Ухвала
від 27.02.2014 по справі 801/162/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

27 лютого 2014 рокуСправа №801/162/14

Суддя Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим Петренко В.В., перевіривши виконання вимог статей 104, 105, 106 КАС України за адміністративним позовом

ОСОБА_1

до Відділу державної виконавчої служби Євпаторійського міського управління юстиції АР Крим (відповідач - 1), Державного виконавця Журавель Т.Т. (відповідач - 2)

про визнання незаконними дій та скасування постанови,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_2 24.12.2013 року надіслано до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим адміністративний позов до Відділу державної виконавчої служби Євпаторійського міського управління юстиції АР Крим (відповідач - 1), державного виконавця Журавель Т.Т. (відповідач-2) про визнання дії державного виконавця Журавель Т.Т. в частині незавчасного сповіщення про дату, час і місце проведення виконавчих дій і не направлення постанов про штрафи за невиконання рішень суду незаконними; скасувати постанови про накладення штрафів як таких, що ухвалені не законно.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 06.01.2014 року позовну заяву залишено без руху у зв'язку недотримання вимог ч.2, ч.3, ч.5 ст. 106 КАС України.

Судом зазначено, що розмір ставок судового збору визначається Законом України "Про судовий збір" від 08.07.2011 року з урахуванням змін, внесених до нього Законом України № 590-VII від 19.09.2013 року, якій набув чинності 23.10.2013 року.

Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України "Про судовий збір", судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Враховуючи те, що адміністративний позов надіслано 24.12.2013 року, судом розрахований судовий збір станом на 1 січня 2013 року - мінімальний розмір заробітної плати був встановлений в сумі 1147 гривень.

Відповідно до підпункту 2 пункту 3 частини другої ст. 4 Закону України "Про судовий збір", за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, до сплати належить - 0,06 розміру мінімальної заробітної плати, тобто 68,82 гривень.

Позивачем не сплачено судовий збір.

На виконання вимог Ухвали суду від 06.01.2014 року, позивачем 22.01.2014 року надіслано до суду квитанцію №128 від 21.01.2014 року про сплату судового збору у сумі 68,82грн. та подано адміністративний позов з уточненими позовними вимогами, відповідно до яких позивач просить:

- визнати дії державного виконавця Журавель Т.Т. в частині незавчасного сповіщення про дату, час і місце проведення виконавчих дій і не направлення постанов про штрафи за невиконання рішень суду незаконними;

- скасувати постанову про накладення штрафів від 10.10.2013р. ВП №39202523; від 10.10.2013р. ВП №39496105; від 28.10.2013р. ВП №39496105; від 28.10.2013р. ВП №39202523 як таких, що ухвалені не законно.

Враховуючи уточненні позовні вимоги, судом було звернено увагу позивача на те, що окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи.

Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна.

Зі змісту рішення Європейського суду з прав людини від 14 жовтня 2010 року у справі "Щокін проти України" вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав.

Отже, за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою.

З огляду на викладене адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо.

Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими (наведена позиція викладена у листі ВАСУ від 18.01.12р. №165/11/13-12).

З вищевикладеного вбачається, що позовні вимоги про скасування постанов Відділу державної виконавчої служби Євпаторійського міського управління юстиції АР Крим носять майновий характер.

Відповідно до ч.3 ст.106 КАС України, до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України "Про судовий збір", судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Враховуючи те, що уточнений адміністративний позов надіслано ОСОБА_2 до суду 22.01.2014 року та позовні вимоги з немайнових стали майновими, судом було розраховано судовий збір станом на 01.01.2014 року, відповідно до чого мінімальний розмір заробітної плати встановлений в сумі 1218,00 гривень.

Відповідно до частини 3 статті 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до суду адміністративного позову:

- сума судового збору за подання адміністративного позову немайнового характеру - 73,08 грн. (0,06 розміру мінімальної заробітної плати).

- сума судового збору за подання адміністративного позову майнового характеру - 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1827,00 грн. та не більше 4872,00 грн. (не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальних заробітних плат).

Разом з тим, в частині 3 статті 4 Закону України "Про судовий збір" зроблено зауваження про те, що під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги.

Виходячи з положень цієї норми, розмір судового збору, що має бути сплачений позивачем за подання до адміністративного суду позову майнового характеру, не повинен бути меншим ніж 10% від 1,5 розміру мінімальної заробітної плати, що в грошовому еквіваленті становить 182,70 грн. (1827 грн.х10%).

У зв'язку з уточненими позовними вимогами, судом Ухвалою від 27.01.2013 року уточнений адміністративний позов ОСОБА_2, залишено буз руху у зв'язку з неповною сплатою судового збору та надано строк до 20.02.2014 року для усунення вказаних недоліків.

Позивачем на виконання вимог Ухвали суду від 27.01.2014 року, 24.02.2014 року надіслано до суду квитанцію про сплату судового збору №49-243 від 22.02.2014 року у сумі 73,08 гривень.

Дослідивши документи надані позивачем до адміністративного позову суд зазначає, адміністративний позов підлягає залишенню без руху з огляду на наступне.

Позивачем до адміністративного суду надано квитанцію про сплату судового збору у сумі 68,82грн. та квитанцію про сплату судового збору у сумі 73,08грн., що становить 141,90грн. (68,82грн.+73,08грн.).

Станом на 01.01.2014 року мінімальний розмір заробітної плати встановлений в сумі 1218,00 гривень.

Відповідно до частини 3 статті 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до суду адміністративного позову:

- сума судового збору за подання адміністративного позову немайнового характеру - 73,08 грн. (0,06 розміру мінімальної заробітної плати).

- сума судового збору за подання адміністративного позову майнового характеру - 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1827,00 грн. та не більше 4872,00 грн. (не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальних заробітних плат).

Разом з тим, в частині 3 статті 4 Закону України "Про судовий збір" зроблено зауваження про те, що під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги.

Виходячи з положень цієї норми, розмір судового збору, що має бути сплачений позивачем за подання до адміністративного суду позову майнового характеру, не повинен бути меншим ніж 10% від 1,5 розміру мінімальної заробітної плати, що в грошовому еквіваленті становить 182,70 грн. (1827 грн.х10%).

Позивачем сплачено судовий збір не в повному обсязі, а саме не доплачено суму у розмірі 40,80грн. (182,70грн.- 141,90грн.).

Реквізити для сплати судового збору при зверненні з адміністративним позовом до Окружного адміністративного суду АР Крим: Рахунок: 31210206784002; Одержувач: Управління Державної казначейської служби України у м. Сімферополі АР Крим, 22030001; ЄДРПОУ: 38040558; МФО: 824026; Банк одержувача: Головне управління державної казначейської служби України в АР Крим; Призначення платежу: "код 35174235, судовий збір, пункт 3.1".

Згідно до положень ст. 108 КАС України адміністративний позов підлягає залишенню без руху з наданням заявнику строку для усунення недоліків до 24.03.2014 року.

Керуючись ст.106, 108 КАС України, суд

УХВАЛИВ:

1. Залишити позовну заяву без руху.

2. У строк до 24.03.14 усунути вказані недоліки,

3. Після усунення недоліків позовної заяви документи до суду направляти із обов'язковою вказівкою на номер справи 801/162/14 та зазначенням прізвища судді, який прийняв ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

У разі невиконання цієї ухвали позовна заява буде вважатися неподаною та повернута.

Ухвала набирає законної сили протягом 5 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину ухвали або справу розглянуто у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, ухвала набирає законної сили через 5 днів з дня її отримання.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної республіки Крим протягом 5 днів з дня її проголошення. У разі розгляду справи у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя В.В.Петренко

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення27.02.2014
Оприлюднено05.03.2014
Номер документу37444496
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/162/14

Ухвала від 13.03.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Петренко В.В.

Ухвала від 27.02.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Петренко В.В.

Ухвала від 27.01.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Петренко В.В.

Ухвала від 06.01.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Петренко В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні