МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
03 лютого 2014 року Справа № 814/5436/13-а
м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Середи О.Ф., розглянув в порядку письмового провадження справу
за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, м. Київ
до відповідача товариства з обмеженою відповідальністю «Міжрайагросервіс», м. Миколаїв
про стягнення штрафних санкцій в сумі 1700,00 грн.
в с т а н о в и в:
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (надалі - позивач) звернулася до суду позовом про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю «Міжрайагросервіс» (надалі - відповідач), штрафних санкцій у сумі 1700,00 грн.
В обґрунтування своїх вимог позивач зазначає, що відповідачем отримана та не оскаржена в установленому законом порядку постанова № 826-ЦА-УП-Р від 26.09.2013 року про накладання санкції за правопорушення на ринку цінних паперів.
Представник позивача надала клопотання про розгляд справи за її відсутності, в порядку письмового провадження.
Ухвала суду від 07.06.2013 року та судова повістка від 23.01.2014 року направлені за юридичною адресою відповідача повернулись до суду без вручення адресату.
У суду відсутні відомості щодо зміни місцезнаходження відповідача та внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в порядку, передбаченому ст.ст.19, 22 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців". Приписи Кодексу адміністративного судочинства України, не передбачають з'ясування судом або стороною у справі фактичного місцезнаходження іншої сторони та здійснення її розшуку.
Суд вважає, що справа може бути розглянута по суті на підставі наявних у справі доказів, а відсутність повноважних представників сторін, відповідно до ст. 128 КАС України, не перешкоджає вирішенню спору.
Дослідивши всі матеріали справи, оцінивши наявні докази в їх сукупності, суд встановив таке.
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку є суб'єктом владних повноважень, який, відповідно до пункту 14 статті 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», має право накладати на юридичних осіб штрафи за порушення чинного законодавства про цінні папери.
Згідно статті 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» емітент повинен надати річну звітну інформацію про результати своєї фінансово-господарської діяльності до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Відповідач вчинив правопорушення на ринку цінних паперів, а саме - порушив вимоги абзацу 3 пункту 1 розділу ІІІ Положення про порядок складання адміністративних даних щодо здійснення діяльності з ведення реєстрів власників іменних цінних паперів та подання відповідних документів до Комісії за І квартал 2013 року, затвердженого рішенням Комісії від 11.09.2012 року № 1220.
Відповідно до вимог абзацу 3 пункту 1 розділу ІІІ Положення № 1220 реєстратор подає щоквартальні дані не пізніше 15-го включно числа місяця, наступного за звітним кварталом.
За вказаним порушенням ТОВ «Міжрайагросервіс», направлено постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 26.09.2013 року № 826-ЦА-УП-Р та розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери від 26.09.2013 року № 340-ЦА-УП-Р, яким зобов'язано відповідача усунути виявлені порушення чинного законодавства у строк до 25.10.2013 року та у строк до 28.10.2013 року письмово повідомити уповноважену особу Комісії про виконання розпорядження.
Проте, в указані строки ТОВ «Міжрайагросервіс», вказане розпорядження № 340-ЦА-УП-Р від 26.09.2013 року не виконано, про що 30.09.2013 року складений Акт № 664-ЦА-УП-Р про правопорушення на ринку цінних паперів.
26.09.2013 року у відношенні відповідача винесено Постанову № 826-ЦА-УП-Р про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів у вигляді штрафу у розмірі 1700,00 гривень, який підлягає сплаті до Державного бюджету України.
ТОВ «Міжрайагросервіс» штраф до Державного бюджету України досі не перерахував, Постанову № 826-ЦА-УП-Р про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів не окаржив.
Відповідно до ст.1 Положення про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого Указом Президента України від 23 листопада 2011 року N 1063/2011, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку є державним колегіальним органом, підпорядкованим Президенту України, підзвітним Верховній Раді України, що здійснює державне регулювання ринку цінних паперів.
Пунктом 14 ст.6 Положення про Південне територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 31.01.2012 № 213 передбачено, що Південне територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку має право звертатися до суду з позовами (заявами) про примусове стягнення штрафів, накладених уповноваженою особою Комісії.
Враховуючи викладене, суд вважає, що позовні вимоги обґрунтовані та підлягають задоволенню у повному обсязі.
Керуючись ст. ст. 128, 158, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, адміністративний суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Позов Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку задовольнити повністю.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Міжрайагросервіс» (вул. Артилерійська, буд.19, кв. 151, 152, м. Миколаїв, 54030, код ЄДРПОУ 23081811) на користь Державного бюджету України на рахунок, відкритий в управлінні Державної казначейської служби України за балансовим рахунком 3111 «Надходження до загального фонду державного бюджету», по коду бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції», символ звітності 106, штрафні санкції в сумі 1700,00 грн. (одна тисяча сімсот гривень 00 коп.).
Постанова або ухвала суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги , встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Головуючий суддя О. Ф. Середа
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.02.2014 |
Оприлюднено | 27.02.2014 |
Номер документу | 37321328 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Середа О. Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні