Ухвала
від 12.03.2014 по справі 826/4595/13
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601 м. Київ, вул. К. Каменєва, 8, корпус 1 (вх.№2496/14 від 25.02.2014)

УХВАЛА

м. Київ

12 березня 2014 року Справа №826/4595/13-а

Окружний адміністративний суд м. Києва у складі:

судді:Пісоцької О.В., за участю секретаря судового засідання: Тимчук М.Д., здійснюючи у приміщенні суду у місті Києві у відкритому судовому засіданні розгляд заяви малого приватного виробничо-комерційного підприємства фірми «Ріпекс» про перегляд за нововиявленими обставинами судових рішень у справі №826/4595/13-а

за позовною заявоюуправління Пенсійного фонду України в Шевченківському районі міста Києва домалого приватного виробничо-комерційного підприємства фірми «Ріпекс» простягнення заборгованості, ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 13 травня 2013 року у справі №826/4595/13-а, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 03 вересня 2013 року, позов управління Пенсійного фонду України у Шевченківському районі міста Києва (далі - управління ПФ, позивач) задоволено повністю: стягнено з малого приватного виробничо-комерційного підприємства фірми «Ріпекс» (далі - МПВКПФ «Ріпекс», заявник, відповідач) прострочену заборгованість по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пільгових пенсій (список № 2) в розмірі 257668грн. 83 коп. (двісті п'ятдесят сім тисяч шістсот шістдесят вісім гривень 83коп.) на користь управління ПФ.

03 вересня 2013 року постанова суду набрала законної сили, а 14 жовтня 2013 року Окружним адміністративним судом м. Києва видано виконавчий лист для примусового виконання вищезазначеного рішення суду.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 11 грудня 2013 року внесено виправлення до виконавчого листа від 14 жовтня 2013 року у справі №826/4595/13-а, а саме: у відомостях про ідентифікаційний код стягувача замість « 20550895» зазначено « 26087323».

Водночас, у лютому 2014 року (за повторним розподілом передано на розгляд судді Пісоцькій О.В.) надійшла заява відповідача «про перегляд за нововиявленими обставинами» (обліковується судом за №2496/14 і передана на розгляд судді 26 лютого 2014 року), в якій МПВКПФ «Ріпекс» просить:

- переглянути за нововиявленими обставинами постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 13 травня 2013 року, ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 03 вересня 2013 року, ухвалу Окружного адміністративного суду м. Києва від 11 грудня 2013 року, скасувати їх і постановити нову ухвалу про відмову позивачу у повному обсязі;

- стягнути з позивача судові витрати на сплату судового збору.

Одночасно відповідачем заявлено клопотання про зупинення виконання вищезазначених судових рішень, які останній просить переглянути.

В обґрунтування заяви МПВКПФ «Ріпекс» послалось на те, що постановою Закарпатського окружного адміністративного суду від 30 серпня 2010 року, залишеною без змін ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 09 квітня 2013 року, зокрема, визнано протиправними дії Державного реєстратора Іршавської районної державної адміністрації Закарпатської області Луцака Ярослава Богдановича щодо внесенню 09 лютого 2008 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запису №13131120005000069 про державну реєстрацію припинення юридичної особи - Іршавської державної бавовняно-ткацької фабрики (код ЄДРПОУ 00306517, 90100, Закарпатська область, Іршавський район., м. Іршава, вул. Гагаріна, буд.49) в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення та скасовано державну реєстрацію такої реєстраційної дії.

Відповідач зазначає, що дана обставина на час розгляду справи №826/4595/13-а не була і не могла бути відома ні підприємству, ні суду, проте очевидно вплинула на правильність ухваленого судового рішення.

Звертає увагу суду на те, що МПВКПФ «Ріпекс» не є належним відповідачем у даній справі та не є правонаступником державного підприємства Іршавської державної бавовняно-ткацької фабрики. Зобов'язання відповідача по заборгованості перед управлінням ПФ не існують, оскільки МПВКПФ «Ріпекс» не має ніякого відношення до осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком №1 та на інших роботах зі шкідливими і важкими умовами праці за списком №2.

В судовому засіданні представник заявника просила задовольнити заяву «про перегляд за нововиявленими обставинами», переглянути за нововиявленими обставинами постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 13 травня 2013 року, ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 03 вересня 2013 року, ухвалу Окружного адміністративного суду м. Києва від 11 грудня 2013 року, скасувати їх і постановити нову ухвалу про відмову управлінню ПФ у задоволенні позову у повному обсязі.

Управління ПФ прибуття повноважного представника в судове засідання не забезпечило, письмових пояснень (заперечень) стосовно задоволення заяви МПВКПФ «Ріпекс» «про перегляд за нововиявленими обставинами» на адресу суду не направило, тоді як належним чином повідомлене про час, дату та місце судового розгляду справи.

Згідно з частиною 3 статті 160 та статті 253 Кодексу адміністративного судочинства України 12 березня 2014 року о 10год. 32хв. у відкритому судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частини ухвали про залишення без розгляду заяви МПВКПФ «Ріпекс» «про перегляд за нововиявленими обставинами ухвали Київського апеляційного адміністративного суду від 03 вересня 2013 року, постанови Окружного адміністративного суду м. Києва від 13 травня 2013 року, ухвали Окружного адміністративного суду міста Києва від 11 грудня 2013 року» у справі №826/4595/13-а.

Перевіривши матеріали справи, заслухавши пояснення представника заявника, суд дійшов наступних висновків.

Відповідно до частин 1 та 2 статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України постанова або ухвала суду, що набрала законної сили, може бути переглянута у зв'язку з нововиявленими обставинами.

Підставами для перегляду судового рішення за нововиявленими обставинами є:

1) істотні для справи обставини, що не були і не могли бути відомі особі, яка звертається із заявою, на час розгляду справи; 2) встановлення вироком суду, що набрав законної сили, завідомо неправдивих показань свідка, завідомо неправильного висновку експерта, завідомо неправильного перекладу, фальшивості документів або речових доказів, що потягли за собою ухвалення незаконного або необґрунтованого рішення; 3) встановлення вироком суду, що набрав законної сили, вини судді у вчиненні злочину, внаслідок якого було ухвалено незаконне або необґрунтоване рішення; 4) скасування судового рішення, яке стало підставою для прийняття постанови чи постановлення ухвали, що належить переглянути; 5) встановлення Конституційним Судом України неконституційності закону, іншого правового акта чи їх окремого положення, застосованого судом при вирішенні справи, якщо рішення суду ще не виконано.

Згідно зі статтею 247 Кодексу адміністративного судочинства України заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами може бути подано протягом одного місяця після того, як особа, яка звертається до суду, дізналася або могла дізнатися про ці обставини . При цьому, заява про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами з підстави, передбаченої пунктом 1 частини 2 статті 245 цього Кодексу, може бути подана не пізніше ніж через три роки з дня набрання судовим рішенням законної сили. У разі якщо така заява подана до адміністративного суду після закінчення цього строку, адміністративний суд відмовляє у відкритті провадження за нововиявленими обставинами, незалежно від поважності причини пропуску цього строку.

Як вбачається зі змісту заяви, доданих до неї документів та матеріалів справи №826/4595/13-а, МПВКПФ «Ріпекс» про зазначені вище рішення Закарпатського окружного адміністративного суду та Львівського апеляційного адміністративного суду відомо щонайменше з травня 2013 року (згідно відмітки відповідного поштового відділення від 31 травня 2013 року на конверті, в якому надійшла апеляційна скарга відповідача на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 13 травня 2013 року, до якої додані світлокопії вказаних судових рішень).

Водночас, до Окружного адміністративного суду м. Києва відповідач звернувся з заявою про перегляд судових рішень за нововиявленими обставинами лише 25 лютого 2014 року (подано власноруч відповідачем), про що свідчить відтиск штемпелю вхідної кореспонденції відділу документального обігу та контролю суду.

Таким чином, з травня 2013 року та до часу подання даної заяви минуло близько дев'яти місяців , а тому встановлений законодавством строк для звернення до суду з відповідною заявою МПВКПФ «Ріпекс» порушено .

За частиною 1 статті 252 Кодексу адміністративного судочинства України заява про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами розглядається судом протягом двох місяців після її надходження за правилами, встановленими цим Кодексом для провадження у суді тієї інстанції, яка здійснює перегляд.

Оскільки, главою 4 Кодексу адміністративного судочинства України не встановлено наслідків пропущення строку звернення до суду з заявою про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами, суд вважає, що вказані питання щодо необхідності застосування таких наслідків та визнання поважними причин пропущення строку звернення до суду з заявою про перегляд за нововиявленими обставинами судового рішення повинні вирішуватись за загальними правилами, встановленими статтею 100, 155, 162 Кодексу адміністративного судочинства України.

Так, зі змісту частини 3 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України вбачається те, зокрема, що у випадку відкриття провадження за заявою, поданою з пропущенням установленого законом строку звернення до адміністративного суду, і суд не знайде інших підстав для визнання причин пропуску строку звернення до адміністративного суду поважними, така заява залишається без розгляду.

Статті 100 та 155 Кодексу адміністративного судочинства України визначають процесуальну необхідність та умови залишення відповідної заяви без розгляду.

Суд, оцінюючи обставини, що перешкоджали особі здійсненню права на подання відповідної заяви, виходить з оцінки та аналізу всіх наведених особою доводів . Проте МПВКПФ «Ріпекс» не зазначено доводів, які б свідчили про порушення ним встановленого Кодексом адміністративного судочинства України строк звернення до суду з даною заявою саме з поважних причин . Крім того, з повідомленого заявником взагалі не вбачається обставин, які б унеможливлювали вчасне звернення відповідача до адміністративного суду за захистом порушеного права та переглядом судових рішень.

Зважаючи на викладене, враховуючи обставину, що відповідачем пропущено без поважних причин строк звернення до суду з заявою «про перегляд за нововиявленими обставинами», є наявним висновок про необхідність залишити без розгляду вказану заяву МПВКПФ «Ріпекс».

Керуючись статтями 100, 155, 160, 162, 165, 245, 247, 252 Кодексу адміністративного судочинства України Окружний адміністративний суд м. Києва

УХВАЛИВ:

Залишити без розгляду заяву малого приватного виробничо-комерційного підприємства фірми «Ріпекс» «про перегляд за нововиявленими обставинами ухвали Київського апеляційного адміністративного суду від 03 вересня 2013 року, постанови Окружного адміністративного суду м. Києва від 13 травня 2013 року, ухвали Окружного адміністративного суду міста Києва від 11 грудня 2013 року» у справі №826/4595/13-а.

Ухвала набирає законної сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя (підпис) О.В. Пісоцька

Дата ухвалення рішення12.03.2014
Оприлюднено17.03.2014
Номер документу37628788
СудочинствоАдміністративне
Сутьперегляд за нововиявленими обставинами судових рішень у справі №826/4595/13-а за позовною заявоюуправління Пенсійного фонду України в Шевченківському районі міста Києва домалого приватного виробничо-комерційного підприємства фірми «Ріпекс» простягнення заборгованості

Судовий реєстр по справі —826/4595/13

Ухвала від 29.04.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Балась Т.П.

Ухвала від 27.04.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Балась Т.П.

Ухвала від 27.02.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Ухвала від 11.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кобилянський К.М.

Ухвала від 06.12.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кобилянський К.М.

Ухвала від 08.07.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Швець В.В.

Ухвала від 05.06.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Хрімлі О.Г.

Ухвала від 12.03.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пісоцька О.В.

Ухвала від 28.02.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пісоцька О.В.

Ухвала від 25.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Лиска Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні