ЛЬВІВСЬКИЙ
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 2а-2780/08/1370
14 травня 2009 року Львівський окружний
адміністративний суд
в складі :
головуючого - судді Дем'яновського Г.С.,
при секретарі Хома Ю.Р.
розглянувши у відкритому
судовому засіданні в залі суду в місті Львові справу за адміністративним
позовом прокурора Кам'янко-Бузького
району Львівської області в
інтересах держави в особі Територіального управління Головної державної
інспекції на автомобільному транспорті у Львівській області та Кам'янко-Бузької
районної державної адміністрації Львівської області, за участю третьої особи
Управління державного казначейства у Кам'янко-Бузькому районі Головного
управління державного казначейства у Львівській області, до ДП Кам'янко-Бузька
Автотранс» ЗАТ ВКК «Еталон» про
стягнення фінансових санкцій в сумі 1700
грн..
в с т а н о в
и в :
Адміністративний позивач - прокурор Кам'янко-Бузького району
Львівської області в інтересах держави в особі Територіального
управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у
Львівській області та Кам'янко-Бузької районної державної адміністрації
Львівської області, за участю третьої особи Управління державного казначейства
у Кам'янко-Бузькому районі Головного управління державного казначейства у Львівській області, звернувся до суду з
позовом до ДП Кам'янко-Бузька Автотранс» ЗАТ ВКК «Еталон», з вимогою про
примусове стягнення фінансових санкцій у розмірі 1700грн. за порушення абз.3
ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт».
У судовому засіданні прокурор
позовні вимоги підтримав, надав пояснення, аналогічні тим, які викладені у
позовній заяві та просив суд задовольнити позов у повному обсязі.
16.10.2008р. до суду надійшла
заява від позивача-1 Територіального управління Головної державної інспекції на
автомобільному транспорті у Львівській області вх. № 9728 про розгляд справи у
його відсутність.
17.10.2008р. до суду надійшла
заява від Кам'янко-Бузької районної державної адміністрації Львівської області
вх. № 9839 про розгляд справи без їх участі за наявними у справі матеріалами.
Відповідач
явку повноважного представника в судове засідання не забезпечив, причини неявки
не повідомив, заперечень на позов суду не подав, поштова кореспонденція
повернута відділенням пошти з приміткою «організації не існує», тому справа
розглядається за наявними в ній матеріалами справи, відповідно до ст. 71 КАС
України.
Вислухавши пояснення
прокурора,представника позивача, перевіривши інші докази, зібрані в справі, суд
приходить до висновку, що позов прокурора Кам'янко-Бузького району
Львівської області в інтересах держави в особі Територіального
управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у
Львівській області та Кам'янко-Бузької районної державної адміністрації
Львівської області, за участю третьої особи Управління державного казначейства
у Кам'янко-Бузькому районі Головного управління державного казначейства у Львівській області, до ДП Кам'янко-Бузька
Автотранс» ЗАТ ВКК «Еталон» про
стягнення фінансових санкцій в сумі 1700
грн. підлягає до задоволення з наступних підстав:
• - з довідки з Єдиного державного реєстру
підприємств та організацій України № 629 вбачається, що відповідач є юридичною
особою код ЄДРПОУ 32801811,з листа Головного управління статистики у Львівській
області від 29.04.2009 року вбачається,що відповідач в даний час не виключений з реєстру підприємств і його
юридична адреса:м.Кам”янка-Бузька,20,
• - Згідно п.24 «Порядку здійснення державного
контролю на автомобільному транспорті загального користування» затвердженого
постановою КМУ вiд 29.01.2003 № 143
(чинного на час проведення перевірки відповідача) (далі - Порядок), де
зазначено, що у разі виявлення під
час перевірки автотранспортного засобу порушень, відповідальність за які передбачена пунктами
1-6 статті 69 Закону України
"Про автомобільний транспорт" , посадовими особами, що провели перевірку, не
пізніше двох місяців з дня вчинення порушення
складається протокол за формою згідно з
додатком 4, який
подається керівникові органу державного контролю для прийняття рішення
щодо
• - застосування
до суб'єкта підприємницької
діяльності фінансових санкцій відповідно до частини першої статті 70
Закону України "Про
автомобільний транспорт".
• - з протоколу про виявлене під час проведення
перевірки автотранспортного засобу порушення законодавства про
автомобільний транспорт від 30.08.2006р. за формою згідно Додатку №4,
а саме надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів без оформлення
документів, на час перевірки відсутні ліцензійна картка та розклад руху. З
виявленими порушеннями працівник відповідача водій ОСОБА_1 згідний. Також
Відповідачу було скеровано запрошення на розгляд справи про порушення
законодавства про автомобільний транспорт.
• - 5.09.2006р. згідно п. 26. Порядку було винесено
Постанову про застосування до суб'єкта підприємницької діяльності фінансових
санкцій № 027985 на суму 1700грн., з якої вбачається, що 30.08.2006р. о
12:10год. ДП «Кам'янко-Бузька Автотранс» ЗАТ ВКК «Еталон» (водійОСОБА_1 транспортний засіб ЛАЗ 695 НГ державний номер
НОМЕР_1 накладено фінансові санкції за невиконання абз. 3 ст. 60 Закону України
«Про автомобільний транспорт» за надання послуг з перевезень пасажирів
та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього
Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних
мінімумів доходів громадян. Дана
постанова була отримана уповноваженою відповідачем особою 13.09.2006р., що
засвідчується повідомленням про вручення рекомендованого листа № 4516113 та
оскаржена не була;
• - Відповідно до ст.6 Закону України «Про
автомобільний транспорт» державному контролю підлягають усі транспортні засоби
українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення
пасажирів та вантажів на території України. Державний контроль автомобільних
перевізників здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових
перевірок.
• - Відповідно до п.2 Порядку органами державного
контролю є Мінтрансзв'язку, Головавтотрансінспекція, територіальні органи
Головавтотрансінспекції, служба міжнародних автомобільних перевезень
Мінтрансзв'язку та Державтоінспекція..
• - Відповідно до статті 39 Закону України “Про
автомобільний транспорт” автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати
і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному
транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких
виконуються пасажирські перевезення. Документами для регулярних
пасажирських перевезень, необхідних
водію автобуса є: посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні
документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, дорожній лист,
квитково-касовий лист, схема маршруту, розклад руху, таблиця вартості проїзду
(крім міських перевезень), інші документи, передбачені законодавством України.
• - Частиною 1 статті 34 Закону України “Про автомобільний
транспорт” визначено, що автомобільний перевізник повинен: виконувати вимоги
цього Закону та інших законодавчих і нормативно-правових актів України у сфері
перевезення пасажирів та/чи вантажів, зокрема
забезпечувати контроль технічного і санітарного стану транспортних
засобів перед виїздом на маршрут, забезпечувати проведення медичного контролю
стану здоров'я водіїв, забезпечувати водіїв відповідною документацією на
перевезення пасажирів.
• - Відповідно до п.5 Положення про Головну державну
інспекцію на автомобільному транспорті, затвердженого Постановою Кабінету
Міністрів України від 08.09.2004 року №1190, Головна державна інспекція на
автомобільному транспорті ( Головавтотрансінспекція) має право: перевіряти
додержання суб'єктами господарювання вимог законодавства про автомобільний
транспорт, норм та стандартів, що регулюють організацію перевезення пасажирів і
вантажів; розглядати у передбачених законом випадках і порядку справи про
порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт суб'єктами
господарювання та притягувати до відповідальності винних осіб у порядку,
встановленому Кодексом України про адміністративні правопорушення; вимагати від
посадових осіб підприємств, установ та організацій усунення виявлених порушень
законодавства про автомобільний транспорт.
• - Статтею 60 Закону України “Про автомобільний
транспорт” передбачено, що за порушення законодавства про автомобільний
транспорт до автомобільних перевізників застосовується санкція у вигляді
штрафу.
• - На адресу відповідача було надіслане
повідомлення про добровільну сплату фінансових санкцій та визначено термін
виконання.
• - Оскільки відповідач не заявив про застосування
строку звернення до суду .то суд вважає,що останній не наполягає на
застосуванні такого строку.
Щодо
судових витрат, то у відповідності до вимог ст. 94 КАС України, судові витрати
у формі судового збору, з відповідача не належить стягувати.
Керуючись ст.ст.2, 4, 7, 14,
23, 86, 94, 99, 100, 128, 158, 159, 160, 161, 163, 162, 167 КАС України, Законом України «Про автомобільний
транспорт» від 5.04.2001р. N 2344-III,
Постановою Кабінету
Міністрів України «Про
затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті загального
користування » вiд 29.01.2003 № 143 ,
Постановою Кабінету Міністрів України «Про утворення Головної державної
інспекції на автомобільному транспорті» від 08.09.2004 року №1190, суд
постановив
Позов задоволити.
Стягнути з Дочірнього підприємства
„Кам”янка-Бузька Автотранс” ЗАТ ВКК „Еталон „ на користь бюджету держави 1700 грн.
Постанова
може бути оскаржена в апеляційному порядку до Львівського адміністративного
апеляційного суду через Львівський окружний адміністративний суд шляхом подачі
заяви про апеляційне оскарження в 10-денний строк з дня проголошення постанови
суду і подання після цього протягом 20-днів апеляційної скарги з поданням її
копії до Львівського адміністративного апеляційного суду.
Суддя:підпис-з оригіналом звірено.
Постанова не набрала законної сили.
Суддя:
Дем'яновський Г.С.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.05.2009 |
Оприлюднено | 09.06.2009 |
Номер документу | 3768245 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Дем'яновський Г.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні