Постанова
від 24.02.2014 по справі 801/1131/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ПОСТАНОВА

Іменем України

24 лютого 2014 року Місто Сімферополь, 10 годин 20 хвилин. Справа №801/1131/14

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Аблякимова Е.Е., за участі секретаря судового засідання Семякіна П.І., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Управління Пенсійного фонду України в Чорноморському районі АР Крим

до Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1

про стягнення.

ВСТАНОВИВ:

Управління Пенсійного фонду України в Чорноморському районі АР Крим звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим із позовом до Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 про стягнення заборгованості зі сплати штрафних санкцій, застосованих до відповідача за неподання звітності за 2011-2012 роки в сумі 340,00 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем не сплачено у встановлені законодавством строки та розмірі штрафні (фінансові) санкції відповідно до Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування".

За поданим позовом відкрито провадження в адміністративній справі, проведено підготовчі дії, необхідні для призначення та розгляду справи, закінчено підготовче провадження, справу призначено до розгляду в судовому засіданні, про що свідчать ухвали від 05.02.2014, копії яких направлено сторонам.

Представник позивача у судове засідання не з'явився, надіслав до канцелярії суду клопотання про розгляд справи за його відсутності позовні вимоги підтримав у повному обсязі.

Відповідач у судове засідання не з'явився, письмових заперечень на позов суду не надав, про час, день та місце розгляду справи сповіщений належним чином - судовою повісткою, яка направлена рекомендованою кореспонденцією за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази у їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що фізична особа-підприємець ОСОБА_1 зареєстрований як платник страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в Управлінні Пенсійного фонду України в Чорноморському районі АР Крим.

Спеціальним Законом з приводу сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в Україні є Закон України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове соціальне страхування" (також далі - Закон №2464).

Відповідно до пункту 3 розділу 8 Закону № 2464 з дня набрання чинності зазначеного закону платники страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, загальнообов'язкове соціальне страхування на випадок безробіття, загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, яке спричинило втрату працездатності, вважаються платниками єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (також далі-єдиний внесок). Єдиний внесок є цільовим загальнообов'язковим платежем, який збирається на всій території України в порядку, встановленому Законом №2464; він не входить до системи оподаткування, податкове законодавство не регулює порядок нарахування і сплати єдиного внеску ( ч. 2 ст. 8 Закону України №2464).

Згідно з п. 1 ч. 2 ст. 6 Закону № 2464 страхувальник зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати в установлені строки єдиний внесок.

Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 6 Закону № 2464 платник єдиного внеску зобов'язаний подавати звітність до територіального органу Пенсійного фонду у строки, в порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом за погодженням з відповідними фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування та центральним органом виконавчої влади у галузі статистики.

Згідно з ч. 8 ст. 9 Закону № 2464 передбачено, що страхувальники зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий звітний період (календарний місяць), не пізніше ніж через 20 календарних днів з дня закінчення цього періоду.

Відповідно до ч. 12 ст. 9 Закону № 2464 єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону №2464 рішення, прийняті органами Пенсійного фонду з питань, що належать до їх компетенції відповідно до цього Закону, є обов'язковими до виконання платниками єдиного внеску, посадовими особами і застрахованими особами.

Відповідно до п. 4 ч. 11 ст. 25 Закону №2464 територіальний орган Пенсійного фонду застосовує до платника єдиного внеску такі штрафні санкції за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності, передбаченої цим Законом, територіальним органом Пенсійного фонду накладається штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно до ч. 14 зазначеної статті Закону № 2464 про нарахування пені та застосування штрафів, передбачених цим Законом, посадова особа територіального органу Пенсійного фонду в порядку, встановленому Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики, приймає рішення, яке протягом трьох робочих днів надсилається платнику єдиного внеску.

Суми пені та штрафів, передбачених цим Законом, підлягають сплаті платником єдиного внеску протягом десяти робочих днів після надходження відповідного рішення. Зазначені суми зараховуються на рахунки органів Пенсійного фонду, відкриті в органах Державного казначейства України для зарахування єдиного внеску. При цьому платник у зазначений строк має право оскаржити таке рішення до органу Пенсійного фонду вищого рівня або до суду з одночасним обов'язковим письмовим повідомленням про це територіального органу Пенсійного фонду, яким прийнято це рішення. Суми штрафів та нарахованої пені, застосованих за порушення порядку та строків нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску, стягуються в такому самому порядку, що і суми недоїмки із сплати єдиного внеску.

Рішеннями Управління Пенсійного фонду України в Чорноморському районі АР Крим від 18.03.2013 № 645 та від 22.04.2013 № 934-2011 про застосування штрафних санкцій за ненадання звітності, передбаченої Законом №2464, на підставі п. 4 ст. ч. 11 ст. 25 зазначеного Закону (за неподання звітності за 2011рік - 170,00грн. та за неподання звітності за 2012 рік - 170,00грн.) до відповідача застосовані штрафні санкції у розмірі 340,00 грн. Названі рішення надіслано відповідачу рекомендованою кореспонденцією (а.с.7,9).

На час розгляду справи відповідач письмові заперечення не надав, доказів на підтвердження погашення розміру заборгованості, щодо якого позивачем заявлено вимоги про стягнення, не надав, розмір заборгованості не спростував.

Враховуючи, що сума фінансових санкцій відповідачем залишається несплаченою, суду не надано доказів сплати боргу, а також доказів оскарження зазначеного вище рішення позивача про застосування штрафних санкцій, суд приходить до висновку, що вимоги позивача про стягнення з відповідача вказаної заборгованості є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Судові витрати, що підлягають розподілу відповідно до ст. 94 КАС України відсутні.

У судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частини постанови.

Керуючись ст. ст. 94, 160-163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

1. Задовольнити адміністративний позов повністю.

2. Стягнути з Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (ідентифікаційний код платника податків НОМЕР_1, місце проживання: АДРЕСА_1) на користь Управління Пенсійного фонду України в Чорноморському районі АР Крим (місце знаходження: 96400, АР Крим, смт. Чорноморське, вул. Кірова, 6; р/р 37199204000126 в Управління Держказначейства у Чорноморському районі ГУ Держказначейства України в АР Крим, МФО 824026, ЄДРПОУ 38767834) заборгованість зі сплати штрафних санкцій сумою 340 (триста сорок) гривен 00 копійок.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

На постанову прийняту згідно частини третьої статті 160 КАС України (у разі проголошення вступної та резолютивної частин постанови) апеляційна скарга подається протягом 10 (десяти) днів з дня отримання копії постанови.

Постанову може бути оскаржено до Севастопольського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя підпис Аблякимов Е.Е.

Постанову складено у повному обсязі 26.02.2014.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення24.02.2014
Оприлюднено26.02.2014
Номер документу37315280
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/1131/14

Постанова від 24.02.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Аблякимов Е.Е.

Ухвала від 05.02.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Аблякимов Е.Е.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні