cpg1251 номер провадження справи 15/111/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24.02.2014 Справа № 908/4006/13
За позовом Запорізької міської ради, 69105 м. Запоріжжя, пр. Леніна, 206
до відповідача Публічного акціонерного товариства "Укрнафта", 04053, м. Київ, пров. Несторівський, буд. 3-5
за участі Головного Управління Держземагенства України в Запорізькій області, 69065, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50
про внесення змін до договору оренди землі
Суддя Горохов І.С.
представники:
від позивача: Зубар О.А. представник довіреність № 01/01-38/01771 від 12.07.2013р.
від відповідача: Гуліян Т.Г., представник довіреність № юр-679-д від 05.12.2013р.
від ГУ Держземагенства України в Запорізькій області: не з'явився
Суть спору:
Розглянуто позовну заяву Запорізької міської ради до відповідача Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" за участі Головного Управління Держземагенства України в Запорізькій області про внесення змін до договору оренди землі.
Ухвалою господарського суду від 09.12.2013р. порушено провадження у справі, її розгляд призначено на 24.12.2013р. Розгляд справи відкладався, строк розгляду справи продовжувався.
Ухвалою господарського суду від 24.12.2013р. залучено до участі у справі Головне управління Держземагенства України у Запорізькій області.
В судовому засіданні 24.02.2014р. оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Позовні вимоги заявлені з наступних підстав: за договором оренди земельної ділянки та додаткової угоди до договору оренди укладеному між позивачем та відповідачем, розмір орендної плати становить 22 797,50 грн. за календарний рік в цінах 2007 року. Після укладення земельна ділянка, що передана відповідачу в оренду, пройшла нормативну грошову оцінку і на час звернення до суду її ціна становить 550 669,42 грн. в цінах 2005 року. Згідно чинного законодавства на даний час нормативна грошова оцінка становить 2 606 933,28 грн. і розмір орендної плати повинен становити 156 415,99 грн. Таким чином, договір оренди землі підлягає приведенню у відповідність до вимог законодавства шляхом внесення до нього відповідних змін, до теперішнього часу відповідні зміни в договір оренди не внесені, що стало підставою для звернення до суду. Позивач просить внести відповідні зміни у договір оренди земельної ділянки.
Відповідач проти позову заперечив з підстав зазначених у відзиві. Зазначив, що Податковий кодекс України визначає, що зміни до будь-яких елементів податків та зборів не можуть вноситися пізніш як за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти нові правила та ставки. Податки та збори, їх ставки, а також податкові пільги не можуть змінюватися протягом бюджетного року. Запорізька міська рада у своїй регуляторній діяльності повинна керуватись та діяти не лише відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а й керуватися іншими законами, прийнятими відповідно до Основного Закону держави. Приписами п. 12.3 ст. 12 ПК України встановлено, що сільські, селищні, міські ради в межах своїх повноважень, серед іншого, приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів. До місцевих належать податки та збори, що встановлені відповідно до переліку і в межах граничних розмірів ставок, визначених цим Кодексом, рішеннями сільських, селищних і міських рад у межах їх повноважень, і є обов'язковими до сплати на території відповідних територіальних громад. Рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом. Рішення Запорізької міської ради №37, якщо воно було оприлюднене після 15 липня, повинно застосовуватись не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом, тобто з 2014 року. Крім того а думку відповідача розмір нормативної грошової оцінки спірної земельної ділянки з урахуванням її індексації за період 2008-2013 рр. та, відповідно, розмір орендної плати розраховано невірно та не відповідає фактичним обставинам. Просив відмовити в задоволені позову.
В задоволенні клопотання відповідача про зупинення провадження по справі до вирішення по суті адміністративної справи № 335/10532/13-а, 2-а/335/272/2013 судом відмовлено у зв'язку з безпідставністю та відсутності підстав для зупинення провадження у справі.
Представник Головного управління Держземагентства у Запорізькій області в судовому засіданні не з'явився, щодо розбіжностей в нормативній грошовій оцінці земельної ділянки, яка знаходиться в оренді ПАТ «Укрнафта» повідомив наступне: нормативна грошова оцінка земель м. Запоріжжя здійснюється згідно програмного продукту. Програмне забезпечення створено на основі графічної бази даних земельного кадастру з урахуванням Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя розробленої Українським державним науково - дослідним інститутом проектування міст «Дніпроміст» у 2007 році та затвердженої рішенням Запорізької міської ради від 03.03.2008р. № 79. При формуванні прикладного програмного забезпечення був проведений аналіз графічних даних графічною системою розрахунку нормативної грошової оцінки та написаний модуль взаємодії графічної системи розрахунку нормативної грошової оцінки і семантичної бази даних земельного кадастру, який дозволили формувати розрахунок нормативної грошової оцінки (для виготовлення витягу з технічної документації із нормативної грошової оцінки) в напівавтоматичному режимі мінімізувавши вплив людського фактору на результати розрахунків. В ручному режимі визначаються: коефіцієнт функціонального використання Кф, існуючі локальні фактори (інженерно-інфраструктурні фактори), при чому сукупний локальний коефіцієнт Км3 розраховується автоматично. Також автоматично здійснюється округлення тисячних та десятитисячних одиниць до сотих.
У зв'язку з цим нормативна грошова оцінка станом на 01.01.2013р. становить 2 606 933,28 грн.: Б х Км2 х Км3 х Кф х К(і)= Го (1м 2 ), де Б - базова вартість 1 м 2 землі у м. Запоріжжя; Км2 - коефіцієнт місце розташування земельної ділянки (зональний коефіцієнт);
Км3 - сукупний коефіцієнт впливу локальних факторів; Кф - коефіцієнт функціонального призначення земельної ділянки; Кі - коефіцієнт індексації грошової оцінки землі станом на 01.01.2013р.
190,18 х 1,67 х 0,94 х 2,5 х 1,22 = 910.56 грн. Го(1м 2 ) х П = Го, де: Го(1м 2 ) - грошова оцінка 1 м 2 земельної ділянки; П - площа земельної ділянки. Площа земельної ділянки - 2863.00 м 2 . Таким чином: Го = 910.56 х 2863.00 = 2 606 933,28 грн.
За клопотанням представників сторін розгляд справи здійснювався без застосування технічних засобів фіксування судового процесу.
Вивчивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін суд встановив наступне.
19.12.2005р. між Запорізькою міською радою (Позивач) та Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" (Відповідач) підписано договір оренди землі.
Відповідно до п. 1 договору орендодавець, відповідно до рішення двадцять третьої сесії четвертого скликання Запорізької міської ради № 21/13 від 15.09.2005р. надає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для розташування автозаправної станції, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, Оріхвське шосе, 3-б.
Згідно з п. 18 договору передача земельних ділянок орендарю здійснюється на умовах, що визначені у договорі, за актом прийому-передачі земельної ділянки, який підписується сторонами і є невід'ємним додатком до договору. Передача земельних ділянок орендарю здійснюється в п'ятиденний термін після державної реєстрації цього договору за актом її прийому-передачі.
Відповідно до п. 2 договору в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,2863 га, на якій знаходяться об'єкти нерухомого майна: будівлі, споруди автозаправної станції, які належать орендарю та які не передаються в оренду.
Договір зареєстровано у Запорізькій регіональній філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах», про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 08.02.2006р. за №040626100092.
Факт передачі позивачем в оренду відповідачу земельної ділянки кадастровий № 2310100000:03:030:0062 загальною площею 0,2406 га, яка находиться за адресою: м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 3-б, підтверджується актом прийому-передачі земельної ділянки від 08.02.2006р., який підписано і скріплено печатками позивача і відповідача.
Відповідно до п. 7 Договору оренди, договір укладено на десять років.
Пунктом 4 договору передбачено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: 550 669,42 грн., в цінах 2005 року.
Згідно з п. 8 договору орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі: 5 506,69 грн., що складає 1% від нормативної грошової оцінки за календарний рік в цінах 2005 року.
13.11.2007р. між Запорізькою міською радою (Позивач) та Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" (Відповідач) підписано додаткову угоду, яку зареєстровано в Запорізькій регіональній філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах», про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 15.05.2008р. за № 040826100861, розмір орендної плати становить 22 797,50 грн., що складає 4% від нормативної грошової оцінки за календарний рік в цінах 2007 року.
Відповідно до п. 11 договору розмір орендної плати переглядається один раз на рік у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором оренди землі; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, у тому числі внаслідок інфляції; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; прийняття орендодавцем рішення про збільшення або зменшення орендної плати; в інших випадках, передбачених законом.
03.03.2008р. Запорізькою міською радою було прийнято рішення № 79 «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя», згідно якого вирішено, зокрема, впровадити оподаткування земель міста на підставі нової нормативної грошової оцінки.
Згідно з ст. 18 Закону України «Про оцінку землі» нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення, проводиться не рідше ніж один раз на 5 - 7 років.
Таким чином для розрахунку суми орендної плати за земельну ділянку, що знаходиться у користуванні відповідача, застосовується нормативна грошова оцінка відповідно до затвердженої технічної документації 2008 року з урахуванням індексації.
Відповідно до ст. 288.5 Податкового кодексу України, розмір орендної плати встановлюється у договорі, але річна сума платежу не може бути меншою: для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом.
Відповідно до ст. 142 Конституції України матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є зокрема, земля, як власність територіальної громади міста.
Відповідно до ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» зазначається, що міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Відповідно до п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виключною компетенцією міської ради є вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.
На вимогу ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень, які згідно до Конституції України є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Запорізькою міською радою 26.06.2012 року прийняте рішення № 37 «Про внесення змін до рішення міської ради від 27.07.2011 р. № 16 «Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у місті Запоріжжя», яке є чинним та обов'язковим до виконання на території м. Запоріжжя.
Пунктами 2, 3 рішення зобов'язано орендарів земельних ділянок, у яких розмір орендної плати, встановлений в договорі оренди землі, не відповідає даному рішенню або розрахований без урахування рішення міської ради від 03.03.2008р. №79 «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя», укласти додаткові угоди на збільшення орендної плати. Доручено управлінню з питань земельних відносин міської ради провести претензійно-судову роботу з орендарями, з якими укладені договори оренди земельних ділянок, визначених в пунктах 2, 3, 8, 9, 10 додатку до рішення, з метою приведення розміру орендної плати за землю у відповідність до даного рішення.
Рішенням № 37 встановлено, що для земельних ділянок, наданих для розташування автозаправних станцій, застосовується коефіцієнт 6.
На сьогоднішній день, вказане вище рішення Запорізької міської ради № 37 від 26.06.2012р. є чинним.
Статтею 20 Закону України «Про оцінку землі» визначено, що дані про нормативну грошову оцінку землі оформлюються, як витяг з технічної документації з нормативно грошової оцінки земель.
За даними витягу з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки, наданих Головним управлінням Держземагентства від 28.02.2013р. № 09-05-10/0982 нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий номер 2310100000:03:030:0062, загальною площею 2863,00 га, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 3-б, складає 2 606 933,28 грн.
Таким чином, розмір орендної плати за користування земельною ділянкою по Договору дорівнює: 2 606 933,28 х 1% х 6 = 156 415,99 грн., де 2 606 933,28 - нормативна грошова оцінка земельної ділянки; 6 - коефіцієнт «К», згідно якого визначається розмір орендної плати; 156 415,99 грн. - розмір орендної плати.
Таким чином, Договір оренди землі підлягає приведенню у відповідність до вимог законодавства шляхом внесення до нього відповідних змін.
Відповідно до ст. ст. 651, 652 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Статтею 30 Закону України «Про оренду землі» передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується у судовому порядку. Аналогічна умова передбачена п. 32 Договору оренди землі.
Статтею 632 Цивільного кодексу України, передбачено застосування у встановлених законом випадках цін (тарифів, ставок тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. При цьому зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.
В даному випадку, має місце законодавча зміна граничного розміру орендної плати за земельні ділянки комунальної власності, у зв'язку з чим маються підстави для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.
Відповідно до п. 2.19 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України №6 від 17.05.2011 р. «Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних спорів» визначено, що у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише в разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Відповідно до ст. 188 Господарського кодексу України сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором.
Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду (п. 3 ст. 188 Господарського кодексу України).
Частиною 4 ст. 188 Господарського кодексу України передбачено, що у разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.
28.08.2013р. Запорізькою міською радою на адресу відповідача направлено пропозицію № 01/02-32/02593, «Про внесення змін до договору оренди землі», в якій відповідачу було запропоновано викласти в новій редакції п. 8 Договору: « 8. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі 156 415 грн. 99 коп., що складає шестикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року».
Вказану пропозицію відповідач отримав 11.09.2013р. На час звернення з позовною заявою до суду, відповідачем не здійснено заходів щодо внесення запропонованих змін до Договору. Відповідну додаткову угоду також не укладено.
Матеріалами справи доведено, що пропозицію щодо зміни умов п. 4 договору оренди землі, а також п. 9 Договору оренди землі шляхом укладення додаткової угоди до нього було направлено позивачем на адресу відповідача 28.08.2013р. Відповіді на пропозицію або заперечення на неї позивач не отримав.
У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду (п. 4 ст. 188 ГК України).
Згідно зі статтею 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Відповідно до ст. 274.1 Податкового кодексу України, ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.
Відповідно до ст. 144 Конституції України та ст. 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в України" акти (рішення), прийняті органами місцевого самоврядування, є обов'язковими для виконання на відповідній території.
Відповідно до статті 290 Господарського кодексу України розмір плати за користування земельною ділянкою, що є державною або комунальною власністю, не може бути нижчим за встановлений відповідно до закону.
Рішення Запорізької міської ради № 37 від 26.06.2012р. до теперішнього часу не оскаржене, є чинним і підлягає виконанню суб'єктами господарювання, які користуються земельними ділянками для здійснення підприємницької діяльності.
У пункті 11 договору оренди земельної ділянки, укладеного між сторонами передбачено, що розмір орендної плати переглядається у разі підвищення цін, тарифів, в інших випадках, передбачених законом. За таких обставин позов щодо внесення змін ставок орендної плати підлягає задоволенню.
Отже, нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках встановлених договором або законом. Оскільки сторонами в договорі оренди передбачена можливість внесення змін до договору, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.
Заперечення відповідача на позов суд вважає безпідставними з наступних підстав: Відповідно до п. п. 8.1. - 8.3. ст. 8 Податкового кодексу в Україні встановлюються загальнодержавні та місцеві податки та збори. До загальнодержавних належать податки та збори, що встановлені цим Кодексом і є обов'язковими до сплати на усій території України, крім випадків, передбачених цим Кодексом. До місцевих належать податки та збори, що встановлені відповідно до переліку і в межах граничних розмірів ставок, визначених цим Кодексом, рішеннями сільських, селищних і міських рад у межах їх повноважень, і є обов'язковими до сплати на території відповідних територіальних громад.
Земельний податок - обов'язків платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів (п. 14.1.72. ст. 14 ПК України).
Орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язків платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (п. 14.1.136. ст. 14 ПК України).
Відповідно до п. 14.1.147 ст. 14 Податкового кодексу України плата за землю - загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Таким чином, наведені вище норми чинного законодавства України, у т.ч. п. 14.1.147. ст. 14 ПК України, свідчать, що плата за землю відноситься до загальнодержавних податків. Наведене також випливає із змісту ст. 9 ПК України.
Статтею 4 Податкового кодексу України унормовано, що зміни до будь-яких елементів податків та зборів не можуть вноситися пізніш як за 6 місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти нові правила та ставки. Податки та збори, їх ставки, а також податкові пільги не можуть змінюватися протягом бюджетного року (п. 4.1.9.).
Рішення Запорізької міської ради № 37, яким внесено зміни до коефіцієнту розміру орендної плати на земельні ділянки було прийнято місцевою радою - 26.06.2012р., тобто не пізніше як за 6 місяців до початку нового бюджетного періоду, що відповідає нормам ст. 4 Податкового кодексу України.
Відповідно до ст. 12 Податкового кодексу України, рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом (п. 12.3.4.).
Оскільки рішенням Запорізької міської ради від 26.06.12 № 37 не встановлювався місцевий податок чи збір передбачений ст. 10 Податкового кодексу України, посилання відповідача на п. 12.3.4. ст. 12 Податкового кодексу України в якості своїх заперечень на позов у цій справі безпідставні.
Положення щодо оприлюднення рішень відносно місцевих податків та зборів не стосуються рішення щодо орендної плати як загальнодержавного податку.
Посилання відповідача на норми п. 271.2 ст. 271 Податкового кодексу України необґрунтовані, оскільки норми вказаної статті регулюють порядок офіційного оприлюднення відповідним органом місцевого самоврядування рішень ради щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок.
В рішенні № 37 визначається кратність розміру орендної плати по відношенню до розміру земельного податку, що має застосовуватися для розрахунку орендної плати за користування земельною ділянкою, як загальнодержавного податку, а не нормативна грошова оцінка спірної земельної ділянки.
Як наслідок, положення щодо оприлюднення рішень відносно місцевих податків та зборів не стосуються рішення щодо орендної плати як загальнодержавного податку.
Рішення № 37 Запорізької міської ради не стосується нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Отже посилання на пункт 271.2 статті 271 Податкового кодексу України є безпідставним.
Відповідно до частини 5 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рішення ради нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо радою не встановлено більш пізній строк введення цих рішень у дію.
24.07.2012 року рішення № 37 оприлюднене в газеті «Запорізька Січ» №146 (5087) з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Вказане рішення міської ради набрало чинності (п. 5 рішення від 26.06.12 № 37) з 01.01.2013р., а тому положення цього рішення мають застосовуватись з 01.01.2013р.
Для розрахунку розміру орендної плати, згідно з нормами чинного законодавства, необхідно використовувати дані, які містить витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, виданий органами Держземагентства. Саме таким чином Запорізька міська рада отримала дані щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки кадастровий номер № 2310100000:03:030:0062, загальною площею 0,2863, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 3-б, та яка знаходиться в користуванні відповідача.
З урахуванням підстав зазначених вище, суд знаходить позовні вимоги про внесення змін до п. п. 4, 8 договору оренди земельної ділянки від 19.12.2005р., укладеного між Запорізькою міською радою та Публічним акціонерним товариством "Укрнафта" , виклавши їх в наступній редакції: « 4. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: 2 606 933,28 грн. (два мільйони шістсот шість тисяч дев'ятсот тридцять три грн. 28 коп.) в цінах 2013 року»; « 8. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі156 415 грн. 99 коп. (сто п'ятдесят шість тисяч чотириста п'ятнадцять гривень 99 коп.) що складає шестикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року», обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Судові витрати покладаються на відповідача.
Керуючись ст. ст. 49, 82-84 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
1. Позов Запорізької міської ради до відповідача Публічного акціонерного товариства "Укрнафта" за участі Головного Управління Держземагенства України в Запорізькій області про внесення змін до договору оренди землі задовольнити.
2. Внести зміни до п. 4 договору оренди землі від 08.02.2006р. № 040626100092, укладеного між Запорізькою міською радою та Публічним акціонерним товариством «Укрнафта», виклавши його в такій редакції: « 4. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: 2 606 933,28 грн. (два мільйони шістсот шість тисяч дев'ятсот тридцять три грн. 28 коп.) в цінах 2013 року».
3. Внести змінити до п. 8 договору оренди землі від 08.02.2006 р. № 040626100092, укладеного між Запорізькою міською радою та Публічним акціонерним товариством «Укрнафта», виклавши його в такій редакції: « 8. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі 156 415 грн. 99 коп. (сто п'ятдесят шість тисяч чотириста п'ятнадцять гривень 99 коп.) що складає шестикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року».
4. Стягнути з Публічного акціонерного товариства «Укрнафта» (04053, м. Київ, пров. Несторівський, буд. 3-5; код ЄДРПОУ 00135390) на користь Запорізької міської ради (69015, м. Запоріжжя, пр. Леніна, 206, код ЄДРПОУ 04053915) 1 147 (одна тисяча сто сорок сім) грн. 00 коп. судового збору. Видати наказ.
Суддя І.С. Горохов
Рішення оформлено та підписано відповідно до вимог ст. 84 Господарського процесуального кодексу України 27.02.2014р.
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 24.02.2014 |
Оприлюднено | 05.03.2014 |
Номер документу | 37465895 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Запорізької області
Горохов І.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні