ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
ПОСТАНОВА
Іменем України
19 лютого 2014 року (12:53 год.) Справа №801/10972/13-а
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кушнової А.О., за участю секретаря судового засідання Богацької А.О., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Євпаторійської міської державної лікарні ветеринарної медицини
до Приватного акціонерного товариства «Євпаторійський міський молочний завод»
про стягнення,
за участю представників сторін:
від позивача: Бережна О.Г., довіреність № 2 від 04.02.2014 р.;
від відповідача: не з'явився
Суть спору: До Окружного адміністративного суду АР Крим надійшов адміністративний позов Євпаторійської міської державної лікарні ветеринарної медицини до Приватного акціонерного товариства «Євпаторійський міський молочний завод» про стягнення 38 682, 14 грн.
Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 14.01.2014 р. відкрито провадження в адміністративній справі, закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що між позивачем та відповідачем укладено договір про надання ветеринарних послуг суб'єкту господарювання, що підлягає державному ветеринарному контролю та нагляду № б/н від 10.01.2013р., що має ознаки адміністративного договору. Проте, відповідачем не виконуються належним чином умови вказаного договору по оплаті ветеринарних послуг, виконаних спеціалістами ветеринарної медицини. У зв'язку з цим, за відповідачем утворилась заборгованість, на яку у відповідності до положень чинного законодавства нарахована пеня.
В судовому засіданні 19.02.2014 р. представник позивача подав заяву про зменшення позовних вимог, в якій просить суд стягнути з відповідача лише суму основного боргу в розмірі 34 311,14 грн. (а.с.80). Заяву від 19.02.14 прийнято до розгляду судом.
Відповідач у судове засідання 19.02.2014 р. явку свого представника не забезпечив, про місце, день та час його проведення повідомлений належним чином - рекомендованою кореспонденцією (а.с.75). Відповідач заперечень проти позову не надав.
Розглянувши надані сторонами документи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, заслухавши представника позивача, суд
ВСТАНОВИВ:
10.01.2013 р. між Євпаторійською міською державною лікарнею ветеринарної медицини та Приватним акціонерним товариством «Євпаторійський міський молочний завод» укладено договір б/н про надання ветеринарних послуг суб'єкту господарювання, що підлягає державному ветеринарному контролю та нагляду (а.с.22-25).
Предметом договору є надання ветеринарних послуг суб'єкту господарювання спеціалістами ветеринарної медицини (офіційними лікарями ветеринарної медицини Євпаторійської міської державної лікарні ветеринарної медицини), у тому числі проведення ветеринарно-санітарної експертизи, оцінки якості та безпеки продукції тваринного походження (сировини, продовольчої сировини, продуктів, у тому числі харчових) з оформленням відповідного висновку.
Згідно з частиною 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Пунктом 4 частини 1 статті 3 КАС України визначено, що адміністративне судочинство - це діяльність адміністративних судів щодо розгляду і вирішення адміністративних справ у порядку, встановленому цим Кодексом.
Виходячи зі змісту частини 2 статті 4 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на всі публічно-правові спори, крім спорів, для яких законом встановлений інший порядок судового вирішення.
При цьому, справою адміністративної юрисдикції є переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень (п.1 ч.1 ст.3 КАС України).
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори, що виникають з приводу укладання, виконання, припинення, скасування чи визнання нечинними адміністративних договорів.
Пунктом 14 частини 1 статті 3 КАС України визначено, що адміністративним договором є дво- або багатостороння угода, зміст якої складають права та обов'язки сторін, що випливають із владних управлінських функцій суб'єкта владних повноважень, який є однією із сторін угоди.
Зі змісту наведеної норми вбачається, що при визначенні договору як адміністративного слід керуватися наступними ознаками:
1) суб'єктна - однією зі сторін адміністративного договору обов'язково має бути суб'єкт владних повноважень (іншою стороною чи іншими сторонами можуть бути як суб'єкти владних повноважень, так і інші учасники правовідносин);
2) предметна - права та обов'язки суб'єкта владних повноважень, визначені у договорі, обов'язково мають бути віднесені до його компетенції та випливати з його владно-управлінський функцій.
Таким чином, публічно-правовий спір, який виник з приводу укладання та виконання договору, зміст якого складають права та обов'язки сторін щодо реалізації владних управлінських функцій суб'єкта владних повноважень, який є однією із сторін, підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства.
Статтею 7 Закону України «Про ветеринарну медицину» встановлено, що Державний департамент ветеринарної медицини з державною інспекцією ветеринарної медицини є урядовим органом державного управління, який діє у складі центрального органу виконавчої влади з питань аграрної політики і реалізує державну політику в галузі ветеринарної медицини. Департамент для виконання покладених на нього завдань утворює відповідні територіальні органи, регіональні служби та державні установи.
Департамент, його територіальні органи становлять єдину систему державних органів ветеринарної медицини.
Згідно зі ст. 34 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» державний ветеринарно-санітарний контроль та нагляд (у межах своєї компетенції) на м'ясопереробних, рибодобувних, рибопереробних, молокопереробних підприємствах та підприємствах із зберігання продукції тваринного походження здійснюється з метою забезпечення епізоотичного благополуччя при надходженні та переробці сировини тваринного походження, а також контролю за дотриманням необхідних ветеринарно-санітарних, санітарних(гігієнічних) вимог щодо забезпечення безпеки готової продукції тваринного походження.
Державний ветеринарно-санітарний контроль здійснюють офіційні лікарі ветеринарної медицини (у межах своєї компетенції).
Відповідно до ч. 3 ст. 34 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» офіційні лікарі ветеринарної медицини підпорядковуються головним державним інспекторам ветеринарної медицини районів, міст, міст Києва та Севастополя, областей, Автономної Республіки Крим, знаходяться у штаті районної (міської) державної лікарні ветеринарної медицини, а в місті Києві - об'єднання державної ветеринарної медицини та утримуються за рахунок коштів загального та спеціального фондів Державного бюджету України. Роботу офіційних лікарів контролює Державний департамент ветеринарної медицини та його територіальні органи.
На виконання Закону України «Про ветеринарну медицину» Наказом Державного комітету ветеринарної медицини України № 238 від 28.10.2008 року, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.11.2008 року за № 1120/15811, затверджено Положення про міські державні лікарні ветеринарної медицини.
Згідно з пунктом 1 цього Положення міські державні лікарні ветеринарної медицини відповідно до Закону України "Про ветеринарну медицину" є державними установами ветеринарної медицини для здійснення профілактичних, діагностичних, лікувальних та інших протиепізоотичних заходів і підпорядковуються головним управлінням ветеринарної медицини в містах Києві та Севастополі, управлінням ветеринарної медицини в містах.
Пунктом 1 Положення про Євпаторійську міську державну лікарню ветеринарної медицини, затвердженого наказом Головного управління ветеринарної медицини в АР Крим від 16.04.2013 р. № 151-д (а.с.9-12), встановлено, що Євпаторійська міська державна лікарня ветеринарної медицини є державною установою ветеринарної медицини для здійснення профілактичних, діагностичних, лікувальних та інших протиепізоотичних заходів і підпорядковуються Головному управлінню ветеринарної медицини в Автономній Республіці Крим.
Відповідно до пункту 2 частини 6 статті 7 Закону України «Про ветеринарну медицину» до повноважень органів ветеринарної медицини належить здійснення державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду за тваринами, продуктами тваринного походження, ветеринарними препаратами, субстанціями, кормовими добавками, преміксами, кормами рослинного та тваринного походження, готовими кормами, штамами мікроорганізмів, репродуктивним матеріалом, патологічним матеріалом, засобами ветеринарної медицини, засобами догляду за тваринами, а також потужностями (об'єктами), які використовуються для виробництва, переробки, зберігання та обігу вищезазначених об'єктів державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду.
Однією із ознак, що дозволяють відрізнити адміністративний договір від цивільно-правового, є мета його укладання. Оскільки сфера функціонування адміністративного договору - це відповідна система державного управління на будь-якому ієрархічному рівні, то метою адміністративних договорів є реалізація функцій держави, а більш конкретно - реалізація повноважень того чи іншого органу.
У свою чергу мета цивільно-правових договорів - це задоволення потреб суб'єктів цивільно-правових відносин, отримання прибутку та відповідних (майнових чи немайнових) матеріальних благ - об'єктів цивільного обороту.
Мета укладення договору про надання ветеринарних послуг суб'єкту господарювання, що підлягає державному ветеринарному контролю та нагляду від 10 січня 2013 року позбавлена ознак, що притаманні меті цивільно-правових угод.
Натомість зазначений договір було укладено Євпаторійською міською державною лікарнею ветеринарної медицини для виконання покладених на неї повноважень у сфері
надання ветеринарних послуг суб'єкту господарювання спеціалістами ветеринарної медицини. Вступаючи у договірні правовідносини, що є предметом розгляду даної адміністративної справи, позивач не мав за мету набуття майнового блага, а сторони не були вільні у визначенні умов договору.
Таким чином, вступаючи в договірні правовідносини, позивач діяв з метою реалізації владних управлінських функцій щодо надання ветеринарних послуг суб'єкту господарювання спеціалістами ветеринарної медицини (офіційними лікарями ветеринарної медицини Євпаторійської міської державної лікарні ветеринарної медицини), у тому числі проведення ветеринарно-санітарної експертизи, оцінки якості та безпеки продукції тваринного походження.
Отже, враховуючи повноваження, якими у відповідності до норм законодавства наділена міська лікарня ветеринарної медицини, що є державною установою та територіальним органом виконавчої влади, суд дійшов висновку, що Євпаторійська міська державна лікарня ветеринарної медицини є суб'єктом владних повноважень.
З огляду на зазначене вище, а також враховуючи права та обов'язки Євпаторійської міської державної лікарні ветеринарної медицини, які визначені умовами договору б/н від 10.01.2013 р. та випливають з її владно-управлінських функцій, суд дійшов висновку, що названий договір є адміністративним.
Відтак, вимоги позивача щодо стягнення з відповідача суми заборгованості, які є предметом розгляду у даній справі, є наслідком неналежного виконання останнім умов саме адміністративного договору.
Як вже зазначалось судом вище, 10.01.2013 р. між Євпаторійською міською державною лікарнею ветеринарної медицини та Приватним акціонерним товариством «Євпаторійський міський молочний завод» укладено договір б/н про надання ветеринарних послуг суб'єкту господарювання, що підлягає державному ветеринарному контролю та нагляду (далі - Договір).
Порядок і умови платежів та розрахунків між сторонами визначені у розділі 3 даного Договору, згідно з п.3.1 якого для розрахунків оплати послуг суб'єкт господарювання щомісячно до 31 числа поточного місяця надає табель обліку робочого часу.
Лікарня розраховує суму витрат з урахуванням останніх змін нормативно-правових актів, згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 31.10.2012р. № 666 відповідно до п.2.2.1 цього Договору (п.3.2. Договору).
Розмір оплати послуг може переглядатись при зміні діючих розцінок у відповідності до законодавства України, з урахуванням індексації цін.
Суб'єкт господарювання проводить оплату ветеринарних послуг, виконаних спеціалістами ветеринарної медицини, шляхом щомісячного перерахування коштів на рахунок Лікарні, згідно розрахунків, не пізніше 5 календарних днів, з моменту підписання відповідного акту виконаних робіт та рахунків.
Суб'єкт господарювання збільшує розмір оплати за надані ветеринарні послуги у разі збільшення тарифів на підставі актів законодавства України, про що Лікарня надає інформацію в письмовій формі (п. 3.6. Договору).
У зв'язку з прийняттям наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 13.02.2013 р. № 96 «Про затвердження розмірів плати за послуги з питань ветеринарної медицини, захисту рослин, охорони прав на сорти рослин, які надаються органами та установами, що входять до сфери управління Державної ветеринарної та фітосанітарної служби», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.03.2013 р. за №1964/22276, позивачем було повідомлено відповідача про скасування попередніх наказів, якими встановлювалися тарифи на послуги з питань ветеринарної медицини передбачені наказом Мінагрополітики України від 31.10.2012 р. № 666 та введено в дію нові тарифи з дня їх офіційного опублікування з 26 березня 2013 року (а.с.50).
Як свідчать матеріали справи, на виконання умов договору б/н 10.01.2013 р. між представником Євпаторійської міської державної лікарні ветеринарної медицини та директором Приватного акціонерного товариства «Євпаторійський міський молочний завод» у період з січня по жовтень 2013 р. кожного місяця складалися акти про те, що послуги ветеринарного лікаря здійснені в повному обсязі та оформлені належним чином.
Так, згідно Акту виконаних робіт на послуги, що надаються уповноваженими (офіційними) лікарями ветеринарної медицини на підприємстві гуртового зберігання необроблених харчових продуктів тваринного походження, офіційним лікарем ветеринарної медицини були надані послуги відповідачу на загальну суму:
за січень 2013 р. - 1792, 46 грн. (а.с.54), рахунок № 21 від 11.02.2013 р. (а.с.53);
за лютий 2013 р. - 1914, 78 грн. (а.с.52), рахунок № 30 від 28.02.2013 р. (а.с.51);
за березень 2013 р. - 1924, 87 грн. (а.с.56), рахунок № 39 від 25.03.2013 р. (а.с.55).
З квітня по жовтень 2013 року між позивачем та відповідачем були оформлені акти прийому-передачі виконаних робіт про те, що послуги ветеринарного лікаря надані повністю та оформлені належним чином на суму:
за квітень 2013 р. - Акт № 74 від 26.04.2013 р. на суму 4859, 75 грн. (а.с.58), рахунок №74 від 26.04.2013 р. (а.с.57);
за травень 2013 р. - Акт № 115 від 28.05.2013 р. на суму 4137,73 грн. (а.с.60), рахунок № 115 від 28.05.2013 р. (а.с.59);
за червень 2013 р. - Акт № 135 від 12.07.2013 р. на суму 3971, 11 грн. (а.с.62), рахунок № 135 від 12.07.2013 р. (а.с.61);
за липень 2013 р. - Акт № 201 від 23.08.2013 р. на суму 5109, 68 грн. (а.с.64), рахунок № 201 від 23.08.2013 р. (а.с.63);
за серпень 2013 р. - Акт б/н від 19.09.2013 р. на суму 4665, 36 грн.(а.с.66), рахунок № 214 від 19.09.2013 р. (а.с.65);
за вересень 2013 р. - Акт б/н від 26.09.2013 р. на суму 4665, 36 грн.(а.с.68), рахунок № 284 від 26.09.2013 р. (а.с.67);
за жовтень 2013 р. - Акт б/н від 23.10.2013 р. на суму 5109, 68 грн. (а.с.70), рахунок сф 1 від 23.10.2013 р. (а.с.69).
Загальна сума заборгованості відповідача з січня по жовтень 2013 року складає 38 150,79 грн.
Відповідачем сплачено заборгованість частково на суму 3839,65грн., що підтверджується банківською випискою.
Заборгованість Приватного акціонерного товариства «Євпаторійський міський молочний завод» на користь Євпаторійської міської державної лікарні ветеринарної медицини за договором б/н 10.01.2013 р. складає 34 311,14 грн.
В зв'язку з тимчасовим зупиненням діяльності Приватного акціонерного товариства «Євпаторійський міський молочний завод», відповідач надіслав позивачу прохання про відкликання ветеринарного лікаря з 31 жовтня 2013 р. (а.с.71).
Порядок формування тарифів на ветеринарні послуги, що надаються державними установами ветеринарної медицини, затверджено Постановою Кабінету міністрів України №1167 від 04.11.2009 р. (далі - Порядок).
Цим Порядком визначено механізм формування тарифів на ветеринарні послуги, що надаються державними установами ветеринарної медицини, які повністю утримуються за рахунок державного бюджету (далі - ветеринарні послуги).
Підпунктом 1 пункту 2 Порядку визначено, що ветеринарні послуги, на які формуються тарифи, включають здійснення ветеринарно-санітарного контролю уповноваженими (офіційними) лікарями ветеринарної медицини на м'ясопереробних, рибодобувних, рибопереробних та молокопереробних підприємствах, а також на підприємствах гуртового зберігання необроблених харчових продуктів тваринного походження (холодокомбінатах, холодильниках, спеціалізованих гуртівнях).
Згідно з п.8 Порядку тарифи на ветеринарні послуги і здійснення протиепізоотичних заходів формуються з урахуванням:
- вартості предметів та матеріалів, зокрема медикаментів, біопрепаратів, діагностикумів, дезінфекційних засобів та інших матеріалів і реактивів;
- нарахувань на заробітну плату;
- накладних витрат, що виникають за умови надання платних послуг;
- витрат з оновлення основних засобів.
Відповідно до п.9 Порядку до тарифів на ветеринарні послуги можуть бути включені накладні витрати, які складаються з:
1) придбання предметів та матеріалів (у тому числі канцелярського приладдя, обладнання, інвентарю та інших малоцінних швидкозношувальних предметів), що використовуються для надання послуг;
2) забезпечення спецхарчуванням, спецодягом;
3) надання:
- транспортних послуг (утримання та залучення транспортних засобів, придбання паливно-мастильних матеріалів, страхування транспортних засобів та водіїв, збір за забруднення навколишнього природного середовища);
- послуг зв'язку (мобільний та фіксований телефонний зв'язок, радіоточки; факсимільний зв'язок, доступ до Інтернету; оплата послуг з установки телефонів; поштові послуги);
- банківських послуг;
- послуг з охорони;
- послуг за отримання ліцензій та акредитацію в установлених законом випадках;
- послуг із страхування власних та орендованих приміщень;
- інформаційно-обчислювальних послуг;
4) оренди приміщень і обладнання;
5) поточного ремонту будівель, приміщень і обладнання та їх технічного обслуговування;
6) повірки вимірювального лабораторного обладнання;
7) сплати податків, зборів, державного мита та інших видів платежів до бюджету відповідно до законодавства;
8) проведення поліграфічних робіт;
9) оплати відряджень;
10) оплати комунальних послуг та енергоносіїв (теплопостачання, водопостачання, водовідведення та інших комунальних послуг; оплата природного газу, електроенергії тощо);
11) заробітної плати та нарахувань на заробітну плату обслуговуючого персоналу, який утримується за рахунок спеціального фонду державного бюджету.
Накладні витрати розраховуються за фактичною вартістю кожної складової, що існує на момент надання відповідної послуги.
Накладні витрати розподіляються пропорційно розміру заробітної плати спеціалістів ветеринарної медицини, що надають ветеринарні послуги.
Пунктами 17-18 Порядку передбачено коригування тарифів на роботи та послуги.
Так, у разі зміни ставок податків, зборів, мінімального рівня заробітної плати, ставок орендної плати, інших обов'язкових платежів і зборів, цін і тарифів на комунальні послуги, енергоносії, матеріальні та паливно-енергетичні ресурси запроваджується коригування тарифів.
Коригуванню підлягають лише ті індивідуальні складові витрат, за якими відбулися цінові зміни, що сприятиме забезпеченню економічної обґрунтованості та прозорості запровадження механізму коригування тарифів.
Крім Постанови Кабінету Міністрів № 1167 від 04.11.2009 року механізм формування тарифів на ветеринарні роботи і послуги також врегульовано наказом Міністерства агропромислового комплексу України № 51 від 19.02.1996 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 квітня 1996 р. за N 176/1201 (далі - Наказ).
Вказаним наказом передбачено тотожний механізм формування тарифів на ветеринарні послуги, яким пропонується формування цих тарифів проводити на такій основі:
1. затрат часу на підготовку та виконання ветеринарних робіт і послуг відповідно до типових норм;
2. вартості одиниці часу (лікаря, фельдшера ветеринарної медицини, лаборанта, ветеринарного санітара, інших), виходячи з середньомісячного рівня оплати праці. При індексації заробітної плати вартість збільшується на відповідний індекс;
3. нарахувань на заробітну плату у встановлених розмірах для підприємств;
4. вартості матеріалів і обладнання, які необхідні для проведення ветеринарних робіт та виконання послуг, за цінами придбання;
5. накладних витрат на поточний рік;
6. прибутку в розмірі до 30 відсотків собівартості ветеринарних послуг (без урахування вартості матеріалів);
7. податку на добавлену вартість.
У відповідності до цього Наказу накладні витрати визначаються за фактичними витратами і розподіляються пропорційно заробітній платі з нарахуваннями, згідно з калькуляцією.
Отже, з аналізу вищенаведених норм законодавства слідує, що накладні витрати є складовою частиною при формуванні тарифів на ветеринарні послуги.
Як слідує з матеріалів справи, між позивачем та відповідачем 01.11.2013 р. було складено Акт звірки взаємних розрахунків, за яким сторони звірили розрахунки за надані послуги ветеринарного лікаря за 9 місяців 2013 року станом на 01.10.2013 р. (а.с.14).
Відповідно до вказаного Акту, сальдо на користь Євпаторійської міської державної лікарні ветеринарної медицини складає 34 311, 14 грн.
25.11.2013 р. повторно складено Акт звірки взаємних розрахунків, за яким сторони звірили розрахунки за надані послуги ветеринарного лікаря за 10 місяців 2013 року станом на 25.11.2013 р., сальдо на користь Євпаторійської міської державної лікарні ветеринарної медицини залишилося в сумі 34 311, 14 грн. (а.с.13).
Відповідачем в порядку статті 71 КАС України не було надано суду доказів сплати заборгованості перед позивачем у розмірі 34 311, 14 грн. за договором б\н від 10.01.2013 р. про надання ветеринарних послуг суб'єкту господарювання, що підлягає державному ветеринарному контролю та нагляду.
Враховуючи вищезазначене, позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Таким чином, понесені позивачем судові витрати з відповідача не стягуються.
На підставі викладеного, керуючись статтями 158-163, 167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити.
2. Стягнути з Приватного акціонерного товариства «Євпаторійський міський молочний завод» (ЄДРПОУ 30890009; 97403, АР Крим, м. Євпаторія, вул.Інтернаціональна, буд.123) на користь Євпаторійської міської державної лікарні ветеринарної медицини (ЄРДПОУ 26402300; 97400, АР Крим, м. Євпаторія, вул. Дмитра Ульянова, буд. 11) суму заборгованості за договором б/н від 10.01.2013 р. в розмірі 34 311, 14 грн.(тридцять чотири тисячі триста одинадцять грн. 14 коп.) на б/р 31257201112234.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Кушнова А.О.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 19.02.2014 |
Оприлюднено | 13.03.2014 |
Номер документу | 37514694 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кушнова А.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кушнова А.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кушнова А.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні