Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua У Х В А Л А
про закриття провадження у справі щодо частини позовних вимог
13.03.2014 р. справа № 820/13752/13-а
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого - Судді Архіпової С.В.,
при секретарі судового засідання - Пєнцові М.В.,
за участю: представника позивача - ОСОБА_1,
представника відповідача - Ремінний В.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Харківського окружного адміністративного суду адміністративну справу
за позовом ОСОБА_3
до Державної інспекції сільського господарства в Харківській області
про скасування рішення,
В С Т А Н О В И В:
Позивач - ОСОБА_3 звернувся до суду з позовними вимогами до відповідача - Державної інспекції сільського господарства в Харківській області та, крім іншого, просив скасувати постанову № 000612 від 11.12.2013р. та закрити провадження по справі.
В обґрунтування заявлених позовних вимог зазначив, що 11.12.2013р. інспектор Державної інспекції сільського господарства в Харківській області Свид С.В. склав постанову про накладення адміністративного стягнення № 000612, згідно якої позивача визнано винним у вчинені адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 188-5 КУпАП та накладено стягнення у вигляді штрафу в розмірі 170,00 грн.
Позивач вказану постанову вважає незаконною та необґрунтованою.
Дослідивши матеріали справи та заслухавши думку учасників процесу, допитавши свідка Свид С.В., суд доходить висновку про необхідність провадження щодо зазначених вище позовних вимог в даній справі закрити в зв'язку з тим, що такі позовні вимоги адміністративному суду не підсудні.
При цьому суд враховує, що відповідно до ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму.
Юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема:
1) спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності;
2) спори з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби;
3) спори між суб'єктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері управління, у тому числі делегованих повноважень;
4) спори, що виникають з приводу укладання, виконання, припинення, скасування чи визнання нечинними адміністративних договорів;
5) спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України;
6) спори щодо правовідносин, пов'язаних з виборчим процесом чи процесом референдуму.
Відповідно до ч.3 ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів не поширюється на публічно-правові справи: 1) що віднесені до юрисдикції Конституційного Суду України; 2) що належить вирішувати в порядку кримінального судочинства; 3) про накладення адміністративних стягнень; 4) щодо відносин, які відповідно до закону, статуту (положення) об'єднання громадян віднесені до його внутрішньої діяльності або виключної компетенції.
Судом встановлено, що позивачем в даній справі, крім іншого, оскаржується постанова про притягнення позивача до адміністративної відповідальності, тобто щодо накладення адміністративного стягнення.
Відповідно до п.3 ч. 3 ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративного суду на дані правовідносини не поширюється.
Згідно п.1 ч.1 ст. 157 КАС України суд закриває провадження у справі якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
На підставі викладеного та керуючись ст., ст. 17, 157, 158,159,165 КАС України, суд,-
УХВАЛИВ :
Провадження у справі за позовом ОСОБА_3 до Державної інспекції сільського господарства в Харківській області про скасування рішення, - закрити в частині позовних вимог про скасування постанови № 000612 від 11.12.2013р. та закриття провадження по справі про адміністративне правопорушення.
Роз'яснити позивачу, що повторне звернення з вказаними позовними вимогами до адміністративного суду не допускається.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку, передбаченого для подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи, а в разі коли апеляційну скаргу було повернуто або відмовлено у відкритті апеляційного провадження - з моменту набрання чинності відповідної ухвали суду апеляційної інстанції.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі в 5-денний строк з дня отримання копії ухвали апеляційної скарги, з подачею її копії до апеляційної інстанції . Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Повний текст ухвали складено та підписано 17 березня 2014 року.
Головуючий суддя підпис. С.В. Архіпова
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.03.2014 |
Оприлюднено | 18.03.2014 |
Номер документу | 37666897 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Архіпова С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні