ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
17 лютого 2014 рокум. Ужгород№ 807/212/14
Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Гаврилка С.Є.
з участю секретаря судового засідання Петричкович К.І.
за участі сторін:
представника позивача - не з'явився;
представника відповідача - не з'явився;
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Головного управління Міндоходів у Закарпатській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрказенерго" про стягнення податкового боргу у розмірі 2040 грн., -
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до статті 160 частини 3 КАС України 17 лютого 2014 року було проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Повний текст постанови виготовлено та підписано 21 лютого 2014 року.
До Закарпатського окружного адміністративного суду звернулася Державна податкова інспекція у м. Ужгороді Головного управління Міндоходів у Закарпатській області з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрказенерго", якою просить, стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрказенерго" заборгованість у розмірі 2040 грн..
Обґрунтовуючи свої вимоги позивач вказує наступне. 01 серпня 2012 року Державною податковою інспекцією у м. Ужгороді були проведені камеральні перевірки відповідача. За результатами перевірок були складені акти від 01 серпня 2012 року за № 1618/15-04 та за № 1619/15-04. За наслідками проведених перевірок та складених актів прийнято податкові повідомлення-рішення від 08 серпня 2012 року, а саме: № 0004731543, яким відповідачеві визначено зобов'язання зі сплати штрафних (фінансових) санкцій з екологічного податку в розмірі 1020 грн.; № 0004741543, яким відповідачеві визначено зобов'язання зі сплати штрафних (фінансових) санкцій зі збору за спеціальне використання води в розмірі 1020 грн.. Вказані суми відповідачем не сплачені.
17 лютого 2014 року на адресу Закарпатського окружного адміністративного суду надійшла заява від представника позивача, якою останній просить розглянути дану адміністративну справу за наявними матеріалами без участі представника позивача (а.с. 35).
В судове засідання, що проходили 03 лютого 2014 та 17 лютого 2014 року відповідач не забезпечив явку свого представника, хоча судом вживалися заходи щодо виклику відповідача, що передбачені Главою 3 Розділу II КАС України. Відповідачем не надано суду заперечень проти позову та інших доказів, які у нього є.
Відповідно до статті 47 КАС України особами, які беруть участь у справі, є сторони, треті особи, представники сторін та третіх осіб.
Відповідно до статті 41 частини 1 КАС України, у зв'язку з неявкою у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.
З'ясувавши всі обставини у справі та перевіривши їх належними та допустимими доказами суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення з огляду на наступне.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрказенерго" було взяте на облік ДПІ у м. Ужгороді 28 жовтня 2011 року, що підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків від 28 жовтня 2011 року № 76115 (а.с. 20).
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців місцезнаходженням відповідача є: Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Тургенєва, буд. 17.
01 серпня 2012 року позивачем була проведена камеральна перевірка відповідача. За результатами перевірки 01 серпня 2012 року був складений акт про результати камеральної перевірки податкової звітності № 1618/15-04 (а.с. 15), згідно якого перевіркою встановлено неподання (несвоєчасне подання) податкової звітності по екологічному податку за I квартал 2012 року.
На підставі вказаного акта перевірки 08 серпня 2012 року позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0004731543, яким відповідачу визначено суму грошового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 1020 грн. (а.с. 16). Вказане податкове повідомлення-рішення було отримано відповідачем 10 серпня 2012 року, що підтверджується підписом на корінці податкового повідомлення-рішення (а.с. 16).
01 серпня 2012 року позивачем була проведена камеральна перевірка відповідача. За результатами перевірки 01 серпня 2012 року був складений акт про результати камеральної перевірки податкової звітності № 1619/15-04 (а.с. 17), згідно якого перевіркою встановлено неподання (несвоєчасне подання) податкової звітності зі збору за спеціальне використання поверхневих та підземних вод за I квартал 2012 року.
На підставі вказаного акта перевірки 08 серпня 2012 року позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0004741543, яким відповідачу визначено суму грошового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 1020 грн. (а.с. 18). Вказане податкове повідомлення-рішення було отримано відповідачем 10 серпня 2012 року, що підтверджується підписом на корінці податкового повідомлення-рішення (а.с. 18).
11 вересня 2012 року відповідачеві було вручено податкову вимогу від 03 вересня 2013 року № 179 на суму податкового боргу в розмірі 2210 грн., що підтверджується копією повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с. 19).
Відповідно до статті 59 пункту 59.1. Податкового кодексу України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Податковий борг в сумі 2040 грн. підтверджується також розрахунком заборгованості (а.с. 30) та обліковою карткою платника (а.с.а.с. 31-34).
Відповідно до статті 14 пункту 14.1 підпункту 14.1.39 Податкового кодексу України, грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Відповідно до статті 14 пункту 14.1 підпункту 14.1.175 Податкового кодексу України, податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Відповідно до статті 46 пункту 46.1 Податкового кодексу України, податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Відповідно до статті 49 пункту 49.1 Податкового кодексу України, податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків.
Відповідно до статті 54 пункту 54.3 підпунктів 54.3.1 Податкового кодексу України, контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, якщо платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію.
Відповідно до статті 57 пункту 57.3 Податкового кодексу України, у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Відповідно до статті 120 пункту 120.1 Податкового кодексу України, неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Відповідно до статті 20 пункту 20.1 підпункту 20.1.34 Податкового кодексу України, органи Державної податкової служби мають право, зокрема звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговують такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
На підставі викладеного та враховуючи обставини, встановлені судом, позовну заяву задовольнити.
Керуючись статтями 11, 70, 71, 86, 160-163 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Позовну заяву Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Головного управління Міндоходів у Закарпатській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрказенерго" - задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрказенерго" (88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Тургенєва, будинок 17, код ЄДРПОУ 37937561) з коштів, які перебувають у його власності, в тому числі коштів з рахунків у банках, обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрказенерго", податковий борг у розмірі 2040 (двох тисяч сорока) грн..
Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається через Закарпатський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції. У випадках, встановлених статтею 167 частиною 4 цього Кодексу десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя С.Є. Гаврилко
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.02.2014 |
Оприлюднено | 25.02.2014 |
Номер документу | 37315269 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Гаврилко С.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні