Україна КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 лютого 2014 року Справа №П/811/346/14
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Момонт Г.М., розглянувши у порядку скороченого провадження в м. Кіровограді адміністративну справу
за позовом: Прокурора м. Кіровограда в інтересах держави в особі Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку
до відповідача : Закритого акціонерного товариства «Цукорагрореєстр»
про стягнення штрафних санкцій.
Прокурор м. Кіровоград в інтересах держави в особі Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку звернувся з позовом до Закритого акціонерного товариства «Цукорагрореєстр» про стягнення штрафних санкцій у сумі 5 100,00 грн. відповідно до постанов №613-ПВ-1-Е, №614-ПВ-1-Е, №615-ПВ-1-Е від 22.08.2013 р.
Копія ухвали про відкриття скороченого провадження направлялася відповідачу за адресою зазначеною в позовній заяві та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, однак кореспонденція направлена відповідачу повернулася до суду з відміткою «організації немає» (а.с.29).
Відповідно до ч.8 ст.35 КАС України, вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру, або за адресою, яка зазначена її представником, і це підтверджується підписом відповідної службової особи.
Згідно з ч.11 ст.35 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
У відповідності до ст.5 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в України» від 30.10.1996 року № 448/96-ВР (далі за текстом - Закон) державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку.
Згідно з ч.1, 3, 4 ст.6 Закону Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР) є державним колегіальним органом, підпорядкованим Президенту України, підзвітним Верховній Раді України. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку може утворювати територіальні органи у випадках, передбачених у положенні про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи.
Відповідно до п.10 ст.8 Закону Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства.
У відповідності до п.14 Розділу І Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій. затверджених рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 16.10.2012 р. №1470 постанова про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, акт про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про зупинення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про відновлення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів (постанова по справі про адміністративне правопорушення), постанова про закриття справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про закриття провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про виправлення описок, розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери, розпорядження про скасування розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери вважаються надісланими (врученими) юридичній особі (посадовій особі чи громадянину), яка притягується до відповідальності, якщо їх вручено керівнику чи представнику юридичної особи (посадовій особі чи громадянину) під розписку або надіслано поштою рекомендованим листом.
Доказом надіслання вищезазначених документів є реєстр (список) поштових відправлень рекомендованих листів, на якому працівником об'єкта поштового зв'язку проставлено відбиток календарного штемпеля, та касовий чек.
Уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку встановлено порушення п.4 ст.40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок». п.14 Розділу І та п.1 гл.7 Розділу V Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19.12.2006 р. №1591 в частині не розкриття регулярної (річної) інформації за 2012 рік шляхом опублікування її в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, шляхом розміщення її у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до 30 квітня 2013 року та в частині неподання Закритим акціонерним товариством «Цукрагрореєстр» до Південного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку регулярної інформації (річного звіту) за 2012 рік в термін до 1 червня 2013 року, у зв'язку з чим складено акти №622-ПВ-1-Е, №623-ПВ-1-Е, №624-ПВ-1-Е, №625-ПВ-1-Е про правопорушення на ринку цінних паперів від 02.08.2013 р. та постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 02.08.2013 р. (а.с.9-12).
У відповідності до п.14 ст.8 Закону Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.
Згідно з п.5, 6, 7 ст.11 Закону встановлено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за:
- неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
- нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
- неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до постанов №613-ПВ-1-Е, №614-ПВ-1-Е, №615-ПВ-1-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 22.08.2013 р. на відповідача накладено санкції - штрафи у розмірі по 1 700,00 грн. на загальну суму - 5 100,00 грн. (1 700,00 грн. х 3) (а.с.14-16). Зазначені постанови 28.08.2013 р. направлені на адресу відповідача, що підтверджується списком поштових відправлень рекомендованих листів та фіскальним чеком (а.с.13).
Згідно з ч.2 ст.11 Закону рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення штрафу може бути оскаржено в суді.
Враховуючи те, що відповідачем не надано доказів оскарження постанов №613-ПВ-1-Е, №614-ПВ-1-Е, №615-ПВ-1-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 22.08.2013 р чи сплати штрафів у загальному розмірі 5 100,00 грн., суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
Керуючись ст. ст. 86, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.
2. Стягнути із Закритого акціонерного товариства «Цукорагрореєстр», код ЄДРПОУ 23690183 (25006, м. Кіровоград, вул. Тімірязєва, 75) на користь Державного бюджету України на рахунок відділення УК м. Кіровограда, код ЄДРПОУ 38037409, код за бюджетною класифікацію 21081100 на р/р 31112106700002 в ГУ ДКСКУ у Кіровоградській області, МФО 823016 штраф у розмірі 5 100,00 грн. (п'ять тисяч сто грн. 00 коп.), застосований відповідно до постанов №613-ПВ-1-Е, №614-ПВ-1-Е, №615-ПВ-1-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 22 серпня 2013 року.
Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Кіровоградський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня отримання копії постанови.
Суддя Кіровоградського окружного
адміністративного суду Г.М. Момонт
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.02.2014 |
Оприлюднено | 27.02.2014 |
Номер документу | 37343716 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Г.М. Момонт
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні