Ухвала
від 26.02.2014 по справі 801/1678/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

26 лютого 2014 рокуСправа №801/1678/14

Суддя Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим Сидоренко Д.В., перевіривши виконання вимог статей 104, 105, 106 КАС України за адміністративним позовом ОСОБА_1

до Управління Пенсійного Фонду України в Сімферопольському районі АРК

про визнання неправомірними дій, визнання протиправним та скасування рішення

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду АР Крим надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Управління Пенсійного Фонду України в Сімферопольському районі АРК з позовними вимогами про визнання дій неправомірними, визнання протиправним та скасування рішення про застосування фінансових санкцій від 18.02.2014 року №50.

Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.

За результатами розгляду даного адміністративного позову, судом з'ясовано його невідповідність вимогам статті 106 КАС України.

Відповідно до п.2 ч.1. ст.106 КАС України в позовній заяві зазначаються ім'я (найменування) позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є.

Всупереч цьому, у позовній заяві не зазначено повне найменування позивача, а саме не визначений його правовий статус. Так, в адміністративному позові як позивача зазначено ОСОБА_1, тобто фізичну особу. Проте, із змісту позову та доданих до нього документів слідує, що позивачем оскаржується рішення про застосування фінансових санкцій до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1.

Крім того, всупереч вимогам частини 3 статті 106 КАС України позивачем не було надано документу про сплату судового збору у встановленому розмірі.

Розмір судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову визначений Законом України "Про судовий збір" від 08.07.2011 № 3674-VI.

Відповідно до частини 1 статті 4 цього Закону судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Законом України "Про Державний бюджет України на 2014 рік" з 1 січня 2014 року встановлено розмір мінімальної заробітної плати в сумі 1218,00 грн.

Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" розмір судового збору за подання адміністративного позову майнового характеру становить 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальних заробітних плат; за подання адміністративного позову немайнового характеру - 0,06 розміру мінімальної заробітної плати.

Отже, розмір судового збору за подання позову немайнового характеру в грошовому еквіваленті становить 73,08 грн. (1218грн.х0,06). Судовий збір за подання адміністративного позову майнового характеру повинен становити 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1827,00 грн. (1218грн.х1,5) та не більше 4872,00 грн. (1218грн.х4).

Разом з тим, в частині 3 статті 4 Закону України "Про судовий збір" зроблено зауваження про те, що під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги.

Виходячи з положень цієї норми, розмір судового збору, що має бути сплачений позивачем за подання до адміністративного суду позову майнового характеру, не повинен бути меншим ніж 10% від 1,5 розміру мінімальної заробітної плати, що в грошовому еквіваленті становить 182,70 грн. (1827 грн.х10%).

Позивачем оскаржується рішення Управління Пенсійного Фонду України в Сімферопольському районі АРК від 18.02.2014 року №50 про застосування фінансових санкцій у розмірі 1020,00 грн.

Зазначене свідчить про майновий характер заявлених позивачем вимог.

Позиція суду щодо визначення даного адміністративного позову як позову майнового характеру обґрунтована наступним.

Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи.

Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно, оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна.

Зі змісту рішення Європейського суду з прав людини від 14 жовтня 2010 року у справі «Щокін проти України» вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав.

Отже, за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою.

З огляду на викладене адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо.

Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.

За таких обставин, суд дійшов висновку, що даний позов має ознаки адміністративного позову майнового характеру.

З урахуванням наведеного, позивачу необхідно надати докази сплати судового збору за подання адміністративного позову майнового характеру, загальний розмір якого повинен становити 182,70 грн.

Крім того, всупереч вимогам частини 4 статті 106 КАС України позовна заява та її копія не підписані позивачем.

У відповідності до ч. 1 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою.

Згідно до положень ст. 108 КАС України адміністративний позов підлягає залишенню без руху з наданням заявнику строку для усунення недоліків

Керуючись статтями 106, 108 КАС України, суд

УХВАЛИВ:

1. Залишити позовну заяву без руху.

2. У строк до 14.03.14 усунути вказані недоліки, а саме:

- оформити адміністративний позов у відповідності до вимог Кодексу адміністративного судочинства України, із підписом позивача та зазначенням повного найменування позивача, а також надати копії позову з усуненими недоліками для направлення особам, які беруть участь у справі,

- надати документ про сплату у встановленому порядку та розмірі судового збору за подання адміністративного позову майнового характеру за належними реквізитами:

розрахунковий рахунок: 31210206784002

Банк: ГУ ДКСУ в АРК м. Сімферополь

МФО 824026, ЄДРПОУ 38040558

Одержувач: Держбюджет м. Сімферополь

Призначення платежу: "судовий збір, код 35174235, пункт 3.1".

3. Після усунення недоліків позовної заяви документи до суду направляти із обов'язковою вказівкою на номер справи 801/1678/14 та зазначенням прізвища судді, який прийняв ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

У разі невиконання цієї ухвали позовна заява буде вважатися неподаною та повернута.

Ухвала набирає законної сили протягом 5 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину ухвали або справу розглянуто у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, ухвала набирає законної сили через 5 днів з дня її отримання.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної республіки Крим протягом 5 днів з дня її проголошення. У разі розгляду справи у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Сидоренко Д.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення26.02.2014
Оприлюднено28.02.2014
Номер документу37361168
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/1678/14

Ухвала від 17.03.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Сидоренко Д.В.

Ухвала від 26.02.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Сидоренко Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні