Ухвала
від 28.02.2014 по справі 813/1286/14
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251 ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 У Х В А Л А

про передачу справи до іншого адміністративного суду

28 лютого 2014 року № 813/1286/14

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Лейко-Журомської М.В.,

секретар судового засідання Сільник Н.Є.,

за участю представника позивача Гайдаєнко Д.Г., представників відповідача Лінинської Т.В., Цюпи В.П., розглянувши у попередньому судовому засіданні у м. Львові адміністративну справу за позовом Червоноградської міської організації ветеранів України до Червоноградської міської ради про скасування рішення та визнання протиправними дій,-

в с т а н о в и в:

Червоноградська міська організація ветеранів України звернулася до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до Червоноградської міської ради, у якому просить скасувати рішення Червоноградської міської ради від 30 січня 2014 року; визнати дії міського голови та комісії з питань депутатської діяльності незаконними такими, що порушують Конституцію України та Закони України.

При винесенні ухвали суд виходить з наступного.

Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів або правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 3 КАС України справа адміністративної юрисдикції це переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, у тому числі на виконання делегованих повноважень.

Пунктом 7 частини 1 статті 3 КАС України визначено, що суб'єкт владних повноважень це орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 18 КАС України місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні, зокрема, адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган чи посадова особа місцевого самоврядування, посадова чи службова особа органу місцевого самоврядування, крім тих, які підсудні окружним адміністративним судам.

Згідно з частиною 2 статті 18 КАС України окружним адміністративним судам підсудні справи, у яких однією із сторін є орган державної влади, інший державний орган, орган влади Автономної республіки Крим, обласна рада, Київська або Севастопольська міська рада, їх посадова чи службова особа, крім випадків, передбачених цим Кодексом, та крім справ з приводу їхніх рішень, дій чи бездіяльності у справах про адміністративні проступки та справ, які підсудні місцевим загальним судам як адміністративним судам.

З огляду на це суд вважає, що адміністративні спори щодо правомірності рішень, дій чи бездіяльності органу чи посадової особи місцевого самоврядування віднесено до предметної підсудності місцевого загального суду як адміністративного не залежно від статусу позивача. Єдиним винятком, визначеним процесуальним законом, є спори щодо правомірності рішень, дій чи бездіяльності обласних, Київської або Севастопольської міських рад, посадових чи службових осіб цих рад, такі віднесено до предметної підсудності окружного адміністративного суду.

Згідно з частиною 3 статті 140 Конституції України місцеве самоврядування здійснюється через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи.

Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» система місцевого самоврядування включає, зокрема, сільську, селищну, міську раду.

Згідно з частиною 1 статті 10 цього ж Закону сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Як вбачається з матеріалів справи, стороною у справі є орган місцевого самоврядування Червоноградська міська рада, до якої заявлено позовні вимоги позивачем .

Пунктом 2 частини 1 статті 22 КАС України передбачено, що суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо, зокрема, відкрито провадження у справі, яка предметно підсудна іншому суду.

За встановленим частиною 2 статті 19 КАС України правилом територіальної підсудності, адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які прийняті (вчинені, допущені) стосовно інтересів конкретної фізичної чи юридичної особи (їх об'єднань), вирішуються за вибором позивача адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання (перебування, знаходження) цієї особи-позивача, або адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача, крім випадків, передбачених цим Кодексом.

Частиною 1 статті 21 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» визначено, що місцевими загальними судами є районні, районні у містах, міські та міськрайонні суди.

Оскільки Червоноградська міська рада є органом місцевого самоврядування, виходячи з правил підсудності, встановлених КАС України, позовну заяву Червоноградської міської організації ветеранів України до Червоноградської міської ради про скасування рішення та визнання протиправними дій повинен розглядати місцевий загальний суд як адміністративний.

Враховуючи зазначене вище суд дійшов висновку про передачу до Червоноградського міського суду Львівської області справи за позовом Червоноградської міської організації ветеранів України до Червоноградської міської ради про скасування рішення та визнання протиправними дій .

Керуючись, п.1 ч.1 ст.18, п.2 ч.1 ст.22, ст.160, ст.165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

у х в а л и в:

Передати до Червоноградського міського суду Львівської області адміністративну справу за позовом Червоноградської міської організації ветеранів України до Червоноградської міської ради про скасування рішення та визнання протиправними дій.

Ухвала набирає законної сили в строк та в порядку, передбаченому ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвала може бути оскаржена в строк та в порядку, передбаченому ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя М.В. Лейко-Журомська

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.02.2014
Оприлюднено05.03.2014
Номер документу37401633
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/1286/14

Ухвала від 19.06.2014

Адміністративне

Червоноградський міський суд Львівської області

Жураковський А. І.

Ухвала від 30.05.2014

Адміністративне

Червоноградський міський суд Львівської області

Жураковський А. І.

Постанова від 19.06.2014

Адміністративне

Червоноградський міський суд Львівської області

Жураковський А. І.

Постанова від 03.12.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гуляк В.В.

Постанова від 19.06.2014

Адміністративне

Червоноградський міський суд Львівської області

Жураковський А. І.

Ухвала від 28.02.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лейко-Журомська Майя Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні