Постанова
від 06.03.2014 по справі 812/1584/14
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

5.1.2

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

06 березня 2014 рокуЛуганськСправа № 812/1584/14

Луганський окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді Твердохліба Р.С.,

за участю

секретаря судового засідання Андріасяна Е.А.

та

представників сторін:

від позивача - не прибув,

від відповідача - не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Луганську справу за адміністративним позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до Караяшницької сільської ради про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), -

ВСТАНОВИВ:

04 березня 2014 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до Караяшницької сільської ради про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідно до наказу від 20 грудня 2013 року № 4 «Про проведення перевірок» та посвідчення на проведення перевірки від 03 лютого 2014 року № 41 головним інспектором Старобільського міськрайонного відділу Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у період з 03 лютого 2014 року по 18 лютого 2014 року проведено планову перевірку додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту Бондарівського сільського клубу, розташованого за адресою: Луганська область, Старобільській район, с. Бондарєво, вул. Леніна, 73, за результатами якої складено акт перевірки від 18 лютого 2014 року № 29.

Актом перевірки від 18 лютого 2014 року № 29 встановлено 20 порушень вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту, з яких 11 порушень створюють загрозу життю та здоров'ю людей, які працюють на об'єкті відповідача, та загрожують виникненню небезпеки для всього підприємства в цілому.

З метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров'ю людей, на думку позивача, є підстави для повного зупинення експлуатації приміщень Бондарівського сільського клубу, належного Караяшницькій сільській раді Старобільського району, за адресою: Луганська область, Старобільській район, с. Бондарєво, вул. Леніна, 73, шляхом опечатування вхідних дверей та знеструмлення електромережі, у зв'язку з загрозою життю та здоров'ю людей.

Сторони у судове засідання не прибули, про дату, час та місце судового розгляду повідомлялись належним чином, від представника позивача надійшло клопотання про розгляд справи без його участі, причини не прибуття представника відповідача суду не відомі (арк. справи 34, 35).

Відповідно до частини 6 статті 71 та частини 4 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує справу за відсутності сторін на підставі наявних в матеріалах справи доказів.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню повністю, з таких підстав.

Відповідно до пункту 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого указом Президента України від 16 січня 2013 року № 20/2013, Державна служба України з надзвичайних ситуацій (далі - ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України.

ДСНС України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.

Відповідно до положень статті 64 Кодексу цивільного захисту України (далі - КЦЗУ) центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

ДСНС України реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.

Наказом ДСНС України від 04 лютого 2013 року № 3 затверджено Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області (далі - Положення). Відповідно до пункту 1 цього Положення Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області є територіальним органом ДСНС України, уповноваженим на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру (арк. справи 9-11, 12).

Згідно з підпунктом 63 пункту 4 Положення Головне управління здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб'єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями, особами без громадянства.

Законом України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначені правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).

Відповідно до вимог статті 1 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Згідно із частиною 1 статті 5 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» планові заходи здійснюються відповідно до річних або квартальних планів, які затверджуються органом державного нагляду (контролю) до 1 грудня року, що передує плановому, або до 25 числа останнього місяця кварталу, що передує плановому.

На виконання вимог частини 1 статті 5 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» заступником начальника Головного управління Державної служби надзвичайних ситуацій України у Луганській області 20 грудня 2013 року затверджено графік планових перевірок додержання і виконання вимог законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки стану будівель, споруд та приміщень органів влади та підпорядкованих їм структурних підрозділів Старобільського району на 2014 рік, яким передбачена перевірка у лютому 2014 року Бондарівського сільського клубу, за адресою: Луганська область, Старобільській район, с. Бондарево, вул. Леніна (арк. справи 14-15).

Відповідно до наказу Старобільського міськрайонного відділу Головного управління Державної служби надзвичайних ситуацій України у Луганській області від 20 грудня 2013 року № 4 «Про проведення перевірок» спеціалістами органу ДСНС України на підставі повідомлення про проведення планової перевірки від 22 січня 2013 року № 28/31, посвідчення на проведення планової перевірки від 03 лютого 2014 року № 41, у період з 03 лютого 2014 року по 18 лютого 2014 року здійснено планову перевірку Бондарівського сільського клубу за адресою: Луганська область, Старобільській район, с. Бондарєво, вул. Леніна, 73, на предмет додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб (арк. справи 16-20), за результатами якої складено акт перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту , контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб від 18 лютого 2014 року № 29 (арк. справи 21-28).

Актом перевірки від 18 лютого 2014 року № 29 виявлено 20 порушень вимог КЦЗУ та Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 19 жовтня 2004 року № 126 (НАПБ А.01.001-2004), з яких 11 створюють загрозу життю та здоров'ю людей, а саме:

- не проведено замір опору ізоляції освітлювальної мережі та захисту контуру заземлення, що є порушенням п.п.5.1.34 (НАПБ А.01.001-2004);

- в підсобному приміщенні сільського клубу допущено експлуатацію вимикача та розетки, що встановлені на горючу основу без підкладання суцільного негорючого матеріалу, що є порушенням п.5.1.27 (НАПБ А.01.001-2004);

- на сцені сільського клубу допущено встановлення вимикача на горючій основі без підкладання суцільного негорючого матеріалу, що є порушенням п.5.1.27 (НАПБ А.01.001-2004);

- в коридорі сільського клубу допущено встановлення вимикача на горючій основі без підкладання суцільного негорючого матеріалу, що є порушенням п.5.1.27 (НАПБ А.01.001-2004);

- в залі сільського клубу допущено встановлення вимикача на горючій основі без підкладання суцільного негорючого матеріалу, що є порушенням п.5.1.27 (НАПБ А.01.001-2004);

- в залі сільського клубу використовується заламаний вимикач, що є порушенням п.5.1.29 (НАПБ А.01.001-2004);

- на спеці сільського клубу використовуються зламана розетка, що є порушенням п.5.1.29 (НАПБ А.01.001-2004),

- на сцені сільського клубу з'єднувальна електрокоробка не закрита кришкою з негорючого матеріалу, що є порушенням п.5.1.8 (НАПБ А.01.001-2004);

- на сцені біля стелі змонтована та використовується тимчасова електромережа, що є порушенням п.5.1.9 (НАПБ А.01.001-2004);

- на сцені біля стелі змонтована та використовується тимчасова електромережа, яка відкрито прокладена по горючій основі, що є порушенням п.5.1.15 (НАПБ А.01.001-2004);

- в залі сільського клубу допускається експлуатація пошкоджених світильників, які закріплені на стінах, що є порушенням п.5.1.29 (НАПБ А.01.001-2004);

- двері другого евакуаційного виходу з сільського клубу зачинені та не відкриваються, що є порушенням п.4.3.4 (НАПБ А.01.001-2004);

- не розроблена та не вивішена загальнооб'єктова інструкція про заходи пожежної безпеки, що є порушенням п.3.4 (НАПБ А.01.001-2004);

- приміщення не обладнані автоматичною пожежною сигналізацією, що є порушенням п.6.1.2 (НАПБ А.01.001-2004);

- приміщення не забезпечені знаками безпеки, що є порушенням п.3.8 (НАПБ А.01.001-2004);

- приміщення не укомплектовані первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками), що є порушенням п.6.4.8 (НАПБ А.01.001-2004);

- на об'єкті наказом (інструкцією) не встановлений відповідний протипожежний режим, що є прощенням п.3.3 (НАПБ А.01.001-2004);

- дерев'яні конструкції горищного приміщення не оброблені вогнезахисним розчином, що є порушенням п.4.2.6 (НАПБ А.01.001-2004);

- не розроблені інформаційно-довідкові куточки з питань захисту співробітників та їх дій у надзвичайних ситуаціях, що є порушенням ст.20 Кодексу цивільного захисту України, п.6 Порядку здійснення підготовки населення;

- не передбачено на об'єкті окрему посаду відповідальної особи за цивільну оборону, що є порушенням п.2.4 Порядку здійснення підготовки населення.

Акт перевірки від 18 лютого 2014 року № 29 підписаний посадовими особами відповідачем особисто без зауважень та заперечень (арк. справи 27 на звороті).

Згідно із пунктом 5 статті 4 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Вжиття інших заходів реагування, передбачених законом, допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, а у випадках, передбачених законом, - із наступним підтвердженням обґрунтованості вжиття таких заходів адміністративним судом.

Згідно з частиною 7 статті 7 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.

Відповідно до частини 10 статті 7 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» у разі якщо обґрунтованість заходів реагування, зазначених у розпорядчих документах щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходів державного нагляду (контролю), відповідно до закону має бути підтверджена адміністративним судом, зазначені в таких документах строки усунення виявлених порушень, застосування до суб'єкта господарювання санкцій обраховуються з дня набрання законної сили постановою адміністративного суду про підтвердження обґрунтованості вжиття заходів реагування.

Відповідно до підпункту 21 частини 1 статті 20 КЦЗУ суб'єкти господарювання зобов'язані забезпечувати виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки.

В ході судового розгляду судом встановлено, що Бондарівській сільський клуб знаходиться на балансі Караяшницької сільської ради (арк. справи 20). З огляду на викладене та враховуючи приписи статті 20 КЦЗУ, саме Караяшницька сільська рада зобов'язана забезпечувати виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

Згідно із вимогами статті 4 КЦЗУ цивільний захист - це функція держави, спрямована на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період.

Пунктом 1 частини 1 статті 70 КЦЗУ передбачено, що недотримання вимог пожежної безпеки, визначених Кодексом цивільного захисту України, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами, є підставою для звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв.

Згідно із частиною 2 статті 70 КЦЗУ повне або часткове зупинення робіт підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

До введення в дію Кодексу цивільного захисту України державний нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки здійснювався посадовими особами органів державного пожежного нагляду, у тому числі, шляхом застосування запобіжних заходів, порядок та умови яких визначався Інструкцією про порядок та умови застосування органами державного пожежного нагляду запобіжних заходів, затвердженою наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій від 21 жовтня 2004 року та зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 08 листопада 2004 року за № 1416/10015.

Відповідно до абзацу 6 розділу 2 Інструкції про порядок та умови застосування органами державного пожежного нагляду запобіжних заходів, затвердженої наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій від 21 жовтня 2004 року та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 08 листопада 2004 року за № 1416/10015, поняття, що застосовуються у цій Інструкції, мають таке значення: приведення постанови про застосування запобіжних заходів у дію - здійснення посадовою особою органу держпожнагляду заходів щодо зупинення роботи (експлуатації) на відповідному об'єкті шляхом опечатування, опломбування, знеструмлення.

Пунктом 6.2 розділу 6 Інструкції про порядок та умови застосування органами державного пожежного нагляду запобіжних заходів, затвердженої наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій від 21 жовтня 2004 року та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 08 листопада 2004 року за № 1416/10015, визначено, що постанова про застосування запобіжних заходів підлягає виконанню шляхом опечатування, опломбування, знеструмлення (якщо це можливо) з дати приведення її в дію.

Враховуючи вищевикладене, приймаючи до уваги відсутність встановленого Кодексом цивільного захисту України механізму, порядку та яким саме шляхом виконуються приписи, встановлені частиною 2 статті 70 КЦЗУ, у тому числі, щодо зупинення роботи (експлуатації) на відповідному об'єкті, з метою надання можливості відповідачу у подальшому усунути наявні порушення пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, суд приходить до висновку про необхідність застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки саме у вигляді повного зупинення експлуатації об'єкта шляхом опечатування та знеструмлення електромережі.

Оскільки станом на дату судового розгляду порушення, зазначені в акті перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб від 18 лютого 2014 року № 29, відповідачем не усунені, з метою не допущення спричинення шкоди життю та здоров'ю людей, суд застосовує заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки до Караяшницької сільської ради у вигляді повного зупинення експлуатації приміщень Бондарівського сільського клубу, розташованого за адресою: Луганська область, Старобільській район, с. Бондарєва, вул. Леніна, 73, шляхом опечатування вхідних дверей та знеструмлення електромережі до повного усунення порушень нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки, цивільного захисту, виявлених під час проведення перевірки, у зв'язку з загрозою життю та здоров'ю людей.

Згідно з пунктом 10 частини 1 статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України негайно виконуються постанови суду про повне або часткове зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо це загрожує життю та/або здоров'ю людей.

Одночасно, суд вважає за необхідне роз'яснити відповідачу, що у відповідності із частинами 12-13 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України особа має право подати заяву про скасування заходів реагування, застосованих судом за результатом розгляду справи, передбаченої пунктом 5 частини першої цієї статті, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Заява про скасування заходів реагування підлягає розгляду та вирішенню суддею одноособово з повідомленням осіб, які беруть участь у справі, протягом п'яти днів з дня її отримання судом. Неприбуття у судове засідання осіб, яким належним чином повідомлено про час і місце розгляду, не перешкоджає розгляду такої заяви. У разі якщо суд дійде висновку про можливість ухвалення законного судового рішення без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, він розглядає заяву у порядку письмового провадження.

За результатами розгляду заяви суд постановляє ухвалу про задоволення заяви або про відмову в її задоволенні, яка не підлягає оскарженню.

Відмова у задоволенні заяви не перешкоджає повторному зверненню до суду із заявою про скасування заходів реагування.

Згідно з частиною 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23, 69-72, 87, 94, 158-163, 183-2, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до Караяшницької сільської ради про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), - задовольнити повністю.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки до Караяшницької сільської ради (ідентифікаційний код 25869265) у вигляді повного зупинення експлуатації приміщень Бондарівського сільського клубу, розташованого за адресою: 92730, Луганська область, Старобільській район, с. Бондарєва, вул. Леніна, 73, шляхом опечатування вхідних дверей та знеструмлення електромережі до повного усунення порушень нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки, цивільного захисту, виявлених під час проведення перевірки.

Зобов'язати Караяшницьку сільську раду (ідентифікаційний код 25869265) припинити експлуатацію приміщень Бондарівського сільського клубу, які належать Караяшницькій сільській раді, розташованих за адресою: 92730, Луганська область, Старобільській район, с. Бондарєва, вул. Леніна, 73.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Суддя Р.С. Твердохліб

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.03.2014
Оприлюднено11.03.2014
Номер документу37506336
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1584/14

Постанова від 06.03.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Р.С. Твердохліб

Ухвала від 04.03.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Р.С. Твердохліб

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні