6.6.4
П О С Т А Н
О В А
Іменем
України
20 травня
2009 року, о 10-30 годині,
№ 2а-2366/09/0870
Запорізький окружний
адміністративний суд
у складі: головуючого - судді Матяш О.В.,
при секретарі Качанові Д.О.,
розглянувши
у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом ДПІ у Орджонікідзевському
районі м. Запоріжжя
до ТОВ «Юлік, ЛТД»
про стягнення активів в рахунок
погашення податкового боргу,
в
с т а н о в и в:
звернувшись
до суду, ДПІ у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя просить стягнути з ТОВ
«Юлік, ЛТД» заборгованість по
комунальному податку у розмірі 320,22 гривень.
Свій позов
ДПІ обґрунтовує тим, що п одатковий борг відповідача по комунальному податку
виник в результаті проведеної перевірки відповідача з питань своєчасності
надання податкової звітності.
У зв'язку з
тим, що відповідач до цього часу суму податкової заборгованості не сплатив,
позивач просить стягнути з нього зазначену заборгованість, розглянувши справу
без його участі.
Відповідач у
судове засідання не з'явився з неповажної причини, про час та місце розгляду
справи був повідомлений належним чином, заперечення проти позову до суду не
надав, про причини неявки суд не повідомив.
Дослідивши
матеріали справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню.
Судом
встановлено, що 29.05.2007 фахівцями ДПІ була проведена документальна перевірка
відповідача, якою встановлено порушення п.п.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення
зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»
та п.п.2.5 п.2 Рішення Запорізької міської ради «Про внесення змін до положень
про місцеві податки та збори» №6 від 30.11.2005, а саме: неподання податкових
розрахунків комунального податку за березень - квітень 2007 року.
За
результатами проведеної перевірки ДПІ було прийнято податкове повідомлення -
рішення № 0005691510/0 від 30.05.2007, яким визначено суму штрафних
(фінансових) санкцій у розмірі 340 гривень.
Відповідно
до даних особового рахунку відповідача, станом на початок 2007 року у
відповідача була переплата по комунальному податку 19,78 гривень.
Отже борг з
комунального податку складає 320,22 гривень.
З метою
погашення боргу ДПІ, відповідно до закону №2181, було направлено боржнику першу
(1/816 від 19.0.2007) та другу (2/1076 від 27.08.2007) податкові вимоги.
Суми,
вказані у податкових вимогах, платником податку не були сплачені, а тому, на
підставі Закону №2181, ДПІ прийнято рішення №222 від 08.10.2007 про стягнення
коштів та продаж інших активів платника податків в рахунок погашення його
податкового боргу.
Відповідно
до Закону України «Про державну податкову службу в Україні» від 04.12.1990
№509-ХІІ, податкові органи здійснюють контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати
податків та зборів (обов'язкових
платежів), контролю за валютними операціями, контролю за додержанням
порядку проведення готівкових розрахунків
за товари (послуги)
у встановленому законом порядку,
а також контролю за наявністю
свідоцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької
діяльності та
ліцензій на провадження
видів господарської
діяльності, що підлягають
ліцензуванню відповідно до
закону, торгових патентів.
Податкове
зобов'язання та податковий борг, згідно п.п.1.2., 1.3 ст.1 Закону України
«Про порядок погашення зобов'язань
платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», є
зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових
фондів відповідну суму коштів самостійно узгоджене платником податків або
узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у
встановлений строк, або у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими
законами України.
Відповідно
до п.п.4.1.1 п.4.1. ст.4 цього Закону, платник податків самостійно обчислює
суму податкового зобов'язання.
Пункт 5.1
вищеназваного Закону зазначає, що податкове зобов'язання, самостійне визначене
платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання
такої податкової декларації. Зазначене податкове зобов'язання не може бути
оскаржене платником податків в адміністративному або судовому порядку.
Таким чином,
самостійно визначені відповідачем до сплати суми податкового зобов'язання,
відповідно до наданих податкових декларацій з податку на додану вартість та перерахунків податку з доходів фізичних
осіб, суб'єктом підприємництва у повному обсязі не сплачені у встановлений
законодавством строк, є узгодженими і визнаються податковим боргом платника
податків.
Згідно п.п.5.2.1. п.5.2. ст.5 Закону України
«Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та
державними цільовими фондами», податкове зобов'язання платника податків,
нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2. та 4.3. статті 4
цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків
податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2.
цього пункту.
Згідно п.5.4
цього Закону, узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником
податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу
платника податків.
Згідно
п.п.3.1.1. п.3.1.ст.3 зазначеного Закону,
активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок
погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.
Оскільки до цього часу від ТОВ «Юлік, ЛТД»
заявлена сума податкового боргу до державного бюджету не надходила, позов
підлягає задоволенню.
Керуючись ст. ст.
158- 163, 167 КАС України, ст.3
Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків
перед бюджетами та державними цільовими фондами» №2181-ІІІ від 21.12.2000, ст.
10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», суд
п о с т а н о в и в:
позов
задовольнити.
Стягнути з
ТОВ «Юлік, ЛТД» (69037, м. Запоріжжя,
пр. Леніна, буд. 202, код ЄДРПОУ 25474762), на користь державного
бюджету у Орджонікідзевському районі м. Запоріжжя, р/р 33210828700007, код
платежу 16010200, МФО 813015, ЄДРПОУ 34677145, банк отримувач: ГУДКУ у
Запорізькій області, податкову заборгованість по комунальному податку у розмірі
320,22 (трьохсот двадцяти) гривень.
Постанова
може бути оскаржена у Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд через
Запорізький окружний адміністративний суд у десятиденний строк з дня
проголошення постанови шляхом подання заяви про апеляційне оскарження і подання
після цього протягом двадцяти днів апеляційної скарги. Копія апеляційної скарги
одночасно надсилається особою, яка її подає, до Дніпропетровського апеляційного
адміністративного суду.
Постанова
набирає законної сили після закінчення строків подання заяви про апеляційне
оскарження, якщо її не було подано.
У разі
подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної
сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя
О.В. Матяш
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.05.2009 |
Оприлюднено | 03.06.2009 |
Номер документу | 3738740 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Матяш О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні