ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
03 березня 2014 року № 813/260/14
Львівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Лейко-Журомської М.В.,
секретар судового засідання Сільник Н.Є.,
за участю представника позивача Кожан О.Р., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Франківському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області до фермерського господарства «Яричів - біля греблі» про припинення юридичної особи,-
ВСТАНОВИВ:
На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Державної податкової інспекції у Франківському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області до фермерського господарства «Яричів - біля греблі» про припинення юридичної особи. Позовні вимоги обґрунтовано тим, що відповідач не подає обов'язкової податкової звітності більш ніж протягом року, що є підставою для припинення юридичної особи відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимог підтримав з підстав, викладених у позовній заяві. Просив позов задовольнити.
Відповідач явку уповноваженого представника в судове засідання не забезпечив, заперечень на адміністративний позов не подав.
Відповідно до статей 71 та 128 КАС України розгляд справи завершувався без участі відповідача за наявними у справі доказами.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі факти, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини та надав їм правову оцінку.
З матеріалів справи судом встановлено, що 10 березня 2006 року фермерське господарство «Яричів - біля греблі» зареєстроване у встановленому законом порядку як юридична особа, включене до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, йому присвоєно ідентифікаційний код 34260438. Відповідач перебуває на обліку як платник податків в ДПІ у Франківському районі м. Львова ГУ Міндоходів у Львівській області.
Правові, економічні й соціальні засади створення та діяльності фермерських господарств як прогресивної форми підприємницької діяльності громадян у галузі сільського господарства України визначає Закон «Про фермерське господарство» від 19.06.2003 року № 973-IV.
Цим Законом встановлено, що фермерське господарство є формою підприємницької діяльності громадян із створенням юридичної особи, які виявили бажання виробляти товарну сільськогосподарську продукцію, займатися її переробкою та реалізацією з метою отримання прибутку на земельних ділянках, наданих їм для ведення фермерського господарства, відповідно до закону. Відносини, пов'язані із створенням, діяльністю та припиненням діяльності фермерських господарств, регулюються Конституцією України, Земельним кодексом України, цим Законом та іншими нормативно-правовими актами України.
Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, регулюються Конституцією України, Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.
Згідно з частиною 1 статті 3 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» дія цього Закону поширюється на державну реєстрацію всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, а також фізичних осіб - підприємців.
Норми Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» є загальними відносно спеціальних норм Закону України «Про фермерське господарство», які регулюють питання реєстрації фермерського господарства, його ліквідації і не суперечать загальним нормам.
Пунктом 4 частини 2 статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців» передбачено, що неподання протягом року органам доходів і зборів податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону є підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи.
Контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування і сплати податків та зборів, установлених Податковим Кодексом України, відповідно до пункту 19-1.1.2 статті 19-1 Податкового кодексу України покладено на контролюючі органи.
Відповідно до підпункту 16.1.3 пункту 6.1 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Як вбачається з акту №86 від 19 грудня 2013 року ДПІ у Франківському районі м. Львова ГУ Міндоходів у Львівській області податкова звітність до контролюючого органу відповідачем не подавалась більше року.
Відповідно до довідки № 3919/9/20-2020 від 18.09.2013 року ДПІ у Франківському районі м. Львова ГУ Міндоходів у Львівській області відповідач не має заборгованості перед бюджетом.
Згідно з відповідями Управління Пенсійного фонду України у Франківському районі м. Львова та Львівського обласного відділення фонду соціального захисту інвалідів у відповідача відсутня заборгованість перед Пенсійним фондом та фондом соціального захисту інвалідів.
Матеріалами справи підтверджується, що у відповідача відсутня заборгованість перед Львівською міською виконавчою дирекцією Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та перед Відділенням виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Львові.
Відповідно до пункту 67.2 статті 67 Податкового кодексу України контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб або припинення підприємницької діяльності фізичних осіб підприємців.
Оскільки відповідач не подавав до контролюючого органу документів фінансової та податкової звітності більш ніж протягом року, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги позивача ґрунтуються на законі, тому юридичну особу фермерське господарство «Яричів - біля греблі» слід припинити.
Відповідно до статті 94 КАС України судові витрати з сторін не стягуються.
Керуючись ст.ст. 7-14, 69-71, 86, 94, 128, 159-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Припинити юридичну особу - фермерське господарство «Яричів - біля греблі» (м. Львів, вул. Коновальця, 29/1; код ЄДРПОУ 34260438 ) .
Судові витрати з сторін не стягуються.
Копію постанови у день набрання нею законної сили надіслати державному реєстратору.
Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.
У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 КАС України.
Повний текст постанови виготовлено 11 березня 2014 року.
Суддя М.В. Лейко-Журомська
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.03.2014 |
Оприлюднено | 11.03.2014 |
Номер документу | 37542277 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Лейко-Журомська Майя Вікторівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні