Постанова
від 16.04.2009 по справі 2а-1559/09/0870
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

 

ЗАПОРІЗЬКИЙ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ

УКРАЇНИ

 

16 квітня

2009 року  17 год.  35 хв.

 Справа № 2а  

-  1559/09/0870

 

Запорізький

окружний адміністративний суд у складі:

головуючого

судді: Каракуші С.М.

секретаря:

Святекно О.В.

за участю

представника позивача  ОСОБА_1

 

розглянувши

у відкритому судовому засіданні в залі суду 

адміністративну справу

за позовом:  Державної податкової інспекції у

Орджонікідзевському районі

                       м. Запоріжжя

                до:  Товариства з обмеженою відповідальністю

«Фора, ЛТД»

              про:  стягнення 

заборгованості по штрафним санкціям

 

ВСТАНОВИВ:

 

    Державна податкова інспекція у

Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя звернулася з адміністративним позовом

до Товариства з обмеженою відповідальністю «Фора, ЛТД»  про стягнення 

заборгованості по штрафним санкціям за порушення норм регулювання

обігу  в сумі 1969 грн. 50 коп.,

посилаючись на те, що перевіркою встановлено не невідповідність суми готівкових

грошових коштів на місці проведення розрахунків, сумі коштів, яка зазначена в

денному звіті РРО та не проведення розрахункових операцій через РРО, вказуючи,

що на підставі Акту перевірки прийнято рішення про застосування штрафних

(фінансових) санкцій №0000582303 від 18.07.2006 року на суму 1969 грн. 50 коп.

   

16.04.2009 р. представник позивача у судовому засідання надав клопотання

про уточнення позовних вимог, згідно якого просить стягнути з Товариства з

обмеженою відповідальністю «Фора, ЛТД» 

борг по штрафним санкція за порушення законодавства про регулювання

обігу готівки у сумі 1569 грн. 50 коп.

Уточнені

позовні вимоги представник позивача підтримав у повному обсязі, просив позов

задовольнити та дав пояснення в його обґрунтування аналогічні викладеним у

позовній заяві.

Представник

відповідача у судове засідання не з'явився, про час та місце розгляду справи

повідомлявся належним чином, про причини неявки суду не повідомив,  у зв'язку з чим суд розглянув справу на

підставі наявних матеріалів у відсутності представника відповідача.

Вислухавши

пояснення представника позивача, з'ясувавши обставини справи та перевіривши їх

доказами, суд приходить до висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних

підстав.

Судом

встановлено, що 15.07.2008 року Державною податковою інспекцією у

Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя було проведено перевірку щодо контролю

за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового

обігу суб'єктами підприємницької діяльності Товариства з обмеженою

відповідальністю «Фора, ЛТД», за результатами якої було складено Акт

№082902922307 від 15.07.2008 р..

Перевіркою

встановлено порушення відповідачем п.п. 1, 2, 13  ст.3 Закону України «Про застосування

реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування

та послуг» №1776-ІІІ від 01.06.2000 року (із змінами та доповненнями), а саме

невідповідність суми готівкових грошових коштів на місце проведення

розрахунків, сумі коштів, яка зазначена у денному звіті РРО та не проведення

розрахункових операцій через РРО.

За

результатами розгляду матеріалів перевірки ДПІ у Орджонікідзевському районі на

підставі п.1 ст. 17 та ст..22 Закону України «Про застосування реєстраторів

розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»,

прийнято рішення про застосування фінансових санкцій №0000582303 від 18.07.2008

р., яким до відповідача застосовані штрафні санкції у сумі 1969 грн. 50 коп.

Дане рішення було вручено відповідачу 06.08.2008  р., про що свідчить поштове повідомлення.

Станом на

16.04.2009 р. загальний податковий борг у зв'язку з частковою сплатою складає

1569 грн. 50 коп.

Відповідно

до Закону України “Про державну податкову службу в Україні” від 04.12.1990р.

№509-ХІІ податкові органи здійснюють контроль за своєчасністю,  достовірністю, повнотою нарахування та сплати

податків та зборів (обов'язкових 

платежів), контролю за валютними операціями,  контролю за додержанням порядку проведення  готівкових  

розрахунків   за   товари  

(послуги)   у встановленому  законом 

порядку,  а  також контролю за наявністю свідоцтв про

державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності   та  

ліцензій   на  провадження 

видів  господарської

діяльності,  що  підлягають 

ліцензуванню  відповідно  до 

закону, торгових  патентів.

Відповідно

до п. 8, 11 ст. 11 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” №

509-ХІІ від 04.12.1990р., державна податкова служба має право:

-  вимагати від платників податків, діяльність

яких перевіряється, усунення виявлених порушень податкового законодавства,

контролювати виконання законних вимог посадових осіб органів державної

податкової служби, а також припинення дій, які перешкоджають здійсненню

повноважень посадовими особами органів державної податкової служби;

-  застосовувати до платників податків фінансові

(штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми

недоїмки, пені у випадках, порядку та розмірах, встановлених законами України.

Відповідно

до ст.1 Закону України  від 06.07.1995

№265/95-ВР “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері

торгівлі, громадського харчування та послуг” реєстратори розрахункових операцій

застосовуються фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності або

юридичними особами (їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами),

які  здійснюють операції з розрахунків у

готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток,

платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу 

товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та

послуг.

Як

вбачається з матеріалів справи, перевіркою, проведеною Державною податковою

інспекцією у Орджонікідзевському району м. Запоріжжя встановлено порушення

відповідачем п.п. 1, 2, 13 ст. 3 Закону України “Про застосування реєстраторів

розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”4 №

265/95-ВР від 06.07.1995, яким встановлено обов'язок проводити розрахункові

операції на повну суму покупки (надання послуг) через зареєстровані,

опломбовані у встановленому порядку та переведенні у фіскальний режим роботи

реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових

документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках,

передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому

порядку розрахункових книжок; видавати особі, яка отримує або повертає товар,

отримує послуги відмовляється від неї, розрахункових документ встановленої

форми на повну суму проведеної операції; забезпечувати відповідність сум

готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в

денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у випадку використання

розрахункової  книжки - загальній сумі

продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.

Відповідно

до ст. 2 Закону України   “Про

застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського

харчування та послуг” місце проведення розрахунків - місце, де здійснюються

розрахунки із покупцем за продані товари (надані послуги) та зберігаються

отримані за реалізовані товари (надані послуги) готівкові кошти, а також місце

отримання покупцем попередньо оплачених товарів (послуг) із застосуванням

платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо.

Згідно із

ст. 17 вказаного Закону, за порушення 

вимог  цього  Закону 

до  суб'єктів підприємницької  діяльності, 

які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги),  за рішенням 

відповідних  органів  державної податкової служби України

застосовуються фінансові санкції у п'ятикратному розмірі вартості проданих

товарів (наданих послуг),  на  які 

виявлено  невідповідність  -  у

разі проведення розрахункових 

операцій  на неповну суму вартості

проданих товарів (наданих послуг), у разі не проведення розрахункових операцій

через реєстратори розрахункових операцій, у разі не роздрукування

відповідного  розрахункового документа,

що підтверджує виконання розрахункової операції, або  проведення 

її  без  використання розрахункової  книжки.

Прийняте

Державною податковою інспекцією у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя

рішення №0000582303 від 18.07.2008 р., в адміністративному та в судовому

порядку не оскаржувалося, тобто визначена сума податкового зобов'язання є

узгодженою. На момент розгляду справи в суді, сума податкового зобов'язання

відповідачем не сплачена, заборгованість перед бюджетом не погашена. Відповідно

до п.1.3 ст.1 Закону України №2181 від 21.12.2000 р. податковий борг -

податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності),

самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи

судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня,

нарахована на суму такого податкового зобов'язання. Згідно пп.. 5.4.1 п.5.4

Закону України №2181 від 21.12.2000р. узгоджена сума податкового зобов'язання,

не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визначається

сумою податкового боргу платника податку.

Враховуючи

вищевикладене, судом встановлено, що на час судового зсідання ТОВ «Фора, ЛТД»

має несплачену податкову заборгованість у сумі 1569 грн.  50 коп., у зв'язку з чим приходить до

висновку, що позов підлягає задоволенню і зазначена сума податкової

заборгованості стягненню з відповідача.      

         На підставі викладеного, керуючись

ст.ст. 11, 17, 160, 163 КАС України, -

 

ПОСТАНОВИВ:

 

    Позов задовольнити.

Стягнути з

Товариства з обмеженою відповідальністю «Фора, ЛТД (код ЄДРПОУ 13606632) борг

по штрафним санкціям за порушення законодавства про регулювання обігу готівки в

сумі 1569 грн. 50 коп. на р/р 31118104700007 код платежу 21080900, банк ГУДКУ в

Запорізькій області, МФО 813015.

Постанова

набирає законної сили після закінчення строків подання заяви про апеляційне

оскарження та апеляційної скарги, якщо вони не були подані у встановлені

строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано,

набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова

може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного

адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом

подачі в 10-денний строк з дня винесення постанови, заяви про апеляційне

оскарження і подання після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею

її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Постанову

виготовлено у повному обсязі 21 квітня 2009 року.

 

Суддя                                                                         С.М.

Каракуша

 

 

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.04.2009
Оприлюднено02.06.2009
Номер документу3726360
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1559/09/0870

Ухвала від 06.01.2010

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Каракуша Сергій Миколайович

Ухвала від 04.03.2009

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Каракуша С.М.

Постанова від 16.04.2009

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Каракуша С.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні