Постанова
від 23.04.2009 по справі 2а-1857/09/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ

УКРАЇНИ

 

23 квітня

2009 року о 15 год., 20 хв.   

м. Львів

Львівський

окружний адміністративний суд, суддя Гавдик З.В.

секретар

судового засідання Черній Ю.Л.  

розглянувши

в судовому засіданні адміністративну справу № 2а-1857/09/1370

за позовом

Прокурора

Личаківського району м. Львова в інтересах держави в особі Державної

податкової інспекції у Личаківському районі м. Львова,  від прокуратури - Шубка К.П. (посвідчення №

115)  від позивача - представник -

ОСОБА_1 (довіреність № 3829/67/10-017 від 12.02.2009 року)     

до

Приватного

підприємства «Сампо», представник - не з'явився

про

стягнення

податкового боргу в сумі 3105,92 грн.

 

Прокуратура

Личаківського району м. Львова звернулася до Львівського окружного адміністративного

суду з адміністративним позовом в інтересах держави в особі Державної

податкової інспекції у Личаківському районі м. Львова до Приватного

підприємства «Сампо» про  стягнення

податкового боргу в сумі 3105,92 грн.      

Позивач

свої позовні вимоги обґрунтовує тим, що заборгованість перед бюджетом у

відповідача виникла внаслідок порушення пп. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України

«Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетом та

державними цільовими фондами», ст. 9 Закону України «Про систему

оподаткування». Заборгованість підтверджується податковими деклараціями, актами

перевірки, корінцями податкових повідомлень-рішень.

Представник

позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі, просив

суд задоволити позов повністю, з підстав викладених у позовній заяві.

Представник

прокуратури в судовому засіданні позовні вимоги підтримала у повному обсязі,

просила суд задоволити позов повністю, подала заяву про уточнення до позовних

заяви               від 23.04.2009 року у

якій уточнила резолютивну частину позовної заяви.

Відповідач

явку повноважного представника в судове засідання не забезпечив, у поданій

23.04.2009 року за вхідним № 16903 заяві просив суд розглядати справу без

участі його представника, податковий борг в сумі 3105,92 грн. визнав у повному

обсязі.  

Заслухавши

пояснення представника прокуратури, представника позивача, безпосередньо,

всебічно, повно та об'єктивно дослідивши наявні у справі докази, давши їм

оцінку, суд -

 

ВСТАНОВИВ:

 

Спірні

правовідносини регулюються Конституцією України, Законом України «Про порядок

погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними

цільовими фондами» від 21.12.2000 № 2181-ІІІ з наступними змінами і

доповненнями, Законом України «Про систему оподаткування» від 25.06.1991 року №

1251-XII з наступними змінами та доповненнями.      

При

прийнятті постанови суд виходить з того, що відповідач - Приватне підприємство

«Сампо» зареєстроване Департаментом економічної політики та ресурсів Львівської

міської ради 24.04.1999 року, що підтверджується свідоцтвом про державну

реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності від 24.04.1999 року та

перереєстроване 22.04.2009 року, що підтверджується свідоцтвом про державну

реєстрацію (перереєстрацію) суб'єкта підприємницької діяльності - юридичної

особи серії А 01 № 206685 від 22.04.2009 року.    

Згідно

пп. 1.2 п. 1 ст. 1 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників

податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», податкове

зобов'язання - зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або

державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки,

визначені цим же Законом або іншими законами України.  

Згідно

п. 3.1 ст. 1 цього ж Закону, податковим боргом (недоїмкою), вважається,

податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності),

самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи

судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня,

нарахована на суму такого податкового зобов'язання.  

Згідно

п. 5.1 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників

податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», податкове

зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації,

вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації.  

Судом

встановлено, що згідно довідки відділу обліку Державної податкової інспекції у

Личаківському районі м. Львова від 23.02.2009 року, заборгованість відповідача

складається з:

-

2393,11 грн. - залишок несплачених податкових зобов'язань, згідно податкових

декларації за травень 2007 року від 22.06.2007 року, вересень 2007 року від

30.11.2007 року та податкового повідомлення - рішення № 0003331520/0/19542/15-2

від 25.09.2007 року, винесеного на підставі акту перевірки № 240/15-2 від

25.09.2007 року, податкового повідомлення-рішення                                                   

№ 0004311520/0/26188/15-2 від 12.12.2007 року, винесеного на підставі акту

№ 2325/15-2 від 12.12.2007 року на предмет порушення термінів подачі податкової

звітності;  

-

0,15 грн. - залишку несплаченої пені;

-

690,19 грн. залишку несплаченого податкового зобов'язання, згідно

декларації  з податку на прибуток

підприємства від 09.11.2005 року;  

-

22,47 грн. - залишку несплачених податкових зобов'язань, згідно податкових

розрахунків комунального податку за березень-грудень 2006 року, січень-квітень

2007 року.    

Згідно

п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань

платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», платник

податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання,

зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних

днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого

підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього ж Закону для подання податкової

декларації.

Згідно

п.п. 5.4.1 п. 5.4 ст. цього ж Закону, узгоджена сума податкового зобов'язання,

не сплачена платником податків у строки, визначені цією ж статтею, визнається

сумою податкового боргу платника податків.    

Згідно

ч. 1 ст. 20 Закону України «Про систему оподаткування», контроль за

правильністю та своєчасністю справляння податків і зборів (обов'язкових

платежів) здійснюється державними податковими органами та іншими державними

органами в межах повноважень, визначених законами.  

Згідно

п.п 17.1.7., п. 17.1., ст. 17 Закону України « Про порядок погашення

зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами

» у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового

зобов'язання протягом граничних строків, визначених цим же Законом, такий

платник податку зобов'язаний сплатити штраф у таких розмірах:

при

затримці до 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку

сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі десяти відсотків

погашеної суми податкового боргу;  

при

затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем

граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі

двадцяти відсотків погашеної суми податкового боргу;

при

затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем

граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі

п'ятдесяти відсотків погашеної суми податкового боргу.

Згідно

  ст. 9 Закону України «Про систему

оподаткування» від 25.06.1991 року № 1251-ХІІ, платники податків і зборів

(обов'язкових платежів) зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів

(обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.    

Відповідач

узгоджені податкові зобов'язання не виконав, суму податкового боргу згідно

поданих ним же декларацій та податкових повідомлень-рішень, які відповідають

вказаним вимогам законодавства, добровільно не сплатив.  

Внаслідок

цього, позивачем направлено відповідачу першу податкову вимогу № 1/794 від

29.11.2005 року, за основним платежем 690,19 грн. та другу податкову вимогу №

2/404 від 17.08.2007 року, за основним платежем 1980,87 грн., за штрафними (фінансовими)

санкціями 68 грн.  

Згідно

відповіді Львівського обласного державного комунального бюро технічного

технічної інвентаризації та експертної оцінки № 7532 від 03.09.2008 року,

наданої на підставі запиту Державної податкової інспекції у Личаківському

районі м. Львова, даних щодо реєстрації на праві власності нерухомого майна за

підприємством немає.

Згідно

відповіді Головного управління земельних ресурсів у Львівській області №

01-16/3-2896 від 10.09.2008 року, наданої на підставі запиту Державної податкової

інспекції у Личаківському районі м. Львова, наявність земельних закріплених на

праві власності за підприємством відсутня.

Згідно

відповіді Львівського відділу реєстраційно-екзаменаційної роботи ГУ МВС України

№ 9/3564зп від 12.09.2008 року, наданої на підставі запиту Державної податкової

інспекції у Личаківському районі м. Львова, транспортних засобів за

підприємством відповідача не зареєстровано.  

Внаслідок

цього, Державною податковою інспекцією у Личаківському районі м. Львова

винесено рішення № 17/24-0 від 26.08.2008 року про стягнення коштів та продаж

інших активів платника податків в рахунок погашення його податкового боргу.

Згідно

пп. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 Закону України « Про порядок погашення зобов'язань

платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами », активи

платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його

податкового боргу виключно за рішенням суду.

З

врахуванням вказаного та визнання відповідачем позову повністю, Львівський

окружний адміністративний суд прийшов до висновку, що позовні вимоги Державної

податкової інспекції у Личаківському районі м. Львова підлягають

задоволенню.  

Розподіл

судових витрат згідно ст. 94 КАС України не застосовується, оскільки позивач

звільнений від сплати судового збору на підставі п. 15 ст. 4 Декрету Кабінету

Міністрів України «Про державне мито» № 7-93 від 21 січня 1993 року (зі змінами

та доповненнями).

Керуючись

ст.ст. 69, 70, 159-163, 167 КАС України, суд -

 

П

Р И Й Н Я В:

 

1.Адміністративний

позов задоволити повністю.

2.Стягнути

з Приватного підприємства «Сампо» (ЄДРПОУ 30338023, м. Львів, вул. Дж.

Вашингтона, 15 кв. 12,), на користь Державного бюджету України на р/р №

34120999900006 в УДК у Львівській області, МФО 825014 на ім'я ВДК у

Личаківському районі м. Львова, ЗКПО 22389406, код платежу 99999999, податковий

борг в сумі 3105,92 грн.  

 3. Постанова набирає законної сили після

закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого ст.

186 КАС України, якщо таку заяву не було подано.

    Якщо було подано заяву про апеляційне

оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений ст. 186

КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

У

разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає

законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Якщо

строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду

не набрала законної сили.

4.

Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, а також особи, які не брали

участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи

обов'язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку постанову суду першої

інстанції повністю або частково в порядку і строки встановлені ст. 186 КАС

України:

Про

апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява.

Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції

викладаються в апеляційній скарзі.

Заява

про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного

суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване

судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її

подає, до суду апеляційної інстанції.

Заява

про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом

десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному

обсязі відповідно до ст. 160 КАС України - з дня складення в повному обсязі.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом

двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Апеляційна

скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне

оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про

апеляційне оскарження.

 

 

Суддя                                                                                                                         

Гавдик З.В.        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.04.2009
Оприлюднено09.06.2009
Номер документу3768272
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1857/09/1370

Постанова від 23.04.2009

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик З.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні