cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"12" лютого 2014 р.Справа № 916/2428/13
Господарський суд Одеської області у складі колегії:
Головуючий Зайцева Ю.О.
Суддя Власова С.Г.
Суддя Рога Н.В.
при секретарі судового засідання Шалапській М.О.
за участю представників сторін:
від прокуратури: Доброжан Н.І. (за посвідченням№010038 від 17.10.2012 р.);
від позивача: Попова Н.О. (довіреність №26 від 10.02.2014 р.)
від відповідача: не з'явився;
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом Заступника Ізмаїльського міжрайонного прокурора в інтересах держави в особі Ізмаїльської міської ради до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю "Одісей ЛТД" про внесення змін до договору оренди землі,
ВСТАНОВИВ:
Суть спору: Заступник Ізмаїльського міжрайонного прокурора звернувся в інтересах держави в особі Ізмаїльської міської ради до господарського суду Одеської області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Одісей ЛТД" про внесення змін до договору оренди, збільшення орендної плати.
Ухвалою судді господарського суду Одеської області Зайцева Ю.О. від 13.09.2013 р. справа прийнята до провадження з призначенням до розгляду у відкритому судовому засіданні.
14.10.2013 р. Ізмаїльська міська рада надала до суду пояснення по справі, копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців щодо реєстрації відповідача - товариства з обмеженою відповідальністю «Одісей ЛТД».
За клопотанням прокурора від 30.10.2013 р. розгляд справи продовжено в порядку ст. 69 ГПК України.
За клопотанням представника відповідача 18.11.2013 р. до матеріалів справи судом залучено копію державного акту на право постійного користування спірною земельною ділянкою.18.11.2013 р. представником позивача подано до суду клопотання в порядку ст. 79 ГПК України про зупинення провадження по справі у зв'язку з розглядом господарським судом Одеської області справи №916/3037/13, що на думку відповідача перешкоджає одночасному розгляду справи №916/2428/13.
Вказане клопотання судом у судовому засіданні розглянуто та в його задоволенні відмовлено з підстав необґрунтованості, не пов'язаності предметів спору між собою.
Ухвалою судді господарського суду Одеської області Зайцева Ю.О. від 25.11.2013 року справу №916/2428/13 призначено до колегіального розгляду у складі трьох суддів господарського суду Одеської області, та згідно розпорядження голови господарського суду Одеської області Волкова Р.В. від 25.11.2013 року передано на розгляд колегії суддів у складі: головуючий суддя - Зайцев Ю.О., судді Меденцев П.А., Степанова Л.В.
На підставі розпорядження голови господарського суду Одеської області Волкова Р.В. від 22.01.2014 року, враховуючи, що суддя Меденцев П.А. з 13.01.2014 р. знаходиться у відпустці, та суддя Степанова Л.В. з 20.01.2014 р. знаходиться на лікарняному, справу №916/2428/13 передано на розгляд колегії суддів у складі: головуючий суддя Зайцев Ю.О., судді Власова С.Г., Рога Н.В., та прийнято до розгляду визначеною колегією суддів.
10.02.2014 р. відповідач по справі подав заперечення по справі, відповідно до змісту якого ТОВ «Одісей» заперечує проти задоволення позову в повному обсязі.
12.02.2014 р. у судовому засіданні після повернення з нарадчої кімнати було проголошено вступну та резолютивну частини рішення суду в порядку статті 85 ГПК України.
Розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи, заслухавши пояснення, суд встановив:
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що проведеною Ізмаїльською міжрайонною прокуратурою перевіркою за зверненням Ізмаїльської міської ради Одеської області.
Вході перевірки встановлено, що 14.02.2005 року на підставі рішення Ізмаїльської міської ради №917-ІV від 24.01.2005 року між Ізмаїльською міською радою та ТОВ «Одісей ЛТД» був укладений договір оренди земельної ділянки несільськогосподарського призначення площею 1.4776 га, яка знаходиться у м. Ізмаїлі по вул. Шевченка, 104.
Вказаний договір зареєстрований в Одеській регіональній філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру», про що у Державному реєстрі землі вчинено запис 18.05.2005 за №040450700046.
Договір посвідчено приватним нотаріусом та зареєстровано в управлінні Держкомзему у місті Одесі про що у Державному реєстрі земель вчинено запис 18.03.2011р. за№511010004000021.
Пунктом 2, 3, 4 зазначеного договору встановлено, що об'єктом оренди є земельна ділянка загальною площею 1.4776 га., на земельній ділянці знаходяться об'єкти нерухомого майна, що належать орендарю. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 539 620 грн.
Відповідно до п. 8 договору орендна плата вноситься орендарем в розмірі податку 1,2 від грошової оцінки землі в рік з щорічним збільшенням на 0,05%. Податок на додану вартість оплачується орендарем у відповідності з чинним законодавством України.
Сторони обумовили, що орендна плата вноситься щомісячно не пізніше 20-го числа наступного місяця.
Розмір орендної плати переглядається один раз у 2 роки у разі зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, графіків, у тому числі у наслідок інфляції; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; та в інших випадках, передбачених законодавством (п. 11 договору).
Рішенням Ізмаїльської міської ради від 06.06.2012 №2142141-VI була затверджена нормативна грошова оцінка земель міста Ізмаїл Одеської області, яка відповідно до п.6 рішення вводиться в дію з 01.01.2013.
31.01.2013 року Ізмаїльською міською радою було прийняте рішення №2796-VІ «Про встановлення розміру орендної плати для суб'єктів господарської діяльності з якими укладено договори оренди землі, розмір орендної плати за якими менший трьох відсотків від нормативної грошової оцінки землі», згідно якого встановлено орендну плату в розмірі 3% від нормативної грошової оцінки землі для суб'єктів господарювання, розмір орендної плати за якими менший 3% від нормативної грошової оцінки землі.
Згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки м. Одеси від №28.02.08/1087, який розроблено відділом Держземагенства в м. Ізмаїл ГУ Держкомзему в Одеській області нормативна грошова оцінка земельної ділянки, що розташована за адресою Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Шевченка, 104, площею 14776 м.кв. - становить 2372878 грн.
Згідно листа № КП «ІМБТІ» 825 від 03.07.2013 р. ТОВ «Одісей ЛТД» є власником нерухомого майна за адресою орендованої земельної ділянки - Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Шевченка, 104.
Ізмаїльською міською радою листом за № 01/13-1224 від 23.05.2013 року ТОВ «Одісей ЛГД» була направлена пропозиція про укладення угоди про внесення змін до договору оренди земельної ділянки.
Відповідач відповіді на пропозицію не надав, добровільних дій по внесенню змін до договору не вчинив.
Вважаючи відмову відповідача неправомірною прокурор звернувся з відповідним позовом до суду та просить суд внести зміни до договору оренди земельної ділянки, площею 1.4776га, від 14.02.2005 року, яка знаходиться у м. Ізмаїлі по вул. Шевченка. 104 (договір зареєстрований в Одеській регіональній філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру», запис від 18.05.2005р. за №040450700046), про зміну розміру орендної плати, та викласти пункти договору в наступних редакціях:
п.4 - «Нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 2372878 грн. її розмір змінюється в односторонньому порядку у випадку інфляції, або введення в дію нової нормативної грошової оцінки земель міста і не потребує внесення змін до цього договору».
п.8 - «За користування земельною ділянкою Орендар сплачує Орендодавцю орендну плату в розмірі - 3% від нормативної грошової оцінки землі в рік». Податок на додану вартість оплачується «Орендарем» у відповідності з чинним законодавством України».
п.9 - «Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням її цільового призначення та коефіцієнту індексації, який офіційно обнародується у засобах масової інформації».
п.10 - «Всі розрахунки за договором оренди земельної ділянки здійснюються в грошовій формі (безготівковій) шляхом перерахування «Орендарем» суми орендної плати иа
наступний рахунок за нижче вказаними реквізитами: п/р 33215812700014 в ГУДКСУ Одеської області, МФО 828011, код ЄДРПОУ 37977316, банк Управління Державної казначейської служби України в м. Одесі».
п.11 - «Умови договору щодо розміру орендної плати можуть бути змінені «Орендодавцем» в односторонньому порядку і не потребують внесення змін до договору оренди земельної ділянки в наступних випадках:
- зміни умов господарювання для «Орендаря»;
- збільшення розміру нормативної грошової оцінки земель міста;
- зміни розмірів земельного податку, у тому числі внаслідок інфляції;
- в інших випадках, прямо передбачених законодавством України».
Також прокурор просить доповнити договір оренди земельної ділянки унктами 10.1,10.2, які викласти в наступних редакціях:
« 10.1 Зміна отримувача орендної плати та його банківських реквізитів може здійснюватися «Орендодавцем» в Односторонньому порядку і не потребує внесення змін до договору оренди земельної ділянки. «Орендодавець» в якомога коротший термін зобов'язаний повідомити «Орендаря» про зміну банківських реквізитів отримувача, У разі письмового неповідомлення «Орендодавцем» «Орендаря» про зміну банківських реквізитів отримувача, «Орендар» вважається таким, що виконав свої обов'язки належним чином у разі перерахування коштів за вказаними реквізитами.
10.2 Орендна плата справляється також у випадках, якщо «Орендар» тимчасово не використовує земельну ділянку за умовами договору».
Проаналізувавши наявні у справі докази та надавши їм правову оцінку, суд дійшов наступних висновків.
До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським Кодексом України.
Згідно зі статтею 121 Конституції України одним із завдань прокуратури України є
представництво інтересів громадянина або держави в суді у випадках, визначених законом.
Відповідно до статті 20 Закону України "Про прокуратуру" при здійсненні прокурорського нагляду за додержанням і застосуванням законів прокурор має право, зокрема, звертатись до суду, з заявами про захист прав і законних інтересів громадян, держави, а також підприємств та інших юридичних осіб.
Статтею 36-1 Закону України "Про прокуратуру" передбачено, що представництво прокуратурою інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненій прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави у випадках, передбачених законом.
Однією з форм представництва є звернення до суду з позовами або заявами про захист прав і свобод іншої особи, невизначеного кола осіб, прав юридичних осіб, коли порушуються інтереси держави, або про визнання незаконними правових актів, дій чи рішень органів і посадових осіб. Підставою представництва у суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень економічних, політичних та інших державних інтересів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчиняються у відносинах між ними або з державою.
Згідно частини 1 статті 2 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд порушує справи за позовними заявами, зокрема, прокурорів та їх заступників, які звертаються до господарського суду в інтересах держави. Відповідно до положень частини третьої цієї статті прокурор, який звертається до господарського суду в інтересах держави, в позовній заяві самостійно визначає, в чому полягає порушення інтересів держави, та обґрунтовує необхідність їх захисту, а також вказує орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.
Згідно з ст.1 ГПК України, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні), громадяни, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи і в установленому порядку набули статусу суб'єкта підприємницької діяльності (далі - підприємства та організації), мають право звертатися до господарського суду згідно з встановленою підвідомчістю господарських справ за захистом своїх порушених або оспорюваних прав і охоронюваних законом інтересів, а також для вжиття передбачених цим Кодексом заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням. У випадках, передбачених законодавчими актами України, до господарського суду мають право також звертатися державні та інші органи, фізичні особи, що не є суб'єктами підприємницької діяльності.
Господарський суд порушує справи за позовними заявами: підприємств та організацій, які звертаються до господарського суду за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів; державних та інших органів, які звертаються до господарського суду у випадках, передбачених законодавчими актами України; прокурорів та їх заступників, які звертаються до господарського суду в інтересах держави, відповідно до ст. 2 ГПК України.
Відповідно до ст.509 ЦК України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язаний вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу.
У п.1 ч.2 ст.11 ЦК України встановлено, що однією із підстав виникнення цивільних прав та обов'язків є договір, який в силу вимог ч.1 ст.629 ЦК України є обов'язковим для виконання сторонами.
Зміст договору становлять умови, визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства (ст. 628 ЦК України). Отже, уклавши договір сторони за цим договором домовилися щодо його умов .
За таких обставин, між сторонами за Договором виникли правовідносини щодо користування зазначеною у Договорі земельною ділянкою, які, у першу чергу, регулюються умовами Договору, нормами земельного законодавства, а також загальними нормами матеріального права.
Встановлено, що ТОВ "Одісей" на підставі договору оренди землі від 14.02.2005 року, укладеного з Ізмаїльською міською радою, використовується земельна ділянка площею 14776 кв.м. для експлуатації спец автобази та розташовано за адресою Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Шевченка, 104.
При укладанні договору сторони обумовили, що згідно п. 4 договору, нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 539620 грн., а згідно п. 2 договору, орендна плата вноситься орендарем в розмірі податку 1,2 від грошової оцінки землі в рік з щорічним збільшенням на 0,05%.
Відповідно до п. 11 зазначеного договору, умови цього договору щодо розміру орендної плати можуть бути змінені у разі зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, графіків, у тому числі у наслідок інфляції; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; та в інших випадках, передбачених законодавством.
Таким чином, підставою внесення зазначених змін у договір оренди є рішення Ізмаїльської міської ради від 06.06.2012 №2142141-VI була затверджена нормативна грошова оцінка земель міста Ізмаїл Одеської області, яка відповідно до п.6 рішення вводиться в дію з 01.01.2013.
Згідно зі ст. 5 Закону України "Про оцінку земель" для визначення розміру земельного податку, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Положенням статей 20, 23 Закону України "Про оцінку земель" визначено, що дані про нормативно грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель. Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається відповідним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів.
Відповідно до витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №28.02.08/1087, який розроблено відділом Держземагенства в м. Ізмаїл ГУ Держкомзему в Одеській області, нормативна грошова оцінка земельної ділянки, що розташована за адресою Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Шевченка, 104, площею 14776 м.кв. - станом на 01.01.2013 р. становить 2372878 грн.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Ізмаїльська міська рада є представницьким виборним органом місцевого самоврядування, який складається з депутатів і відповідно до закону наділяється правом представляти інтереси територіальної громади і приймати від її імені рішення. Право комунальної власності - право територіальної громади володіти, доцільно, економно, ефективно користуватися і розпоряджатися на свій розсуд і в своїх інтересах майном, що належить їй, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування.
За вимогами пункту 5 статті 16 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від імені та в інтересах територіальних громад права суб'єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради.
Згідно до статті 142 Конституції України матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є поряд з іншим земля й природні ресурси, що є у власності територіальних громад.
Відповідно до статті 143 основного Закону України територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності.
Відповідно до статті 80 Земельного кодексу України, суб'єктами права власності на землю є, зокрема, територіальні громади, які реалізують це право безпосередньо або через органи місцевого самоврядування на землі комунальної власності.
Статтею 83 Земельного кодексу України передбачено, що землі, які належать на праві власності територіальним громадам міст є комунальною власністю. У комунальній власності перебувають усі землі в межах населених пунктів, крім земель приватної та державної власності.
Статтею 632 ЦК України передбачено застосування у встановлених законом випадках цін (тарифів, ставок, тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади, або органами місцевого самоврядування. При цьому зміни ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.
Відповідно до статті 288 Податкового кодексу України, розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою трикратного розміру земельного податку та не може перевищувати 12 % нормативно грошової оцінки.
Враховуючи, що ставка земельного податку, згідно з пунктом 274.1 статті 274 Податкового кодексу України за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюються у розмірі 1 % від їх нормативної грошової оцінки, затвердження нової нормативної грошової оцінки земель міста призвело до зміни розміру земельного податку.
Відповідно до статті 21 Закону України "Про оренду землі" розмір, форми і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди.
Також, згідно з статтею 23 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за земельні ділянки, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, переглядається за згодою сторін.
За приписами частини першої ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Статтею 654 ЦК України передбачено, що зміна або розірвання договору вчинюється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не впливає зі звичаїв ділового обороту. Тобто, правочин, спрямований на зміну або розірвання договору, здійснюється в такій самій формі, що й сам договір. Здійснюється він у вигляді додаткової угоди до договору або угоди про розірвання договору.
Абзацом 4 п. 2.19 постанови Пленуму Вищого господарського суду України N 6 від 17.05.2011 р. визначено, оскільки відповідно до частини першої статті 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, внесення змін до договору оренди землі у разі зміни ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів уповноваженим органом повинно здійснюватися з дотриманням порядку, визначеного цією статтею ГК України.
Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду (ч. ч. 2 і 4 ст. 188 ГК України).
Як встановлено судом, Ізмаїльською міською радою, уповноваженою вчиняти дії, пов'язані з підготовкою внесення змін до договорів оренди земельних ділянок, направлено ТОВ "Одісей" лист за № 01/13-1224 від 23.05.2013 року з пропозицією про укладення угоди про внесення змін до договору оренди земельної ділянки.
У разі не досягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку. Оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору (абзац 5 п. 2.19 постанови Пленуму Вищого господарського суду України N 6 від 17.05.2011 р.)
При цьому згідно з частиною третьою статті 653 ЦК України якщо договір змінюється або розривається в судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.
Пунктом 2.18 постанови Пленуму Вищого господарського суду України N 6 від 17.05.2011 р. передбачено, що вирішення спорів про внесення змін до договору пов'язане із застосуванням положення частини першої статті 626 ЦК України, відповідно до якої договір є узгодженим волевиявленням двох або більше сторін, і тому суд не може зобов'язати іншу сторону договору внести зміни до нього. Отже, зацікавлена сторона у випадках, передбачених законом, може просити суд про внесення зміни до договору згідно з рішенням суду, а не про зобов'язання відповідача внести такі зміни до договору.
Відповідно до вимог ст.ст. 32, 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу. При цьому, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.
Рішення прийнято на підставі наданих сторонами доказів, оскільки згідно із ст.33, 38 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона: повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень; самостійно визначити і надати суду ті докази на підтвердження своїх доводів, які вважає необхідними, належними і достатніми. Докази витребовуються судом у ході розгляду справи лише у разі подання відповідного клопотання - на суд не покладено обов'язку вказувати стороні, які докази вона повинна подати на підтвердження свої вимог чи заперечень, або проводити розшук тих чи інших доказів з власної ініціативи.
При цьому суд приймає до уваги строк розгляду справи, достатність часу у будь-якої із сторін для надання доказів на підтвердження власних доводів, для спростування обставин чи доводів протилежної сторони та для подання суду клопотання про витребування таких доказів у інших осіб.
За при приписами ст. 43 ГПК України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.
Відповідно до ст.44, 49 ГПК України витрати позивача по сплаті судового збору покладаються на відповідача у справі.
Керуючись ст.ст. 33,34,43,44,49,82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд,
ВИРІШИВ:
Позов заступника Ізмаїльського міжрайонного прокурора в інтересах держави в особі Ізмаїльської міської ради до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю "Одісей ЛТД" про внесення змін до договору оренди землі - задовольнити.
Внести зміни до договору оренди земельної ділянки №б/н від 14.02.2005 р., площею 1.4776га, від 14.02.2005 року, яка знаходиться у м. Ізмаїлі по вул. Шевченка. 104 (договір зареєстрований в Одеській регіональній філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру», запис від 18.05.2005р. за №040450700046)
Викласти п. 4 договору в наступній редакції: «Нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 2372878 грн. її розмір змінюється в односторонньому порядку у випадку інфляції, або введення в дію нової нормативної грошової оцінки земель міста і не потребує внесення змін до цього договору».
Викласти п. 8 договору в наступній редакції: «За користування земельною ділянкою Орендар сплачує Орендодавцю орендну плату в розмірі - 3% від нормативної грошової оцінки землі в рік». Податок на додану вартість оплачується «Орендарем» у відповідності з чинним законодавством України».
Викласти п. 9 договору в наступній редакції: «Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням її цільового призначення та коефіцієнту індексації, який офіційно обнародується у засобах масової інформації».
Викласти п. 10 договору в наступній редакції: «Всі розрахунки за договором оренди земельної ділянки здійснюються в грошовій формі (безготівковій) шляхом перерахування «Орендарем» суми орендної плати на наступний рахунок за нижче вказаними реквізитами: п/р 33215812700014 в ГУДКСУ Одеської області, МФО 828011, код ЄДРПОУ 37977316, банк Управління Державної казначейської служби України в м. Одесі».
Викласти п. 11 договору в наступній редакції: «Умови договору щодо розміру орендної плати можуть бути змінені «Орендодавцем» в односторонньому порядку і не потребують внесення змін до договору оренди земельної ділянки в наступних випадках:
- зміни умов господарювання для «Орендаря»;
- збільшення розміру нормативної грошової оцінки земель міста;
- зміни розмірів земельного податку, у тому числі внаслідок інфляції;
- в інших випадках, прямо передбачених законодавством України».
Доповнити договір оренди земельної ділянки пунктом 10.1 в наступній редакції: « 10.1 Зміна отримувача орендної плати та його банківських реквізитів може здійснюватися «Орендодавцем» в Односторонньому порядку і не потребує внесення змін до договору оренди земельної ділянки. «Орендодавець» в якомога коротший термін зобов'язаний повідомити «Орендаря» про зміну банківських реквізитів отримувача, У разі письмового неповідомлення «Орендодавцем» «Орендаря» про зміну банківських реквізитів отримувача, «Орендар» вважається таким, що виконав свої обов'язки належним чином у разі перерахування коштів за вказаними реквізитами»
Доповнити договір оренди земельної ділянки пунктом 10.2 в наступній редакції: « 10.2 Орендна плата справляється також у випадках, якщо «Орендар» тимчасово не використовує земельну ділянку за умовами договору».
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Одісей" (68662, Одеська обл., Ізмаїльський район, с. Ларжанка, вул. Радянська 43, код 25029430) на користь Державного бюджету України (р/р 31210206783008 отримувач ГУ ДКСУ в Одеській області код ЄДРПОУ 37607526, банк отримувача ГУ ДКСУ в Одеській області МФО 828011 код класифікації: 22030001) 1218 (одну тисячу двісті вісімнадцять) грн. судового збору.
Рішення господарського суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги до Одеського апеляційного господарського суду, яка подається через місцевий господарський суд протягом 10-денного строку з моменту складення та підписання повного тексту рішення.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку на подання апеляційної скарги, якщо не буде подано апеляційну скаргу. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили. Повний текст складено та підписано 17.02.2014 року.
Головуючий Зайцев Ю.О.
Суддя Власова С.Г.
Суддя Рога Н.В.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 12.02.2014 |
Оприлюднено | 24.02.2014 |
Номер документу | 37248891 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Зайцев Ю.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні