ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 березня 2014 р. м. Чернівці Справа № 824/110/14-а
Чернівецький окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Левицького В.К.,
за участю секретаря судового засідання Жураковської Ю.М.,
представників сторін:
позивача - Войткової
відповідача-1 - Спанчек Н.В.,
відповідач-2 - не з'явився,
третя особа - не з'явилася,
розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом державної податкової інспекції у Глибоцькому районі Головного управління Міндоходів у Чернівецькій області
до Глибоцького районного управління юстиції Чернівецької області, Гагарінського районного управління юстиції у м. Севастополі
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - товариство з обмеженою відповідальністю «МРТ-КОМ»
про зобов'язання вчинити дії.
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція у Глибоцькому районі Головного управління Міндоходів у Чернівецькій області (далі - позивач) звернулася до суду з адміністративним позовом, з урахуванням уточних позовних вимог, до Глибоцького районного управління юстиції Чернівецької області (далі - відповідач-1), Гагарінського районного управління юстиції у м. Севастополі (далі - відповідач-2), в якому просить зобов'язати відповідача-1 зняти з обліку товариство з обмеженою відповідальністю «МРТ-КОМ» (далі - третя особа) шляхом вчинення відповідних реєстраційних дій в ЄДР, направити реєстраційну справу ТОВ «МРТ-КОМ» по місцю попередньої реєстрації, вказавши місцезнаходження юридичної особи ТОВ «МРТ-КОМ» - 99038, м. Севастополь, просп. Героїв Сталінграду, 28; зобов'язати відповідача-2 взяти на облік ТОВ «МРТ-КОМ» шляхом вчинення відповідних реєстраційних дій в ЄДР.
Позивач в обґрунтування вказував, що відсутність ТОВ «МРТ-КОМ» за місцезнаходженням та визнання господарським судом Чернівецької області недійсним п. 2 Протоколу загальних зборів учасників ТОВ «Нові креативні технології» (ТОВ «МРТ-КОМ») від 12.12.2012 р. про зміну місцезнаходження товариства, є підставою для зняття з обліку ТОВ «МРТ-КОМ» та направлення реєстраційної справи ТОВ «МРТ-КОМ» по місцю попередньої реєстрації.
Представник позивача в судовому засіданні підтримав заявлений позов та посилався на обставини викладені у позовній заяві.
Представник Глибоцького районного управління юстиції Чернівецької області в судовому засіданні позов визнав повністю. В своїх поясненнях відповідач-1 вказував, що Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» не передбачає зняття з обліку третьої особи та передачу її реєстраційної справи по місцю попередньої реєстрації на підставі судового рішення, яким скасовано рішення учасників товариства про зміну в установчих документах місцезнаходження юридичної особи. Тому вважає, що такі дії можуть бути здійснені державним реєстратором тільки на підставі судового рішення.
Гагарінське районне управління юстиції у м. Севастополі подало до суду письмове заперечення, в якому просило відмовити у позові в частині зобов'язання його взяти на облік ТОВ «МРТ-КОМ» шляхом вчинення відповідних реєстраційних дій в ЄДР. В обґрунтування заперечень відповідач-2 посилався на безпідставність пред'явленого позову.
В судове засідання призначене на 06.03.2014 р. відповідач-2 не з'явився, хоча належним чином був повідомлений про дату, час та місце судового засідання, що підтверджується матеріалами справи (Т.1 а.с. 229).
Ухвалою суду від 24.01.2014 р., за ініціативою суду, залучено до участі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - товариство з обмеженою відповідальністю «МРТ-КОМ».
ТОВ «МРТ-КОМ» в судове засідання не з'явилося, заперечення проти позову до суду не надало, проте належним чином було повідомлене про дату, час та місце судового засідання, за адресою внесеною у Єдиний держаний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що підтверджується довідкою Укрпошти від 13.02.2014 р. Згідно вказаної довідки Укрпошти, що надійшла до суду 17.02.2014 р., рекомендоване поштове відправлення адресоване ТОВ «МРТ-КОМ» повернуто до суду, у зв'язку із незнаходженням за адресою (Т.1 а.с. 231, 232). Відповідно до ст. 18 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців» відомості внесені до Єдиного державного реєстру вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін.
Враховуючи приписи ст.ст. 35 та 167 КАС України, суд вважає, що ТОВ «МРТ-КОМ» належним чином повідомлено про розгляд даної справи, незважаючи на повернення поштового відправлення, яке не вручено останньому з незалежних від суду причин.
Заслухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.
В рішенні Господарського суду Чернівецької області від 01.07.2013 р. в справі № 926/660/13, яке набрало законної сили 12.07.2013 р., вказано, що товариство з обмеженою відповідальністю «Нові креативні технології» (ідентифікаційний код 36694068), зареєстроване виконавчим комітетом Донецької міської ради 11.09.2009 р. за номером 12661020000033941.
Рішенням загальних зборів учасників ТОВ «Нові креативні технології» від 12.12.2012 р., яке оформлене протоколом № 2, товариство перейменовано у ТОВ «МРТ-КОМ», а пунктом 2 цього рішення місцезнаходження товариства змінено на смт. Глибока Чернівецької області по вул. Шевченка, 9 (Т. 1 а.с. 193-195).
Як видно із матеріалів справи, 27.03.2013 р. державним реєстратором Гагарінської районної державної адміністрації м. Севастополя на підставі державної реєстрації зміни місцезнаходження юридичної особи до ЄДР внесено запис щодо зміни місцезнаходження реєстраційної справи юридичної особи - ТОВ «МРТ-КОМ».
У зв'язку з державною реєстрацією змін до установчих документів юридичної особи пов'язаної із зміною місцезнаходження виконавчого органу, 27.03.2013 р. Гагарінська районна державна адміністрація м. Севастополя надіслала державному реєстратору Глибоцької районної державної адміністрації Чернівецької області реєстраційну справу юридичної особи ТОВ «МРТ-КОМ» (Т.2 а.с. 12).
У відповідності до вимог ст. 14 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», 16.04.20013 р. державний реєстратор Глибоцької районної державної адміністрації Чернівецької області взяв на облік ТОВ «МРТ-КОМ» за адресою Чернівецька область, Глибоцький район, смт. Глибока, вул. Шевченка, будинок 9 (Т.1 а.с. 152).
В квітні 2013 р. ДПІ у Глибоцькому районі проведено заходи по встановленню місцезнаходження ТОВ «МРТ-КОМ» за новою адресою, за результатами яких встановлено відсутність ТОВ «МРТ-КОМ» за місцезнаходженням, у зв'язку з чим зроблено висновок про доцільність направлення державному реєстратору Глибоцької районної державної адміністрації Чернівецької області повідомлення за формою № 18-ООП (Т.1 а.с. 15).
17.04.2013 р. ДПІ у Глибоцькому районі направила державному реєстратору повідомлення № 4073 форми № 18-ООП про відсутність ТОВ «МРТ-КОМ» за місцезнаходженням для відповідного реагування (а.с. 153).
У зв'язку з отриманням від ДПІ у Глибоцькому районі повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням, 17.04.2013 р. державним реєстратором Глибоцької районної державної адміністрації Чернівецької області направлено повідомлення на адресу ТОВ «МРТ-КОМ» (64000, Чернівецька область, Глибоцький район, смт. Глибока, вул. Шевченка, будинок 9) з метою підтвердження реєстраційних відомостей про юридичну особу ТОВ «МРТ-КОМ» та надання ним заповненої картки в місячний термін до 17.05.2013 р. (Т.1 а.с. 155).
30.04.2013 р., у зв'язку з поверненням листа (повідомлення) адресованого ТОВ «МРТ-КОМ», державним реєстратором внесено запис до Єдиного державного реєстру про відсутність юридичної особи ТОВ «МРТ-КОМ» за місцезнаходження (64000, Чернівецька область, Глибоцький район, смт. Глибока, вул. Шевченка, будинок 9) (а.с. 156).
Також судовим розглядом встановлено, що у зв'язку з відсутністю ТОВ «МРТ-КОМ» за місцезнаходження, ДПІ у Глибоцькому районі звернулася в Господарський суд Чернівецької області з позовом до ТОВ «МРТ-КОМ», третя особа на стороні відповідача без самостійних вимог на предмет спору - Державний реєстратор Глибоцької районної державної адміністрації про визнання недійсним та скасування пункту 2 Протоколу № 2 загальних зборів учасників ТОВ «Нові креативні технології» про зміну місцезнаходження.
Рішенням Господарського суду Чернівецької області від 01.07.2013 р., яке набрало законної сили 12.07.2013 р., у справі № 926/660/13 позов ДПІ у Глибоцькому районі задоволено. Визнано недійсним пункт 2 Протоколу загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Нові креативні технології» (ТОВ «МРТ-КОМ») № 2 від 12.12.2012 про зміну в установчих документах місцезнаходження юридичної особи на нову адресу: 60400, Чернівецька область, Глибоцький район, смт. Глибока, вул. Шевченка, буд. № 9 (а.с. 193-195).
На підставі вказаного судового рішення, 18.07.2013 р. державним реєстратором Глибоцької районної державної адміністрації Чернівецької області проведено реєстраційну дію «Скасування реєстраційної дії за судовим рішенням» (а.с. 159).
10.01.2014 р. ДПІ у Глибоцькому районі направила запит державному реєстратору Глибоцької районної державної адміністрації Чернівецької області з проханням повідомити причину неповернення облікової справи ТОВ «МРТ- КОМ» відділу Державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців Гагарінського району м. Севастополя реєстраційної служби Головного управління юстиції у зв'язку із зміною адміністративного району вищевказаної юридичної особи у відповідності до рішення Господарського суду Чернівецької області від 01.07.2013 р. (а.с.10).
16.01.2014 р. державним реєстратором реєстраційної служби Глибоцького районного управління юстиції повідомлено позивача про проведення 18.07.2013 р. реєстраційної дії «Скасування реєстраційної дії за судовим рішенням», а також роз'яснено, що рішенням Господарського суду Чернівецької області не передбачено здійснення реєстратором інших реєстраційних дій, в тому числі зняття з обліку реєстраційної справи і направлення її за попереднім місцем реєстрації (а.с. 9).
За наведених обставин позивач звернувся до суду з вказаним адміністративним позовом.
Розглянувши матеріали справи, встановивши фактичні обставини в справі, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши та оцінивши надані докази в сукупності, проаналізувавши законодавство, яке регулює спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що в задоволенні адміністративного позову слід відмовити повністю, з огляду на таке.
Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців регулює Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців» від 15.05.2003 р. № 755-IV (далі - Закон № 755-IV, в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин).
Частиною 1 ст. 1 вказаного Закону визначено термін місцезнаходження юридичної особи як адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені.
Згідно ч. 3 ст. 4 Закону № 755-IV зміни до установчих документів юридичної особи, а також зміна прізвища та/або імені, та/або по батькові або місця проживання фізичної особи - підприємця підлягають обов'язковій державній реєстрації шляхом внесення відповідних змін до записів Єдиного державного реєстру в порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону № 755-IV відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України. Частиною 2 цієї статті передбачено, що в Єдиному державному реєстрі повинні міститися відомості щодо місцезнаходження юридичної особи.
Статтею 19 Закону № 755-IV передбачено порядок внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, згідно якого у разі якщо зміна відомостей про юридичну особу, не пов'язана із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи, особа, уповноважена діяти від імені юридичної особи, подає державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи юридичної особи заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі.
Державний реєстратор за відсутності підстав для залишення без розгляду документів про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, зобов'язаний внести не пізніше наступного робочого дня з дати їх надходження запис про внесення змін і в той самий день подати відповідним органам статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, інформацію з реєстраційної картки про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису.
Відповідно до ст. 14 Закону № 755-IV в разі зміни місцезнаходження юридичної особи, зміни місця проживання фізичної особи - підприємця, якщо нове місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи - підприємця розташоване на території іншої адміністративно-територіальної одиниці здійснюється передача реєстраційних справ.
Як вбачається з матеріалів справи, реєстраційна справа ТОВ «МРТ-КОМ» направлена до державного реєстратора Глибоцької районної державної адміністрації Чернівецької області, у зв'язку зі зміною місцезнаходження юридичної особи.
Частиною 11 ст.19 Закону № 755-IV передбачений обов'язок юридичної особи подавати (надсилати) державному реєстратору щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу.
У разі ненадходження в установлений частиною одинадцятою цієї статті строк реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор зобов'язаний надіслати рекомендованим листом протягом п'яти робочих днів з дати, встановленої для подання реєстраційної картки, юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору зазначеної реєстраційної картки.
У разі надходження державному реєстратору від органу доходів і зборів повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати рекомендованим листом протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.
Згідно з пунктом 14 ст. 19 Закону № 755-IV у разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу. Якщо державному реєстратору повернуто рекомендованого листа, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.
Як встановлено судом, у зв'язку з надходження повідомлення від ДПІ у Глибоцькому районі, державним реєстратором направлено листа на адресу ТОВ «МРТ - КОМ» (64000, Чернівецька область, Глибоцький район, смт. Глибока, вул. Шевченка, будинок 9) з метою підтвердження реєстраційних відомостей про юридичну особу та надання ним заповненої картки в місячний термін до 17.05.2013 р. (а.с. 30). У зв'язку з поверненням рекомендованого поштового відправлення з відміткою про те, що ТОВ «МРТ-КОМ» за зазначеною адресою не знаходиться, 30.04.2013 р. державним реєстратором внесено запис за до Єдиного державного реєстру про відсутність юридичної особи за місцезнаходження.
Статтею 31 Закону № 755-IV передбачено, що у разі постановлення судового рішення щодо скасування рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи, або про визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи суд у день набрання законної сили судовим рішенням надсилає його державному реєстратору для внесення запису про судове рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.
Державний реєстратор у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати надходження судового рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, вносить до Єдиного державного реєстру запис щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, якщо інше не встановлено судовим рішенням, та в той же день повідомляє органи статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України про внесення такого запису.
Судом встановлено, що на підставі рішенням Господарського суду Чернівецької області у справі № 926/660/13 від 01.07.2013 р., яке набрало законної сили, 18.07.2013 р. державним реєстратором Глибоцької районної державної адміністрації Чернівецької області проведено реєстраційну дію «Скасування реєстраційної дії за судовим рішенням». Як пояснив в судовому засіданні представник відповіда-1, інших дій державний реєстратор не вчиняв, оскільки судовим рішенням інше не було встановлено.
Враховуючи встановлені обставин у справі, суд прийшов висновку, що у даному випадку при виконанні державним реєстратором своїх посадових обов'язків, останнім було дотримано вимоги Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців». При цьому, позивачем не доведено, а судом не встановлено підстав для зобов'язання відповідача - 1 зняти з обліку ТОВ «МРТ-КОМ» шляхом вчинення відповідних реєстраційних дій в ЄДР, направити реєстраційну справу ТОВ «МРТ-КОМ» по місцю попередньої реєстрації, вказавши місцезнаходження ТОВ «МРТ-КОМ» м. Севастополь, проспект Героїв Сталінграду, буд. 28 та відповідача - 2 взяти на облік ТОВ «МРТ-КОМ» шляхом вчинення відповідних реєстраційних дій в ЄДР.
Згідно ч. 2 ст. 38 Закону № 755-IV наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням є підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи.
З огляду на вищевикладене, суд приходить до висновку, що відсутність юридичної особи за місцезнаходженням не може бути наслідком зняття її з обліку шляхом вчинення відповідних реєстраційних дій в Єдиному державному реєстрі та направлення реєстраційної справи по місцю попередньої реєстрації. Відсутність юридичної особи за місцезнаходженням є підставою для внесення таких відомостей до Єдиного державного реєстру та постановлення судового рішення про припинення юридичної особи, що і є для позивача належним способом захисту.
Стаття 19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю визначає Податковий кодекс України.
Так, положеннями ст. 20 Податкового кодексу України встановлено, що контролюючі органи мають право:
- звертатися до суду щодо зупинення видаткових операцій платника податків на рахунках такого платника податків у банках та інших фінансових установах (крім операцій з видачі заробітної плати та сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, а також визначених контролюючим органом грошових зобов'язань платника податків);
- звертатися до суду, у разі якщо платник податків перешкоджає виконанню податковим керуючим повноважень, визначених цим Кодексом, щодо зупинення видаткових операцій на рахунках платника податків шляхом накладення арешту на кошти та інші цінності такого платника податків, що знаходяться в банку, та зобов'язання такого платника податків виконати законні вимоги податкового керуючого, передбачені цим Кодексом;
- звертатися до суду щодо накладення арешту на кошти та інші цінності такого платника податків, що знаходяться в банку, у разі, якщо у платника податків, який має податковий борг, відсутнє майно та/або його балансова вартість менша суми податкового боргу, та/або таке майно не може бути джерелом погашення податкового боргу;
- звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини;
- звертатися до суду щодо стягнення з дебіторів платника податків, що має податковий борг, сум дебіторської заборгованості, строк погашення якої настав та право вимоги якої переведено на контролюючий орган, у рахунок погашення податкового боргу такого платника податків;
- звертатися у випадках, передбачених законом до суду щодо застосування санкцій, пов'язаних із забороною організації і проведення азартних ігор на території України;
- звертатися до суду щодо нарахування та сплати податкових зобов'язань, коригування від'ємного значення об'єкта оподаткування або інших показників податкової звітності у результаті застосування звичайних цін;
- звертатися до суду з заявою про вилучення оригіналів первинних фінансово-господарських та бухгалтерських документів у випадках, передбачених цим Кодексом.
Також положеннями вказаної статті Податкового кодексу України, у випадках, встановлених законом, визначена можливість контролюючих органів звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем та/або про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб'єктів господарювання.
Згідно п. 67.2 ст. 67 Податкового кодексу України контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо: припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців; відміни державної реєстрації припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців; скасування державної реєстрації змін до установчих документів.
Системний аналіз наведених правових норм дає підстави зробити висновок про те, що Податковим кодексом України не передбачено серед функцій контролюючого органу можливість звернення останнього до суду з позовними вимогами про: зобов'язання відповідача-1 зняти з обліку ТОВ «МРТ-КОМ» шляхом вчинення відповідних реєстраційних дій в ЄДР, направити реєстраційну справу ТОВ «МРТ-КОМ» по місцю попередньої реєстрації; зобов'язання відповідача-2 взяти на облік ТОВ «МРТ-КОМ» шляхом вчинення відповідних реєстраційних дій в ЄДР.
Частиною 3 ст. 6 КАС України встановлено, що суб'єкти владних повноважень мають право звернутися до адміністративного суду у випадках, передбачених Конституцією та законами України.
Згідно ч. 3 та 4 ст. 50 КАС України відповідачем в адміністративній справі є суб'єкт владних повноважень, якщо інше не встановлено цим Кодексом. Громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, їх об'єднання, юридичні особи, які не є суб'єктами владних повноважень, можуть бути відповідачами лише за адміністративним позовом суб'єкта владних повноважень: про тимчасову заборону (зупинення) окремих видів або всієї діяльності об'єднання громадян; про примусовий розпуск (ліквідацію) об'єднання громадян; про примусове видворення іноземця чи особи без громадянства з України; про обмеження щодо реалізації права на мирні зібрання (збори, мітинги, походи, демонстрації тощо); в інших випадках, встановлених законом.
Враховуючи наведене, суд вважає, що звертаючись до суду з вказаним позовом, державна податкова інспекцій у Глибоцькому районі вийшла за межі компетенції контролюючого органу та обрала невірний спосіб захисту порушеного права.
За таких обставин, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є необґрунтованими, у зв'язку з чим адміністративний позов задоволенню не підлягає.
У процесі розгляду справи не виявлено інших фактичних обставин, що мають значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин.
Керуючись ст. 129 Конституції України, ст. ст. 71, 86, 158, 162, 160-167 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
В задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.
Порядок та строки набрання постановою законної сили та оскарження.
Відповідно до ч. 1 та 3 ст. 254 КАС України постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова, згідно ст. 186 КАС України, може бути оскаржена в апеляційному порядку до Вінницького апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в десятиденний строк з дня її проголошення апеляційної скарги. У разі застосування судом ч. 3 ст. 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Повний текст постанови складено та підписано судом 11 березня 2014 р.
Суддя Левицький В.К.
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.03.2014 |
Оприлюднено | 14.03.2014 |
Номер документу | 37596242 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Левицький Василь Костянтинович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні