Рішення
від 14.02.2014 по справі 904/10272/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

10.02.14р. Справа № 904/10272/13

За позовом Публічного акціонерного товариства "Укртелеком" в особі Філії спеціалізованого електрозв'язку Публічного акціонерного товариства "Укртелеком", м. Київ

до Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської обласної державної адміністрації, м. Дніпропетровськ;

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні Відповідача: Департамент взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту та оборонної роботи Дніпропетровської обласної державної адміністрації, м. Дніпропетровськ

про зобов'язання укласти договір

Суддя Первушин Ю.Ю.

Секретар судового засідання - помічник судді Рустамова З.Р.

Представники:

від позивача: Мельник Н.В. - представник, довіреність № 1775 від 11.12.2013 року;

від відповідача: Пікуш І.І. - представник, довіреність № б/н від 05.02.2014 року;

від третьої особи: Костиль О.І. - представник, довіреність № б/н від 05.02.2013 року.

СУТЬ СПОРУ:

Публічне акціонерне товариство "Укртелеком" в особі Філії спеціалізованого електрозв'язку Публічного акціонерного товариства "Укртелеком", м. Київ звернулось до господарського суду та просить зобов`язати Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської обласної державної адміністрації, м. Дніпропетровськ укласти Договір про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно - технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони на2013 рік в редакції Позивача; Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні Відповідача: Департамент взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту та оборонної роботи Дніпропетровської обласної державної адміністрації, м. Дніпропетровськ.

Свої вимоги обґрунтовує тим, що в силу Закону України "Про телекомунікації" укладення такого договору є обов`язковим для сторін, Позивач направив Відповідачу проект такого договору, але останній ухиляється від його укладання.

Ухвалою господарського суду від 08.01.2014 року порушено провадження у справі, розгляд справи призначено на 29.01.2014 року.

29.01.2014 року до канцелярії господарського суду від представника Позивача надійшли письмові пояснення вих. № 137 від 28.01.2014 року (а.с. 89-91) в яких останній зазначає, що Договір є обов'язковий до укладання обома сторонами, а його відсутність унеможливлює фінансування експлуатаційно - технічного обслуговування на належному рівні.

У судове засідання 29.01.2014 року представники відповідача та третьої особи не з'явилися, про причини неявки суд не повідомили, клопотання про відкладення розгляду справи до суду не надіслали.

Ухвалою господарського суду від 29.01.2014 року розгляд справи відкладено на 10.02.2014 року.

У судовому засіданні 10.02.2014 року представник Відповідача подав відзив на позовну заяву 113/0/107-14 від 06.02.2014 року (а.с. 123-125) в яких зазначає, що не визнає позовні вимог з таких підстав. Управління діє на підставі і в межах Положення, яке затвердженого розпорядженням голови Дніпропетровської облдержадміністрації. Управління не є суб'єктом господарювання, не надає адміністративних послуг, відповідно до п. 9 вказаного Положення, повністю утримується за рахунок коштів державного бюджету і може розпоряджатися коштами лише в межах асигнувань, виділених державним бюджетом. З огляду на те, що Управління не в змозі було, без достатніх бюджетних асигнувань, укласти Договір з Позивачем та провести оплату за послуги на експлуатаційно - технічного обслуговування регіональної системи централізованого оповіщення.

10.02.2014 року до канцелярії господарського суду від представника Третьої особи надійшли письмові пояснення вих. 223/0/241-14 від 07.02.2014 року (а.с. 143-145) в яких останній повідомляє, що згідно з розпорядженням голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 08.11.2012 року № 830/0/3-12 "Про структуру обласної державної адміністрації" управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської обласної державної адміністрації припинено свою діяльність шляхом ліквідації. З 04.03.2013 року створено департамент взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту та оборонної роботи Дніпропетровської обласної державної адміністрації. У зв'язку з цим, раніше Департамент не мав можливості укласти з ПАТ "Укртелеком" Договір на про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно - технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони.

В порядку ст. 85 ГПК України у судовому засіданні 10.02.2014 року оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Розглянувши матеріали справи та заслухавши пояснення представників сторін, оцінивши надані докази в їх сукупності, господарський суд, -

ВСТАНОВИВ :

Управлінням з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської облдержадміністрації (далі - Відповідач/Замовник) згідно з актом приймання-передачі від 30.12.2011 року (а.с. 60-63) передано на експлуатаційно-технічне обслуговування Публічному акціонерному товариству «Укртелеком» в особі Філії спеціалізованого електрозв'язку (далі - Позивач) апаратуру оповіщення і зв'язку цивільної оборони Дніпропетровської області.

Позивач у позовній заяві зазначає, що відповідно до Інструкції про порядок експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони підприємствами зв'язку України, затвердженої наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи і Державним комітетом зв'язку та інформатизації України від 16.08.2000 року № 210/119, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.03.2001 року за №207/5398, підприємства електрозв'язку, яким є Позивач, здійснюють обслуговування засобів оповіщення і зв'язку, що перебувають в сфері управління місцевих органів виконавчої влади, на договірних умовах.

Як свідчить з матеріалів справи, 08.04.2013 року Позивач надіслав Відповідачеві проект Договору про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони (а.с. 48).

Відповідач не уклав зазначений договір, посилаючись на те, що апаратура оповіщення області буде передана Департаменту взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту та оборонної роботи Дніпропетровської облдержадміністрації (третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні Відповідача, далі - Третя особа).

Позивач супровідним листом № 1057-868403 від 24.05.2013 року (а.с. 52) проект Договору надісланий Третій особі.

У відповідь Третя особа листом від 13.08.2013 року №1249/0/107-13 (а.с. 47) відмовилася укласти запропонований Договір у зв'язку з тим, що апаратура оповіщення області станом 13.08.2013 року не обліковувалася на її балансі, а перебувала на балансі Відповідача. Позивач вдруге надіслав проект договору Відповідачеві з супровідним листом від 20.11.2013 року № 2175-868403 (а.с. 58), про що свідчить рекомендоване повідомлення від 27.11.2013 року (а.с. 59).

Відповідач всупереч вимогам статті 181 Господарського кодексу України, відповіді на запропонований проект Договору не надав.

Таким чином, питання відносно підписання договору про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв'язку цивільної оборони на 2013 рік не було врегульоване.

Позивач у позовній заяві зазначає, що несе значні збитки, обслуговуючи апаратуру оповіщення Дніпропетровської області: витрати на оплату праці працівників з обслуговування апаратури оповіщення; витрати на їх проїзд; охорону приміщення; енергозабезпечення; технічне обслуговування кондиціонерів; витрати на електроживлення; витрати на утримання приміщення; накладні та інші витрати, в підтвердження виконання експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури оповіщення Дніпропетровської області Позивачем до позовної заяви додано копії Актів проведення експлуатаційно - технічного обслуговування засобів апаратури оповіщення (а.с. 64-85).

Позивач вважає, що спірний договір є обов'язковим до укладення сторонами в силу закону, ґрунтується на державному замовленні, та може бути укладений за рішенням суду.

Відповідно до ч. 3 ст. 179, ст. 187 Господарського кодексу України укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування. Спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом.

Постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 1999. N192 було затверджено «Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях», в якому визначено, що саме підприємства електрозв'язку забезпечують на договірних умовах експлуатаційно - технічного обслуговування апаратури і технічних засобів оповіщення та зв'язку ЦО, що належить до сфери управління центральних та місцевих органів виконавчої влади, знаходяться в пунктах управління, на підприємствах, в установах і організаціях. Оплата послуг зв'язку, вартості експлуатаційно-технічного обслуговування здійснюється за тарифами Держкомзв'язку.

Фінансування реконструкції, удосконалення загальнодержавної і регіональних систем централізованого оповіщення цивільної оборони, вартості експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури і технічних засобів загальнодержавної і регіональних систем централізованого оповіщення та зв'язку цивільної оборони, провадиться за рахунок асигнувань, що передбачаються бюджетами відповідних центральних і місцевих органів виконавчої влади ( п.5 та 6 Положення).

Відповідно до Положення про організацію оповіщення: - система оповіщення складається із загальнодержавної, регіональної і спеціалізованих систем оповіщення центральних і місцевих органів виконавчої влади (п.п. 9,10);

- оповіщення здійснюється дистанційно за допомогою електросирен, мережі радіомовлення та ін. засобів ( п.17 );

- для функціонування систем централізованого оповіщення виділяються канали зв'язку (п. 25);

- готовність системи оповіщення забезпечується шляхом прямого телефонного зв'язку та якісного експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури оповіщення і інших технічних засобів системи зв'язку (п. 26);

- підприємства електрозв'язку забезпечують на договірних умовах експлуатаційно - технічне обслуговування апаратури і технічних засобів оповіщення та зв'язку цивільної оборони), що належить до сфери управління центральних та місцевих органів виконавчої влади, знаходяться в пунктах управління, на підприємствах, в установах і організаціях; оплата послуг зв'язку, вартості експлуатаційно-технічного обслуговування здійснюється за тарифами Держкомзв`язку (п. 5);

- відповідальність за експлуатаційно - технічне обслуговування систем оповіщення покладається: загальнодержавної - на генеральну дирекцію Укртелекому; регіональних - на керівництво відповідних дирекцій Укртелекому; потенційно небезпечних об'єктів - на головних інженерів цих об'єктів (п. 58);

Взаємодія операторів телекомунікацій з органами державної влади щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури оповіщення і інших технічних засобів системи зв'язку, відповідно до ст. 11 Закону України «Про телекомунікації», здійснюються на договірних засадах.

Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України, сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладання.

Таким чином, вимоги позивача обґрунтовані, доведені матеріалами справи та підлягають задоволенню, а доводи відповідача судом відхиляються, оскільки закон не містить виключень та не звільняє спеціально уповноважений орган виконавчої влади, до повноважень якого віднесено питання цивільної оборони, від укладання такого договору.

Статтею 187 господарського кодексу України передбачено, що день набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше, тому суд вважає за можливе зобов'язати сторони укласти такий договір протягом двадцяти днів з часу набрання рішенням суду законної сили.

Відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України судові витрати по справі відносяться на відповідача.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 33, 43, 44, 49, 80, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст. 179, 181, 187 Господарського кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ :

Позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

Зобов'язати Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської обласної державної адміністрації (49069, місто Дніпропетровськ, вулиця Героїв Сталінграду, 5-а, код ЕДРПОУ 33857179) укласти з Публічним акціонерним товариством "Укртелеком" в особі Філії спеціалізованого електрозв'язку Публічного акціонерного товариства "Укртелеком", м. Київ (01030, місто Київ, б-р Т.Шевченка,18, код ЕДРПОУ 21560766) договір про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експуатаційно-технічне обслуговування апаратури оповіщення і зв'язку цивільної оборони на 2013 рік в редакції Позивача, а саме:

Д О Г О В І Р №


про надання послуг у сфері телекомунікацій щодо експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв`язку цивільної оборони

м. Дніпропетровськ "___"


2013 р.

Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської обласної державної адміністрації, далі - Замовник, в особі голови ліквідаційної комісії Остроуха Сергія Федоровича, який діє на підставі розпорядження голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації № Р-830/0/3-12 від 08 листопада 2012 року «Про структуру обласної державної адміністрації» з одної сторони, і Публічне акціонерне товариство "Укртелеком" " в особі директора Філії спеціалізованого електрозв 'язку ПАТ "Укртелеком" Ніколаєва Сергія Миколайовича, далі - Виконавець, який діє на підставі Положення про Філію та довіреності № 1260 від 26.12.2012 року з іншої сторони (далі разом - Сторони) уклали цей Договір про нижченаведене:

1. Предмет Договору

1.1.Виконавець надає послуги з експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв`язку цивільної оборони (далі - апаратура), які пов'язані з ознайомленням та використанням інформації, що становить державну таємницю згідно зі статтею 1.12.3 Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, затвердженого наказом Служби безпеки України від 12.08.2005 № 440.

Договір укладено без застосування процедури закупівлі відповідно до п.3 статті 2 Закону України від 01.06.2010 р. № 2289- УІ „Про здійснення державних закупівель".

1.2. Перелік обладнання та розрахунок вартості обслуговування наведені у Додатках № 1-7 до Договору.

1.3. Виконавець здійснює експлуатаційно-технічне обслуговування, у тому числі регламентні роботи, контроль за робочим станом і збереженням апаратури, а також забезпечує її постійну готовність до використання в системі оповіщення цивільної оборони Дніпропетровської області (далі - послуги).

2. Обов'язки сторін

2.1. Замовник зобов'язаний:

2.1.1. Забезпечити Виконавця запасними частинами, інструментом та приладдям для обслуговування апаратури.

2.1.2. Допускати в приміщення об'єктів цивільної оборони працівників Виконавця, на яких покладається виконання робіт з експлуатаційно-технічного обслуговування (за наявності у них документів, що засвідчують особу).

2.1.3. Своєчасно оплачувати надані Виконавцем послуги в межах бюджетних кошторисних призначень.

2.2. Виконавець зобов'язаний:

2.2.1. Забезпечити належне обслуговування та утримання в стані постійної готовності прийнятої на експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури,

своєчасно, якісно і в повному обсязі надавати послуги, які є предметом цього договору.

2.2.2. У випадках виходу з ладу апаратури вжити термінових заходів щодо відновлення її належного функціонування і негайно повідомляти про це Замовника.

2.2.3. Допускати в приміщення, де встановлена апаратура, працівників Замовника (за наявності у них документів, що посвідчують особу) для здійснення ними контролю за якістю надання Виконавцем послуг, передбачених цим договором, проведення технічних перевірок системи централізованого оповіщення цивільної оборони Дніпропетровської області та розслідувань випадків несанкціонованого запуску або не спрацювання апаратури.

2.2.4. Вести постійний облік витрат на ремонт, обслуговування та утримання апаратури, щомісяця звітувати перед Замовником і направляти йому складені кошториси витрат з платіжними документами для оплати (компенсації) цих витрат.

2.2.5. Вживати організаційно-технічних заходів з недопущення несанкціонованого запуску апаратури, пов`язаного з порушенням правил її експлуатації.

2.2.6. Спільно із Замовником розробляти та погоджувати з ним необхідну для обслуговування апаратури експлуатаційно-технічну документацію, зокрема, інструктивні документи посадовим особам і черговій зміні, які залучені до обслуговування та експлуатації апаратури.

3. Ціна Договору і порядок розрахунків

3.1. Сума договору на рік згідно з кошторисно-фінансовим розрахунком (Додаток № 3) становить без ПДВ - 664623,20 грн. (шістсот шістдесят чотири тисячі шістсот двадцять три грн. 20 коп.), ПДВ (20%) - 132924,94 грн. (Сто тридцять дві тисячі дев`ятсот двадцять чотири грн. 94 коп.), разом з ПДВ - 797547,84 грн. (Сімсот дев`яносто сім тисяч п`ятсот сорок сім грн. 84 коп.).

3.2. Оплата за експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури здійснюється Замовником згідно з доданим до цього Договору кошторисно-фінансовим розрахунком. При зміні Вартості послуг Виконавець зобов`язаний надати Замовнику обґрунтування цих змін з наступним складанням нового розрахунку. При цьому відповідні зміни до кошторисно-фінансового розрахунку оформлюються додатковою угодою до цього договору.

Розрахунки провадяться у безготівковій формі у національній валюті щомісяця на розрахунковий рахунок Виконавця, протягом одного місяця з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг.

3.3. Підставою для розрахунку за експлуатаційно - технічне обслуговування є підписаний Сторонами акт приймання-передачі наданих послуг по експлуатаційно-технічному обслуговуванню апаратури оповіщення, у якому можуть зазначатися випадки виходу апаратури та технічних засобів оповіщення і зв'язку ЦО з ладу, несанкціонованого запуску, а також неповний обсяг виконаних робіт з обслуговування, що тягне за собою зменшення суми перерахувань.

3.4. У разі затримки оплати за експлуатаційно - технічне обслуговування понад один місяць Виконавець, за умови своєчасного і повного виконання ним зобов`язань за цим договором, має право відмовити Замовнику в подальшому наданні послуг (без відключення апаратури), письмово попередивши його про це за один місяць.

Припинення надання послуг не звільняє Замовника від сплати заборгованості та поточних платежів.

4. Відповідальність сторін

4.1 У випадках невиконання або неналежного виконання зобов'язань за даним Договором Cторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

4.2. За неякісне та невчасне експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури Виконавець сплачує на користь Замовника штрафні санкції в розмірі однієї облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент застосування санкцій.

4.3. Сплата штрафних санкцій не звільняє Виконавця від виконання умов цього Договору.

4.4. Відповідальність Сторін за порушення вимог р. 7 даного Договору визначається та вирішується відповідно до чинного законодавства.

5. Вирішення спірних питань

5.1. Усі спори, що виникають у зв'язку з цим Договором, вирішуватимуться Сторонами шляхом переговорів між ними.

5.2. Спори та розбіжності, пов'язані з цим Договором, що не можуть бути вирішені Сторонами, вирішуються відповідно до законодавства.

6. Термін дії Договору.

6.1. Договір набирає чинності з дати його підписання та діє до 31 грудня 2013 року.

6.2. Відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору застосовуються до відносин між ними, які виникли з 1 січня 2013 року.

Послуги надані Виконавцем у межах його зобов'язань за цим Договором в період з 01.01.2013 р. до дати підписання Договору, приймаються до виконання та сплачуються Замовником.

6.3. За домовленістю Сторін термін дії Договору може бути продовжено в порядку, встановленому законодавством України.

6.4. Доповнення і зміни умов Договору повинні бути оформлені письмово у вигляді додаткової угоди, що є невід'ємною частиною цього Договору.

6.5. Дострокове розірвання або зміна умов цього Договору може мати місце при взаємній згоді обох Сторін.

6.6. У разі зміни реквізитів Сторони повідомляють одна одну письмово.

7. Конфіденційність

7.1. Сторони домовляються, що умови даного Договору є конфіденційною інформацією і не може бути розголошеною без попереднього письмового погодження з іншою Стороною протягом всього строку дії Договору та 5 (п`яти) років після припинення його дії.

7.2. Передача зазначеної інформації юридичним та фізичним особам, що не мають відношення до цього договору, її публікування чи розголошення іншими способами чи методами може мати місце тільки при письмовій згоді Сторін, незалежно від причин та термінів виконання даного договору, крім випадків, передбачених чинним законодавством України та цим Договором.

8. Інші умови

8.1. Під час виконання обов'язків за цим Договором Сторони керуються Положенням про організацію оповіщення і зв'язку в надзвичайних ситуаціях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 1999 р. № 192, Інструкцією про порядок експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв`язку цивільної оборони підприємствами електрозв`язку України, затвердженою наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи і Державного комітету зв`язку та інформатизації України від 16.08.2000 № 210/119, Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, що затверджені постановою КМУ від 11.04.2012 № 295.

8.2. Передбачені цим Договором права і обов'язки ПАТ "Укртелеком", в тому числі проведення розрахунків, виконуються Філією спеціалізованого електрозв'язку ПАТ «Укртелеком».

8.3. Оформлення первинних документів (виставлення рахунків, актів виконаних робіт, актів звірки взаєморозрахунків) покладено на ЦТЕ № 6 Філії СЕЗ ПАТ "Укртелеком".

8.4. До цього Договору додаються і є його невід'ємною частиною:

акт приймання-передачі апаратури, що встановлена в Дніпропетровській області та передається на експлуатаційно-технічне обслуговування Філії СЕЗ ПАТ„Укртелеком" (Додаток № 1);

акт приймання-передачі апаратури, що встановлена в ЦЕЗ № 62 ЦТЕ № 6 та передається на експлуатаційно-технічне обслуговування Філії СЕЗ ПАТ„Укртелеком" (Додаток № 2);

акт технічного стану апаратури, що встановлена в Дніпропетровській області та передається на експлуатаційно-технічне обслуговування Філії СЕЗ ПАТ„Укртелеком" (Додаток № 3);

акт технічного стану апаратури, що встановлена в ЦЕЗ № 62 ЦТЕ № 6 та передається на експлуатаційно-технічне обслуговування Філії СЕЗ ПАТ„Укртелеком" (Додаток № 4);

кошторисно-фінансовий розрахунок вартості експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури (Додаток № 5);

пояснення до кошторисно-фінансового розрахунку вартості експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури (Додаток № 6);

розрахунок орендної плати за користування приміщеннями, в яких розташована апаратура оповіщення та щомісячного обсягу спожитої електроенергії (Додаток № 7);

розрахунок розмірів коштів, які виділені в межах ліміту в 2013 році (Додаток № 8 ).

8.5. Контактна особа від Замовника: Пікуш І.І., тел.(056) 732-49-12

8.6. Контактна особа від Виконавця: в. о. начальника ЦТЕ № 6 Філії СЕЗ Золотаревська Г.М., тел. (044) 226-26-12, в. о. начальника ЦЕЗ № 62 Алєксєєнко В.М., тел. (05654) 9-32-33.

9. Юридичні адреси та реквізити Сторін

Виконавця Публічне акціонерне товариство «Укртелеком» 01601,м. Київ, бульвар Т.Шевченка, 18 код ЄДРПОУ 21560766 Філія спеціалізованого електрозв'язку ПАТ "Укртелеком" 04071, м. Київ, вул. Нижній Вал, 49а тел. 044-425-88-46; факс 044-425-88-47 р/р 2600401057794 в Київськ. РД «Райффайзен банк «Аваль» м. Києва МФО 322904 Свідоцтво платника ПДВ № 200016523 видане 02.01.2012 р. Індивідуальний податковий № 215607626656 ПАТ «Укртелеком» декларує, що сплачує податок на прибуток на загальних ідставах, передбачених ПК України. Для розрахунків: р/р 2600502057794 в КРД АТ «Райффайзен Банк «Аваль» м. Київ, МФО 322904. Замовника Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської облдержадміністрації Адреса: 49069 м. Дніпропетровськ, вул. Героїв Сталінграду, 5а Банківські реквізити : п/р 35210001009519 в ГУДКУ у Дніпропетровській області МФО 805012 Код ЄДПОУ 33857179 Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської облдержадміністрації не є платником податку. Директор Філії СЕЗ ПАТ„Укртелеком"


С.М. Ніколаєв М.П. Голова ліквідаційної комісії Управління з питань НС та у СЗН від НЧК Дніпропетровської ОДА
С.Ф. Остроух МП Стягнути з Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської обласної державної адміністрації - 49069, місто Дніпропетровськ, вулиця Героїв Сталінграду, 5-а, код ЕДРПОУ №33857179 (р/р 35210001009519 в ГУДКУ у Дніпропетровській області, м. Дніпропетровськ МФО 805012, код ЕДРПОУ 33857179) на користь Публічного акціонерного товариства "Укртелеком" в особі Філії спеціалізованого електрозв'язку Публічного акціонерного товариства "Укртелеком" (01030, місто Київ, б-р Т.Шевченка,18, код ЕДРПОУ 21560766 (р/р 2600502057794 в КРД АТ "Райффайзен Банк Аваль", МФО 322904) витрати по сплаті судового збору у розмірі 1 218 грн. 00 коп.

Наказ видати після набрання судовим рішенням законної сили.

Рішення суду може бути оскаржене протягом десяти днів з дня підписання рішення шляхом подання апеляційної скарги до Дніпропетровського апеляційного господарського суду через господарський суд Дніпропетровської області.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повне рішення складено 17.02.2014 року.

Суддя Ю.Ю. Первушин

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення14.02.2014
Оприлюднено21.02.2014
Номер документу37238596
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/10272/13

Рішення від 14.02.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Первушин Юрій Юрійович

Ухвала від 29.01.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Первушин Юрій Юрійович

Ухвала від 08.01.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Первушин Юрій Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні