Постанова
від 21.02.2014 по справі 803/142/14
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 лютого 2014 року м. ЛуцькСправа № 803/142/14

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого, судді Смокович В.І.,

при секретарі судового засідання Литвиненко І.П.,

за участю представника позивача Денісова С.П.,

представника відповідача Коломійцевої О.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Луцьку адміністративну справу за позовом Державної фінансової інспекції у Волинській області до Волинського державного училища культури і мистецтв імені І.Ф. Стравінського про зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Державна фінансова інспекція у Волинській області (далі - позивач, Держфінінспекція у Волинській області) звернулася в суд з адміністративним позовом до Волинського державного училища культури і мистецтв імені І.Ф. Стравінського (далі - відповідач, Училище) про зобов'язання виконати пункти 5, 6 та 9 вимоги від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711 на загальну суму 149 656,31 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що у період з 05 березня 2013 року по 01 червня 2013 року Держфінінспекцією у Волинській області проведено ревізію фінансово-господарської діяльності Волинського державного училища культури і мистецтв імені І.Ф. Стравінського за період з 01 червня 2010 року по 01 березня 2013 року, за результатами якої складений акт від 01 червня 2013 року №040-24/009.

Під час ревізії спеціалістами позивача встановлено, що в порушення пункту 5 Типових штатів і структури управління середніх спеціальних учбових закладів системи Міністерства культури СРСР, затверджених наказом Міністерства культури колишнього СРСР від 19 жовтня 1984 року № 552, які в додатку № 2 до цього наказу, Типових штатів заочного відділення середніх спеціальних учбових закладів, що в додатку № 3 до наказу № 552, та пункту 1.8 наказу Міністерства вищої та середньої спеціальної освіти СРСР від 04 січня 1988 року № 1 "Про розширення прав керівників середніх спеціальних навчальних закладів та органів їх керівництва" при контингенті студентів заочної форми навчання в кількості менше, ніж 90 осіб, в штат училища введено 0,5 ставки завідувача заочним відділенням, що призвело до утримання Училищем понаднормативної посади. Внаслідок введення до штатного розпису 0,5 ставки завідувача заочним відділенням в ревізійному періоді зайво нараховано та виплачено заробітної плати на загальну суму 32 272, 90 грн, на яку нараховано та сплачено страхових платежів до державних цільових фондів в загальній сумі 11 720,24 грн, чим завдано матеріальної шкоди (збитків) на суму 43 993,14 грн.

Також, в порушення статті 1 Закону України "Про оплату праці" від 24 березня 1995 року № 108-95/ВР упродовж ревізійного періоду п'ятьом техпрацівницям при виконанні ними обсягу роботи, що на 25-50 відсотків менше, ніж передбачено нормами, проведено нарахування повної ставки заробітної плати, що призвело до зайвого нарахування та виплати заробітної плати на суму 77 511,68 грн та до зайвої сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на суму 28 151,49 грн, чим завдано матеріальної шкоди (збитків) на суму 105 663,17 грн.

З метою усунення виявлених порушень, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України від 26 січня 1993 року №2939-XII "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", Держфінінспекцією у Волинській області направлено на адресу Волинського державного училища культури і мистецтв імені І.Ф. Стравінського лист-вимогу від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711 щодо усунення виявлених порушень.

Відповідно до отриманої інформації (від 19 липня 2013 року №363/1-11, від 28 жовтня 2013 року №494/1-11, від 09 грудня 2013 року №561/1-11 та від 27 грудня 2013 року № 586/1-11) дирекцією Училища виконані не всі вимоги щодо відшкодування вищезазначених сум.

На підставі вищевикладеного, позивач просить суд зобов'язати Волинське державне училище культури і мистецтв імені І.Ф. Стравінського виконати пункти 5, 6 та 9 вимоги від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711 щодо відшкодування незаконних видатків в загальній сумі 149 656,31 грн.

На адресу суду 29 січня 2014 року від позивача надійшла заява про уточнення позовних вимог від 29 січня 2014 року №03-015-07-14/617 (а.с.107-108), в якій просить суд:

1) зобов'язати Волинське державне училище культури і мистецтв імені І.Ф. Стравінського виконати пункт 5 вимоги Державної фінансової інспекції у Волинській області від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711 повністю;

2) зобов'язати Волинське державне училище культури і мистецтв імені І.Ф. Стравінського виконати пункт 6 вимоги Державної фінансової інспекції у Волинській області від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711 повністю;

3) зобов'язати Волинське державне училище культури і мистецтв імені І.Ф. Стравінського виконати пункт 9 вимоги Державної фінансової інспекції у Волинській області від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711 частково, провести перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо суми частки Єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що належить Пенсійному фонду по нарахуванню внесків на незаконно сплачену зарплату в загальній сумі 39 871,73 грн. Відшкодовані кошти за 2010-2012 роки перерахувати в дохід обласного бюджету.

Представник позивача, суб'єкта владних повноважень, у судовому засіданні в зв'язку з частковим виконанням пунктів 5, 6 вимоги зменшив розмір позовних вимог та просив суд:

1) зобов'язати відповідача виконати пункт 5 вимоги від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711 в частині забезпечення відшкодування незаконних видатків в сумі 29 977,58 грн;

2) зобов'язати виконати пункт 6 вимоги від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711 в частині забезпечення відшкодування незаконних видатків в сумі 74 727,98 грн;

3) зобов'язати виконати пункт 9 вимоги Державної фінансової інспекції у Волинській області від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711 в частині проведення перерахунку та відповідних взаємозвірок щодо суми частки Єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що належить Пенсійному фонду по нарахуванню внесків на незаконно сплачену зарплату в загальній сумі 39 871,73 грн.

Представник відповідача у судовому засіданні проти задоволення адміністративного позову заперечувала та вказала, що училище вжило всіх належних заходів для виконання пунктів 5, 6, 9 листа-вимоги від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711, зокрема наказами від 23 січня 2014 року №33/1-3, №34/1-3 вирішено стягнути з головного бухгалтера ОСОБА_4 та заступникам директора з АГР ОСОБА_5 шкоду, заподіяну училищу зайвими грошовими виплата (зайве нарахування та виплата заробітної плати 5 техпрацівницям, а також завідувача заочного відділення) в розмірі їх середньомісячного заробітку (а.с.121-122). Вказані працівники добровільно сплатили середньомісячний розмір їх заробітної плати (2 295,32 грн та 2 783,70 грн відповідно), що підтверджено квитанціями від 19 лютого 2014 року №84 та від 19 лютого 2014 року №82 (а.с.126, 128). Про вжиті заходи училише повідомило фінансову інспекцію листом від 20 лютого 2014 року №99/1-11 (а.с.129).

На підставі вищевикладеного представник відповідача вважає, що підконтрольною установою виконані вимоги фінансової інспекції, тому просить суд відмовити у задоволенні позову.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши письмові матеріали справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають до задоволення з наступних підстав.

Судом встановлено, що у період з 05 березня 2013 року по 01 червня 2013 року Державною фінансовою інспекцією у Волинській області проведено ревізію фінансово-господарської діяльності Волинського державного училища культури і мистецтв імені І.Ф. Стравінського за період з 01 червня 2010 року по 01 березня 2013 року, за результатами якої складений акт від 01 червня 2013 року №040-24/009 (а.с.5-83).

Ревізією встановлено, що в порушення пункту 5 Типових штатів і структури управління середніх спеціальних учбових закладів системи Міністерства культури СРСР, затверджених наказом Міністерства культури колишнього СРСР від 19 жовтня 1984 року № 552, які в додатку № 2 до цього наказу, Типових штатів заочного відділення середніх спеціальних учбових закладів, що в додатку № 3 до наказу № 552, та пункту 1.8 наказу Міністерства вищої та середньої спеціальної освіти СРСР від 04 січня 1988 року № 1 "Про розширення прав керівників середніх спеціальних навчальних закладів та органів їх керівництва" при контингенті студентів заочної форми навчання в кількості менше, ніж 90 осіб, в штат училища введено 0,5 ставки завідувача заочним відділенням, що призвело до утримання Училищем понаднормативної посади.

Таким чином, Держфінінспекція у Волинській області дійшла висновку, що внаслідок введення до штатного розпису 0,5 ставки завідувача заочним відділенням в ревізійному періоді зайво нараховано та виплачено заробітної плати на загальну суму 32 272, 90 грн, на яку нараховано та сплачено страхових платежів до державних цільових фондів в загальній сумі 11 720,24 грн, чим завдано матеріальної шкоди (збитків) на суму 43 993,14 грн (ст.20-21 акту, а.с. 24-25).

Також було встановлено, що в порушення статті 1 Закону України "Про оплату праці" від 24 березня 1995 року № 108-95/ВР п'ятьом техпрацівницям при виконанні ними обсягу роботи, що на 25-50 відсотків менше, ніж передбачено нормами, проведено нарахування повної ставки заробітної плати, що призвело до зайвого нарахування та виплати заробітної плати на суму 77 511,68 грн та до зайвої сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на суму 28 151,49 грн, чим завдано матеріальної шкоди (збитків) на суму 105 663,17 грн (ст.22-23 акту, а.с.26-27).

У зв'язку з виявленими порушеннями, Держфінінспекція у Волинській області направила Волинському державному училищу культури і мистецтв імені І.Ф. Стравінського лист-вимогу від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711, у пунктах 5, 6 та 9 якої зобов'язала відповідача:

- забезпечити відшкодування незаконних видатків в сумі 32 272,90 грн, спричинених зайвим нарахуванням та виплатою заробітної плати завідувачу заочним відділенням внаслідок введення до штатного розпису 0,5 ставки зазначеної посади, яка штатними нормативами не передбачена. В іншому випадку стягнути з осіб, винних у проведенні зайвих виплат, шкоду у порядку та розмірі, встановленому статтями 130-136 Кодексу законів про працю України. Відшкодовані кошти за 2010-2012 роки перерахувати в дохід обласного бюджету;

- забезпечити відшкодування незаконних видатків в сумі 77 511,68 грн, спричинених зайвим нарахуванням та виплатою заробітної плати п'ятьом техпрацівницям при виконанні ними обсягу роботи, що на 25-50 відсотків менше, ніж передбачено нормами. В іншому випадку стягнути з осіб, винних у проведенні зайвих виплат, шкоду у порядку та розмірі, встановленому статтями 130-136 Кодексу законів про працю України. Відшкодовані кошти за 2010-2012 роки перерахувати в дохід обласного бюджету;

- провести перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо суми частки Єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що належить Пенсійному фонду по нарахуванню внесків на незаконно сплачену зарплату в загальній сумі 54 313,58 грн. Відшкодовані кошти за 2010-2012 роки перерахувати в дохід обласного бюджету (а.с.84-85).

На виконання вищезазначених пунктів вимоги листом від 19 липня 2013 року №363/1-11 дирекція Волинського державного училища культури і мистецтв імені І.Ф. Стравінського повідомила, що у період, який підлягав ревізії ОСОБА_6 працювала на посаді завідувача заочного відділення та виконувала свої посадові обов'язки з організації роботи заочного відділення згідно посадової інструкції. В даний час ОСОБА_6 знаходиться у відпустці. Після виходу з відпустки ОСОБА_6 зобов'язалась подати заяву про відшкодування завданих збитків у порядку встановленому Кодексом законів про працю України. Також даним листом дирекція Училища повідомила, що незаконні видатки в сумі 77 511,68 грн, спричинених зайвим нарахуванням та виплатою заробітної плати п'ятьом техпрацівницям при виконанні ними обсягу роботи, що на 25-50 відсотків менше, ніж передбачено нормами будуть відшкодовані у порядку та розмірі, встановленому Кодексом законів про працю України починаючи з вересня 2013 року. Крім того, завідувача заочного відділення ОСОБА_6 звільнено з посади. З штатного розпису училища виведено посаду завідувача заочного відділення - 0,5 ставки. (а.с.87-89).

В подальшому листами від 28 жовтня 2013 року №494/1-11, від 09 грудня 2013 року №561/1-11 та від 27 грудня 2013 року №586/1-11 відповідач повідомив, що з вересня по грудень 2013 року було відшкодовано та перераховано в дохід обласного бюджету зайво виплачені кошти (а.с.90, 95, 97).

Як встановлено судом, наказами від 23 січня 2014 року №33/1-3, №34/1-3 вирішено стягнути з головного бухгалтера ОСОБА_4 та заступникам директора з АГР ОСОБА_5 шкоду, заподіяну училищу зайвими грошовими виплата (зайве нарахування та виплата заробітної плати 5 техпрацівницям, а також завідувача заочного відділення) в розмірі їх середньомісячного заробітку (а.с.121-122). Вказані працівники добровільно сплатили середньомісячний розмір їх заробітної плати (2 295,32 грн та 2 783,70 грн відповідно), що підтверджено квитанціями від 19 лютого 2014 року №84 та від 19 лютого 2014 року №82 (а.с.126, 128). Про вжиті заходи училише повідомило фінансову інспекцію листом від 20 лютого 2014 року №99/1-11 (а.с.129).

Надаючи правову оцінку вищезазначеним висновкам ревізії Держфінінспекції у Волинській області, пунктам 5, 6 та 9 листа-вимоги від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711, а також вжитим Волинським державним училищем культури і мистецтв імені І.Ф. Стравінського заходам суд зазначає наступне.

Спірні правовідносини виникли стосовно фінансового контролю за виплатою та обчисленням заробітної плати у державній установі, а тому врегульовані Законом України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні".

Відповідно до частини першої статті 2 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб'єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо державного і місцевих бюджетів, дотриманням законодавства про державні закупівлі, діяльністю суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за рішенням суду, винесеним на підставі подання прокурора або слідчого для забезпечення розслідування кримінальної справи.

На думку суду, встановлені статтею 2 цього Закону завдання щодо контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, презюмують наділення фінансової інспекції правом проводити перевірки стосовно дотримання законодавства при нарахуванні та виплаті установою державної форми власності заробітної плати працівникам.

Аналогічна за змістом правова позиція викладена у постанові Верховного суду України від 13 листопада 2012 року №21-358а12, яка в силу положень статті 244-2 Кодексу адміністративного судочинства України є обов'язковою для всіх судів України.

За правилами частини першої статті 4 цього Закону інспектування здійснюється органом державного фінансового контролю у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансово-господарської діяльності підконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних у їх допущенні посадових і матеріально відповідальних осіб. Результати ревізії викладаються в акті.

Відповідно до частини першої пункту 7 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" органу державного фінансового контролю надається право пред'являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов'язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства.

Частиною другою статті 15 даного Закону визначено, що законні вимоги службових осіб органу державного фінансового контролю є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що контролюються.

Проаналізувавши вищезазначені норми законодавства, суд дійшов висновку, що вимоги Держфінінспекції у Волинській області, якщо вони не були оскаржені у встановленому законом порядку, є обов'язковими до виконання.

Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи Волинським державним училищем культури і мистецтв імені І.Ф. Стравінського пункти 5, 6 та 9 вимоги від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711 не оскаржувалися і частково вживалися заходи для усунення порушень виявлених під час ревізії, що свідчить про визнання відповідачем вимог Держфінінспекції у Волинській області.

Однак, вжиті відповідачем заходи, які викладені в листах від 19 липня 2013 року №363/1-11, від 28 жовтня 2013 року №494/1-11, від 09 грудня 2013 року №561/1-11 та від 27 грудня 2013 року №586/1-11, не призвели до повного виконання законних вимог (а.с.84-85, 87-89, 90, 95, 97).

Суд не погоджується з поясненнями представника відповідача з посиланням на накази від 23 січня 2014 року №33/1-3, №34/1-3 якими вирішено здійснювати відрахування у розмірі 20% з головного бухгалтера та заступника директора по адміністративно-господарській роботі з наступних підстав.

Відповідно до статті 136 Кодексу законів про працю України, покриття шкоди працівниками в розмірі, що не перевищує середнього місячного заробітку, провадиться за розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, а керівниками підприємств, установ, організацій та їх заступниками - за розпорядженням вищестоящого в порядку підлеглості органу шляхом відрахування із заробітної плати працівника.

Розпорядження власника або уповноваженого ним органу або вищестоящого в порядку підлеглості органу має бути зроблено не пізніше двох тижнів з дня виявлення заподіяної працівником шкоди і звернено до виконання не раніше семи днів з дня повідомлення про це працівникові. Якщо працівник не згоден з відрахуванням або його розміром, трудовий спір за його заявою розглядається в порядку, передбаченому законодавством.

У решті випадків покриття шкоди провадиться шляхом подання власником або уповноваженим ним органом позову до районного, районного у місті, міського чи міськрайонного суду.

Аналіз цієї норми Кодексу дозволяє суду дійти висновку, що досудовий порядок відшкодування шкоди (за розпорядженням роботодавця) можливий лише у випадку, якщо загальний розмір такої шкоди на перевищує середнього місячного заробітку працівника. У всіх інших випадках стягнення проводиться в судовому порядку.

В розглядуваному випадку розмір завданої шкоди становить 29 977,58 грн (пункт 5 вимоги), 74 727,98 грн (пункт 6) та 39 871,73 грн (пункт 9), тобто значно більше за середньомісячний заробіток головного бухгалтера (2 295,32 грн) та заступника директора по адміністративно-господарській роботі училища (2 783,70 грн), про який вказано у довідках від 19 лютого 2014 року №97/1-19 (а.с.125, 127).

Отже, для стягнення цієї шкоди підконтрольна установа на підставі частини третьої статті 136 Кодексу законів про працю України була зобов'язана звернутися до суду з позовом до винних працівників, а накази від 23 січня 2014 року №33/1-3, №34/1-3 про стягнення середньомісячного заробітку та відрахування заробітної плати винесені з грубим порушенням трудового законодавства України, тому не приймаються судом до уваги (а.с.121-122).

На думку суду, відповідач зобов'язаний вжити усіх необхідних заходів для відшкодування незаконних видатків, спричинених зайвим нарахуванням та виплатою заробітної плати, зокрема стягнути з осіб, винних у проведенні зайвих виплат, шкоду у порядку та розмірі, встановленому статтями 130-136 Кодексу законів про працю України, а саме шляхом звернення з відповідним позовом до суду.

Під час судового розгляду 21 лютого 2014 року представник відповідача надав суду квитанції від 19 лютого 2014 року №84, №82 про сплату головним бухгалтером та заступника директора по адміністративно-господарській роботі училища 2 295,32 грн та відповідно 2 783,70 грн (а.с.126, 128). Однак доказів розподілу відшкодованих сум на погашення переплати з єдиного соціального внеску (страхових внесків) та проведення відповідних взаємозвірок з органами Пенсійного фонду України представник училища суду не надав, тому суд враховує сплачені суми саме у виконання пунктів 5 та 6 вимоги від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711, без врахування пункту 9 вимоги.

Підсумовуючи вищевикладене суд зазначає, що на момент розгляду справи невиконаними залишаються:

- пункт 5 вимоги від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711 в частині забезпечення відшкодування незаконних видатків в сумі 29 977,58 грн;

- пункт 6 вимоги від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711 в частині забезпечення відшкодування незаконних видатків в сумі 74 727,98 грн;

- пункт 9 вимоги від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711 в частині проведення перерахунку та відповідних взаємозвірок щодо суми частки Єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що належить Пенсійному фонду по нарахуванню внесків на незаконно сплачену зарплату в сумі 39 871,73 грн.

Частина перша статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачає, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Позивач, Державна фінансова інспекція у Волинській області, належними та допустимим доказами довела обґрунтованість та правомірність пунктів 5, 6 та 9 листа-вимоги від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711, а також невжиття в повному обсязі Волинським державним училищем культури і мистецтв імені І.Ф. Стравінського вичерпних заходів щодо її виконання.

Оскільки вимога Державної фінансової інспекції у Волинській області від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711, зокрема пункти 5, 6, 9 є обґрунтованими, правомірними та грунтуються на належних доказах, які не виконані відповідачем у повному обсязі, тому суд дійшов висновку, що позовні вимоги (з врахуванням уточнень наданих представником позивача) підлягають до задоволення у повному обсязі.

Керуючись частиною третьою статті 160, статтями 162-163 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державної фінансової інспекції у Волинській області до Волинського державного училища культури і мистецтв імені І.Ф. Стравінського про зобов'язання вчинити дії - задовольнити повністю.

Зобов'язати Волинське державне училище культури і мистецтв імені І.Ф. Стравінського (43001, Волинська область, м. Луцьк, вул. Шевченка, 50, ідентифікаційний код юридичної особи 02214426) виконати пункт 5 вимоги Державної фінансової інспекції у Волинській області від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711 в частині забезпечення відшкодування незаконних видатків в сумі 29 977,58 грн (двадцять девять тисяч дев'ятсот сімдесят сім гривень п'ятдесят вісім копійок) спричинених зайвим нарахуванням та виплатою заробітної плати завідувачу заочним відділенням внаслідок введення до штатного розпису 0,5 ставки зазначеної посади, яка штатними нормативами не передбачена; в іншому випадку стягнути з осіб, винних у проведені зайвих виплат шкоду у порядку та розмірі, встановленому статтями 130-136 Кодексу законів про працю України; відшкодовані кошти за 2010-2012 роки перерахувати в дохід обласного бюджету.

Зобов'язати Волинське державне училище культури і мистецтв імені І.Ф. Стравінського (43001, Волинська область, м. Луцьк, вул. Шевченка, 50, ідентифікаційний код юридичної особи 02214426) виконати пункт 6 вимоги Державної фінансової інспекції у Волинській області від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711 в частині забезпечення відшкодування незаконних видатків в сумі 74 727,98 грн (сімдесят чотири гривні сімсот двадцять сім гривень дев'яносто вісім копійок) спричинених зайвим нарахуванням та виплатою заробітної плати 5 техпрацівницям при виконанні ними обсягу роботи, що на 25-50 вісотків менше, ніж передбачено нормами; в іншому випадку стягнути з осіб, винних у проведенні зайвих виплат, шкоду у порядку та розмірі встановленому статтями 130-136 Кодексу законів про працю України; відшкодовані кошти за 2010-2012 роки перерахувати в дохід обласного бюджету.

Зобов'язати Волинське державне училище культури і мистецтв імені І.Ф. Стравінського (43001, Волинська область, м. Луцьк, вул. Шевченка, 50, ідентифікаційний код юридичної особи 02214426) виконати пункт 9 вимоги Державної фінансової інспекції у Волинській області від 19 червня 2013 року №03-040-14-14/3711 в частині проведення перерахунку та відповідних взаємозвірок щодо суми частки Єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що належить Пенсійному фонду по нарахуванню внесків на незаконно сплачену зарплату в загальній сумі 39 871,73 грн (тридцять дев'ять тисяч вісімсот сімдесят одна гривня сімдесят три копійки).

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Суддя В.І. Смокович

Повний текст постанови виготовлений 26 лютого 2014 року.

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.02.2014
Оприлюднено27.02.2014
Номер документу37349127
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —803/142/14

Ухвала від 23.01.2014

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Смокович Віра Іванівна

Постанова від 21.02.2014

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Смокович Віра Іванівна

Ухвала від 23.01.2014

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Смокович Віра Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні