній сумі 170,00 грн. Копії платіжних документів, що підтверджують виконання постанови до Донбаського ТУ НКЦПФР не надходило, що свідчить про несплату суми штрафу в Держбюджет.
На підставі вищевикладеного позивач просив позовні вимоги задовольнити.
Представник позивача в судове засідання не з'явився, надав заяву про розгляд справи за його відсутністю.
Представник відповідача в судове засідання не прибув, про дату, час і місце проведення судового засідання повідомлявся, причини неявки суду не повідомляв, заяв про відкладення розгляду справи не надавав, правом на надання письмових заперечень не скористався.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 69-72 КАС України, суд приходить до наступного.
Судом встановлено та підтверджується матеріалами справи, що ВАТ "Центральна збагачувальна фабрика "Криворізька" в порушення вимог ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та п.п.1,3 гл.3 розд. ІУ Положення "Про розкриття інформації емітентами цінних паперів" не здійснило розкриття регулярної квартальної інформації за другий квартал 2013 року шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії та подання до Комісії.
У зв'язку з цим 11.10.2013 уповноваженою особою Донбаського ТУ НКЦПФР у відношенні ВАТ "Центральна збагачувальна фабрика "Криворізька" були винесені постанови №729-ДО-1-Е, 730-ДО-1-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у загальній сумі 170,00 грн. (а.с.14-15, 19-20).
Зазначені постанови були направлені відповідачу 15.10.2013 (а.с.21).
Відповідно до ст.5 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.
Відповідно до ч.1 ст.8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право:
- надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства (пункт 10);
- накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів (пункт 14).
Згідно із п.п.6,7 ч.1 ст.11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за:
- нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
- неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до ст.40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
У відповідності до п.п.1,3 гл.3 розд. ІУ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів розкриття річної інформації зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.02.2007 за №97/13364 (яке діяло на момент виникнення правопорушення), розкриття квартальної інформації на фондовому ринку здійснюється шляхом її розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії та подання до Комісії.
Особи, зазначені у підпунктах 3.1, 3.4-3.8 пункту 3 глави 1 цього розділу, зобов'язані розкрити квартальну інформацію у строк не пізніше 25 числа місяця, наступного за звітним кварталом, квартальну інформацію за четвертий квартал - не пізніше 20 лютого року, наступного за звітним роком.
Судом встановлено, що постанови про накладання санкції за правопорушення на ринку цінних паперів відповідачем у встановленому законодавством порядку не оскаржено, копій платіжних документів, що підтверджують виконання постанов до позивача не надходило, що свідчить про несплату суми штрафу в Державний бюджет.
Враховуючи, що позовні вимоги документально обґрунтовані, відповідають діючому законодавству, суд вважає за необхідне стягнути з Відкритого акціонерного товариства "Центральна збагачувальна фабрика "Криворізька" суму штрафної санкції у розмірі 170,00 грн. в дохід Державного бюджету України.
Щодо питання про розподіл судових витрат суд зазначає наступне.
Відповідно до частини першої статті 88 Кодексу адміністративного судочинства України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Згідно з частиною другою статті 88 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо у строк, встановлений судом, судові витрати не будуть оплачені, позовна заява залишається без розгляду або витрати розподіляються між сторонами відповідно до судового рішення у справі, якщо оплату судових витрат розстрочено або відстрочено до ухвалення судового рішення у справі.
Разом з позовною заявою позивачем було подано клопотання про звільнення від сплати судових витрат.
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 31 січня 2014 року позивачу було відстрочено сплату судового збору до розгляду адміністративної справи по суті.
Відповідно до статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони - суб'єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз.
Згідно зі статтею 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру сплачується судовий збір у розмірі 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати.
Суд не бере до уваги посилання позивача на те, що його кошторисом не передбачено витрати на сплату судового збору. Вказана обставина не є підтвердженням тяжкого матеріального стану та підставою для звільнення позивача від сплати судового збору.
Зважаючи, що позивача не звільнено від сплати судового збору, а статтею 94 Кодексу адміністративного судочинства України не передбачено їх стягнення з відповідача, суд дійшов висновку про стягнення з позивача на користь Державного бюджету України судового збору у розмірі 1827,00 грн.
На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 9, 17, 18, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Відкритого акціонерного товариства "Центральна збагачувальна фабрика "Криворізька" про стягнення заборгованості штрафних санкцій у розмірі 170,00 грн. задовольнити повністю.
Стягнути з Відкритого акціонерного товариства "Центральна збагачувальна фабрика "Криворізька" (місцезнаходження: 94101 Луганська область, м. Брянка, вул. Спасательна, 1, код ЄДРПОУ 00178548) суму штрафної санкції у розмірі 170,00 грн. (сто сімдесят гривень 00 копійок) в дохід Державного бюджету України на р/р 31110106700004 в ГУДКСУ в Донецькій області, МФО 834016, код платежу 21081100.
Стягнути з Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку в дохід Державного бюджету судові витрати у розмірі 1827,00 грн. (одна тисяча вісімсот двадцять сім гривень 00 копійок).
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Повний текст постанови складено та підписано 18 лютого 2014 року.
Суддя О.В. Ципко
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.02.2014 |
Оприлюднено | 19.02.2014 |
Номер документу | 37231374 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.В. Ципко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні